Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως όπου και αν έχει πάει οποιοδήποτε HighSpeed έχει πετύχει...δεν θυμάμαι δρομολόγιο που να απέτυχε! Και ειδικά την περίοδο που δρομολογείτε υπάρχουν πάρα πολλοί τουρίστες για Χανιά ειδικά που προτιμούν το ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aπό την Παρασκευή 21-03 και μέχρι πρίν μπει η Μεγαλοβδομάδα το HIGHSPEED 5 κάθε Παρασκευή και Κυριακή στις 18:45 από Πειραιά για Ρέθυμνο 23:15 και από Ρέθυμνο στις 23:45 για Πειραιά (04:30)

Link to comment
Share on other sites

Στο link του μηνύματος του φίλου μας trip αναφέρεται ότι το HS4 θα δένει στη Μαρίνα και όχι στο (ας πούμε) λιμάνι-εκτεθειμένο από παντού είναι και αυτό και ρηχαίνει κάθε τρείς και λίγο.

Όμως επειδή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, πιστή στις ένδοξες κοινοβουλευτικές, scribe ρουσφετολογικές, παραδόσεις 45 και πλέον ετών του πατρός της ("κατόπιν ενεργειών μου...."), η ευειδεστάτη Όλγα Κεφαλογιάννη, θα πεί στον πρώτο της ξάδελφο Γιάννη Βαρδινογιάννη (του Σήφη, όχι του Βαρδή-αυτός κατά Βγενόπουλο βγήκε ελαττωματικός :rolleyes:), να βάλει ένα Ro-Ro στο Ρέθυμνο γιατί οι ιδιοκτήτες φορτηγών ασφαλώς είναι πολλοί και ψηφίζουν ;).

Και για να ολοκληρώσω, που εκείνοι οι περσινοί ενθουσιασμοί. Είναι φανερό ότι οι Ρεθυμνιώτες αναπολούν με νοσταλγία την ΝΕΛ που τόσο τους τίμησε :D.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μιά με τους πανηγυρισμούς, μιά με τους φορτηγατζήδες, μιά με το "κατόπιν ενεργειών μου" χάσαμε το δάσος...θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Όσοι πέρυσι ταξίδευαν με το Ιεράπετρα (και ήταν πολλοί αυτοί), όσοι ταξίδευαν μέχρι πριν από λίγο με το Πρέβελη...πόσα πλήρωναν για ναύλα? Και πόσα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν τώρα? Και δεν παίρνουν όλοι το ΙΧ μαζί τους, ώστε να τους πεις "πήγαινε μέχρι τα Χανιά". Με λίγα λόγια αρκετός κόσμος αναγκάσθηκε -από την μιά μέρα στην άλλη- να πάει από τις τιμές συμβατικού σε τιμές ταχύπλοου. Ευπρόσδεκτη θα ήταν μια σύγκριση τιμών, γιατί μπορεί να κάνω και λάθος και να μην υπάρχει και τόσο μεγάλη διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταίες τιμές της ΑΝΕΚ (στην παρένθεση οι τιμές όταν υπήρχε η 3μηνη προσφορά του χειμώνα σε όλη την Κρήτη λόγω ΑΡΙΑΔΝΗ) ήταν:

Deck 29 (21)

AB4 54 (33)

A4 59 (34)

ΑΒ2 71 (46)

A2 77 (49)

IX 84 (51)

Εδώ οι σημερινές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Κατά παράδοση λοιπόν, οι τιμές του ταχύπλοου είναι περίπου όσο της ΑΒ4... Αρα ουσιαστικά καμία επιβάρυνση για αυτούς...Για τους DECK διπλασιάζεται ο ναύλος

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από σήμερα μόνο μπορεί να ισχυριστεί κάποιος πως η γραμμή αναβαθμίζεται, αφού θα έχει καθημερινό δρομολόγιο για την περίοδο του Πάσχα, κάτι που πρέπει να έχει να συμβεί πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά από την εποχή του ντουέτου ΑΡΚΑΔΙ/ΠΡΕΒΕΛΗΣ που ήταν standart το καθημερινό δρομολόγιο και για λίγο ίσως το ΠΡΕΒΕΛΗΣ με το ΑΠΤΕΡΑ αν θυμάμαι καλάα.

