Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αύριο εσεις που θα ξυπνήσετε και θα διαβάσετε αυτό το μήνυμα τσεκάρετε τις τιμές στα δρομολόγια Μυκόνου- Ηρακλείου για ναδείτε πως σε ένα βράδυ παίρνουν περίπου 30% επάνω....Αυτό δεν είναι τσίμπημα των τιμών αλλά δάγκωμα....Και για να είμαι απόλυτα δίκαιος θα ακολουθήσει και η δεύτερη εταιρεία σε αντίστοιχες αυξήσεις μιάς και απελευθερώθηκαν οι ναύλοι στα λιμάνια Ηρακλείου και Μυκόνου ως ενδονησιωτικά δρομολόγια...

Σε γραμμές με μεγάλες πληρότητες δεν χρειάζετε να τους πηγαίνουμε και τσάμπα....Έτσι δεν είναι?

Μιλάω βέβαια για τα FC4 και Super Jet...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι αυξήσεις που αναφέρεις δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προσαρμογή των τιμών του 2005 στα δεδομένα του 2008. Τα 3 αυτά χρόνια οι ναύλοι σε όλες τις γραμμές που απελευθερώθηκαν αυξήθηκαν περισσότερο από 30%.

Κατά την προσωπική μου γνώμη, η διατήρηση εδώ και δύο χρόνια της γραμμής Ηρακλείου-Κυκλάδων σε μη απελευθερωμένο καθεστώς δεν είχε κανένα νόημα, αφού είναι μια καθαρά τουριστική γραμμή.

Σε ένα απελευθερωμένο καθεστώς πρέπει να υπάρχουν πολύ σοβαροί λόγοι για να εξαιρέσεις κάποιους προορισμούς, γιατί αλλιώς η μη απελευθέρωση μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά, όπως έγινε στη γραμμή της Θεσσαλονίκης-Σποράδων.

Link to comment
Share on other sites

Η κόντρα που ξέσπασε για το πάγωμα των τιμών,
Ομολογώ ότι θα συμφωνήσω με την άποψη του Α. Βεντούρη. Όταν η BSF (στις 26/5) ανακοίνωσε το πάγωμα...εγώ κατάλαβα ότι μετά τις 26/5 δεν θα γίνει καμιά αύξηση. Εάν όμως διαβάσει κάποιος την ανακοίνωση του παγώματος -και καταφέρει να την αποκρυπτογραφήσει- θα δει ότι μιλάει για πάγωμα...εκτός από την ήδη προγραμματισμένη (από πέρυσι) αύξηση της 1/7.

Σύμφωνοι...με μία όμως διαφορά: εάν θέλεις να είσαι απολύτως εντάξει και με όσους δεν είναι καλοί στην αποκρυπτογράφηση...θα έπρεπε να κάνεις την ανακοίνωση του παγώματος μετά την 1/7 ή να την πάρεις και αυτή πίσω...όπως και έγινε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

χτες (07/06) στο μεσημεριανο δελτιο του ραδιοφωνου του ΣΚΑΪ, ασχοληθηκαν με τα τιμολογια της ακτοπλοϊας. Ξεκινησαν απο τις δηλωσεις του προεδρου της ΕΕΑ οτι, η BS ειναι η ακριβοτερη εταιρεια και εκανε παγωμα αφου πρωτα προεβη σε αυξησεις.

Κανουν λοιπον συγκριση τιμων και διαθεσιμοτητας στα δρομολογια απο σαντορινη για πειραια την 30 αυγουστου. εκει "ανακαλυπτουν" αυτο που ξερουμε, οτι η GA ειναι ακριβοτερη στο ατομικο εισητηριο, οτι το πρεβελης εμφανιζεται sold out κλπ κλπ. τονιζουν τι διαφορα ηλικιας και ταχυτητας μεταξυ των πλοιων της BS & της GA και κατηγορουν την ΑΝΕΚ οτι επιτηδες εμφανιζει μηδενικη διαθεσημοτητα, για να ανοιξει τα πλανα με ακριβοτερες τιμες.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη υποσημειωση σε σχεση με τα παραπανω: οι αυξησεις/παγωματα/καταψυξεις κλπ αυτες δε θα ειχαν τοσο μεγαλο αντικτυπο και δε θα γινονταν τοσο μεγαλο θεμα συζητησης απο μονες τους, εαν δεν σχετιζονταν με το γεγονος οτι το μεσο εισοδημα του Ελληνα ειναι στον πατο σε σχεση με τις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες(και αναφερομαι στην μεχρι προτεινος Ευρωπη των 15).

