Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μείνανε τα ''παιδιά του'' ;) να αντιγράφουν τις παλιές εκείνες εποχές.........ελπίζω να μην αντιγράψουν-υπογράψουν και το τέλος.............. :ph34r::eek:

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βγηκαν οι τιμες για Χιο-Μυτιληνη με το ΠΑΤΜΟΣ.Οπως θα διαπιστωσετε ειναι σχεδον ιδιες με τις τιμες της HSW και φυσικα πιο φτηνες απο της ΝΕΛ.(δειτε 6 ποστ παραπανω).

post-2049-0-39287300-1341586156_thumb.jp post-2049-0-70348500-1341586170_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Και πριν ακόμα ξεκινήσει το πλοίο...οι τιμές από 15/6 θα αλλάξουν και θα τσιμπήσουν από 0,50 έως 1 ευρώ. Το κυριώτερο όμως είναι ότι εξομοιώνονται οι τιμές της οικονομικής με αυτές των αριθμημένων θέσων, για πρώτη φορά στα χρονικά της Blue Star. Και το βρίσκω μάλλον κακό αυτό, καθώς οι αεροπορικές ήταν μια καλή λύση για τις "δύσκολες ημέρες" στα Μπλουσταράκια. Και πλέον δεν καταλαβαίνω ποιος δεν θα βγάζει αριθμημένη? Προσωπικά θα ήθελα να καταργηθεί αυτή η εξομοίωση των τιμών, όχι βεβαίως με αύξηση της τιμής των αριθμημένων, αλλά με μείωση της οικονομικής. Εκτός και εάν σκοπεύουν να καταργήσουν εντελώς τον διαχωρισμό των αριθμημένων, κάτι που απεύχομαι και θα λειτουργήσει εις βάρος του πλοίου.

Οι τιμές ξανάλλαξαν τελικά από 1/7...και εισακούσθηκε η εισήγηση μας :rolleyes: για διατήρηση της διαφοράς τιμής μεταξύ οικονομικής και αριθμημένων...αλλά εν μέρει B) Αντί να μειώσουν την οικονομική, έβαλαν +1 ευρώ στις αριθμημένες. Οπότε έχουμε για ΑΤΜ 17/18...25/26...26/27.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
... και τα εισιτήρια άμα θες καμπίνα πλησιάζουν αυτά των αεροπλάνων....

Και επειδή δεν είναι δίκαιο να τα φορτώνεται όλα τα κακώς κείμενα της ακτοπλοϊας η ΝΕΛ, ας μάθουν και όσοι δεν το γνωρίζουν ακόμα, ότι η πρώτη θέση (κρεββάτι σε δίκλινη ΕΞ), για Ρόδο με Attica, κοστίζει one way, 120 Ευρώ.

Με τόσα λεφτά, αν το έχεις προγραμματίσει εγκαίρως, πας και ερχεσαι με Aegean και επιπλέον πληρώνεις και το parking στο Ελ. Βενιζέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ, και η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ακολουθεί ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ με δύο διαφορές.

  1. Εδώ πληρώνει κανονικά ο κάθε επιβάτης αλλά το αμάξι κοστίζει αρκετά φθηνότερα. Έτσι πχ για Μύκονο ο κάθε επιβάτης πληρώνει €25 στην οικονομική ενώ το ΙΧ κοστολογείται στα €30! Επί της ουσίας έρχεται ακριβώς το ίδιο σύνολο με τα άλλα δύο απλά με αυτή τη διαφορά.
  2. Το πλοίο ακολουθεί αυτές τις τιμές από την αρχή που δρομολογήθηκε και δεν τις άλλαξε στην πορεία.

σσ: Οι τιμές του ΘΕΟΛΟΓΟΥ παραμένουν ως είχαν.

Link to comment
Share on other sites

Με την επισήμανση πως για την εταιρεία ο τρόπος τιμολόγησης του Αικατερίνη προσφέρει κάτι ψιλά παραπάνω στην εταιρεία, μιας και το εισιτήριο του επιβάτη έχει χαμηλότερο ΦΠΑ από το εισιτήριο του οχήματος.

