Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

APO DELTIO TIPOU HELLENIC SEAWAYS,

"Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που αναφέρθηκε και αναμένεται να επηρεάσει τα αποτελέσματα του 2007, είναι πως η εταιρεία λόγω της σύναψης συμβολαίων αντιστάθμισης του κινδύνου (hedging) αύξησης των τιμών του πετρελαίου, προμηθεύεται σήμερα καύσιμα σε τιμές μειωμένες κατά 15% σε σχέση με τις τρέχουσες."

I ALLES ETERIES GIATI DEN TO KANOUNE, I MALLON TO KANOUNE KAI DEN TO LENE. I HELLENIC THEN MOU FENETE OTI EXI AKRIVINI TA EISITIRIA STA HIGHSPEED APO PERSI,

DIORTHOSTEME AN EIMAI LATHOS

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όλες οι μεγάλες το κάνουν...

Είναι ένα ρίσκο που το παίρνουν για να έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια στις διακυμάνσεις των τιμών...

Προφανώς, η επιλογή αυτή ήταν σωστή και θα τους αυξήσει τα κέρδη ανάλογα (υποθετική αύξηση από αυτό που υποθετικά πάλι θα πλήρωναν για πετρέλαια...)

Τωρα μην περιμένεις αυτά να πάνε στους επιβάτες. Αυτοί είναι παρόντες μόνο όταν πρόκειται για αυξήσεις

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους δίκαιους εξάψαλμους στον Αγούδημο (κι εγώ μαζί)...ας ρίξουμε και κανέναν και σε αυτούς που του άνοιξαν τον δρόμο και την όρεξη!

Εάν υπήρχαν φέτος έστω 2 από τα ΑΠΟΛΛΩΝ/ΑΘΗΝΑ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΑΦΡΟΔΙΤΗ...θα τολμούσε να κάνει τέτοια κόλπα? Όχι, βεβαίως!

Και ο κόσμος θα είχε μια αξιοπρεπή εναλλακτική λύση, εκτός της BSF, και δεν θα διανοούταν κανένας να τιμολογήσει την ΝΤΑΛΙΑΝΑ ακριβότερα από την BSF!

Και βεβαίως δεν λέω να τα κρατούσε η HSW για καμιά δεκαετία...αλλά για 1-2 χρονάκια θα ήταν μια αξιοπρεπής λύση για τον επιβάτη.

Και όχι τα διώχνουμε...ενόψει του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας.

Κράτα τα 1-2 χρόνια και κάνε και την ανανέωσή σου! Μήπως από τα φράγκα που πήρε θα ανανεώσει τον στόλο της?

Αντιθέτως...με δυσαρέστησε σφόδρα...γιατί οδήγησε στις εξής επιλογές: BSF ή Highspeed ή Αγούδημος!

Και εμένα προσωπικά στην εξής μία επιλογή: BSF ή σπίτι μου!!!

Link to comment
Share on other sites

Με απλά λόγια τις δύο χρονιές που ισχύει η απελευθέρωση των ναύλων, οι εταιρίες που έχουν κάνει τις μεγαλύτερες αυξήσεις είναι αυτές που δεν έχουν κάνει καμία νέα επένδυση τα τελευταία χρόνια στην ακτοπλοΐα (GA Ferries: >40% και ΑΝΕΚ: 30%) ενώ οι εταιρίες με τις μεγαλύτερες επενδύσεις: Blue Star, HSW & Μινωικές έχουν κάνει σαφώς μικρότερες ανατιμήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, λέω να τα ψάλω και εγώ ένα χεράκι στον Αγούδημο, αλλά τσάμπα σάλιο ή καλύτερα τσάμπα χώρος στο site :mad:. Οπότε περιορίζομαι στο να δικαιολογήσω μέχρι ένα σημείο την HSW καθώς υποτίθεται ότι θα είχε δρομολογήσει το Μύκονος για μερικές γραμμές από τις Κυκλάδες. Παρ' όλα τα σχέδια της, θεωρώ βλακώδεις κίνηση να διώχνεις τα πλοία σου πριν να έχεις αντικαταστάτες για αυτά :P. Τέλος πρέπει να συμφωνήσω με ότι έχει γραφτεί παραπάνω καθώς ο ανταγωνισμός της HSW θα συγκρατούσε τον Αγούδημο που τώρα έχει αφηνιάσει και απαιτεί μεγαλύτερο αντίτιμο για ταξίδι 7 ωρών (άρα και οικονομικότερο γι' αυτόν) από ότι η BSF για ταξίδι 4 ωρών και κάτι με σύγχρονο πλοίο !!!