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο Νίκ όταν οι αυξήσεις των μισθών είναι της τάξης των 2-3% ετησίως με την φτηνή δικαιολογία του πληρθωρισμού κι όταν στα ναύλα και γενικότερα στα άλλα αγαθά είναι της τάξης το 20-30% αντιλαμβάνεται κανείς πόσο σφίγγει το ζωνάρι ο μέσος Έλληνας για να πάει ένα θαλάσσιο ταξίδι ή για να αγοράσει τα αναγκαία αγαθά του.

Γι αυτό έχει γίνει μεγάλος ντόρος τώρα με τα ναύλα. Το πετρέλαιο ανέβηκε στα ουράνια , οι εταιρίες από την μεριά τους ήταν αδύνατον να μην κάνουν αυξήσεις αλλά κι ο μέσος Έλληνας είναι σχεδόν αδύνατον να μπορέσει να αντοποκριθεί οικονομικά σε αυτές.

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και τα πράγματα γενικότερα είναι δύσκολα για το απλό επιβατικό κοινό αλλά και για τις εταιρίες εγώ ως απλός επιβάτης με μια απλή ιδέα της υπάρχουσας κατάστασης σκέφτομαι το εξής:

Υπάρχει πολύς κόσμος ο οποίος έχει νησιώτικη καταγωγή και με τα νέα και γρήγορα πλοία θα επιθυμούσε να πηγαίνει στο νησί του για ΣΚ όταν ο καιρός ανοίγει. Από την άλλη υπάρχει πολύς κόσμος ο οποίος θέλει να περάσει ένα και δύο και τρία ΣΚ σε διάφορα νησιά.

Πολύς κόσμος όμως από αυτούς μπλοκάρεται στην Αθήνα λόγω του οικονομικού. Όταν αυτή την στιγμή για να πας σε ένα κυκλαδονήσι όπως η Σίφνος θέλεις εσύ και η μηχανή σου 120 ευρώπουλα για αλλε ρετουρ ταξίδι αντιλαμβάνεται κανείς ότι το κόστος εισιτηρίων είναι πολύ μεγάλο για να καταναλωθεί σε ένα 48ώρο την στιγμή που ένα τέτοιο ποσό αποτελεί για το μέσο Ελλήνα αμοιβή για εργασία μισής και πλέον εβδομάδας

Οπότε βάση αυτής της κατάστασης δεν ξέρω μήπως θα έπρεπε οι εταιρίες να προκρίνουν τα ταξίδια των Σαββατοκύριακων και να τα πριμοδοτήσουν με κάποια έκπτωση ειδικά τους μήνες Μαίου-Ιουνίου-Σεπτεμβρίου.

Με άλλα λόγια μια καλή λύση που σκέφτεται το φτωχό μου μυαλό θα ήταν όταν ένας επιβάτης πάει και βγάζει αλλε ρετουρ εισιτήρια με αναχώρηση την Πρασκευή ή το Σάββατο και επιστροφή την προσεχή Κυριακή με την ίδια πάντα εταιρία θα έλεγα ότι θα πρέπει να τύχουν μιας καλύτερης τιμολογιακής αντιμετώπισης.

Ιδιαίτερα τους μήνες που ανέφερα οι οποίοι στο πλείστο τους έχουν πεσμένη μεταφορική κίνηση οι εταιρίες πιστεύω να καταφέρουν να αυξήσουν τα έσοδα τους με μια ενδεχόμενη παράλληλη αύξηση του μεταφορικού έργου και από την άλλη ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία να ταξιδεύει πιο συχνά.

