Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ευχαριστούμε για τα αναλυτικότατα στοιχεία! Καταλαβαίνεις βέβαια πως ούτε αυτή η πληρότητα είναι ικανοποιητική για αυγουστιάτικη εβδομάδα, ειδικά σε μια γραμμή που λόγω της μεγάλης απόστασης απαιτεί μεγάλες καταναλώσεις καυσίμων.

Υ.Γ. Καλώς ήρθες στην παρέα μας! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ευχαριστούμε για τα αναλυτικότατα στοιχεία! Καταλαβαίνεις βέβαια πως ούτε αυτή η πληρότητα είναι ικανοποιητική για αυγουστιάτικη εβδομάδα, ειδικά σε μια γραμμή που λόγω της μεγάλης απόστασης απαιτεί μεγάλες καταναλώσεις καυσίμων.

Υ.Γ. Καλώς ήρθες στην παρέα μας! :)

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ . ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ 1Η ΦΟΡΑ ΜΠΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ 1Η ΦΟΡΑ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΕ ΣΩΣΤΑ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 20 %.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗΣ ΜΑΣ (ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ.

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ 100.000 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ 99.990 ΕΠΙΒΑΤΕΣ.

ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ HIGHSPEED 5 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΑΒΚΥΡΙΑΚΑ ΓΕΜΙΖΕΙ.

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ HIGHSPEED.

Link to comment
Share on other sites

ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ HIGHSPEED 5 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΑΒΚΥΡΙΑΚΑ ΓΕΜΙΖΕΙ.

Αν κρίνω από το γεγονός πως ακόμα και μέσα στον Ιούλιο μειώθηκαν τα δρομολόγια του Highspeed, δεν πρέπει να έχεις άδικο. Προφανώς η ώρα της επιστροφής δεν είναι και η καλύτερη, αλλά από την άλλη και με δεδομένο πως πέρσι στη γραμμή εκτός από το Κεντέρη, υπήρχε και συμβατικό πλοίο, για να υπάρχει τόσο χαμηλή κίνηση, θα πρέπει να υποθέσουμε πως οι επιβάτες της γραμμής μετακινούνται μέσω Χανιών & Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

Το χθεσινό δρομολόγιο έγινε από το Highspeed 4 προφανώς για να "βγει" ρεπό για το Highspeed 5. Από το πρόγραμμα κρατήσεων φαίνεται πως θα γίνει το ίδιο και την Τετάρτη 20 Αυγούστου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Μέχρι πότε θα κάνει δρομολόγια το ταχύπλοο στο Ρέθυμνο? Τον βγάζουμε κι αυτό το μήνα ή όχι?

ΥΓ.: Για το μετά δεν ρωτάω...ξέρουμε! Αριάδνη ή μήπως Έλυρος? :rolleyes:

Τελευταιο δρομολογιο ειναι την Κυριακη και μετα ... πραμα!!!! Οσο για Ελυρος και Αριαδνη καλο το αστειο, αλλα εδω στο Ρεθυμνο ειναι σοβαρο θεμα οτι δεν θα υπαρχει καραβι. Γινονται καποιες προσπαθειες και περιμενουμε...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το θέμα της γραμμής του Ρεθύμνου έχει πολύ ενδιαφέρον για συζήτηση. Άσχετα με το τι τελικά θα επικρατήσει και για ποιους λόγους θα γίνει αυτό, τίθεται ένα βασικό ερώτημα: Μπορεί να σταθεί πλοίο στο Ρέθυμνο;

Το γεγονός πως οι κάτοικοι του Ρεθύμνου επιθυμούν να έχουν πλοίο στο λιμάνι τους φαντάζομαι πως είναι δεδομένο. Το ζητούμενο είναι αν η γραμμή μπορεί να στηρίξει ένα πλοίο κάτω από τα σημερινά δεδομένα όχι μόνο του κόστους εκμετάλλευσης, αλλά και των πλοίων που είναι (ή θα είναι σύντομα) δρομολογημένα σε Χανιά και Ηράκλειο, λιμάνια που λειτουργούν απόλυτα ως συγκοινωνούντα δοχεία με το λιμάνι του Ρεθύμνου.

Μπορούν τα λιμάνια αυτά να απορροφήσουν την κίνηση; Η γνώμη μου είναι πως μπορούν και αυτό αποδείχτηκε τη φετινή χρονιά. Από τον Απρίλιο μέχρι σήμερα όλα τα φορτηγά της γραμμής απορροφήθηκαν από τα υπόλοιπα λιμάνια, χωρίς να διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα.