υγ: απορώ πως δεν το σκέφτηκαν οι υπόλοιποι αυτό - δηλ να βάλουν την έκπτωση στο εισιτήριο που έχει περισσότερους φόρους.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ελαχιστες οι διαφορες απο πειραια κ ραφηνα για την μπλου σταρ στα δρομολογια για κυκλαδες!αμα πας στην ραφηνα για να πας στην ναξο η στην παρο μπαινεις κ μεσα αντι να πηγαινες απο τον πειραια ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εντύπωση μου κάνει που στο Highspeed για τη Μεγάλη Εβδομάδα έχουν έκπτωση στο ΙΧ.(Συγκεκριμένα Πειραιάς-Μύκονος 50Ε) Μάλλον θα παίζει ρόλο το early booking και για περιορισμένες θέσεις? Δε θυμάμαι ποτέ άλλοτε κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εδώ μπορείτε να δείτε τα τιμολόγια της Kefalonian Lines για τις γραμμές Κυλλήνη Πόρος & Κυλλήνη Αργοστόλι. Οι τιμες στη γραμμη του Πορου ειναι ιδιες με τις κοινοπραξιας των Ζακυνθινων πλοιων

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από όσο παρατηρώ στα ναυλολόγια της HSW στη γραμμή Βόλου Σποράδων με τα συμβατικά πλοία, δηλαδή Εξπρές Σκιάθος και Άρτεμις, υπάρχουν διαφορές στις τιμές. Οι τιμές στο Άρτεμις είναι πιο φθηνές από ότι στο Εξπρές Σκιάθος

 

Φαντάζομαι για να κτυπήσει λίγο στις τιμές τον Πρωτευς, που είχε αρκετά φτηνότερα εισιτήρια από το Εξπρές Σκιάθος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νέα αύξηση, τη δεύτερη μέσα σε ένα χρόνο, στα ναύλα σε τοπικές ακτοπλοϊκές γραμμές αποφάσισε η κυβέρνηση.

 

Η υπουργική απόφαση, η οποία υπογράφεται από τον υπουργό Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β 1772/23-07-2013) και ισχύει από την ημέρα της δημοσίευσης, δηλαδή ήδη εφαρμόζεται, επιβαρύνοντας εκ νέου τις τσέπες των νησιωτών και των επισκεπτών.

Όπως δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών, οι αυξήσεις δεν αφορούν τις ''μεγάλες γραμμές'' της ακτοπλοΐας, στις οποίες οι ναύλοι διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά την οικονομική θέση επιβατών, οχήματα και εμπορεύματα, πλην ταχυδρομικών αποστολών σε συγκεκριμένες γραμμές.

Κάποιες από αυτές είναι ενδονησιωτικές, όπως Αίγινα-Σπέτσες, Αλόννησος-Βόλος, Ανάφη-Ίος, Ανάφη-Κουφονήσια και κάποιες συνδέσεις του Αργοσαρωνικού, όπως τα Κύθηρα και γραμμές του Β. Αιγαίου. Επιβάλλονται επί του καθαρού ναύλου και στη συνέχεια οι τιμές διαμορφώνονται, αφού προστεθούν και τα τέλη υπέρ τρίτων.

Τον Οκτώβριο του 2012, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης είχε προχωρήσει σε αυξήσεις της τάξης 2,4% στις ίδιες ακτοπλοϊκές γραμμές.

Αυτή τη φορά δεν έχει ακόμη καθοριστεί το ποσοστό της αύξησης, καθώς στην υπουργική απόφαση επισυνάπτονται μεν οι ακτοπλοϊκές γραμμές και οι νέες τιμές των εισιτηρίων, αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτά τα τέλη υπέρ τρίτων.