Αναρωτιέμαι, η απελευθέρωση των ναύλων δεν υποτίθεται ότι έγινε για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Βλέπει κανείς στο ΥΕΝ;

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους δίκαιους εξάψαλμους στον Αγούδημο (κι εγώ μαζί)...ας ρίξουμε και κανέναν και σε αυτούς που του άνοιξαν τον δρόμο και την όρεξη!

Εάν υπήρχαν φέτος έστω 2 από τα ΑΠΟΛΛΩΝ/ΑΘΗΝΑ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΑΦΡΟΔΙΤΗ...θα τολμούσε να κάνει τέτοια κόλπα? Όχι, βεβαίως!

Και όχι μόνο αυτό έχει βάλει και ρήτρα έστω και σαν συμφωνία κυρίων να μην δρομολογούν όποιοι αγοράζουν τα πλοία τους σε γραμμές που δραστηριοποιόυνται.

Επίσης για τον φίλο Artevelde και όποιοι πιστεύουν ότι το παράδειγμα για τον Αγούδημο ήταν τυχαίο ή λάθος του συστήματος , τους προτρέπω να μπουν σε ένα on line και να χτυπήσουν αυτό το Σάββατο το Ρομίλντα τι τιμή δίνει από Φολέγανδρο -Πειραιά.Είναι να πέρνεις τα βουνά ( τον Υμηττό Artevelde?)

Link to comment
Share on other sites

Το λάθος της hellenic είναι ολοφάνερο δε νομίζω ότι θα τις χαλούσε το επενδυτικό πλάνο το να άφηνε κάποια βαπόρια όρισμένα απο τα πλοία που έδιωξε με μια ανακαίνηση θα στέκονταν ισάξια στις κυκλάδες για πολλά χρόνια ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης για τον φίλο Artevelde και όποιοι πιστεύουν ότι το παράδειγμα για τον Αγούδημο ήταν τυχαίο ή λάθος του συστήματος , τους προτρέπω να μπουν σε ένα on line και να χτυπήσουν αυτό το Σάββατο το Ρομίλντα τι τιμή δίνει από Φολέγανδρο -Πειραιά.Είναι να πέρνεις τα βουνά ( τον Υμηττό Artevelde?)

Μπήκα, είδα, δεν πίστεψα στα μάτια μου, είδα τιμή Flyingcat 3 και μετά σκέφτηκα πως μάλλον το Ρομίλντα μετά το τελευταίο σέρβις που του έκανε ο Αγούδημος πρέπει να προσφέρει κάτι αντίστοιχο με τα Παλάτια σε ξενοδοχειακό :P. Επειδή αυτό όμως θα ήταν έργο επιστημονικής φαντασίας και μάλιστα αρίστης ποιότητας αποφαίνομαι πως απλά ο Αγούδημος εκμεταλλεύεται περιστάσεις και χρησιμοποιεί το όποιο μονοπώλιο του προσφέρεται στο έπακρον (το μόνο συμβατικό εκείνη την ημέρα). Εντάξει, δεν λέω να τον χαϊδεύει το ΥΕΝ επειδή είναι ο μόνος που κάνει τις άγονες εξυπηρετώντας τα νησιά τον Χειμώνα, μήπως όμως αυτό είναι που λένε "Δώσε θάρρος στον χωριάτη (ατυχές γιατί οι "χωριάτες" είναι οι πιο ειλικρινής άνθρωποι με σεβασμό στον συνάνθρωπο) να σ' ανέβει στο κρεβάτι";

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους δίκαιους εξάψαλμους στον Αγούδημο (κι εγώ μαζί)...ας ρίξουμε και κανέναν και σε αυτούς που του άνοιξαν τον δρόμο και την όρεξη!

