Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στη ΓΣ της ΑΝΕΚ στις 31/5, "μέτοχοι από το Ρέθυμνο επισήμαναν πως "οι Ρεθυμνιώτες είναι δυσαρεστημένοι γιατί δεν έχουν καθημερινή εξυπηρέτηση από την ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ που επεκτείνεται συνεχώς δεν μπορεί να καλύψει και την περιοχή αυτή;" ήταν το ερώτημα. "Στο Ρέθυμνο είναι αντιοικονομικό να βάλουμε οποιοδήποτε πλοίο. Με όποιους τρόπους έχουμε εξετάσει δεν μπορούμε να το βάλουμε. Αυτοί που πάνε να κάνουν μια τέτοια κίνηση (σ.σ. εννοεί τους Ρεθυμνιώτες που στοχεύουν στην αγορά ενός πλοίου και δημιουργία δικής τους ναυτιλιακής εταιρείας) πιστεύουμε ότι δεν θα είναι επιτυχής."

Από τα Χανιώτικα Νέα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....."μέτοχοι από το Ρέθυμνο επισήμαναν πως "οι Ρεθυμνιώτες είναι δυσαρεστημένοι γιατί δεν έχουν καθημερινή εξυπηρέτηση από την ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ που επεκτείνεται συνεχώς δεν μπορεί να καλύψει και την περιοχή αυτή;" ήταν το ερώτημα......

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι μιά κάποια ειρωνία τώρα να βλέπουν οι Ρεθυμνιώτες τρία "Κρητικά" πλοία (Πρέβελης - Ιεράπετρα - Κορνάρος) να εκτελούν δρομολόγια στα Δωδεκάνησα, και αυτοί να έχουν ένα και αυτό "μισό". Όπως και να το κάνουμε, ε είναι κάπως προκλητικό..... :(

Τόοοοοοοοσο πολύ ασύμφορο είναι πια το Ρέθυμνο ??? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι στις μέρες αιχμής θα υπάρχουν:

- 1 ημερήσιο και 1 βραδυνό για τα Χανιά (με το τεράστιο Έλυρος και το επίσης μεγάλο Λατω)

- 3 ημερησια(SF12 - Κρήτη - Παλάς) για Ηράκλειο + 2 βραδυνά

Μιλάμε δηλαδή για ένα σωρό αναχωρήσεις(έως και 7!!) στις μέρες αιχμής.

Που να μείνει χώρος για εταιρεία στο Ρέθυμνο :(

Θα είχε πάντως πολύ ενδιαφέρον μια μικρή αναδρομή στα δρομολόγια Πειραιά - Ρεθυμνου, με Αρκάδι στην αρχή, μετά Πρέβελης, μέχρι και το ξεπούλημα στην ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα, οταν το Αρκαδι ηταν μονοβαπορο εκανε δρομολογια καθε Δευτερα - Τεταρτη - Παρασκευη στις 1930 για Ρεθυμνο. Οι αναχωρησεις γινονταν αρχικα απο τα 200άρια και οταν ανοιξε ο Αγιος Διονυσιος απο το σημειο που τωρα αναχωρει το Ιεραπετρα Λ αλλα και ορισμενες φορες απο εκει που αναχωρουν τωρα τα Κνωσσος Παλλας ή/και το Λατώ. Σε περιοδους Πασχα και καλοκαιριου, ειχαμε εκτακτες αναχωρησεις καθε Πεμπτη με ωρα αναχωρησης 2100(αν θυμαμαι καλα). Οταν το διπλωσε το Πρεβελης, ειχαμε προφανως καθημερινες αναχωρησεις για Ρεθυμνο, δεν ειμαι σιγουρος αν ειχαμε ομως την Κυριακη.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που το λες δεν εχεις αδικο αλλα εχω την εντυπωση πως αυτο δεν γινοταν απο την αρχη παρα μονον οταν ειχε εγκαθιδρυθει σαν πλοιο, αλλα και οταν γινοταν γινοταν μονο το καλοκαιρι κι οχι το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