Για τους επιβάτες, μέχρι τον Ιούνιο, τα δρομολόγια ήταν αραιά, τον Ιούλιο (τον δεύτερο καλύτερο μήνα του έτους από πλευράς κίνησης) υπήρχαν 4 μόνο δρομολόγια και αυτά προφανώς δεν είχαν και την μεγαλύτερη πληρότητα όπως μας ενημέρωσε και ο ΝΤΕΜΙS και μόνο τον Αύγουστο υπήρχε καθημερινή σύνδεση. Ακόμα και αν δεχθούμε πως οι πληρότητες του Αυγούστου ήταν σε όλη την Κρήτη ιδιαίτερα υψηλές, θα μπορούσαν οι ΑΝΕΚ και οι Μινωικές να προσθέσουν επιπλέον 10 ημερήσια δρομολόγια, αυξάνοντας έτσι κατά 80.000 με 100.000 χιλιάδες τις διαθέσιμες θέσεις και ικανοποιώντας έτσι πλήρως τη ζήτηση (οι διαθέσιμες θέσεις του Highspeed 5 τον Αύγουστο ήταν 62 x 810 = 50.220).

Φυσικά όταν το μοναδικό πρόβλημα εντοπίζεται στο διάστημα των 40 ημερών της υψηλής περιόδου, γίνεται κατανοητό πως όλους τους υπόλοιπους μήνες είναι προφανής η επάρκεια των 6 πλοίων (συν τη βοήθεια των Ro-Ro που προσεγγίζουν την Κρήτη).

Τα επιπλέον αυτά έσοδα για τις δύο εταιρείες θα τους επέτρεπαν και να απορροφήσουν το επιπλέον κόστος των καυσίμων και να μπορέσουν να συνεχίσουν να προσφέρουν λογικές τιμές στο επιβατικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέροντα και λογικά αυτά που γράφεις...αλλά θεωρείς ως δεδομένο ότι το καράβι του Ρεθύμνου ανήκει (έμμεσα ή άμεσα) στην ΑΝΕΚ ή στις Μινωικές. Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε (έστω για ιστορικούς λόγους)...εάν το Πρέβελης (ή κάποιο αντίστοιχο...ή ακόμα και 2 αντίστοιχα πλοία) ανήκε ακόμα στην Ρεθυμνιακή... εάν θα μπορούσε να είναι βιώσιμο στο σημερινό ακτοπλοϊκό τοπίο.

Link to comment
Share on other sites

Μα ο προβληματισμός μου ξεκίνησε από αυτό ακριβώς που αναφέρεις, από το εάν δηλαδή μπορεί η γραμμή να στηρίξει την οικονομική βιωσιμότητα ενός πλοίου. Ακόμα και κάποιος τρίτος να έμπαινε στη γραμμή (οπότε οι συνέργειες που αναφέρω στο προηγούμενο μήνυμα θα έπαυαν να ισχύουν), ο ανταγωνισμός του με τα άλλα δύο λιμάνια/εταιρείες θα ήταν πολύ δύσκολος.

Επειδή δε ακόμα και αν έμπαινε μια τρίτη εταιρεία, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να διπλώσει τα δρομολόγια, ούτε φυσικά να δρομολογήσει πλοία των 65-100 εκ. ευρώ, θα υπήρχε σημαντική υστέρηση και σε ποιότητα πλοίων και σε πυκνότητα δρομολογίων και σε διάρκεια ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δρομολογιο ειναι την Κυριακη και μετα ... πραμα!!!! Οσο για Ελυρος και Αριαδνη καλο το αστειο, αλλα εδω στο Ρεθυμνο ειναι σοβαρο θεμα οτι δεν θα υπαρχει καραβι. Γινονται καποιες προσπαθειες και περιμενουμε...

Τελικά θα κάνει ακόμα τρία δρομολόγια το Highspeed 5 προς Ρέθυμνο τη Πέμπτη, Παρασκευή & Κυριακή (04-05-07/09/08).

Link to comment
Share on other sites

Τελικά θα κάνει ακόμα τρία δρομολόγια το Highspeed 5 προς Ρέθυμνο τη Πέμπτη, Παρασκευή & Κυριακή (04-05-07/09/08).

Ναι το ξερω αυτο αλλα ειπα για το τελευταιο δρομολογιο. Αν και σημερα ηπανε οτι θα φερουν το highspeed 3 για δρομολογια Παρασκευη και Σαββατο απο την αλλη εβδομαδα μεχρι τελος του μηνα!!!! Βεβαια απο την εταιρια δεν εχει ακουστει τιποτα αλλα απο το ΥΕΝ ειπανε οτι εχει ζητησει δρομολογια για το συγκεκριμενο πλοιο.Τι να πουμε τωρα....