Εάν υπήρχαν φέτος έστω 2 από τα ΑΠΟΛΛΩΝ/ΑΘΗΝΑ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΑΦΡΟΔΙΤΗ...θα τολμούσε να κάνει τέτοια κόλπα? Όχι, βεβαίως!

Με την ίδια λογική φαντάζομαι πως φταίει και η Blue Star που έβγαλε το πλοίο από τα Χανιά και άφησε μόνη την ΑΝΕΚ. Θα έπρεπε να μείνει στη γραμμή, άσχετα αν έμπαινε μέσα, για να τονώσει (με δική της ζημιά) τον ανταγωνισμό :confused:

Επίσης με το ίδιο σκεπτικό, κακώς η ΝΕΛ αποδρομολόγησε τον Ταξιάρχη. Έπρεπε να αφήσει ένα ζημιογόνο πλοίο στη γραμμή, στο όνομα του ανταγωνισμού!

Τέλος, αν ο ανταγωνισμός ήταν αυτός που θα εμπόδιζε τον Αγούδημο να βάζει τιμές/αρπαχτές όποτε τον “παίρνει”, δεν θα παρατηρούσαμε το ίδιο φαινόμενο στα Δωδεκάνησα. Και όμως στις 3/8 η τιμή deck του Ανθή-Μαρίνα είναι 55,40 και του ΙΧ 111,70 ενώ οι αντίστοιχες τιμές της Blue Star είναι 49,0 και 97,5. Δηλαδή ο Αγούδημος είναι ακριβότερος κατά 13-15%!!!!!!!

Αν και στη συγκεκριμένη γραμμή η GA Ferries έχει χάσει σημαντικά μερίδια λόγω του ανταγωνισμού (και φέτος με το Διαγόρα ακόμα περισσότερο), αυτό δεν την εμπόδισε από την “ευέλικτη” τιμολογιακή πολιτική της….. :mad:

Άρα αγαπητέ Νηρέα, ο καπτάν Μάκης τολμάει και παρατολμάει, και δεν τον σταματάει ούτε το Blue Star 2, πόσο μάλλον ο Απόλλωνας….

Link to comment
Share on other sites

PIRAEUS MYKONOS

HIGHSPEED 4

1 ECONOMY + MO1 € 64.00

ANTHI MARINA

1 DECK + 1 MO1 (MIXANI I MIXANAKI) €60,20

TA FTINA EISITIRIA EXI I G.A. ONTOS

PIRAEUS MYKONOS

HIGHSPEED 4

1 ECONOMY + MO1 € 64.00

1 ECONOMY + IX1 € 131.00

ANTHI MARINA

1 DECK + MO1 (MIXANI I MIXANAKI) €60,20

1 DECK + IX1 €126.20

NOMIZO OTI TO HIGHSPEED EINAI MONO GIA TOUS PLOUSIOUS!!!

TA FTINA EISITIRIA TA EXI I G.A.

Link to comment
Share on other sites

Eπισκέφτηκα την ιστοσελίδα της GA Ferries και ορίστε τι γράφουν στο εταιρικό προφίλ, ανάμεσα σε άλλα:

Η G.A.FERRIES έχοντας έγκαιρα συνειδητοποιήσει την αλλαγή των δεδομένων στο χώρο της ακτοπλοΐας, καθώς και την ανάγκη για παροχή ολοένα και πιο ποιοτικών υπηρεσιών έχει ήδη ξεκινήσει την υλοποίηση του νέου επενδυτικού της πλάνου. Το πρώτο βήμα της νέας επενδυτικής πολιτικής υπήρξε η απόκτηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ τον Αύγουστο του 2003 και η δρομολόγηση του στη γραμμή Πειραιά - Μυκόνου - Κω - Ρόδου τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου. Η αγορά του πλοίου έγινε με γνώμονα την κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεων του επιβατικού κοινού, αλλά και των ιδιαίτερων συνθηκών ελλιμενισμού που επικρατούν στα νησιά του Αιγαίου.

Φανταστείτε τι θα γινόταν αν δεν είχαν "έγκαιρα συνειδητοποιήσει την αλλαγή των δεδομένων στο χώρο της ακτοπλοΐας", εκτός αν εννοούν την τιμολογιακή πολιτική :mad:.