επειδη ειχα συμμαθητες που περασαν ρεθυμνο, θυμαμαι πολυ καλα και το ποσο χαρηκαν οταν μπηκε καραβι απευθειας για ρεθυμνο και το ποσο τους βολευε το ημερησιο της κυριακης για να γυρνανε ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Αφού έχει πρόβλημα σύνδεσης το Ρέθυμνο γιατί δεν κοιτάζει κανείς (ΜΙΝΟΑΝ,ΑΝΕΚ,ΑΤΤΙΚΑ) να συνδέσει το Ρέθυμνο με τον Πειραιά μέσω Ηρακλείου ή Χανίων;

Ηράκλειο Ρέθυμνο Πειραιάς

ή

Χανιά Ρέθυμνο Πειραιάς

Ειδικά τώρα που θα αλλάξουν τα ωράρια των δρομολογίων άρα δεν θα χρειάζεται να πηγαίνουν με πίεση χρόνου, μια χαρά θα τους βγαίνει ένα επιπέλον λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

....Ηράκλειο Ρέθυμνο Πειραιάς

ή

Χανιά Ρέθυμνο Πειραιάς....

Αλλοίμονο, στις δεκαετίες του '50 και του ΄60 (πριν την είσοδο Τυπάλδου), τα συνήθη δρομολόγια των "Παντελή", "Φίλιππου", "Αικατερίνηςκλπ ήταν Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

δρομολόγια των "Παντελή", "Φίλιππου", "Αικατερίνηςκλπ ήταν Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο και επιστροφή.

Αυτά τα δρομολόγια τα έκανε, το 1955, και η Superfast :D της εποχής..η Θηραϊκή.

Σχετικά με αυτή τη ρεκλάμα έχω να επισημάνω τα δρομολόγια της Κρήτης που έκανε ο Κανάρης: Πειραιά-Ηράκλειο-Ρέθυμνο-Χανιά … και ο Καραϊσκάκης το αντίστροφο: Πειραιά-Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο.
Link to comment
Share on other sites

Το είχε κάνει νομίζω και το 2007 το Πρεβελης, όταν υπήρχε το Olympic Champion στη γραμμή των Χανιών αλλά και το Ιεράπετρα Λ, λογω βλάβης του Πρεβελης συνδέοντας όλους τους νομούς της Κρήτης (Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Άγιο Νικόλαο)

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει οπως και να χει τετοια δρομολογια κανανε καποτε τα βαπορια επειδη δεν υπηρχαν δρομοι της προκοπης.

Ασε που δεν βρισκω λογο να πηγαινει ενα βαπορι μεχρι το Ρεθυμνο και να χαλαει επιπλεον καυσιμα για 100-200 επιβατες.Αλλωστε οι μεγαλες αντιδρασεις που δεν εχει βαπορι το Ρεθυμνο περασανε και πλεον σαν να μου φαινεται οτι ο κοσμος συνηθισε την κατασταση

Link to comment
Share on other sites

...Αλλωστε οι μεγαλες αντιδρασεις που δεν εχει βαπορι το Ρεθυμνο περασανε και πλεον σαν να μου φαινεται οτι ο κοσμος συνηθισε την κατασταση....

Πράγματι, μαθαίνω ότι υφίσταται ακόμα γκρίνια, αλλά πέραν τούτου ού...

Link to comment
Share on other sites

Έναν επίτροπο της ΕΕ που λέγεται Όλι Ρεν που έρχεται αύριο 1η Μαρτίου 2010 για να μας πάρει μέτρα θα τον έχεις ακουστά ασφαλώς. Αν θελήσει να ψάξει (όχι ο ίδιος δηλαδή, άλλοι ώφειλαν, αλλά τέλος πάντων ...) σε ΟΤΑ και Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και Διαδημοτικές Επιχειρήσεις όλο και κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια θα βρεί σκόρπια. Το Ρέθυμνο μέρος της Ελληνικής Επικράτειας αποτελεί-αυτονόητο. Απαντήθηκε η ερώτησή σου;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πράγματι, μαθαίνω ότι υφίσταται ακόμα γκρίνια, αλλά πέραν τούτου ού...

Και απ' ό,τι φαίνεται κια φέτος το καλοκαίρι μόνο με τον Κορνάρο θα μείνει το Ρέθυμνο. Κανένα νεώτερο...ούτε από τον συνεταιρισμό...ούτε και από την ιδιωτική πρωτοβουλία. Και ειδικά φέτος με τόσα πλοία που "νεκρανασταίνονται"... φαντάσθηκα ότι όλο και κάποιο θα περίσσευε για το Ρέθυμνο...έστω και κανένα ρο-ρο. Αλλά δεν το βλέπω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα στα Χανιά, και η Blue Star απέκλεισε το ενδεχόμενο δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή...για τους λόγους που όλοι ήδη γνωρίζουμε.

