Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πεστα Χρυσοστομε Μυκηναι. Προσυπογραφω τα λεγομενα σου. Εχω ξαναπει πως κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει πιο κομμουνιστικο οικονομικο συστημα απο την ελευθερη αγορα διοτι ολοι οι παιχτες προσπαθουν να επιβαλλουν την δυναμη τους ωστε η αγορα να κινειται οπως αυτοι θελουν, οχι ελευθερα δηλαδη!

Και ας σκεφτουμε και το αλλο: αν μεχρι το επομενο καλοκαιρι οι τιμες του πετρελαιου κατηφορισουν στα επιπεδα του καλοκαιριου του 2003(θα ηθελες Αντρέα μου:P), θα βγει κανεις να μειωσει τις τιμες των εισιτηριων στα επιπεδα του 2003(με τη διορθωση του πληθωρισμου)? Πλακα κανουμε τωρα?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ουδέποτε στην ζωή μου είδα μείωση τιμών ανάλογη με αυτή που είχε το προιόν.Με την λειψυδρία κοπανησε η ΕΥΔΑΠ αυξήσεις ως μετρο για την αποφυγή κατάχρησης του νερού κι έπειτα που έβρεξε και ξαναέβρεξε και ξαναματαέβρεξε οι τιμές παρέμειναν ως είχαν.

Αν δηλαδή η πολιτική αυτή διδάσκεται και προωθείται από το κράτος το οποίο υποτείθεται ότι προασπίζει το κοινωνικό αγαθό:D τι να περιμένουμε από εταιρίες κι επιχειρηματίες?

Αν τυχόν που δεν το βλέπω μειωθεί η τιμή του καυσίμου το πολύ πολύ να παγιωθούν οι τιμές, και να βγει να πανηγυρίσει ο αρμόδιος υπουργός ο οποίος με λόγια κατάκοπα και ιδρωμένα από την υπερπροσπάθεια να αναφέρει ότι κατόρθωσε να πείσει τις εταιρίες να μην προβούν σε αυξήσεις ώστε να του χρωστάμε χάρη και να τον υποστηρίξουμε στις επόμενες εκλογές.

Αμ δε...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ποιος πιστευει οτι αν αφαιρεθουν οι κρατησεις υπερ τριτων θα μειωθουν αντιστοιχα και τα εισητηρια; Κανενας απο μας. Μονο οι εφοπλιστες το λενε. Το πετρελαιο ανεβαινει ολοι κοπτονται οτι αυτο ειναι το προβλημα αλλα το περιεργο;;;; Οταν ειναι να παρουσιασουν τον ισολογισμο τους ολοι εχουν θετικο προσημο. Εστω και φετος που ηταν μειωμενα τα κερδη τους. Παλι κερδη ειχαν ομως. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1999 Πειραιας-Σιφνος δωρεαν :D :D :D

2000 Πειραιας-Σιφνος 12 ευρω

2005 Πειραιας-Σιφνος 17 ευρω

Μιας και μιλαμεγια αυξησεις το παραπανω ποστ του neptune απο την 1η σελιδα αυτου του thread ειναι μια καλη περιπτωση για να δουμε τι αυξησεις εχουν γινει την τελευταια τριετια.

Σημερα λοιπον το εισητηριο εχει φτασει με τον ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ αισιως τα 34 ευρω.

100% αυξηση σε τρια χρονια και αυτο ειναι ενα παραδειγμα απο τα παρα πολλα

Link to comment
Share on other sites

Το πιο ωραίο στο άρθρο είναι η νοσταλγική φωτογραφία του ΟΜΗΡΟΣ που ταξίδευες τότε στην τουριστική παρέα με τον υπνόσακο με τρεις κι εξήντα.

Το θέμα είναι ότι τώρα το κααλοκαίρι 5 επιβάτες πάνω 5 κάτω 10% αύξηση της κίνησης 10% κάτω τα βαπόρια θα δουλεψουν δύο μήνες.

Από Σεπτέμβρη όμως με τέτοιες τιμές κι αυξήσεις των 50% θα ταξιδεύουν μόνο οι γλάροι ως λαθρεπιβάτες στο κατάστρωμα.

Ειδικά αυτή η προσαύξηση του Σαββατοκυριακου είναι άνω των ορίων και κατ'εμέ αδικαιολόγητη κι ατεκμηρείωτη.