Επαναλαμβάνω είναι μια πρόταση η οποία είναι ενός απλού επιβάτη με μια απλή γνώση των πραγματων. Με τα οικονομικά δεν τα έχω πολύ καλά ούτε έχω στατιστικά στοιχεία που να βασίσω μια τέτοια πρόταση απλώς μια απλή σκέψη έκανα που πιστεύω να μπορεί να ικανοποίησει εταιρίες και επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοσθεί, αφού είναι αντίθετο με όλες τις πρακτικές “δυναμικής” τιμολόγησης, που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια στις αεροπορικές εταιρείες και κάνουν δειλά βήματα και στην ακτοπλοΐα.

Ο καθορισμός των τιμών γίνεται βάσει της ελαστικότητας της ζήτησης. Τις ημέρες με μεγάλη ζήτηση εισιτηρίων (Παρασκευή-Κυριακή) η τιμή είναι ακριβότερη (στην αεροπορία που η “δυναμική” τιμολόγηση εφαρμόζεται εδώ και χρόνια, η τιμή "παίζει" ακόμα και με τις ώρες των πτήσεων, το διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ αγοράς εισιτηρίων και ταξιδιού, την πορεία των κρατήσεων κλπ).

Ειδικά τους μήνες που αναφέρεις, οι πληρότητες των υπόλοιπων ημερών είναι ιδιαίτερα χαμηλές, συνεπώς τα σαββατοκύριακα γίνονται τα ταξίδια που “ξελασπώνουν” την υπόλοιπη εβδομάδα.

Φυσικά τον τέλειο συνδυασμό τιμών/πληρότητας κανένας δεν μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια. Μπορεί για παράδειγμα μια μείωση των τιμών κατά 20% να φέρει 20% περισσότερους επιβάτες; Υπάρχουν τις συγκεκριμένες ημέρες τόσοι δυνητικοί επιβάτες; Υπάρχει ανάλογη διαθεσιμότητα θέσεων; Τι θα γίνει αν ο ανταγωνιστής ακολουθήσει την ίδια πολιτική τιμών;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι αυξήσεις των ναύλων, αλλά η γενικότερη ύφεση. Και αυτό δεν αντιμετωπίζεται ούτε με "δυναμικές τιμολογήσεις" (...τι μαθαίνει κανένας διαβάζοντας shipfriends:D), ούτε με άλλα "γιατροσόφια". Το πρόβλημα είναι τα 120 ευρώ που θέλεις να πάς και νάρθεις για 1-2 μέρες στη Σίφνο (που λέει και ο Earl). Ή τάχεις ή δεν τάχεις. Πάντως, ΠΣΚ την Τρίτη δεν μπορείς να φύγεις.

Και το πρόβλημα είναι απλό...και ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι πέρυσι μια οικογένεια για ενα ταξίδι πλήρωσε 500 ευρώ. Φέτος, το πρόβλημα δεν είναι εάν το ίδιο ταξίδι θα κοστίζει 450 ευρώ με την κατάργηση των "υπέρ Πίστεως και Πατρίδος" κρατήσεων...ή 500 ευρώ (με τα φρεσκοκατεψυγμένα ναύλα)...ή 600-700 ευρώ με τις θρυλούμενες αυξήσεις (φανερές ή κρυφές). Το πρόβλημα είναι εάν φέτος θα μπορεί να διαθέσει τα 500 ευρώ που διέθεσε πέρυσι. Εάν μπορεί να διαθέσει τα 500, θα μπορεί και τα 600-700. Συνεπώς, πιστεύω ότι και πέρυσι και πρόπερσι τα ναύλα ήταν ακριβά, αλλά πέρυσι δεν υπήρχε η ανασφάλεια που υπάρχει φέτος με την κρίση του πετρελαίου. Πιστεύω ότι το πρόβλημα (και ο μεγάλος πονοκέφαλος των εταιρειών) είναι η μείωση της επιβατικής κίνησης, λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης.