Link to comment
Share on other sites

...Εάν υπήρχαν φέτος έστω 2 από τα ΑΠΟΛΛΩΝ/ΑΘΗΝΑ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΑΦΡΟΔΙΤΗ...θα τολμούσε να κάνει τέτοια κόλπα? Όχι, βεβαίως!...

Δυστυχώς, και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, θα συμφωνήσω με τον ΝΗΡΕΑ. Και λέω δυστυχώς, γιατι δείτε το κωμικοτραγικό της υπόθεσης. Έχουμε φτάσει στο σημείο, ή καλύτερα μας έχει φτάσει στο σημείο, ένα κράτος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να θέσει έστω τους βασικούς όρους στα εκάστοτε τιμολογιακά παιχνίδια κάποιων εταιρειών, να μεμφόμαστε μία εταιρεία για το ότι ανανέωσε ή τουλάχιστον βιάστηκε να ανανεώσει τον στόλο της,

...δεν λέω να τα κρατούσε η HSW για καμιά δεκαετία...αλλά για 1-2 χρονάκια θα ήταν μια αξιοπρεπής λύση...

με συνέπεια να αφήσει μία άλλη να παίζει τα δικά της παιχνίδια στις πλάτες των επιβατών.

''Αχ πατρίδα μου γλυκειά, πόσο σ' αγαπώ τρελλά !!!''

Link to comment
Share on other sites

Αφου συμφωνησω με τον Ορεστη ως προς το οτι δεν ειναι η αποσυρση των παλαιοτερων πλοιων η γεννεσιουργος αιτια για τις αυξησεις, πιστευω οτι το γεγονος πως ο ανταγωνισμος λειτουργει μαλλον προς οφελος των εταιρειων(τουλαχιστον τους καλοκαιρινους μηνες) δεν ειναι καν ακτοπλοικο, ειναι πολιτικο-οικονομικο θεμα. Δυο επισημανσεις λοιπον:

α) Υπαρχει ο νομος της προσφορας και της ζητησης. Απο Σεπτεμβρη μεχρι και Μαιο, η GA Ferries για παραδειγμα ειναι σε γενικες γραμμες φθηνοτερη απο τις ανταγωνιστριες της εταιρειες ακριβως επειδη δεν υπαρχει αρκετη ζητηση. Οταν ομως το καλοκαιρι η ζητηση αυξανεται κατακορυφα σε σημειο που τα υπαρχοντα πλοια δεν μπορουν να την καλυψουν, υπαρχει ο χωρος και η δικαιολογια να πανε τα ναυλα στα υψη. Αυτο ειναι ενας πολυ απλο γεγονος και αν το δουμε ψυχρα(δεχομενοι σε θεωρητικο επιπεδο οτι δεν επηρεαζει την τσεπη μας δηλαδη), νομιζω πως οι καλοκαιρινες αυξησεις ή οι αυξησεις του Σαββατοκυριακου, ειναι και αναμενομενες και ως ενα σημειο κατανοητες. Δεν μπορει κανεις να εχει την ψευδαισθηση οτι μια οποιαδηποτε εταιρεια θα εχει μπροστα της το βαζο με το μελι και δεν θα βαλει την χερουκλα της μεσα. Δε γινεται κατι διαφορετικο απο οτι γινεται στη λαικη με τα καρπουζια πχ, την εποχη της μεγαλης ζητησης, θα υπαρχει αντιστοιχη αυξηση των τιμων.