Βεβαια αν βρισκόταν και μια λύση πιο εύκολη για τα φορτηγά θα ήταν ιδανικά τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν και πολλά τα χρόνια από τότε που είχε καθημερινή αναχώρηση για/από Ρέθυμνο...

Σταμάτησε τέλος του 2005 οπότε και πουλήθηκε το ΑΠΤΕΡΑ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αλλαγές από αύριο στα δρομολόγια:

1. Στη θέση του Highspeed 4 μπαίνει το Highspeed 5.

2. Σάββατο, Τρίτη και Τετάρτη δεν θα εκτελούνται δρομολόγια (για τον Ιούλιο).

Link to comment
Share on other sites

Προβληματισμός στο Ρέθυμνο ... για την πεσμένη κίνηση και την απροειδοποίητη περικοπή των δρομολογίων.

Από το άρθρο ξεχώρισα το παρακάτω απόσπασμα:

Πολλοί επιλέγουν να ταξιδέψουν από τους διπλανούς νομούς με συμβατικό πλοίο, εκμεταλλευόμενοι τις προσφορές των εταιρειών στα ημερήσια δρομολόγια από το Ηράκλειο ή τα Χανιά και έτσι το ταχύπλοο από το Ρέθυμνο ταξιδεύει χωρίς μεγάλο αριθμό πελατών.
...που σημαίνει ότι είναι δύσκολοι καιροί για τα ταχύπλοα.
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς βάζοντας το HS5 μειώνουν τις προσφερόμενες θέσεις ώστε να υπάρχει καλύτερη πληρότητα στα δρομολόγια. Η μείωση των δρομολογίων γίνετε λόγο χαμηλής ζήτησης..γενικώς θα είναι ένα καλοκαίρι χαμηλών επιδόσεων. Βέβαια όταν θέλεις μια περιουσία για τα εισιτήρια τι να περιμένεις :(

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σταθώ σε ένα άλλο σημείο του δημοσιεύματος:

Φέτος δεν είναι καλή η τουριστική περίοδος για το Ρέθυμνο, τα ξενοδοχεία άργησαν να ανοίξουν, ενώ οι πληρότητες για τον Ιούνιο άγγιξαν το ποσοστό του 65%.

Αυτοί λοιπόν που νοιάζονται για τον τουρισμό της περιοχής τους (και είναι σίγουρο πως νοιάζονται), για λόγους οικονομίας κρατούν κλειστές τις επιχειρήσεις τους, όταν θεωρούν πως η κίνηση δεν είναι επαρκής (κάτι που συμβαίνει σε όλα τα νησιά). Επίσης έχουν προβεί σε αυξήσεις που έχουν κάνει το κόστος της διαμονής και του φαγητού να στοιχίζουν ακριβότερα από το.. Παρίσι.

Παράλληλα δε, απαιτούν από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες (τις μόνες επιχειρήσεις στην αλυσίδα του τουριστικού κυκλώματος που πλήττονται τόσο άμεσα από την κούρσα του πετρελαίου) να προσφέρουν απρόσκοπτα πυκνά και φθηνά δρομολόγια...

Link to comment
Share on other sites

Καμία αντίρρηση στα όσα λες orestis....και συμφωνώ απολύτως. Όλοι ζητάνε να κάνουν τις θυσίες...όλοι οι άλλοι...εκτός από τους ίδιους.

Εξάλλου είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιζόμουνα ποτέ...ξενοδόχο.:D

Link to comment
Share on other sites

Πέστα Χρυσόστομε, πέστα. Οι ακτοπλοικες εταιρειες καθε αλλο παρα Αγιες ειναι αλλα δεν ειναι οι μονες υπευθυνες για την πτωση στην κινηση. Οι Ελληνες επιχειρηματιες του κλαδου(δεν το περιοριζω στο Ρεθυμνο) -κι αυτοι που τους χρηματοδοτουν- πρεπει να καταλαβουν οτι δεν γινεται να αποσβεσουν τις επενδυσεις τους μεσα σε 2 σεζον κι οτι σε μια κριση σαν την φετινη, οι πρωτες χωρες που πληττονται τουριστικα ειναι οι ακριβότερες. Και μπορω να σας επιβεβαιωσω εκ πειρας οτι η Ελλαδα ειναι απο τις πλεον ακριβες χωρες.