Δηλαδή αν μια εταιρία που τα πλοία της καταναλώνουν το 1/3 των καυσίμων από τα νεότευκτα συμβατικά αυξάνει τις τιμές κατά 40% και 50% οι άλλοι τι πρέπει να κάνουν να τις αυξήσουν κατά 150%???:confused:

Τις καθημερινές δηλαδή ταξιδεύουν οι απλοί επιβάτες και τα Σαββατοκύριακα οι πλούσιοι οπότε πρέπει να τους σβερκώσουμε?

Αν υπήρχαν 5 άνθρωποι που θα ήθελαν να πάνε για ένα δυο ΣΚ στα νησιά τους αρχες Ιουλίου ή αρχές Σεπτέμβρη κινδυνεύεις να τους χάσεις κι αυτούς

Αν ήθελαν να χωρίσουν τις ημέρες σε υψηλή και χαμηλή περιόδο ας είχαν από την αρχή ανακοινώση τις ημέρες μεσα στον κατάλογο όπως κάνουν οι εταιρίες στην Αδριατική.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα που λεμε ειναι φαυλος κυκλος. Ακριβοτερα εισιτηρια=λιγοτεροι επιβατες=λιγοτερα εσοδα=ποιο ακριβα εισιτηρια για να εχουμε με τους μισους επιβατες τα ιδια εσοδα κτλ κτλ. Το εχουμε ξαναδει το εργο και επειδη δεν υπαρχει προβλεψη για πτωση του πετρελαιου πονταρω στην πτωση της ακτοπλοιας. :(

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας Χώρα, στα πλοία της ΝΕΛ υπάρχουν φορητές τηλεοράσεις, οι οποίες νοικιάζονται στις καμπίνες.

Το "πρωτότυπο" αυτής της πολιτικής είναι πως η χρέωση δεν γίνεται ανά τηλεόραση, αλλά ανά χρήστη :confused: και ανέρχεται σε 10 ευρώ ανά επιβάτη/κρεβάτι.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά μη φανταστείτε ότι μιλάμε για τίποτα TFT/LCD τηλεοράσεις. Μιλάμε για αυτές που ήδη υπήρχαν στις καμπίνες και οι οποίες ξυλώθηκαν και στη θέση τους δεσπόζουν μόνο το καλώδιο της κεραίας αλλά και η βάση. Αυτά σίγουρα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ όπου ταξίδεψα πρόσφατα. Υποθέτω ότι τα ίδια ισχύουν και για το ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Από κει και πέρα έχω να πω ότι είμαστε απλά άξιοι της μοίρας μας...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας Χώρα, στα πλοία της ΝΕΛ υπάρχουν φορητές τηλεοράσεις, οι οποίες νοικιάζονται στις καμπίνες.

Το "πρωτότυπο" αυτής της πολιτικής είναι πως η χρέωση δεν γίνεται ανά τηλεόραση, αλλά ανά χρήστη :confused: και ανέρχεται σε 10 ευρώ ανά επιβάτη/κρεβάτι.

Σιγά το νέο και το σπουδαίο! Εδώ είναι προαιρετική η ενοικίαση. Τι να πούνε και αυτοί που κάποτε τις πλήρωσαν υποχρεωτικά?

Επίσης, ευκαιρίας δοθείσης και επειδή σε ορισμένες 2κλινες υπάρχει και TV (που χρεώνεται κάπου 10 ευρώ επιπλέον το κεφάλι)...ας κάνουν κάτι ώστε να βλέπεις περισσότερα από 3-4 κανάλια και αυτά -κυρίως- μέσα στα λιμάνια.
Link to comment
Share on other sites

Πριν ακόμα το μάθουν τα επίσημα ΜΜΕ.....

Πειραιάς 1 Ιουλίου 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Φέτος η Καλλίστη προσφέρει την οικονομικότερη, ανετότερη και γρηγορότερη μετάβαση στην Τήνο, τη Μύκονο, την Ικαρία, τη Σάμο και τους Φούρνους.

Με τη δρομολόγηση επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου “SARDINIA VERA” από τον Πειραιά κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή 6:00μμ που είναι ένα υψηλών προδιαγραφών συμβατικό πλοίο με ταχύτητα 18 κόμβων, προσφέρει την ανετότερη και οικονομικότερη μετάβαση σε όλα τα λιμάνια της Ικαρίας, της Σάμου και τους Φούρνους. Οι τιμές ξεκινούν από €29 Deck, €37 πλήρως ανακλινόμενο κάθισμα, €47 κρεβάτι, €59 αυτοκίνητο.

