Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νέα πλαφόν στις ακτοπλοικές γραμμές με αισθητή μείωση!

 

Παράδειγμα που μπορώ να αναφέρω είναι πως το Πειραιάς-Σύρος από 24,14(καθαρός ναύλος) πλοίο μεγαλύτερο 10ετίας πλέον περιορίζεται στα 15,208!!! (για μικρότερο 10ετίας στα 18,25)

 

Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις και η μείωση είναι της τάξεως του 2,5%. Νομίζω πως η τιμή που αναφέρεις αφορά ελεύθερο δρομολόγιο συνεπώς δεν είναι συγκρίσιμη με αυτή που ορίζει το νέο ΦΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδή το ΦΕΚ που περιλαμβάνει όλες τις γραμμές, ακόμα και Πειραιάς-Χανιά, Ηράκλειο, Πάρος, Χίος κλπ που δεν είναι επιδοτούμενες, είναι παραπλανητικό; 

 

Αναγράφεται με αντίφαση το εξής:

 

 

2. Οι νέες τιμές αφορούν σε όλες τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της χώρας και δεν έχουν εφαρμογή στις συνδέσεις στις οποίες δεν υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση.

Ποιες ειναι οι γραμμές που δεν έχουν ανώτατο όριο;

Link to comment
Share on other sites

Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις

 

Πάντως έχει να πέσει πολύ γέλιο στα πρακτορεία, καθώς τα περισσότερα ΜΜΕ παρουσιάζουν την είδηση σαν αυτές οι τιμές να ισχύουν για όλες τις συνδέσεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο ΦΕΚ Β730/29.04.2015  αναφέρεται ανώτατος καθαρός ναύλος στην γραμμή Αγιος Κήρυκος-Πυθαγόρειο Σάμου με ΤΑΧΥΠΛΟΟ 17,784 ευρώπλέον ΦΠΑ..Το D.Pride έχει 25 ευρώ το εισιτήριο, 7,5 ευρώ περισσότερο,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΝΑΥΛΟ και λαμβάνει και 23 χιλιάρικα επιδότηση για κάθε δρομολόγιο.Ποιός θα εφαρμόσει τον νέο νόμο;Μήπως θα πρέπει να επισκευθούμε τον κ.εισαγγελέα Σάμου; γιατί ο κ.Λιμενάρχης Πυθαγορείου  και ο πράκτορας ποιούν την νήσσα;Το Υπουργείο δεν έχει υποχρέωση να ελέγχει τις νέες τιμές στο FCRS και να επιβάλει πρόστιμα; Ο νόμος ισχύει σε όσες γραμμές δεν υπάρχει ανταγωνισμός,δηλαδή μονοπώλιο και σε όλες τις επιδοτούμενες.Το ίδιο ισχύει και στην HSW που δεν μείωσε τις τιμές για Καβάλα ακόμα.Και κυρίως τις τιμές στα φορτηγά/μέτρο.Με 50 ευρώ πήγαινα στον Πειραιά και ερχόμουνα,όχι στον Άγιο.Που είναι το ΣΔΟΕ να ελέγξει;

Link to comment
Share on other sites

ολα στο blender

 

μηπως μπερδευεις τον καθαρο ναυλο με την τελικη επιβαρυνση του επιβατη, η οποια περιλαμβανει ΦΠΑ και διαφορα χαρατσια υπερ τριτων (που επισης τρωνε και αυτα ΦΠΑ)? το μπλαφον της υπουργικης αποφασης νομιζω οτι μιλα για καθαρο ναυλο. ;)

 

επισης ο περιορισμος ανωτατης τιμης (στον καθαρο ναυλο παντα), αφορα μονο τις επιδοτουμενες γραμμες. το αναλυσαμε προσφατα. κλασσικο παραδειγμα τα χανια και τα δωδεκανησα (και η πατρα σαμη ιθακη μεχρι προτινος :( )

οπου παροτι υπαρχει μονο μια εταιρεια, η τιμολογηση ειναι ελευθερη.

 

oι προσφατες μειωσεις στις επιδοτουμενες, οπως ειδαμε, ειναι 2,5% στον καθαρο ναυλο. στον μεικτο ειναι λιγοτερο γιατι τα πιο πολλα καπελα ειναι κατ' αποκοπην και οχι ποσοστιαια. ενδεικτικα στο σαμος καβαλα η κοσμαγαπητη :P  HSW ζητα πλεων €45,5 αντι €46,5.