Link to comment
Share on other sites

Πολλά τα "παράπονα" για την HSW...για το ακριβό και άβολο σε ώρες ταχύπλοο...και αίτημα για δρομολόγηση συμβατικού (Πρέβελης) ... έχουν οι Ρεθυμνιώτες. Με μια πρώτη ματιά φαίνεται να έχουν δίκιο, αλλά θέλει πολλή δουλειά για να το βρούνε...και αν το βρούνε.

Link to comment
Share on other sites

Οι Ρεθυμνιώτες δεν ξέρουν τί θέλουν.

Πρόπερσι, είχε βγει ο σύλλογος πρακτόρων στο Ρέθυμνο και παρακαλούσε τις εταιρίες για να βάλουν ταχύπλοο με υποσχέσεις ότι θα το στηρίξουν. Δεν το έβγαλαν από το μυαλό τους. Ο κόσμος το ζητούσε.

Τότε ήρθε ο Κεντέρης. Φέτος ήρθε το HS περισσότερο για να καλύψει το κενο ο Βαρδινογιάννης (που κατάγεται από το Ρέθυμνο) αφού πήρε τον Πρέβελη για "άλλα μέρη".

Τα ταχύπλοοα δεν υποστηρίχτηκαν και οι Ρεθυμνιώτες προτιμούσαν να πηγαίνουν μέσω Χανίων ακόμα και όταν είχε δρομολόγιο στο Ρέθυμνο.

Οι Ρεθυμνιώτες είναι (είμαστε - γιατί ζω μόνιμα στο Ρέθυμνο) άξιοοι της μοίρας μας.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Πέρασαν 10 ημέρες που δεν υπάρχει πλοίο στη γραμμή και όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Δεν εννοώ προβλήματα με διαμαρτυρίες στην τοπική κοινωνία, αλλά προβλήματα με την κίνηση των άλλων πλοίων που φαίνεται πως απορρόφησαν άνετα την κίνηση της γραμμής.

Αν δε λάβουμε υπόψη μας πως τέτοια περίοδο τις προηγούμενες χρονιές εκτός από το πλοίο του Ρεθύμνου, υπήρχε και ένα επιπλέον πλοίο στα Χανιά (Νήσος Χίος πέρσι, Highspeed τις προηγούμενες χρονιές) και πως παρά την απουσία τους, δεν παρουσιάζονται προβλήματα στην μετακίνηση επιβατών και φορτηγών (και όλα αυτά στα μέσα Σεπτεμβρίου), τότε η επαναδρομολόγηση πλοίου μου φαίνεται δύσκολη (εκτός αν περισσέψει κάποιο).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι όσο και αν τα νούμερα μπορεί να βγαίνουν και να "κλίνουν" προς τ μη δρομολόγηση, επιμένω στο ότι ο τρίτος νομός της Κρήτης δεν μπορεί να μένει χωρίς πλοίο. Αμαρτία και απ'το Θεό!

Link to comment
Share on other sites

ε πολυ απλο. να βγει επιδοτουμενη:D. τοσες και τοσες εχουν βγει. αν τα νουμερα δε βγαινουν καμια απο τις υπαρχουσες εταιριες δεν προκειται να βαλει βαπορι. επειδη χλωμο το κοβω να πεφτει επιδοτηση (αν και με την κρητη ποτε δεν ξερεις):rolleyes:, αλλα και επειδη η Ελληνικη Ακτοπλοια εχει κλεισει και επισης οι οικονομικη συγκυρια δεν ευνοει το ξεκινημα νεας λαϊκης βασης, μαλλον πρεπει να το παρουν αποφαση οι ρεθεμνιωτες;)

Link to comment
Share on other sites

όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα.
Μιάς και η "εμπειρία" του αβάπορου Ρεθύμνου κρίνεται θετική...καιρός είναι να κοπεί και η απευθείας σύνδεση του Άγιου Νικόλαου και της Σητείας με τον Πειραιά. Τα καράβια του Ηρακλείου φτάνουν και περισσεύουν...άντε να χρειασθεί και κανένα έκτακτο δρομολόγιο...
Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο που αναφέρεις εκτός από το γεγονός πως εξυπηρετεί και άλλα λιμάνια, είναι (αν κάνω λάθος διορθώστε με) επιδοτούμενο. Συνεπώς αν μιλάμε για ένταξη και νέων γραμμών στο σύστημα της επιδότησης, μπορούμε να το συζητήσουμε, αλλά θεωρώ πως κάτι τέτοιο δεν αποτελεί τη λύση του ακτοπλοϊκού μας προβλήματος.