ΥΓ Εξαιρούνται βεβαίως ορισμένες κατηγορίες επιβατών και κυρίως όσοι ταξιδεύουν με χορηγό :D

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι το πρόβλημα (και ο μεγάλος πονοκέφαλος των εταιρειών) είναι η μείωση της επιβατικής κίνησης, λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης

Νομιζω οτι τωρα ετεθη το θεμα στη σωστη του βαση. Νηρεα, μου θυμησες μια συζητηση που ειχα πολυ προσφατα με ενα φιλο μου με δυο παιδια, ο οποιος φετος δεν προκειται να παει διακοπες σε νησι(οπως συνηθιζε παντοτε) αλλα προκειται να παει διακοπες στη Χαλκιδικη αντι του νησιου. Και φυσικα η αποφαση ειναι απλη αν σκεφτει κανεις οτι για να παει στη Σαντορινη πχ(με καμπινα γιατι εχει παιδια) θα χρειαστει πηγαινε-ελα μια 500αρα ευρω. Η λογικη του ειναι λοιπον πως αυτα τα 500 ευρω, μπορει να τα χαρει με χιλιους-δυο διαφορετικους τροπους. Για οσους δεν εχουν καν αυτη τη δυνατοτητα, δεν το συζητω. Καλο θα ηταν βεβαια να περιμενουμε μεχρι το τελος του καλοκαιριου να δουμε και αριθμους διακινησης επιβατων.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια, ας μην ξεχνάει ο φίλος σου ότι για να πάει και νάρθει (από την Αθήνα) στην Χαλκιδική με το ΙΧ του θέλει -πλέον- και παραπάνω από 150 ευρώ.;) και να οδηγάει και καμιά 15αριά ώρες. Χώρια που στη Χαλκιδική μπορεί να βρέχει και καμιά βδομάδα συνέχεια.:D

Link to comment
Share on other sites

Γράφω εδώ με αφορμή συζήτηση στο θέμα του Ν.Χίος σχετικά με τη σύγκριση με τα αεροπορικά εισιτήρια.

Επειδή έχω φρέσκιες τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων: Αθήνα - Μυτιλήνη με επιστροφή 165Ε, με εισιτήρια κλεισμένα πριν μια βδομάδα. Αν τα έκλεινα πριν από 15μέρες πιθανότατα θα έβρισκα με 145.

Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι και μεγάλη διαφορά με τις ακριβές καμπίνες. Και μιλάμε για μισή ώρα ταξίδι, άντε 2 ώρες αν βάλεις και την αναμονή στο αεροδρόμιο, αντί για 10-12 ώρες!

Και να μη μιλήσουμε καλύτερα για τη μεταφορά και ΙΧ διότι τότε το κόστος αεροπορικού εισιτηρίου + 5 μέρες νοικιασμένο αμάξι είναι οριακά ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ από τα αντίστοιχα ακτοπλοικά εισιτήρια..... :eek:

Δηλαδή το μόνο κέρδος που θα έχεις με το πλοίο είναι αν τιγκάρεις το ΙΧ σου με ούζα, τυριά, σαρδέλες κλπ καλούδια (άντε και μαστίχα αν είσαι χιώτης... :P )

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Alcaeos μιας και ανεφερες νουμερα,ειπα να το ψαξω λιγο(μεσω του online booking)ωστε να δουμε πραγματικα την διαφορα.Η αναζητηση που εκανα ειναι για αναχωρηση απο την Χιο στις 18/6 και επιστροφη στις 19/6.

Ν.ΧΙΟΣ 4 bed inside AB 59,00+59,00 = 118,00 euro

ΜΥΤΙΛ/ΘΕΟΦ ΑΒ 4 bed internal 44+44= 88,00 euro

AEGEAN εισητηριο saver με επιστροφη= 102,94 euro

OLYMPIC οικονομ/κο με επιστροφη= 176,94 euro:eek:

Οπως φαινεται λοιπον,αν θες πραγματικα να ταξιδεψεις οικονομικα,θα πρεπει να παρεις καθισμα και οχι κρεβατι(προσωπικα το εχω σαν αρχη με τα πλοια,ειτε οταν ταξιδευα με ΝΕΛ,ειτε τωρα με την HSW ειτε οταν κανω το Ancona-Ηγουμενιτσα κ ας ειναι 15 ωρες).