 

καημο το εχω να εισαι με κατι ευχαριστημενος τοσα χρονια.  εισαγγελεας πρεπει να εισαι ^_^

Edited by proud_ionian
προτινος αντι... ποριτνος :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι μειώσεις των τιμών αναφέρονται μόνο σε επιδοτούμενες συνδέσεις

 

Πάντως έχει να πέσει πολύ γέλιο στα πρακτορεία, καθώς τα περισσότερα ΜΜΕ παρουσιάζουν την είδηση σαν αυτές οι τιμές να ισχύουν για όλες τις συνδέσεις...

 

Πάντως, είχα εγκαίρως προβλέψει το τι θα γίνει με όσους δεν διαβάζουν shipfriends :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μερικές εταιρείες κάνουν έκπτωση σε ΙΧ που έχουν μήκος μέχρι 3,70 m. 

 

Η απορία μου είναι τι πρέπει να προσκομίσει κάποιος στο πρακτορείο έκδοσης του εισιτηρίου για να πειστεί ο πράκτορας ότι όντως το ΙΧ σου έχει μήκος μέχρι 3,70 m. ?

Link to comment
Share on other sites

Μύκονος-Πάτμος με το Ν.ΡΟΔΟΣ 31 ευρώ στην οικονομική! Για απόσταση 72 μιλίων! Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! Απαράδεκτα πράγματα..

Link to comment
Share on other sites

Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! 

Με 36 πας Χανια οικονομικη.Τα 28 ειναι περιορισμενες θεσεις που αν θες να βρεις πρεπει να κλεισεις κανα μηνα πριν

Και αν πας χανια με ryanair βρισκεις με 19 ευρω καμια δεκαρια μερες πριν ταξιδεψεις.

Υπαρχει σε γενικοτερο επιπεδο μεγαλο θεμα με τα ναυλα σε ολες τις γραμμες

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μύκονος-Πάτμος με το Ν.ΡΟΔΟΣ 31 ευρώ στην οικονομική! Για απόσταση 72 μιλίων! Με 28 πας Χανιά στα ημερήσια!! Απαράδεκτα πράγματα..

 

Αυτό δεν είναι τίποτα, ρίξε μια ματιά στα ενδοκυκλαδικά των ταχυπλοων (κυρίως SeaJets) να σου βγουν τα μάτια... Ενδεικτικά Σαντορίνη-Αμοργός, 1 ώρα διαδρομή, 50 ευρώ... Αυτά έχει το μονοπώλιο!

Link to comment
Share on other sites

 Αυτά έχει το μονοπώλιο!

 

Αν και δεν μου πάει να υπερασπίζομαι εταιρεία ταχυπλόων :rolleyes: , θα διαφωνήσω στα περί μονοπωλίου. Υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Μπορείς πχ να πάρεις τον Σκοπελίτη μια φορά την βδομάδα που θα κάνει μεν πολύ περισσότερεςώρες, αλλά θα πληρώσεις γύρω στα 10 ευρώ. Μπορείς ακόμα να πάρεις το BS για Νάξο κι από εκεί το άλλο BS για Κατάπολα. Θα σου κοστίσει γύρω στα 30 ευρώ, αλλά θα χάσεις πολύ περισσότερες ώρες στο ταξείδι και στις ανταποκρίσεις.

 

Οπότε εάν θέλεις να πας απευθείας σε 1 ώρα -και όποτε θέλεις- θα πρέπει να το πληρώσεις παραπάνω. Λογικό είναι, αλλά δεν είναι ζήτημα μονοπωλίου, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

 

 

ΥΓ Να διαμαρτύρεσαι όμως επειδή έχει τα ίδια λεφτά το ταχύπλοο είτε πηγαίνει Κατάπολα απευθείας σε 1 ώρα, είτε πηγαίνει σε 4,30 μέσω Μυκόνου, είναι απολύτως λογικό ;)

Link to comment
Share on other sites

...και εκεί που δεν έχει μονοπώλιο η εταρία ταχυπλοων (κυρίως SeaJets) βαράει στο ψαχνό... κι όποιος αντέχει!

 

Παράδειγμα ενδοκυκλαδικών ταχυπλόων...

FLYINGCAT 4  TINOS-NAXOS   29,00 

SUPERJET  TINOS-NAXOS   42,50
 
...απλά τα πράγματα.
Edited by lifeguard
Link to comment
Share on other sites

Μερικές εταιρείες κάνουν έκπτωση σε ΙΧ που έχουν μήκος μέχρι 3,70 m. 