[...}Για τη δρομολόγηση πλοίου στο Ρέθυμνο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Attica Group, Πέτρος Βέττας, δήλωσε:

«Η αγορά του Ρεθύμνου με τα νούμερα, που υπήρχαν με τις εταιρείες, που τα δούλευαν, δείχνουν ότι είναι μία αγορά πολύ πιο ρηχή από τις άλλες δύο. Και επίσης, δυστυχώς το λιμάνι του Ρεθύμνου έχει έναν περιορισμό, όσον αφορά το μήκος του πλοίου, που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι κάπως εξειδικευμένο το πλοίο, ή παλιό.

Η Attica είναι μια επιχείρηση, που προσπαθεί να βγάλει κέρδος, όπως όλες οι επιχειρήσεις. Δεν προσπαθεί να αισχροκερδήσει. Για να μπορέσουμε να κάνουμε κινήσεις, πρέπει να έχουμε και κάποιο οικονομικό κίνητρο. Αυτά τα πράγματα, θα πρέπει να τα ρυθμίζει το κράτος και όχι ο ιδιώτης. Πάντα οι εταιρείες πρέπει να έχουν και γνώμονα, όχι την αρπαχτή, να πάμε αύριο το πρωί να βγάλουμε λεφτά, αλλά θα πρέπει να έχουν γνώμονα τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος που κάνουν. Αυτό είναι μια υποχρέωση που έχουν στους εργαζόμενους, αλλά και στους μετόχους, που σου εμπιστεύονται τα χρήματα τους, τουλάχιστον εγώ αυτό πιστεύω».

ΑΠΕ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ενδεχόμενο να βάλει πλοίο στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς εξετάζει ο Ανδρέας Βγενόπουλος, για δύο μήνες το καλοκαίρι, μόνο όμως εάν βεβαιωθεί πως θα συμφέρει οικονομικά την επιχείρισή του η κίνηση αυτή.

Ωστόσο έχει ζητηθεί από τον επιχειρηματία η πλήρης τεχνική έκθεση για την κατάσταση του λιμανιού, ενώ ως απαραίτητη προϋπόθεση τίθεται η στήριξη της γραμμής από την τοπική κοινωνία και τους επαγγελματίες.

Στην περίπτωση αυτή το πλοίο που θα δρομολογηθεί είναι 6 χρονών, θα εκτελεί το δρομολόγιο σε 7,5 με 8 ώρες περίπου και είναι κατηγορίας τύπου «Πρέβελης». Θα δρομολογηθεί από 15 Ιουλίου έως 15 Σεπτεμβρίου, το εισητήριο, δε, θα είναι ανάλογο με αυτό των πλοίων στις άλλες γραμμές της εταιρείας στην Κρήτη και με τις ανάλογες προσφορές.

Εγώ πάντως δε γνωρίζω κανένα πλοίο του ομίλου της Attica που να είναι το πλοίο μόλις 6 χρονών!!! Τα πιο κοντινά σε ηλικία είναι 9 χρονών και πρόκειται για τα Blue Star Paros/Naxos, που δε υπαρχει περιπτωση να φύγει κανένα από τη Παροναξια εάν δε παραδοθεί κάποιο από τα πλοία που κατασκευάζονται στη Κορέα.

Παράλληλα πάντως ο κ. Μαθιουδάκης έχει επαφές- η μία συνάντηση θα γίνει σήμερα- με δυο ακόμη ναυτιλιακές εταιρείες, ώστε να διερευνηθεί το ενδεχόμενο ακτοπλοϊκής σύνδεσης, με στόχο πάντα την μόνιμη σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά.

Μηπως με τις γνωστές μας ΑΝΕΡ ή τη Cretan Lines??