Ταυτόχρονα η ξεκινούν τα νέα δρομολόγια της υψηλής περιόδου του ταχύπλοου επιβατηγού-οχηματαγωγού “CORSICA EXPRESS 3”. Το ταχύπλοο της Καλλίστη αποτελεί την γρηγορότερη δυνατή μετάβαση στην Τήνο, τη Μύκονο την Ικαρία, τους Φούρνους και τη Σάμο από τον Πειραιά με τιμές έκπληξη.

Τα δρομολόγια μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πληροφορούνται στην ιστοσελίδα της Καλλίστη (www.kallistiferries.gr) από όπου μπορούν και να αγοράζουν εισιτήρια, στο τηλέφωνο 801 11 77700 και στους κεντρικούς Πράκτορες.

Εκ της διευθύνσεως της Εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Εβλεπα τα δεδομενα κινησης της καρτας μου στο BONUS MILES της HSW και πραγματικα οι τιμες εχουν φτασει τρελλλλλα επιπεδα....Ταξιδι Πειραιας-Χιος 10/7/2007 deck 27.00 ευρω.Ψαχνοντας στο online συστημα της εταιριας για την ιδια ημερομηνια ενα χρονο μετα η τιμη για το deck ειναι 41.00 ευρω....:eek:

Ειλικρινα το καταλαβαινω πως το πετρελαιο εχει παει στα υψη αλλα πραγματικα,η κατασταση ειναι σε οριακα επιπεδα.Ο κοσμος σε λιγο δεν θα ταξιδευει πια,θα προτιμα να καθεται στ αυγα του παρα να 'αδειασουν' οι τσεπες του.Δεν εχει καμια σχεση με την εταιρια αλλα με το που βαδιζουμε παιδια...

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε λίγο τις τιμές για μερικούς προορισμους σε διάφορες εταιριες για ενα ατομο και ενα αυτοκινητο.

ΓΙΑ ΡΟΔΟ

GA FERRIES 49,6€ και ΙΧ 94,5€ Σύνολο 141,10€

Βlue Star 53€ και ΙΧ 104,5€ Σύνολο 157,50€

ΓΙΑ ΣΑΜΟ (ΒΑΘΥ)

GA FERRIES 38€ και ΙΧ 89€ Σύνολο 127€

HELLENIC 49€ και ΙΧ 109,5€ Σύνολο 158,5€

KALISTI 36€ και ΙΧ 65€ Σύνολο 101€

ΓΙΑ ΠΑΡΟ

GA FERRIES 25€ και ΙΧ 77,9€ Σύνολο 102,90€

Blue Star 29€ και ΙΧ 80€ Σύνολο 109€

Α.Ν.Ε.Κ 25€ και ΙΧ 75€ Σύνολο 100€

ΓΙΑ ΣΥΡΟ

GA FERRIES 21€ και ΙΧ 66,9€ Σύνολο 87,90€

Blue Star 26€ και ΙΧ 71€ Σύνολο 97,00€

HELLENIC 28.5€ και ΙΧ 74€ Σύνολο 102,5€

ΓΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΜΙΝΟΑΝ 40€ και ΙΧ 95€ Συνολο 135€

Α.Ν.Ε.Κ 35€ και ΙΧ 95€ Σύνολο 130€

ΓΙΑ ΣΙΦΝΟ

GA FERRIES 31€ και ΙΧ 72,90€ Σύνολο 103,90€

VENTOURIS SEA LINES 34€ και ΙΧ 67€ Σύνολο 101€

ΓΙΑ ΛΕΣΒΟ

ΝΕΛ 29€ και ΙΧ 98€ Σύνολο 127€

Α.Ν.Ε.Κ 29€ και ΙΧ 98€ Σύνολο 127€

HELLENIC 50€ και ΙΧ 120€ Σύνολο 170€

ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ (ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ)

ΑGOUDIMOS LINES 21€ και ΙΧ 69€ Σύνολο 90€

Βlue Star 21€ και ΙΧ 69,5€ Σύνολο 90,5€

CYCLADES FAST FERRIES 22€ και ΙΧ 68€ Σύνολο 90€

ALPHA FERRIES 22.5€ και ΙΧ 68,5€ Σύνολο 91€

Οι τιμές ειναι ολές για DECK και μονο με συμβατικά πλοία. Επισεις ο χρονος που κανει η καθε εταιρία για τον εκαστοτε προορισμο ειναι νομιζώ πανω κατω γνωστος στους Ship friends.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το ποστ σου φίλε μου αλλά κυρίως για μια πρώτη εικόνα...