Βεβαια για να λεμε και του στραβου το δικιο, η συνδεση του Ρεθυμνου με συμβατικο τα τελευταια χρονια πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο παρ' ολο που η ΑΝΕΚ εχει ενα οικονομικο πλοιο οπως το Πρεβελης. Και βεβαια εχω μιαν εντυπωση οτι το πλοιο χρησιμοποιειται κυριως απο ελληνες τουριστες και ντοπιους, ειδικα στην Κρητη εχω την εντυπωση οτι η μεγαλη πλειοψηφια του τουρισμου καταφθανει με αεροπλανα, οποτε ας μην τα ριχνουμε ολα στις ακτοπλοικες.

ΥΓ Α, ρε και να ειμασταν στο Ρεθυμνο να πιναμε κούπες τωρα!:D

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγές από αύριο στα δρομολόγια:

1. Στη θέση του Highspeed 4 μπαίνει το Highspeed 5.

2. Σάββατο, Τρίτη και Τετάρτη δεν θα εκτελούνται δρομολόγια (για τον Ιούλιο).

Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας για αυτή την αλλαγή στη γραμμη Πειραιάς – Ρέθυμνο

Από την Παρασκευή 04 Ιουλίου 2008 το δρομολόγιο Πειραιάς – Ρέθυμνο θα εκτελείται από το ταχύπλοο HIGHSPEED 5 ως ακολούθως: Από 4/07/2008 έως 31/07/2008:

Αναχωρήσεις ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ : 18:00

ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΦΙΞΗ : 22:30

ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ : 23:15

ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΦΙΞΗ: 03:40

Από την 01/08/2008 το δρομολόγιο εκτελείται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

Το πλοίο αναχωρεί από την Ακτή Τζελέπη (πύλη εισόδου Ε7)

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαια με αφιξη 0340 τα ξημερωματα στον Πειραια, δεν ειναι να αναρωτιεται κανεις γιατι πολυς κοσμος θα προτιμησει τα Χανια η το Ηρακλειο με πιο λογικη ωρα αφιξης στον Πειραια. Διοτι με 0340 αφιξη δεν ειναι οτι προλαβαινεις να κοιμηθεις μεχρι το πρωι, συγκοινωνια δεν υπαρχει, παρα μονο οδηγοι ταξι που με το πλατυ χαμογελο των Τσετών που εισβαλλουν στη Σμυρνη το 22:p, παιρνουν κουρσες που κανουν μονο απο 50 ευρω και πανω.

Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνω -από τις φετινές και περυσινές ενστάσεις στα ωράρια των ταχύπλοων- δεν μπορεί ένα ταχύπλοο να έχει ανθρώπινα ωράρια και το Ρέθυμνο χρειάζεται ένα συμβατικό για όλο τον χρόνο. Τώρα το που θα το βρεί? Ας απαντήσουν αυτοί που τα είχαν και τα πούλησαν...για να κάνουν τώρα Παροναξία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Δε νομίζω να μπαίνει στην ζυγαριά η τυχόν οποιαδήποτε ταλαιπωρία των Ρεθυμνιωτών με τους υπολοίπους που θα μέναν στον ντόκο...

Η κακόποιροι Ρεθυμνιώτες κάναν μία ώρα παραπάνω ταξίδι αλλά 400 άτομα κατάφεραν να πάνε στα σπίτια τους και όχι να κοιμηθούν στα λιμάνια (δεν υπήρχε άλλο πλοίο αργότερα)....

Den antilego se afta poy les.

Oti exei minei omos to Rethimno me ena ploio poy feygei sths 11 an den kano lathos, kostizei 70 euro h diadromh kai oti olo to paketo ayto prosferete mono gia ayton poy kanei ths diakopestoy sto Rethymno kai oxi gia ton rethymnioth

( poy tha minei xoris ploio sto telos ths sezon ) esto kai afth h anagea taleporia toy den kathete omorfa.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι σωστά αυτά τα στοιχεία και εάν λάβουμε υπ' όψη ότι:

α) Στο διάστημα 1-7/8, ο ΑιΚ Ι έκανε 7 δρομολόγια και 3 το Ιεράπετρα.