β) Ειτε μας αρεσει, ειτε οχι, υπαρχει μια ολιγοπωλιακη αγορα με τασεις προς μονοπωλιο ειδικα σε περιπτωση που γινουν νεες εξαγορες και συγχωνευσεις. Σε μια τετοια στρεβλη(για οτι αφορα τους καταναλωτες) κατασταση αγορας λοιπον, ειναι λογικο οι λιγοστοι συμμετεχοντες να οδηγουν τους κανονες του παιχνιδιου εκει που τους συμφερει. Εμεις σαν πολιτες τι απαιτηση εχουμε? Μα φυσικα να μας προστατεψει το Κρατος απο την αισχροκερδεια και να διασφαλισει ποιοτητα και ποσοτητα συγκοινωνιων. Εδω λοιπον μπαινει στην εξισωση ο παραγοντας πολιτικο συστημα. Διοτι τα πολιτικα κομματα -των οποιων τα στελεχη επανδρωνουν ολες τις υπηρεσιες ελεγχου- ειναι ως ενα βαθμο συνδεδεμενα ποικιλοτροπως με τους μεγαλους οικονομικους παραγοντες της χωρας και τις πασης φυσεως εταιρειες/δραστηριοτητες τους(δεν εξηγω παραπερα γνωστα πραγματα γιατι θα ξεφυγουμε). Απο τη στιγμη λοιπον που το Κρατος δεν μπορει να ελεγξει αγορανομικα τις γαλοπουλες που εισαγονται για τα Χριστουγεννα για παραδειγμα, εχει κανεις την ψευδαισθηση οτι θα μπορεσει να ελεγξει την ακτοπλοια? Πλακα κανουμε τωρα?

Συμπερασματικα κατα τη γνωμη μου, το Κρατος ειναι εν ομηρια αναμεσα στα μεγαλοσυμφεροντα και το πολιτικο κοστος και οσο βρισκεται σε αυτη τη θεση, κανενας ουσιαστικος ελεγχος και κυρωση δεν μπορει να υπαρξει σε ελληνικο επιπεδο, παρα μονο πομπωδη προστιμα απο αυτα που μπαινουν με τυμπανοκρουσιες και δεν εισπραττονται ποτε. Και σε τελικη αναλυση, το 85% του ελληνικου εκλογικου σωματος ψηφιζει υπερ των δυο μεγαλων κομματων που οσον αφορα το οικονομικο τους προγραμμα ξεκαθαρα ευαγγελιζονται την ελευθερη οικονομια, τον ανταγωνισμο, την απελευθερωση διακινησης προιοντων και υπηρεσιων, την πληρη εναρμονιση με τα οσα ισχυουν διεθνως και αλλες παρεμφερεις εννοιες. Δεν ειναι λιγακι οξυμωρο λοιπον το να διαμαρτυρομαστε επειδη οι εκαστοτε κυβερνωντες απλως εφαρμοζουν το οικονομικο τους προγραμμα το οποιο και εγκριναμε με την ψηφο μας?

Link to comment
Share on other sites

Σε προεκταση του μυνηματος απο το φιλο Stefanos εχω να συμπληρωσω τα εξης: Οπως μου ελεγε πρακτορας εδω στο νησι το εισητηριο απο Πειραια για Συρο με τα πλοια του ΓΑ εχει 31 ευρω, πραγμα εξοργιστηκα απαραδεκτο.

Οχι πως τα 28 ευρω του Ιθακη ειναι λιγα αλλα για την ποιοτητα των υπηρεσιων της GA Ferries δεν αξιζει.

Μπορει να ειμαστε καραβολατρες να λεμε τα καλα αλλα λεμε και τα αναποδα. Και αυτο το γεγονος κατανταει απο απαραδεκτο εως τραγελαφικο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η απελευθέρωση των ναύλων δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Στην ακτοπλοϊα ο ανταγωνισμός είναι μηδενικός. Γι 'αυτό το λόγο οι τιμές για τα ταχύπλοα είναι οι ίδιες σε όλες τις εταιρείες και λόγω έλειψης συμβατικών ο Αγούδιμος εκμεταλεύεται τον άμηρο τον επιβάτη που αναγκάζετε να ταξιδέψει με τα πλοία του (καθαριότητα ανύπαρκτη στους κοινόχρηστους χώρους και wc και από ταχύτητα ποιό αργά και από χελώνα και φωσικά πανάκριβα ποιό ακριβά και απο blue star στις γραμμές των κυκλάδων) Μην ξεχνάμε ότι καταργήθηκε το όριο της 35ετίας και έτσι συνεχίζουν να ταξιδεύουν τα πλοία του.