πχ. για Κρητη που λόγω καταγωγής μπορώ να ξέρω οι τιμές δεν είναι απόλυτα έτσι. Κι αυτό γιατί αν επιλέξεις να ταξιδέψεις με ημερήσιο, τότε οι εκπτώσεις είναι παρα πολύ μεγάλες. Ενδεικτικά αναφέρω οτι η ΑΝΕΚ στο ημερήσιο μετ' επιστροφής σου δίνει τη μια διαδρομή του ΙΧ δωρεάν και την άλλη με 30 έκπτωση! Δηλαδή ανεβοκατεβάζεις το ΙΧ με λιγότερο από 65 ευρώ, ενώ και τα εισητήρια του επιβάτη έχουν τουλάχιστον 30% έκπτωση.

Για φίλους που έψαχνα για Ηρακλειο, σε ΑΒ4 καμπίνα (ένα ατομο) και ΙΧ συνολική τιμή κάπου στα 160 ευρώ (Ηρακλειο) ενω για Χανια ζευγάρι deck μετ επιστροφής πάντα και με ΙΧ κάπου στα 130.

Καθόλου άσχημα

Τα αντίστοιχα σε μικρότερη έκταση όμως κάνουν και οι Μινωικές

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ

«Τσουνάμι» αυξήσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια! Μετά τις αυξήσεις των εισιτηρίων από τη ΝΕΛ που επιβλήθηκαν από τα μέσα περίπου Ιουνίου, οι οποίες έφταναν σε μερικά εισιτήρια και το 33%, δεχόμαστε νέο χτύπημα, αυτή τη φορά από τις αυξήσεις της HSW που αγγίζουν το 32,35%!

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία είχε κάνει αυξήσεις- μικρότερης κλίμακας τον περασμένο Ιούνιο- μέσα σε ένα μήνα, σιωπηλά χωρίς καμία ενημέρωση των τουριστικών πρακτόρων και των επιβατών, επιβάλλει νέες τιμές, σημαντικά αυξημένες που τίθενται σε ισχύ από τις 10 Ιουλίου.

Η οικονομική θέση στο κατάστρωμα από τα 34 ευρώ θα κοστίζει πλέον 45, αύξηση που αντιστοιχεί στο 32, 35%.

Η οικονομική αριθμημένη θέση από 39 ευρώ θα φτάσει στα 50, έχοντας ποσοστιαία αύξηση 28,21%. Τέλος η διακεκριμένη θέση από τα 46 ευρώ πλέον φτάνει τα 55 έχοντας πάρει αύξηση της τάξης των 19,57%.

Καλα γιατι παλι εγιναν αυξησεις:confused: Το πετρελαιο μηπως.....η θελουν να μην πηγαινει κανεις με το Ν.ΧΙΟΣ ωστε να το βγαλουν μια και καλη τον Σεμπτεμβριο.....

Link to comment
Share on other sites

"Η Επιτροπή Φορτοεκφορτώσεων Λιμένα Ρόδου η Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών Ρόδου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Δωδεκάνησου"...μιλάμε είναι πολύ μπροστά οι άνθρωποι...και κυρίως στο timing των αποφάσεων.B)

Αλήθεια, πόση είναι η ετήσια επιβατική κίνηση της Ρόδου...για να ξέρουμε δηλαδή πόσο θα κοστίζει ετησίως (μισθοί οδηγών και συντήρηση) αυτό το λεωφορείο.

ΥΓ. Εγώ που θα είμαι με δικό μου όχημα ή μου αρέσει να περπατάω, γιατί να πληρώνω 0,70 για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, αγαπητέ μου, έχουμε φθάσει στο σημείο το λογικό και το αυτονόητο να το επικροτούμε ως μεγάλο και σπουδαίο...αντί να "παίρνουμε με τις πέτρες" όλους τους παραλογιζόμενους. Και βεβαίως θα πρέπει να είναι δωρεάν οι διευκολύνσεις στους τουρίστες ενός νησιού...είτε Κως λέγεται αυτή είτε λέγεται Ρόδος. Τουριστικά νησιά είναι και από τον τουρισμό ζούνε. Αλλά μάλλον κάτι άλλο "παίζει" στο λιμάνι της Ρόδου. Έχω την αίσθηση ότι πάνε να το εκσυγχρονίσουν "με ξένα κόλλυβα"...και μετά να το "αναπτύξουν" ιδιωτικοποιώντας το βεβαίως!

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε, όποιος επιλέξεi να πάει από τον Πειραιά στην Θεσσαλονίκη με έναν διαφορετικό τρόπο, τι θα πληρώσει.