Αν θες(οχι εσυ,γενικα μιλαω)οπωςδηποτε κρεβατι η καμπινα,καλυτερα να δωσεις κατι παραπανω και να πας σε μιση ωριτσα με το airplane!Νομιζω πλεον(με τις τιμες να ανεβαινουν συνεχως),σε οποιο προορισμο και να κοιταξουμε τα πραγματα ειναι σχεδον ιδια.

Αν δεις βεβαια το Αθηνα-Ρωμη=1000 χλμ περιπου,και Πατρα-Ανκονα=1000 χλμ περιπου,τοτε ειναι που συμφερει(σαν απλος επιβατης) να πας αεροπορικως! Το εισητηριο ειναι περιπου ιδιο(πλοιο-αεροπλανο) και περιπου φτανει τα 100-120 ευρω:(

Link to comment
Share on other sites

Η "κοινωνική πολιτική" της BSF συνεχίζεται τώρα και με εκπτώσεις...:eek:

Εκπτωση 20%, από 14/06/08 έως 21/09/08, σε όλες τις θέσεις επιβατών και σε όλες τις κατηγορίες ιδιωτικής χρήσεως οχημάτων, στα δρομολόγια του F/B Blue Star Ithaki στη γραμμή Πειραιά-Πάρο, καθώς και στα δρομολόγια του F/B Διαγόρας στη γραμμή Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη, ανακοίνωσε η Blue Star Ferries

Οι μειωμένοι ναύλοι είναι ήδη περασμένοι στο Σύστημα Κρατήσεων Γραμμών Εσωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρόκειτε περί εμπαιγμού.Το Διαγόρας κάνει μία φορά την εβδομάδα το συγκεκριμένο δρομολόγιο και αφορά ως επι το πλείστον τα φορτηγά που καίγονται να ταξιδέψουν, ενώ και το Ιθάκη μόνο κάτι έκτακτα δρομολόγια νομίζω έχει από Πειραιά για Πάρο...

Ας έκαναν στα Νάξος και Πάρος να τους πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ....

Link to comment
Share on other sites

Χα-χα...δεν συμφωνώ.:D Γιατί όταν κάποιος σκοπεύει να πάει Σαντορίνη -ούτως ή άλλως- με τον Διαγόρα (γιατί δεν του αρέσουν τα Κορεάτικα)...και τα 600 ευρώ γίνονται μάνι-μάνι 500...δεν είναι εμπαιγμός. Περιορισμένης εμβέλειας ναι...όχι όμως και μαϊμουδιά.;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά εσύ θα κανονίσεις τις διακοπές σου όποτε έχει αναχώρηση ο Διαγόρας?Γιατί είπαμε πως έχει μόνο μία φορά την εβδομάδα την συγκεκριμένη αναχώρηση.Και συμπαθάτε με αλλά η επιστροφή Σάββατο απόγευμα είναι όχι "ψοφια" μόνο αλλά "βρωμάει".Επιμένω πως αν είχε αναχώρηση 3 φορές την εβδομάδα , ναι θα ταν προσφορά...Αλλά τώρα για μένα δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Στο βωμο του πετρελαιου...Απο το ΑΙΠΕ.

ΑΥΞΗΣΕΙΣ - φωτιά περιμένουν από τις 20 του μήνα όσους θέλουν να ταξιδέψουν από και προς τα νησιά ακτοπλοϊκώς με τα πλοία της ΝΕΛ. Το ποσοστό των αυξήσεων κυμαίνεται από 33,80 έως και 4,5%. Με την πλειοψηφία των τιμών των εισιτηρίων να έχει αυξηθεί ποσοστιαία σε διψήφιο νούμερο…

Οι μόνες τιμές που παραμένουν σταθερές είναι εκείνες των εισιτηρίων ΙΧ και δικύκλων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ισχύουν διαφορετικά, ακόμη πιο αυξημένα τιμολόγια για εκείνους που επιλέγουν το Σαββατοκύριακο για τις μετακινήσεις τους.

Ενδεικτικά παραθέτουμε τις τιμές που με τις οποίες ήδη κλείνονται εισιτήρια από τα πρακτορεία, από τις 20 Ιουνίου.