Μακάρι κάθε λιμάνι να είχε καθημερινή σύνδεση με τον Πειραιά. Αλλά όταν η κίνηση δεν μπορεί να στηρίξει ένα πλοίο στη γραμμή, τότε καλό θα ήταν να προτείνονται ρεαλιστικές (και χρηστικές βέβαια) λύσεις.

Αν θέλεις τη δική μου οπτική για το θέμα, προτιμώ την Κρήτη με 6 καράβια, όταν αυτά είναι τα Παλάτια, το Αριάδνη, το Έλυρος και τα Κρήτη, παρά ας πούμε με 8 σαν το Πρέβελης (μια χαρά πλοίο είναι, απλά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης).

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάλι είμαι της γνώμης ότι αν μη τι άλλο τουλάχιστον ένα ro/ro πρέπει να κάνει δρομολόγια για το Ρεθυμνο σε συνδυασμό με τα Χανιά. Οι μεταφορικές που έχουν πολλές καρότσες και λιγότερους τρακτορες αντιμετωπίζουν πρόβλημα.

Πάντως είναι κρίμα για τους Ρεθυμνιώτες οι οποίοι σε ανάλογη κατάσταση που είχαν βρεθεί ίδρυσαν την Cretan Ferries (Ρεθυμνιακή Ν.Ε ) έφεραν δύο τίμια πλοία μικρής ηλικίας και τώρα πάλι βρέθηκαν χωρίς βαπόρι.

Τώρα βέβαια νέα εταιρία λαικής βάσης δεν ευνοούν οι συνθήκες για να συσταθεί όπως είπε κι ο proud οπότε το συγκοινωνιακό μέλλον του νομού κρίνεται χλωμό.

Για ΕΓ/ΟΓ από ότι δείχνουν τα πράγματα μόνο κανα 3μηνο το καλοκαίρι αν βμπει κανένα που κι αυτό δυσκολο φαινεται για την ώρα από την στιγμή που το ΠΡΕΒΕΛΗΣ βρήκε μονιμο ρόλο στην Παροναξία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω μία απλή ερώτηση: ΑΝ δεν είχαν πάρει με διάφορα προσχήματα όλα τα συμβατικά από τη γραμμή και οι μεταφορικές όπως και οι επιβάτες δεν αναγκάζονταν να μεταβαίνουν είτε στη Σούδα (1 ώρα με το κτελ) είτε στο Ηράκλειο (1,5 ώρα με το κτελ), θα εξακολουθούσε η γραμμή να είναι ασύμφορη για ένα πλοίο σαν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ;

Link to comment
Share on other sites

Το Ρέθυμνο ενδεχομένως 2 βαπόρια δεν σηκώνει γι αυτό και η Cretan Ferries είδε τα ζόρια και ενώθηκε με την ΑΝΕΚ. Από εκεί και πέρα ένα τακτικό βαπόρι με οικονομική κατανάλωση χωρίς υπέρογκο αριθμό κρεβαατιών πιστεύω μπορεί να βγει.

Ένα νέο ΑΡΚΑΔΙ με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα θα ήταν ιδανικό.

Βέβαια να γίνει τέτοια εποχή οικονομικό άνοιγμα για τα δεδομένα αυτής της γραμμής είναι απίθανο οπότε δεν βλέπω φως.

Το λάθος ξεκίνησε που πουλήθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη το ΑΡΚΑΔΙ ένα πλοίο μικρής ηλικίας το οποίο έκαιγε ένα κουβάα πετρέλαιο και παρόλο που ήταν αργό εν τούτοις οι Ρεθυμνιώτες το είχαν αγαπήσει γιατί ήταν το δικό τους καράβι.

Link to comment
Share on other sites

Eμενα παντως μου προκαλει εντυπωση που δεν μπαινει αλλη εταιρια στη γραμμη.Για παραδειγμα ο Αγουδημος με το Μαρινα η με ΜιλενοΝταλιανο,δεν θα ηταν ασχημα πιστευω τωρα που δεν υπαρχει τπτ αλλο και θα κατεβαιναν με 15 μιλακια.Απο την αλλη βεβαια θα επεφταν ολοι πανω στην G.A FERRIES να την φανε(κυριως η ΑΝΕΚ) βαζοντας πλοιο,ενω ειναι και οι κρητικοι ολοι ξερουμε οτι ειναι λιγο περιεργοι(θελουν να ειναι κρητικια η εταιρια) και θα γυρναγαν την πλατη στην G.A FERRIES.Oπως και να εχει για να μην βαζει τπτ ο καπτα Μακης κατι θα ξερει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...