MILTIADIS Posted April 2 Posted April 2 Ανακοίνωση για την απεργία της 9/4. Quote Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ γνωστοποιούν στο επιβατικό κοινό ότι, λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ απεργίας της Γ.Σ.Ε.Ε στην οποία συμμετέχει η ΠΝΟ την Τετάρτη 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 (από 00:01 έως 24:00) τα προγραμματισμένα δρομολόγια της εταιρείας θα εκτελεστούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα: ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ, H/S/F KNOSSOS PALACE Αναχώρηση από Πειραιά 23:00 Άφιξη στην Μήλο, 03:00 Άφιξη στο Ηράκλειο, 08:00 ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΜΗΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ, H/S/F FESTOS PALACE Αναχώρηση από Ηράκλειο, 21:00 Άφιξη στην Μήλο, 02:10 Άφιξη στον Πειραιά, 06:30 ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ, H/S/F KYDON PALACE Ανεκτέλεστο την 09.04.2025 ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, H/S/F KYDON PALACE Ανεκτέλεστο την 09.04.2025 Επόμενη αναχώρηση του H/S/F KYDON PALACE από το λιμάνι της ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ στις 10.04.2025 και ώρα 14:00 με άφιξη στο λιμάνι του ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ στις 10.04.2025 και ώρα 21:00. Η προγραμματισμένη διανυκτέρευση του πλοίου στις 10.04.2025 ακυρώνεται. minoan.gr
kastrinos Posted April 9 Posted April 9 https://www.metaforespress.gr/naftilia/όμιλος-grimaldi-παραγγελία-9-ro-pax-αξίας-13-δισ-δολ-2/
Nick the Greek Posted April 9 Posted April 9 Επιτέλους θα δούμε νεότευκτα μετά από πολλά χρόνια. Την μακέτα μη την πιστέψετε και 100% θα έλεγα πάντως, αν θυμάστε και πρίν βγούν τα Finnsirius/Finncanopus κάπως έτσι έδειχναν σαν μακέτες, όχι πως είναι άσχημα όπως φτιάχτηκαν. Κάθε άλλο, και μέσα και έξω τα πλοία αυτά εγώ τα έχω πολύ ψηλά. Αναμένω λοιπόν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το πως θα έχει εξοπλίσει/διακοσμήσει εσωτερικά τα πλοία ο Grimaldi όσον αφορά τον επιβάτη. Αν ο μπούσουλας είναι τα δύο προαναφερθέντα πλοία της Finnlines, πιστεύω θα δούμε κάτι πολύ ωραίο. Με εντυπωσίασε επίσης η επιλογή της μεθανόλης σαν δεύτερο καύσιμο, δείχνει πως ο Grimaldi δεν έχει σε εκτίμηση το LNG, που χρησιμοποιούν πολλοί άλλοι. Στο κείμενο βέβαια υπάρχει και μια ανακρίβεια που προφανώς ηθελημένα αφήνεται ασαφής, αναφέρομαι σε αυτήν την πρόταση: Quote Και τα 9 θα είναι εξοπλισμένοι με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με μεθανόλη, καθιστώντας τους έτοιμους να επιτύχουν τον στόχο των μηδενικών εκπομπών. Εδώ πρέπει να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους. Η μεθανόλη μπορεί να παραχθεί με πολλούς και διάφορους τρόπους εκ των οποίων ο μοναδικός που δεν εκπέμπει Co2 είναι η παραγωγή της από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Με άλλα λόγια τι ρύποι εκπέμπονται για την παραγωγή της μεθανόλης, εξαρτάται από το feedstock, από την πρώτη ύλη ας πούμε που θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή της. Εδώ(σελίδα 7) μπορείτε να δείτε τις διάφορες μεθόδους παραγωγής. Το άλλο που πρέπει να γνωρίζουμε και το βλέπουμε στη σελίδα 60 του προηγούμενου link αλλά και εδώ, είναι πως ανεξαρτήτως feedstock/τρόπου παραγωγής, η καύση της μεθανόλης εκλύει Co2. Λιγότερο μεν από άλλες πηγές ενέργειας αλλά εκλύει. Και όπως βλέπετε κατά περίπτωση περισσότερο από το LNG. Αυτά για είμαστε ακριβείς και να διαβάζουμε μέσα από τις γραμμές των εταιρικών κειμενογράφων της κορρεκτίλας. Κατά τα άλλα, ένα άλλο ενδιαφέρον μέγεθος όσον αφορά τα πλοία είναι και το πλάτος, δεν είδα να αναφέρεται πουθενά. Εκεί που το πάω προφανώς είναι η θέση πρόσδεσής τους στον Πειραιά. Θα χωράνε σε πλάτος για να ανοίγουν κανονικά όλοι οι καταπέλτες? Είναι για μένα ένα ερώτημα.