Πίνακας με τιμές

ΘΕΣΗ ΤΙΜΗ ΜΕΧΡΙ 19/06 ΤΙΜΗ ΑΠΟ 20/06 (ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ) ΤΙΜΗ ΑΠΟ 22/06 (ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ)

LUX δίκλινη εξωτερική με τηλεόραση και σαλόνι 71 € 90 € (33,82%) 95 € (26,76%)

ΑΑΧ2 δίκλινη εξωτερική με τηλεόραση 70 € 75 € (7,14%) 85 € (21,43%)

ΑΧ2 δίκλινη εξωτερική καμπίνα 56 € 75 € (33,93%) 63 € (12,50%)

ΑΒ54 τετράκλινη εσωτερική 44 € 55 € (25%) 46 € (4,55%)

Α52/Α53 δίκληνη/τρίκληνη εσωτερική 50 € 65 € (30%) 56 € (12%)

ECONOMY αριθμημένη οικονομική θέση 29 € 35 € (20,69%) 35 € (20,69%)

ECONOMY Deck 26 € 30 € (15,38%) 30 € (15,38%)

Link to comment
Share on other sites

Ακατανόητο το επικοινωνιακό αυτογκόλ των Μινωικών που δήλωσαν πως επανεξετάζουν το θέμα των τιμών, λίγες μέρες μόνο μετά τη δέσμευση τους πως δεν θα προβούν σε αυξήσεις. Αν ήθελαν να άρουν τη δέσμευση τους, ας το έκαναν, δεν χρειαζόταν να ανακοινώσουν πως το σκέφτονται….

Το στραβοπάτημα εκμεταλλεύτηκε άμεσα η Blue Star που με σημερινό δελτίο τύπου υπενθυμίζει πως παραμένει σταθερή στις εξαγγελίες της.

Η Blue Star Ferries ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι η δέσμευσή της να μην προβεί σε καμμία περαιτέρω αύξηση στους ναύλους για ολόκληρο το διάστημα της καλοκαιρινής σαιζόν, ισχύει χωρίς καμμιά παρέκκλιση.

Τα δρομολόγια της εταιρείας θα εκτελεστούν κανονικά, όπως έχουν ανακοινωθεί από το Νοέμβριο του 2007.

Επιπλέον, η Blue Star Ferries παρέχει έκπτωση 20% σε όλες τις θέσεις επιβατών και στα ΙΧ οχήματα με τα πλοία της BLUE STAR ITHAKI και ΔΙΑΓΟΡΑΣ στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ίος-Σαντορίνη, έως 21/09/08.

Με έντονο το αίσθημα ευθύνης, η Blue Star ανταποδίδει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού, τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών των νησιών, προσπαθώντας να συμβάλει παράλληλα στην ανάπτυξη και ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και οικονομίας των προορισμών που εξυπηρετεί.

www.bluestarferries.gr

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τις παραθέσεις τιμολογίων εταιριών θα ήθελα να παραθέσω και εγώ το εξής άκρως σοκαριστικό....

ΚΑΒΑΛΑ-ΨΑΡΑ ΜΕ MANU-SAOS ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ

Αναχώρηση-Επιστροφή Αυγουστος. 12 ωρες ταξίδι με αναγκαστική καμπίνα μια και στις 2 περιπτώσεις το ταξίδι περιλαμβάνει νύχτα.

Πάμε λοιπόν 2 άτομα σε δίκλινη καμπίνα (ήχος από τύμπανα....) 196 ευρώ

Αυτοκίνητο (ήχος από τύμπανα....) .....110 ευρώ

Και τώρα το καλύτερο

Οι τιμές αυτές είναι για μια διαδρομή

Κοινώς πήγαινε-έλα 600 ευρώ

Edited by Angelos
Link to comment
Share on other sites

Νέες τιμές από σήμερα στα Χανιά, αυξημένες κατά 10%. Επίσης παύουν να ισχύουν οι προσφορές στο Ηράκλειο, όπου βάσει των σημερινών δεδομένων (γιατί οι Μινωικές δεν έχουν ξεκαθαρίσει την τιμολογιακή τους πολιτική), η ΑΝΕΚ εμφανίζεται με τιμές ίδιες ή και ακριβότερες από αυτές των Μινωικών (με εξαίρεση το κατάστρωμα).