 

Η απορία μου είναι τι πρέπει να προσκομίσει κάποιος στο πρακτορείο έκδοσης του εισιτηρίου για να πειστεί ο πράκτορας ότι όντως το ΙΧ σου έχει μήκος μέχρι 3,70 m. ?

Νομιζω οτι δεν χρειαζεται να προσκομισεις τιποτα.Λες οτι εχω αυτοκινητο <3.70m και σου κανουν την εκπτωση,συνηθως σε ρωτανε τι μαρκα αυτοκινητο εχεις.Αν λες ψεμματα θα το δουν στη φορτωση και θα σε βαλουν να πληρωσεις τη διαφορα στο πλοιο 

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν μου πάει να υπερασπίζομαι εταιρεία ταχυπλόων :rolleyes: , θα διαφωνήσω στα περί μονοπωλίου. Υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Μπορείς πχ να πάρεις τον Σκοπελίτη μια φορά την βδομάδα που θα κάνει μεν πολύ περισσότερεςώρες, αλλά θα πληρώσεις γύρω στα 10 ευρώ. Μπορείς ακόμα να πάρεις το BS για Νάξο κι από εκεί το άλλο BS για Κατάπολα. Θα σου κοστίσει γύρω στα 30 ευρώ, αλλά θα χάσεις πολύ περισσότερες ώρες στο ταξείδι και στις ανταποκρίσεις.

 

Οπότε εάν θέλεις να πας απευθείας σε 1 ώρα -και όποτε θέλεις- θα πρέπει να το πληρώσεις παραπάνω. Λογικό είναι, αλλά δεν είναι ζήτημα μονοπωλίου, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλες φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

 

 

ΥΓ Να διαμαρτύρεσαι όμως επειδή έχει τα ίδια λεφτά το ταχύπλοο είτε πηγαίνει Κατάπολα απευθείας σε 1 ώρα, είτε πηγαίνει σε 4,30 μέσω Μυκόνου, είναι απολύτως λογικό ;)

 

Δε διαφωνώ με αυτά που λες, αν και η μία εναλλακτική είναι μόνο μία φορά την εβδομάδα και η άλλη απαιτεί ταξίδι 11 ωρών περίπου, οπότε δύσκολο να αποφύγει κάποιος τη SeaJets. 

 

ΥΓ Όταν η ίδια εταιρεία ζητάει 62 ευρώ για Σαντορίνη από Πειραιά με πλοίο που κάνει 7 ώρες (και την ίδια τιμή για άλλο πλοίο τους που κάνει 4.45 ώρες το ίδιο δρομολόγιο), δεν μου κάνει τόσο εντύπωση να ζητάνε 50 για ταξίδι 4,5 ωρών που κάνουν και σε 1 ώρα κάποιες μέρες. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

10% αύξηση στο ΦΠΑ των εισιτηρίων επιβατών (από 13% στο 23%) προβλέπει το νέο μνημόνιο, τεράστιο πλήγμα και για τους επιβάτες και για τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και υπάρχει αυτή η κόντρα μεταξύ HS4 και TeraJet να σημειώσουμε πως το HS4 πρέπει να έριξε ελαφρώς τις τιμές.

Τέλη Ιούνιου το εισιτήριο της οικονομικής του HS4 Ηράκλειο-Μύκονος ήταν τουλάχιστον 4 ευρώ ακριβότερο από αυτό του TeraJet, ενώ τώρα είναι 79,00Ε (HS4) αντί 77,70E (TeraJet). Η διαφορά για Σαντορίνη είναι μόλις 10 λεπτά του ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Για τη ωρα οι Μινωικες εχουν αναρτησει μονο τους νεους τιμοκαταλογους(που ισχυουν απο σημερα).Στη γραμμη του Ηρακλειου η αυξηση στα βραδινα δρομολογια ειναι της ταξης των 4 ευρω,ενω στα ημερησια στις κατηγοριες deck και ats ειναι επισης 4 ευρω παραπανω δινουν ομως φθηνοτερα τις καμπινες σε σχεση με πριν.Για παραδειγμα deck στο ημερησιο για Ηρακλειο 47 ευρω(απο 43 πριν)και κρεβατι στα ημερησια σε 4κλινη εσωτερικη 51 ευρω(απο 67 μεχρι χθες).Αν λαβουμε υπ'οψιν οτι το vip ats εχει 53 οσοι θελουν να παρουν ενα μεσημεριανο υπνο και να φτασουν πιο ξεκουραστα στο Ηρακλειο τους συμφερει η καμπινα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...