ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Η μόνη εταιρεία που δεν έχει κάνει καμμία αυξηση απο τη Δευτέρα είναι μεχρι στιγμής η Seajets. Αυτό που παρατήρησα με μια πρώτη ματιά, ειναι οτι στις γραμμές των ταχυπλόων οπου υπάρχει ανταγωνισμός η αυξηση ειναι μικρότερη του 10%, ενω π.χ. στο δρομολόγιο Πειραιά - Σπέτσες, η οποία μονοπωλείται απο μία εταιρεία η αύξηση πέρασε εξ ολοκλήρου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Ε πόσο να τα πάνε πια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Οι τιμές στα εισιτήρια από Ραφήνα για Σύρο είναι οι ίδες με τις Τήνου, ενδεικτικά αναφέρω: απλή θέση 27.00 ευρώ, αριθμημένη 28.00 ευρώ, ΙΧ 55.00 ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnTinos Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Και κάτι άλλο ολιγον ''παράξενο'' με τις τιμες της Fast Ferries στην γραμμή Σύρου-Τήνου-Μυκόνου η τιμή της διαδρομής Σύρος-Μύκονος είναι ίδια με την διαδρομή Σύρος-Τήνος και Τήνος-Μύκονος, στα 8 ευρώ. Η Blue Star έχει και αυτη το Σύρος-Τήνος και το Τήνος-Μύκονος στα 8 ευρώ, αλλά το Σύρος-Μύκονος στα 12 ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Η εταιρία του Speed Cat 1 (Hellas SpeedCat) δίνει ή μάλλον έδινε 10% προμήθεια στους πράκτορες, υπάρχει άλλη εταιρεία να δίνει τόσο πολύ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Οχι, καμμία άλλη εταιρεία δεν δίνει πλεον τέτοια προμήθεια. Αλλά γιατί την κατάργησε ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Νομίζω πως η Seajets δίνει 10% Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Ενδεχομένως στους κεντρικους πράκτορες, οχι μόνο η Σητζετς αλλά και οι υπόλοιπες εταιρείες να δίνουν κάποια μεγαλύτερη προμήθεια, αλλά στα συνεργαζόμενα γραφεία η συγκεκριμένη εταιρεία δίνει κατι μεταξυ 7-8% όλα τα προηγούμενα χρόνια, χωρις ποτέ να την μειώσει, οπως έκαναν άλλες εταιρείες π.χ. Μπλου Σταρ, Ελλένικ κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 (edited) Ευτυχώς τώρα με το μνημόνιο 3 θα μπορέσουμε να ταξιδεύουμε πιο φθηνά, αφού προβλέπεται η κατάργηση του επίναυλου, που θα επιφέρει άμεση μείωση τιμών στα εισιτήρια. Edited August 12, 2015 by enas chiotis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ithermos Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Η blue star μας έκανε τη χάρη και κατέβασε 50 λεπτά στο εισιτήριο απο Πειραιά για Σύρο, υποθέτω έχει γίνει κάτι ανάλογο σε όλες τις γραμμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Η Μπλου Σταρ και η Ανεκ/Σουπερφαστ ηδη απο σήμερα έχουν κατεβάσει τις τιμές, οπου ανάλογα με τη γραμμή και το κόστος του εισιτηριου μπορεί να ειναι 0,50 - 1€. Καμία άλλη εταιρεία δεν είδα μεχρι στιγμής να έχουν κάνει το ίδιο, απλώς καποιοι μου ειπαν οτι περιμένουν το ΦΕΚ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Στα 60€ το κατάστρωμα με το Πάτμος απο τη Μυτιλήνη για τον Πειραιά ! Για την ιστορία και μόνο να πούμε οτι και στις 2 εταιρείες στα κανονικά δρομολόγια ειναι 45,50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ζαραβέλας Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Μυτιλήνη ανεβαίνει άδειο. Είναι επιδοτούμενο το δρομολόγιο, όπως του Βενιζέλου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 Χθες πήγα μια βόλτα στη Σαλαμίνα και είδα στην ανάλυση των τιμών του εισιτήριου των επιβατών μια διαφορά!! Στο εισιτήριο των συνεπιβατών υπάρχει ακόμα ο επίναυλος 3% σε αντίθεση με το εισιτήριο του οδηγού που δεν υπήρχε!! Ενώ σύμφωνα με τον Ν. 4336/2015 που πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή και ήδη ισχύει, καταργήθηκε η επιβάρυνση επί των εισιτηρίων του «επίναυλου 3%». Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 (edited) Οριστηκαν οι τιμες για το επιδοτουμενο τμημα του δρομολογιου του Blue Star 1 μεταξυ Χιου και Οινουσσων Edited November 3, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Στα 77€ το κόστος μεταφοράς απο Μυτιλήνη για Καβάλα με το Champion jet. Παίρνει και επιδότηση ; Σημείωση : Ο ναύλος είναι ενιαίος για όλες τις θέσεις, αρα κάποιοι 'τυχεροί' πάνε και στις ακριβές θέσεις με την ίδια τιμή ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Από όσο γνωρίζω το δρομολόγιο του Champion Jet 1 είναι ελεύθερο χωρίς επιδότηση από το κράτος. Οπότε πιθανολογώ ότι για αυτό είναι τόσο ακριβό το εισιτήριο, μιας και ουσιαστικά πληρώνουν οι μετανάστες παραπάνω για το δρομολόγιο από Καβάλα Μυτιλήνη που έρχεται κενό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Καλα και στα υπολοιπα που είναι επιδοτούμενα, ουσιαστικα οι μετανάστες πληρωνουν και ότι το βαπόρι ανεβαινει αδειο.60 ευρω εχει πχ το εισητηριο στο ΠΑΤΜΟΣ όταν κανονικα εχει 45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Προσφέρουν και φαγητό στα συμβατικά πλοία που μεταφέρουν αποκλειστικά μετανάστες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Μα η σίτιση (όπως και πολλά άλλα κόστη) καλύπτονται απο την επιδότηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Αν είναι ελεύθερο το δρομολόγιο, υπάρχουν 2 επιλογές. Είτε χρεώνεις όσο μπορεί να αντέξει ο πελάτης , ή ακολουθείς τις ανώτατες τιμές που έχει ορίσει το υπουργείο. Οι τιμές του πίνακα αναφέρονται με τη σειρά σε συμβατικό πλοίο άνω των 10 ετών, πλοίο κάτω των 10 ετών, και σε ταχύπλοο. Αυτή τη στιγμή η οικονομική θέση στο Μύκονος πωλείται στα 34.5 ευρώ (36.5 ευρώ η αντίθετη διαδρομή), συνεπώς με απλή αναγωγή το ticket του ταχύπλοου θα έβγαινε καπου 68 ευρώ. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για διαδρομή πάνω από 150νμ, δηλαδή πάνω από την απόσταση Χίος - Πειραιάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Τα πλοία γεμίζουν, οπότε οι καιροί προσφέρονται για καλύτερες εισπράξεις. Νέο τιμολόγιο Μυτιλήνη - Καβάλα με το Champion Jet 85 το κεφάλι, ενω υπάρχει και για αυτους που ζητούν τη ... χλιδή - δηλαδή στην platinum θέση με 120!! Συγνώμη αλλά το αεροπλάνο πόσο κάνει ;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Στα 77€ το κόστος μεταφοράς απο Μυτιλήνη για Καβάλα με το Champion jet. Παίρνει και επιδότηση ; Σημείωση : Ο ναύλος είναι ενιαίος για όλες τις θέσεις, αρα κάποιοι 'τυχεροί' πάνε και στις ακριβές θέσεις με την ίδια τιμή ! Τα πλοία γεμίζουν, οπότε οι καιροί προσφέρονται για καλύτερες εισπράξεις. Νέο τιμολόγιο Μυτιλήνη - Καβάλα με το Champion Jet 85 το κεφάλι, ενω υπάρχει και για αυτους που ζητούν τη ... χλιδή - δηλαδή στην platinum θέση με 120!! Συγνώμη αλλά το αεροπλάνο πόσο κάνει ;; Συγχαρητήρια στην Seajets για την εκμετάλευση των ανθρώπων. Εκμεταλευτείτε ακόμη περισσότερο τον ανθρώπινο πόνο, μπορείτε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Ότι αρπάξουμε... Θυμίζει τακτικές μαυραγορίτη η πολιτική τους. Εκμετάλλευση της ανθρώπινης ανάγκης για μια γελοία απόσταση σε σχέση με τα όσα έχουν περάσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Δεν ξέρετε πόσο καίει όμως το καράβι πηγαίνοντας με 35+ κόμβους ταχύτητα και κάνοντας μόνο 4 ώρες Λέσβος-Καβάλα Edited November 11, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now