Link to comment
Share on other sites

Κοιτώντας τις τιμές του ΝΤΑΛΙΑΝΑ από Άγιο για Σκιάθο, διαπίστωσα ότι για ένα ταξίδι 3 και βάλε ωρών χρειάζεται κάποιος να πληρώσει για το κατάστρωμα 32,60 Ευρώ, όταν με το ιπτάμενο της ΕΛΛΕΝΙΚ κάνει μιάμιση ώρα και πληρώνει 34 ευρώ. Επιεικώς απαράδεκτες οι τιμές του ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Είπαμε ακριβά τα πετρέλαια, αλλά όχι να του βγάλουμε και τα μάτια. Έλεος καπτα-Μάκη.

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ

Μέσα σε 4 χρόνια οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αύξησαν τους ναύλους έως και 179%, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, αποδεικνύοντας ποιοι τελικά καρπώθηκαν τα οφέλη του ανταγωνισμού.

Καλοκαίρι με καλοκαίρι οι ταξιδιώτες διαπιστώνουν την αύξηση των ναύλων, που σε πολλές περιπτώσεις κάνει απαγορευτικές τις διακοπές σε νησιωτικούς προορισμούς, ειδικά όταν αυτές είναι οικογενειακού τύπου.

Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι για να έρθει για διακοπές φέτος στη Χίο μια τετραμελής οικογένεια (δύο ενήλικες, δύο παιδιά) με το αυτοκίνητό τους θα χρειαστούν 500 με 538 ευρώ μόνο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια!

Ε μην το ψαχνετε,δεν θα ερθουν....:o Λογικα αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πολυ δυσκολο για τον τουρισμο και τα νησια μας.

Link to comment
Share on other sites

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΩΝ

Ενα Αιγαίο για τέσσερις παίκτες

Του Π. Δ.ΥΦΑΝΤΗ

Το πετρέλαιο «πυροδοτεί» όχι μόνο τις τιμές των εισιτηρίων στα πλοία αλλά και ένα νέο κύκλο ανακατατάξεων στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Ηδη, από τις εξελίξεις των προηγούμενων μηνών η εγχώρια αγορά θαλάσσιων συγκοινωνιών έχει περάσει στα χέρια τεσσάρων ισχυρών παικτών, οι οποίοι επιχειρούν τώρα να (ξανά) μοιράσουν μεταξύ τους την «τράπουλα» στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο. Στόχος τους να μεγαλώσουν τα μερίδια αγοράς τους, ώστε να αυξηθεί η πληρότητα των πλοίων και να μεγιστοποιηθούν τα έσοδά τους.

Επιστροφή

Παρά την απελευθέρωση στον χώρο της αγοράς θαλάσσιων συγκοινωνικών, η εικόνα της αγοράς δείχνει να επιστρέφει στο προηγούμενο σκηνικό των «μονοπωλείων» συγκεκριμένων εταιρειών (λαϊκής βάσης πριν από λίγα χρόνια) σε συγκεκριμένες γραμμές: των Μινωικών Γραμμών στη γραμμή του Ηρακλείου, της ΑΝΕΚ στις γραμμές των Χανίων και του Ρεθύμνου, της ΝΕΛ στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης.

*Παρά την απελευθέρωση, ωστόσο, η αγορά μοιάζει ολοένα περισσότερο με το χθες. Με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Ετσι, οι Μινωικές Γραμμές εξακολουθούν να διατηρούν τα πρωτεία στη γραμμή του Ηρακλείου με μόνη αντίπαλο την επίσης κρητική ΑΝΕΚ.

Στη γραμμή των Χανίων πέρυσι η ΑΝΕΚ είχε έναν μικρό ανταγωνισμό από την Hellenic Seaways. Μετά την απόκτηση του ελέγχου, όμως, της ΑΝΕΚ και της Hellenic Sea-ways από την κυπριακή Sea Star, η ΑΝΕΚ έμεινε μόνη της και πάλι.

*Την ίδια στιγμή η ΝΕΛ της Μυτιλήνης, που είχε ανταγωνιστεί την Hellenic Seaways στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, θα μείνει και πάλι μόνη κυρίαρχη στο «σπίτι» της αν το συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών δεχθεί το αίτημα της HSW να αποσύρει το πλοίο της από τη γραμμή για το δρομολογήσει στη χρυσοφόρα γραμμή της Παροναξίας στις Κυκλάδες.