ΑΝΕΚ LINES, F/B LISSOS, για το διάστημα 18/07-17/08

LUX ΛΟΥΞ 140,00

AH2 2-ΚΛΙΝΗ ΕΞΩΤ. με TV 110,00

AB2 2-ΚΛΙΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ 90,00

A4 4-ΚΛΙΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ 90,00

A3 3-ΚΛΙΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ 105,00

AΒ4 4-ΚΛΙΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ 80,00

AB3 3-ΚΛΙΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ 93,00

ATS ΚΑΘ. ΑΕΡ/ΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 50,00

DTS DECK 45,00

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

οι τιμες της stritzis εχουν πλεον ως εξης

€61.90 το ΙΧ και 16,90 το ατομικο απο πατρα για σαμη/βαθυ/πισαετο. (20% εκπτωση στις επιστροφες των ΙΧ).

€46.5 το ΙΧ κυλληνη πορο και 9,9 ο επιβατης (εκει το 20% για ολους).

η κοινοπραξια στον πορο ειναι αισθητα φτηνοτερη:rolleyes: €46,00 και 9,70. (οι ζακυνθινοι στο site δεν εχουν περασει την τελευταια αυξηση και ειναι λιγο χαμηλοτερες οι τιμες που δινουν).

περσι τον ιουλιο πατρα ιθακη ειχε €55,00 το ιχ και €14,90 το ατομικο. αυξηση 12,55% και 11,35% αντιστοιχα (σε δυο δοσεις). η εταιρεια εχει απορροφησει (για την ωρα) ενα μεγαλο μερος της αυξησης της τιμης των καυσιμων.

ΥΓ στο site της strintzis ferries εχει σκαναρισμενο το πρωτο εισητηριο που εκοψε το επτανησος. 5/8/03 πορος κυλληνη € 31.10. (αντιστοιχες ηταν και οι τιμες της κοινοπραξιας τοτε).

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε και της Μπλου Σταρ το δίκιο...σκέφτομαι πού θα είχαν πάει φέτος οι τιμές των εισιτηρίων, εάν δεν είχε παγώσει της τιμές η εταιρεία. Εάν κρίνω από τις αυξήσεις που έγιναν απ΄άλλες εταιρείες...και εάν η Μπλου Σταρ "έριχνε" και μια αύξηση 20-30% ... του "αποχαιρετισμού της Αλεξάνδρειας" θα γινόταν. Και αυτό ανεξάρτητα από τους επιχειρηματικούς λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση...και με την επίγνωση ότι μπροστά μας θα τα βρούμε.

Link to comment
Share on other sites

Να και μια ρηξικέλευθη πρόταση από τους τοπικούς Άρχοντες ... να γίνουμε Γαλλία ... που έχει 2-3 επιδοτούμενες γραμμές. Το ωραίο είναι ότι ο Δήμαρχος της Τήλου (Αλφιέρης και όχι Αλιφέρης) ζητάει να επιδοτεί το κράτος το δαπανηρό του ταχύπλοο (Sea Star) ώστε να πηγαίνουν οι Τηλιακοί με 2 ευρώ :eek: στη Ρόδο. Και τα υπόλοιπα 22,50 από τον κρατικό κορβανά. Τα συγκρίνει βεβαίως με τα ναύλα του ζημιογόνου και προβληματικού ΟΣΕ και όχι με τα ναύλα ενός υγιούς ΟΣΕ...όπως φαντάζομαι είναι οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι. Και βεβαίως θέλει και ταχύπλοο...δεν του κάνει ένα συμβατικούλι που το εισιτήριο θα κοστίζει τα μισά λεφτά. Ωραίοι είμαστε και προπάντων λογικοί. Άκου 2 ευρώ Τήλος-Ρόδος και 14 Πειραιάς-Ρόδος.!!! Και μου συγκρίνει την τιμή του BS2 με την τιμή της 604 για Ορμένιο. Και μου βάζει την τιμή του τρένου για Θεσ/νίκη 15,1 ευρώ. Ρώτησε πόσο έχει το εισιτήριο του Intercity? 'Εβαλε χαρτί και μολύβι να υπολογίσει σε πόσες δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια μεταφράζεται αυτό για όλες τις γραμμές?

ΥΓ Δεν λέω ότι έχουν άδικο σε γενική θεώρηση, αλλά με τις συγκρίσεις που κάνουν...χάνουν και το όποιο δίκιο έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...