Ferry Himuka Posted April 9 Posted April 9 Η θέση πρόσδεσης είναι το μόνο εύκολο να αλλάξει νομίζω, δεν έχουμε και κάνα ειδικό terminal για το κάθε πλοίο εδώ πέρα... Στην χειρότερη πάει προς ε1 μόνιμα..
Nick the Greek Posted April 9 Posted April 9 Δεν είναι τόσο εύκολο, αν μετρήσεις 230 μέτρα από το ντόκ 3 βγαίνει στη μέση του διαύλου. Σκέψου είναι 53 μέτρα πιο μακρύ από το Blue Star 1, 37 μέτρα σε σύγκριση με το Αστερίων ΙΙ και 15 μέτρα από το τωρινό Κνωσός Παλάς. Θα τα δούμε εν καιρώ αυτά βέβαια
Petros P Posted April 9 Posted April 9 2 είναι οι θέσεις, η διπλα στις δεξαμενες οπως τα πλοια των Μινωϊκών για Χανια η εκει που ειναι τα παλατια τώρα,απλά δεν θα μπαινει καποιο πλοιο πανω απο 100 μέτρα εκει .
LoveBoat Posted April 9 Posted April 9 Κάτσε να έρθουν πρώτα γιατί μπορει να έρθουν αλλά... Grimaldi είναι αυτός....
margaritis24 Posted April 9 Posted April 9 6 hours ago, Nick the Greek said: Δεν είναι τόσο εύκολο, αν μετρήσεις 230 μέτρα από το ντόκ 3 βγαίνει στη μέση του διαύλου. Σκέψου είναι 53 μέτρα πιο μακρύ από το Blue Star 1, 37 μέτρα σε σύγκριση με το Αστερίων ΙΙ και 15 μέτρα από το τωρινό Κνωσός Παλάς. Θα τα δούμε εν καιρώ αυτά βέβαια Γιατι στο Χανδακα θα γυρναει ευκολα με καιρο με το παραπανω μηκος
nomikos Posted Thursday at 07:28 AM Posted Thursday at 07:28 AM (edited) 10 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Οι Μινωικές ήθελαν πάση θυσία να το ξεφορτωθούν το ΦΑΙΔΡΑ και με το που άρχισε τις ναυλώσεις, αλλαγή σημαίας σε Αγ Βικεντίου φάνηκαν οι διαθέσεις της ελεγχόμενης τότε ελλένικ από τις μινωικές, μέχρι που έφυγε εντελώς από την Ελλάδα. Οι Μινωικές ναυπήγησαν τόσα πολλά νεότευκτα και χρεώθηκαν με πολλά δάνεια. Για να μπορούν να τα εξυπηρετήσουν, μοσχοπούλησαν ένα σωρό πλοία!!! Από τα παλιά δεν έπρεπε να πωληθούν κατά την άποψη μου, Δαίδαλος, Καζαντζάκης, Αριάδνη, Φαίδρα. Πλοία άψογα που ανέδειξαν και ανέβασαν ψηλά τις Μινωικές!!!Είχαν μια 10αετία ακόμη να προσεφέρουν.Θα μου πείτε που; Μα εκεί που ήταν ήδη. Καζαντζάκης ως συμπληρωματικό στο Ηράκλειο, Δαίδαλος Θεσσαλονίκη Ηράκλειο, Αριάδνη Παροναξία.Όλα τους στις γραμμές τους ήταν πολύ πετυχημένα!!! Ενώ από τα νεότευκτα τα Κορεάτικα ήταν πανέμορφα μεν, όμως η επένδυση τους θεωρώ πως ήταν αποτυχημένη. Υψηλή κατανάλωση, ανεπαρκείς χώροι..Αντί για αυτά χρειάζονταν 2 πλοία τύπου του Superfast i του ιμιτασιόν.. Edited Thursday at 08:28 AM by polmyt μεταφορα ποστ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Thursday at 08:26 AM Posted Thursday at 08:26 AM 56 minutes ago, nomikos said: .Αντί για αυτά χρειάζονταν 2 πλοία τύπου του Superfast i του ιμιτασιόν.. Ro/pax δλδ