Απορώ που η NEL δεν έχει ναυλώσει κανένα πλοίο για τη γραμμή!! Υπάρχουν διαθέσιμα στις ντάνες του Πειραιά δυο πλοία!!! Το Santa Maria I που κάποτε το είχαν σίγουρο κάποιοι για το Ρέθυμνο από τις δυο Ρεθυμνιωτικες εταιρείες αλλά και το Duchess M δε θα ήταν άσχημη περίπτωση:D

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου σε περιπτωση που ευσταθει η πληροφορια για τον Βγενοπουλο ο λογος/στοχος ειναι πολυ απλα οι μεταφορικες της περιοχης του Ρεθυμνου που στελνουν τις νταλικες τους μεσω Ηρακλειου και Χανιων με Minoan και Anek. Πολυ απλα στην λογικη θα φερω βαπορι αλλα ΜΟΝΟ αν με στηριξετε. Δηλαδη αφησετε τους αλλους και ελατε σε μενα. Και οταν με το καλο εχει βαλει στο χερι ενα σεβαστο αριθμο απο ρεθυμνιωτικες μεταφορικες, το παπορι θα παει απο εκει που ηρθε και οι νταλικες θα εχουν να επιλεξουν Χανια και Horizon ή Hρακλειο και Superfast.

Ουσιαστικα για μενα στοχος ειναι να πληξει τους αλλους 2 με εμμεσο τροπο, που ακομα και αν ζημηωθει ελαφρως για λιγο θα ανεβασει τα νουμερα στο αμμεσο μελλον σε Χανια και Ηρακλειο σε φορτηγα που αλλωστε ειναι αυτα που ενδιαφερουν ολους για να επιβιωσουν.

Ειπαμε, στην Κρητη η εταιρειες θα ματωσουν και θα προσπαθησουν να επιβληθουν με καθε τροπο. Για μενα αν αυτη ειναι και η λογικη του Βγενο, ειναι μια εξυπνη κινηση για την εταιρεια του, οχι ομως για την τοπικη κοινωνια, αλλα το brand της Blue Star ειναι τοσο ισχυρο σε σημειο που εχει καταφερει να ειναι στο απυροβλητο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σταματάει το "Β. Κορνάρος" τις προσεγγίσεις στο λιμάνι του Ρεθύμνου

Αποχωρεί από το λιμάνι του Ρεθύμνου το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος», με απόφαση της εταιρείας ΛΑΝΕ, όπως πιστοποίησε στην Κρητική Επιθεώρηση και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μανώλης Γαλανάκης.

Το πλοίο θα εκτελεί δρομολόγια μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου από και προς το λιμάνι του Ρεθύμνου, καθώς από τις 13 Σεπτεμβρίου 2010 έως τις 31 Οκτωβρίου 2011 όλα τα δρομολόγια του πλοίου θα καταλήγουν στο λιμάνι της Κισάμου, με βάση έγγραφο που έχει στείλει στο Υπουργείο Ναυτιλίας η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς φίλτατε Nick the Greek! Το δρομολόγιο είναι επιδοτούμενο. Δεν θυμάμαι αν υπήρχε κανα παράθυρο περί Κισσάμου. Αλλά αν δεν υπάρχει πως είναι δυνατόν η εταιρία με το έτσι θέλω να προσεγγίζει άλλο λιμάνι;

Link to comment
Share on other sites

Επιδοτουμενη ειναι η γραμμη οχι ολοκληρη η Κρητη ;) Προφανως πρεπει να υπηρξε καποια συνεννοηση με το υπουργειο κλπ,δεν μπορει η εταιρια να πιανει οποιο λιμανι την βολευει.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το δημοσίευμα αναφέρει "με απόφαση της εταιρείας", χωρίς να αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες. Και το επισυναπτόμενο δημοσίευμα λέει πως το κομμάτι Κύθηρα - Ρέθυμνο δεν είναι επιδοτούμενο, και γι αυτό και το διακόπτει η εταιρεία, συμφωνα με το δημοσίευμα πάντα. Η πλάκα είναι πως στην εταιρεία έχουν και παράπονο γιατί δεν στηρίχθηκε το πλοίο :blink: από το επιβατικό κοινό. Λογικό. Αν μπορείς να πας στον Πειραιά από το Ρέθυμνο μέσω Κυθήρων, Αντικυθήρων με ένα βαπόρι στην ηλικία του Νικοπολίδη :P, γιατί να πας με κάποιο παλάτι ή το Superfast από Ηράκλειο ή με τον Έλυρο απ' τα Χανιά?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...