Απο τιμες όμως αποφάσισε να αυξήσει τα τιμολόγια του πάνω από 40% ψάχνοντας για κορόιδα. Αλλά που είναι το ΥΕΝ ?:mad: Που είναι ο έλεγχος? :mad:

Δυστυχώς στο μέλλον θα ζήσουμε χειρότερες καταστάσεις.:D

Το έχω ξαναπεί. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ. Εμεις δεν υποστηρίζουμε την ελεύθερη αγορά. Δεν το κάνουμε ούτε με τα καύσιμα, ούτε με την ακτοπλοϊα, ούτε με τα αεροπλάνα, ούτε με τις λαϊκές και τ'αγγουράκια και τις ντοματούλες.

Θέλουμε απλά να κάνουμε τη δουλειά μας και μετά να βγαίνουμε να φωνάζουμε. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΟΙΡΟΙ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΜΑΣ.

Είναι ακριβό? Μην το πάρεις. Είναι παλιό το πλοίο? Μην το προτιμήσεις. Δεν έχει θέσεις το φθηνότερο? Μην πας. Αλλαξε το schedule σου. ΖΟΡΙΣΕ ΤΟΝ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

Εγώ προσωπικά δεν πάω ποτέ διακοπές σε high season, όχι γιατί δεν μπορώ, αλλά για τους παραπάνω λόγους. Δεν θέλω να πληρώσω 20% - 200% παραπάνω για χειρότερες (λόγω υπερζήτησης) υπηρεσιών. Ετσι έχω το δικαίωμα να μιλάω εκ του ασφαλούς.

ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ και όχι οι εταιρίες.

Πόσοι "καταλωτές" (ναι, σε εισαγωγικά) π.χ. ζήτησαν αποζημίωση επί του ναύλου για καθυστέρηση που οφείλεται στην πλοιοκτήτρια? Τόσο λίγοι, που είναι σχεδόν ανύπαρκτοι. Ομως η γκρίνια-γκρίνια, γιατί "που να τρέχουμε τώρα"!!!

Εμείς δεν έχουμε ποτέ ευθύνη??? Μόνο οι άλλοι?

PS: d1969 μην το πάρεις προσωπικά. Απλά ήθελα να κάνω το παραπάνω σχόλιο, βασιζόμενος στη δική σου παρατήρηση.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος κατέβει στο λιμάνι σήμερα αύριο και δεί τις σκηνές που εκτιλείσονται με ΝΤΑΛΙΑΝΑ ΜΙΛΕΝΑ ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΑΝΘΗ να μη έχουν ούτε ένα deck διαθέσιμο θα καταλάβει γιατί ο Αγούδημος διαμόρφωσε έτσι τις τιμές αφού το ξέρει ότι θα είναι γεμάτος,κακά τα ψέματα ο Έλληνας είναι της τελευταίας στιγμής και πολύ λίγοι είναι αυτοί που θα άλλαζαν τα σχέδια τους για να μη κάνουν τη χάρη στον Αγούδημο

Link to comment
Share on other sites

ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ και όχι οι εταιρίες.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά στον καταναλωτή πρέπει να παρέχεται και ενημέρωση. Ο απλός καταναλωτής που ταξιδεύει μία φορά το χρόνο δεν ξέρει τα πλοία (ταχυτητές, αξιοπιστία δρομολογίων, ξενοδοχιακός εξοπλισμος) Δεν μπορείς να του ζητάς να ασχοληθεί με τις ώρες ή νομίζεις ότι αν πάει σε ένα πρακτορείο θα τον ενημερώσουν για όλες τις επιλογές δρομολογίων και θέσεων. Τώρα θα μου πεις ας πρόσεχε:mad:, αλλά ένα σωστό κράτος έχει και υποχρεώσεις.

Αν πληροφορηθει ο καταναλωτής λόγω μείωσης εισοδήματος τις ευκαιρίες τις κυνηγάει.