polmyt Posted Thursday at 08:34 AM Posted Thursday at 08:34 AM (edited) Οι Μινωϊκες εκαναν τοτε το ενα βημα παρακατω ,αν και πραγματι οπως εχουμε ξαναπει ,κανανε υπερβολικες ναυπηγησεις.Ηταν ομως και η εποχη τοτε που ο καθενας στοχευε στο μισο μιλι περισσοτερο και στο πιο πολυτελες πλοιο.Λεφτα υπηρχαν αλλωστε Δεν βρισκω λογω γιατι επρεπε να κρατησουν και να ξεζουμισουν το ΦΑΙΔΡΑ ,το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ και τα υπολοιπα.Σκεφτειτε οτι οπως εφυγε το ΚΝΩΣΣΟΣ και το ΦΑΙΣΤΟΣ για να ερθει το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ,ετσι εφυγαν και αυτο για να ερθουν τα ΠΑΛΑΤΙΑ. Με αυτη τη λογικη δεν θα βλεπαμε ποτε ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ και θα μεναμε μονιμα στο ΜΙΝΩΣ Edited Thursday at 08:35 AM by polmyt
iord Posted Thursday at 11:03 AM Posted Thursday at 11:03 AM 3 hours ago, nomikos said: Από τα παλιά δεν έπρεπε να πωληθούν κατά την άποψη μου, Δαίδαλος, Καζαντζάκης, Αριάδνη, Φαίδρα. Πλοία άψογα που ανέδειξαν και ανέβασαν ψηλά τις Μινωικές!!!Είχαν μια 10αετία ακόμη να προσεφέρουν.Θα μου πείτε που; Μα εκεί που ήταν ήδη. Καζαντζάκης ως συμπληρωματικό στο Ηράκλειο, Δαίδαλος Θεσσαλονίκη Ηράκλειο, Αριάδνη Παροναξία.Όλα τους στις γραμμές τους ήταν πολύ πετυχημένα!!! Νομίζω ότι όλα τα παραπάνω έφυγαν στην ώρα τους από τις ΜΙΝΩΙΚΈΣ. Καζαντζάκης/ Αριάδνη / Φαίδρα με τα νεότευκτα μπλου σταρ Κυκλάδες τα ταχύπλοα δεν είχαν λογο ύπαρξης στα πλάνα της εταιρίας. Δαίδαλος έκατσε μέχρι το 2005 αν δεν κάνω λάθος, απλά εκεί έπαιξε ρόλο ότι η γραμμή δεν ήταν αυτό που ήταν κάποτε και δεν μπορούσε να το υποστηρίξει. Γενικά μπορεί να είχαν να δώσουν στην ακτοπλοΐα αλλά από τις μινωικές έφυγαν στην ώρα τους
olympia palace Posted Friday at 09:11 PM Posted Friday at 09:11 PM Οι Μινωικές έπραξαν πολύ σωστά και ναυπήγησαν νεότευκτα που πραγματικά ήταν φοβερά καράβια όλα τους.Ισως μόνο να μην χρειαζόταν για εκείνη την εποχή(ίσως πιο μετά που άλλαξαν τα πράγματα στην Αδριατική)τα 3 κορεατικά τα οποία ήταν πανέμορφα.Ακολουθησαν την ανανέωση και την φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων και δεν έμεινε κολλημένη σε υπερήλικα και μεταχειρισμένα-ξεπερασμενα Ιαπωνικα πλοία.Το ίδιο κάνει και τώρα υπό την ομπρέλα του Grimaldi.Βεβαια θα προτιμούσα να είχε περισσότερα πλοία με το σινιάλο της αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
MILTIADIS Posted Friday at 10:22 PM Posted Friday at 10:22 PM Και τα Κορεατικα τελικα δεν πηγαν χαμενα.Ενδεικτικα το Αριαδνη Παλας που η κατασκευη του κοστισε 64 εκατ. δολλαρια πουληθηκε στη Moby προς 90. Λεμε συνεχεια λανθασμενα για τα νεοτευκτα οτι ηταν πολλα κλπ ομως αν δεν ειχε συμβει την ιδια περιοδο το ναυαγιο του Εξπρες Σαμινα και-κυριως-η επακολουθη αυτοκτονια Σφηνια τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα.
MILTIADIS Posted Monday at 05:38 AM Posted Monday at 05:38 AM Τον Ιουνιο στο Ηρακλειο θα γινει απο τον Γκριμαλντι η παρουσιαση των 2 πλοιων που προοριζονται για τις Μινωικες Γραμμες σε ειδικη εκδηλωση στην οποια θα παρευρεθει και ο πρωθυπουργος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now