Για τη νέα αύξηση, η απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας επικαλείται την άνοδο0,8% που σημείωσε ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή κατά την περίοδο Ιανουάριος 2012-Δεκέμβριος 2012

 

 Πηγη: News247

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

,γιατί 37 ευρώ και 16-17 μίλια δεν είναι λογικό και δεν πανε μαζί

Περα απο τα μιλια της ταχυτητας μην ξεχναμε και τα μιλια της αποστασης.Σε αλλη μονοπωλιακη μαλιστα γραμμη(Χανια-Πειραιας)αποστασης 156 ναυτικων μιλιων το εισιτηριο καταστρωματος ειναι στα 38 ευρω.Σχεδον το ιδιο δηλαδη με νησια των Κυκλαδων οπου τα μιλια(στα ναυτικα αναφερομαι οχι στης ταχυτητας)ειναι πολυ λιγοτερα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα φερω παραδειγμα την γραμμη Πειραια Ροδο που η αποσταση γυρω στα 240 ναυτικα μιλια, η τιμη της οικονομικης θεσης με την Blue Star Ferries ειναι στα 59,50€!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ε βεβαια θα μειωσει ταχυτητα...κανα εισητηριο θα μειωσει ομως?

Δυστηχώς οι εταιρίες δεν σχετίζουν τις υπηρεσιακές ταχύτητες με το ύψος του ναύλου. Για Πάρο το HS4 έχει καταντήσει να κάνει 3.15' (φανάρι με φανάρι) δηλαδή μόλις 45 λεπτα λιγότερο από το ΔΗΛΟΣ..Μόνο που το ΔΗΛΟΣ έχει 32,50 ευρώ η οικονομική και το HS4 έχει 52,50 τη φουλ σεζόν!!! Τί να λέμε τώρα..

Link to comment
Share on other sites

καλά άσε τη Ροδο γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που πάει με καράβι πια τη στιγμή που για να ταξιδέψεις ανθρώπινα θες πιο πολύ απο το αεροπλάνο,έτσι όπως πάνε τα πράγματα στις μεγάλες γραμμές τουλάχιστον μόνο η εμπορευματική κίνηση θα υπάρχει άλλα έτσι θα μπορούσαν να έχουν απλά ρο ρο και όχι τα σημερινα ro ro passenger των δεκάδων εκατομύριων

Link to comment
Share on other sites

..Μόνο που το ΔΗΛΟΣ έχει 32,50 ευρώ η οικονομική και το HS4 έχει 52,50 τη φουλ σεζόν!!! Τί να λέμε τώρα..

 

Να μην λέμε τίποτα, αλλά ως συνειδητοποιημένοι καταναλωτές/επιβάτες να επιλέγουμε το εκάστοτε "Δήλος" και να αγνοούμε το εκάστοτε "HighSpeed". Δεν μπορεί, στο τέλος οι εκάστοτε "αρμόδιοι" θα καταλάβουν.....

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς οι εταιρίες δεν σχετίζουν τις υπηρεσιακές ταχύτητες με το ύψος του ναύλου. Για Πάρο το HS4 έχει καταντήσει να κάνει 3.15' (φανάρι με φανάρι) δηλαδή μόλις 45 λεπτα λιγότερο από το ΔΗΛΟΣ..Μόνο που το ΔΗΛΟΣ έχει 32,50 ευρώ η οικονομική και το HS4 έχει 52,50 τη φουλ σεζόν!!! Τί να λέμε τώρα..

 

Είναι πολύ θετικό που υπάρχουν ακόμα επιλογές και διαφορετικού τύπου πλοία ώστε ο καθένας να επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του. Απλά 3 επισημάνσεις:

 