Θα φέρω το παράδειγμα με τα ημερήσια δρομολόγια (προσφορά αυτοκινήτου) της ΑΝΕΚ που ξεπούλησε πολύ πριν της ΜΙΝΟΙΚΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτά περί high season όμωε μην ξεχνάμε πως σε πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοί που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, δεν έχουν δυνατότητα επιλογή παρα μόνο να φύγουν high season. Δεν νομίζω οτι ο καθένας είναι τόσο χαζός να κάθεται να πληρώνει τα κερατιάτικά του προκειμένου να φύγει Αυγουστο, ενω μπορεί να βρει τιμές 40% ένα πριν ή μετά...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα Χριστουγεννα ειχα ρωτησει ποσο κανει να στειλω το ΙΧ μου ασυνοδευτο στον Πειραια με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ κ η τιμη ηταν 52 ΕΥΡΩ.Για αυτες τις μερες η για αυτη την περιοδο τελοσπαντων,η τιμη εχει ανεβει στα 76 ΕΥΡΩ! This is High Season..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιας που μπαινει αυριο το Ν.ΧΙΟΣ στην καινουργια του γραμμη,ειπα να βαλω τις τιμες ωστε να τις συγκρινουμε κ τις επομενες περιοδους που θα ερθουν(κ ανεβαινει κ το πετρελαιο...).Ολα σε ευρω φυσικα.

Λοιπον πας με ΝΕΛ Χιο....24 αερ.καθισμα/40 κρεβ.σε τετρακλινη εσω/85 το ΙΧ σου.

Πας με HSW στην Χιο...31.5 αερ.καθισμα/57 κρεβ.σε τετρακλινη εσω/102 το ΙΧ σου.

Το μονο σχολιο μου ειναι πως στο Πειρ-Χανια=Πειρ-Χιος=150 ν.μιλια,το αερ.καθισμα το πληρωνεις 30 ευρω κ με τις 2 εταιριες...Το 1.5ευρω πανω η Χελλενικ γιατι το εβαλε????Ειπαμε να μαζευουμε κοσμο,οχι να απομακρυνουμε...

Link to comment
Share on other sites

102 το ΙΧ σου.

Το ΙΧ < 4,25m έχει 85,5 €

Πειρ-Χανια=Πειρ-Χιος=150 ν.μιλια,το αερ.καθισμα το πληρωνεις 30 ευρω κ με τις 2 εταιριες

Παρά το γεγονός πως η μιλιομετρική απόσταση είναι ίδια, οι τιμές στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά είναι πολύ ακριβότερες. Μην παίρνεις για παράδειγμα τις τιμές που ισχύουν αυτή την περίοδο, λόγω της εισόδου του νέου πλοίου.

Αλλά ακόμα και τώρα, το deck του Μυτιλήνη έχει 23€ και το deck του Λισσός/Αριάδνη 30€.

Η διαφορά αυτή στις τιμές ίσχυε και παλιότερα (όταν οι τιμές οριζόντουσαν από το υπουργείο) σε μικρότερο βαθμό. Απλά στη Χίο-Μυτιλήνη οι τιμές αυξήθηκαν πολύ λιγότερο τα τελευταία δύο χρόνια λόγω ανταγωνισμού και αυτό, σε συνδυασμό με την περσινή αύξηση κατά 30% των εισιτηρίων της ΑΝΕΚ, συνέβαλε στην αύξηση της “ψαλίδας”.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην Ορεστη,εχεις δικιο,μαλλον συγκρινα τελειως ασχετα πραγματα,απλα αυτο το 1.5 ευρω πανω απ τα 30,θα μπορουσε να λειπει....Λενε συνεχεια πως η τιμες στην συγκεκριμενη γραμμη,κρατονται χαμηλες,αλλα αν θυμαμαι καλα,περσι τον Σεμπτεβριο,Χιος - Πειραιας ειχε 26 ευρω η αριθμημενη...

Τωρα ασχετο με τα προηγουμενα,εχω να διατυπωσω μια απορια.Αυριο το Ν.ΧΙΟΣ εχει εκδρομη στην Τηνο.Το πακετο λοιπον πηγαινε ελα απο Χιο εχει 52 ευρωπουλα.Κ αναρωτιεμαι πως γινεται το Χιος-Πειραιας(150 μιλια) να εχει 30 ευρω κ το Χιος-Τηνος(74 μιλια) να κοστιζει 26 ευρω?? Κανονικα δεν επρεπε να αξιζει 15,αντε το πολυ(για να βγαλουν κ κατιτις)20 ευρω....?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...