*Στα Δωδεκάνησα, τη θέση της ΔΑΝΕ που πτώχευσε πήρε η Blue Star Ferries, η οποία κυριαρχεί στη γραμμή Κω-Ρόδος και σε μεγάλο μέρος των Κυκλάδων.

*Μοναδικό «άλλοθι» ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά ακτοπλοΐας αποτελούν σήμερα οι γραμμές των Κυκλάδων. Εκεί όπου κυριαρχούσε πριν από εννιά χρόνια η Minoan Flying Dolphins (πλοιοκτήτρια του πλοίου «Εξπρές Σάμινα» που ναυάγησε με 85 νεκρούς), στην οποία «συγκατοίκησαν» όλοι οι μέχρι τότε γνωστοί εφοπλιστές της ακτοπλοΐας.

*Κάτι ανάλογο συμβαίνει τώρα και με τη διάδοχό της Hellenic Seaways (HSW), στην οποία συστεγάζονται τώρα -άμεσα ή έμμεσα- οι Μινωικές Γραμμές και ο όμιλος Γκριμάλντι της Νάπολης, η κυπριακή SeaStar και μέσω αυτής η άλλη κρητική ΑΝΕΚ.

Οι εταιρείες του χώρου βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο, καθώς αιφνιδιάστηκαν σχεδόν πλήρως από την εκτίναξη της τιμής των καυσίμων στα 140 δολ. το βαρέλι. Δεν είχαν φροντίσει να προχωρήσουν σε αντασφάλιση κινδύνου (hedging). Ετσι έμειναν χωρίς «άμυνες».

Σε τρία «μαξιλαράκια» που κρατάει στα χέρια της η κυβέρνηση ποντάρουν τώρα οι ακτοπλοϊκές:

*Τη μείωση των κρατήσεων υπέρ τρίτων που επιβάλλονται στους ναύλους.

*Την αλλαγή του καθεστώτος των επιδοτήσεων. Ζητούν αυτές να αυξηθούν αλλά κυρίως, να επιδοτηθούν περισσότερα δρομολόγια.

*Τέλος, την κατάργηση όλων των υποχρεωτικών εκπτώσεων σε ορισμένες κατηγορίες επιβατών.

http://www.enet.gr

Δηλαδή αν δεν είχαμε την μεγάλη αύξηση στα καύσιμα,η αγορά των θαλάσσιων συγκοινωνιών δεν θα είχει περάσει στα χέρια των τεσσάρων ισχυρών παικτών,οι οποίοι επιχειρούν τώρα να ξαναμοιράσουν μεταξύ τους την «τράπουλα» στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο;Γιατί πέρσι και πρόπερσι και αντιπρόπερσι τί έκαναν;Επειδή τους έλεγαν αλλοιώς;Ο στόχος τους να μεγαλώσουν τα μερίδια αγοράς τους, ώστε να αυξηθεί η πληρότητα των πλοίων και να μεγιστοποιηθούν τα έσοδά τους είναι απόροια της αύξησης της τιμής του καυσίμου,ή ο βασικός κανόνας της καλώς εννοουμένης αρχής του ελεύθερου ανταγωνισμού σε συνθήκες ανοιχτής οικονομίας,που στην Ελλάδα μεταφράζεται σε καρτέλ που είναι και της μόδας;

Για το ότι οι θαλάσσιες συγκοινωνίες είναι κεκτημένο δημόσιο αγαθό και οφείλει το κράτος να τις προασπίζεται υπέρ του κατοίκου-νησιώτη-Ελληνα πολίτη και τελικά φορολογούμενου και με επίναυλο,καμμιά κουβέντα.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
λάθη
Link to comment
Share on other sites

Οταν στο τελος του καλοκαιριου η κινηση θα ειναι 30% κατω τα ξαναλεμε και θα δουμε ποιος ειναι κερδισμενος απο τις αυξησεις. Το χαμενο τον ξερουμε αλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...