  1. Οι τιμές της Blue Star είναι ίδιες και στο απογευματινό δρομολόγιο που η διάρκεια του ταξιδιού φτάνει τις 5 ώρες.
  2. Η διαφορά μεταξύ της οικονομικής θέσης ενός Highspeed και ενός συμβατικού πλοίου δεν είναι μόνο η ταχύτητα. Όλοι έχουμε βιώσει ή σχολιάσει τι γίνεται στα νεότευκτα συμβατικά πλοία όλων των εταιρειών το καλοκαίρι (κατάσταση που επηρεάζει κυρίως τους επιβάτες της οικονομικής θέσης).
  3. Ακόμα και την υψηλή περίοδο, μόλις σε 7 από τις 24 διαδρομές που εκτελούσε το Highspeed στην Πάρο ανά εβδομάδα είχε εισιτήριο 52,5, στις υπόλοιπες 17 το εισιτήριο είχε 48, ενώ από τις 20 Αυγούστου ισχύουν επιπλέον  προσφορές με τιμή από 40 ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα γούστου του καθενός αυτό βέβαια..Προσωπικά δεν την παλεύω 3,5 ώρες βιδωμένος σε κάθισμα ταχύπλοου..Σε κάθε περίπτωση, το να πληρώνεις περίπου 50 ευρώ για να ταξιδέυεις για Πάρο με 28 μίλια ταχύτητα το θεωρώ κοροιδία προσωπικά.

 

Η διαφορά μεταξύ της οικονομικής θέσης ενός Highspeed και ενός συμβατικού πλοίου δεν είναι μόνο η ταχύτητα.

 

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό ακριβώς έγραψα πως είναι καλό να υπάρχουν επιλογές, καθώς άλλος μπορεί να θεωρεί κοροϊδία να πληρώνει 32 ευρώ και για 5 ώρες να κάθετε στο πάτωμα ή να παίζει ξύλο για μια καρέκλα.

Επίσης σε καμία περίπτωση η ταχύτητα που χαρακτηρίζει το Highspeed 4 δεν είναι τα 28 μίλια καθώς με εξαίρεση κάποιες συγκεκριμένες ημέρες που πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα, το πλοίο ήταν και φέτος συνεπέστατο στα δρομολόγια του με ταχύτητα 32-35 μιλίων.

Link to comment
Share on other sites

 [...]με εξαίρεση κάποιες συγκεκριμένες ημέρες που πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα, το πλοίο ήταν και φέτος συνεπέστατο στα δρομολόγια του με ταχύτητα 32-35 μιλίων.

 

Τις συγκεκριμένες ημέρες που αντιμετώπισε προβλήματα, υπήρξε κάποια παροχή της εταιρείας προς τους επιβάτες σε αντιστάθμισμα των υποβαθμισμένων υπηρεσιών που παρείχε αυτή?

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι επιβάτες που ταξίδεψαν σε δρομολόγια που σημειώθηκε καθυστέρηση (κυρίως του HS 6 καθώς του HS 4 ήταν πολύ λίγες οι περιπτώσεις), είχαν τη δυνατότητα να αποζημιωθούν είτε με την επιστροφή ποσοστού επί του ναύλου σε μετρητά (όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία) είτε με διπλάσια αποζημίωση ως παροχή έκπτωσης σε επόμενο ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

είχαν τη δυνατότητα να αποζημιωθούν

 

Υποθέτω κάποιοι ελάχιστοι που το γνώριζαν ή παραπονέθηκαν την εκμεταλλέυτηκαν την δυνατότητα αυτή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύμφωνα με το Aeginaportal η Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού θα προσφέρει χαμηλό εισιτήριο, ανάλογα με τα δρομολόγια και τα πακέτα, που θα κοστίζει 7 ευρώ για τον επιβάτη από το λιμάνι του Πειραιά και 18 ευρώ για το ΙΧ αυτοκίνητο, δηλαδη ανταγωνιστικες τιμες με τον Αγιο Νεκταριο Αιγινας

Link to comment
Share on other sites

Η ναυμαχία στο Ιόνιο καλά κρατεί.

 

                                    ΕΠΙΒ.         Ι.Χ.

Κυλλήνη-Ζάκυνθος

IonianFerries               8.00        14.30

Kefalonian                   5.00        18.10

 

Κυλλήνη-Πόρος

IonianFerries              7.30         33.60

Kefalonian                  7.50         33.60

 

Κυλλήνη-Αργοστόλι

Kefalonian                 8.90          33.60

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...