β) 01-08-07: Αναχώρηση του Ιεράπετρα Λ στις 20:05 για Ρέθυμνο με 525 επιβάτες, 100 ΙΧ, 21 ΔΚ & 48 ΦΓ

γ) Λογικά το Ιεράπετρα θα είχε την ίδια, αν όχι καλύτερη, κίνηση στα δρομολόγια της 3ης και της 6ης Αυγούστου

Τότε συμπεραίνουμε ότι ο ΑιΚ Ι σε 7 δρομολόγια μετέφερε λιγότερους από 4.000 επιβάτες και λιγότερα από 900 ΙΧ. Νομίζω ότι ο Μ.Ο. των πληροτήτων -για την υπερυψηλή αυτή περίοδο- δεν θα πρέπει να είναι και τόσο ικανοποιητικός για την ΝΕΛ. Και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να έχει πάρει αρκετα φορτηγά από την ΑΝΕΚ, ώστε να πείς ότι κερδίζει από εκεί.

ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΚ1 ΑΠΟ 01/08-07/08

01/08 721 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 176 ΙΧ 2 ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΙΚΡΑ

02/08 621 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 162 ΙΧ 3

03/08 794 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 215 ΙΧ 1

04/08 998 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 226 ΙΧ 0

05/08 993 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 224 ΙΧ 1

06/08 896 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 226 ΙΧ 1

07/08 736 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 201 ΙΧ 1

ΣΥΝΟΛΑ 5.759 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 1.422 ΙΧ 9 ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΙΚΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Αν τα στοιχεία που αναφέρεις είναι σωστά, αυτό σημαίνει πως μία από τις εμπορικότερες εβδομάδες του χρόνου, το πλοίο είχε πληρότητα μόλις 41%....

Με δεδομένο πως τα ωράρια του πλοίου πέρσι ήταν πολύ βολικά για τους επιβάτες, οι τιμές σε λογικά επίπεδα, ενώ η ΝΕΛ είχε κάνει και αξιοπρόσεκτο promotion για τη γραμμή, μπορούμε να συμπεράνουμε πως η γραμμή δεν μπορεί να στηρίξει ένα αξιόλογο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα στοιχεία που αναφέρεις είναι σωστά, αυτό σημαίνει πως μία από τις εμπορικότερες εβδομάδες του χρόνου, το πλοίο είχε πληρότητα μόλις 41%....

Με δεδομένο πως τα ωράρια του πλοίου πέρσι ήταν πολύ βολικά για τους επιβάτες, οι τιμές σε λογικά επίπεδα, ενώ η ΝΕΛ είχε κάνει και αξιοπρόσεκτο promotion για τη γραμμή, μπορούμε να συμπεράνουμε πως η γραμμή δεν μπορεί να στηρίξει ένα αξιόλογο πλοίο.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΡ. ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΑΝ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ.

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 41% ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 998 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ 220 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Τα στοιχεία που αναφέρεις είναι η κίνηση ανά ημέρα ή η μόνο η κίνηση από το Ρέθυμνο; Αν είναι ανά ημέρα (όπως τουλάχιστον το έχεις διατυπώσει) η πληρότητα επιβατών είναι 41% (5.759/14.000), αν είναι μόνο για το ένα σκέλος της διαδρομής, τότε η πληρότητα είναι η διπλάσια.

Link to comment
Share on other sites

Τα στοιχεία που αναφέρεις είναι η κίνηση ανά ημέρα ή η μόνο η κίνηση από το Ρέθυμνο; Αν είναι ανά ημέρα (όπως τουλάχιστον το έχεις διατυπώσει) η πληρότητα επιβατών είναι 41% (5.759/14.000), αν είναι μόνο για το ένα σκέλος της διαδρομής, τότε η πληρότητα είναι η διπλάσια.

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΑ.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ( 01-07/08/2007) ΕΙΝΑΙ:

01/08 313 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 61 ΙΧ 1 ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ

02/08 351 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 76 ΙΧ 1 ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ

03/08 370 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 85 ΙΧ 0

04/08 613 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 149 ΙΧ 2 ΜΙΚΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

05/08 601 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 142 ΙΧ 1 ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ

06/08 427 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 90 ΙΧ 3 ΜΙΚΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

07/08 390 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 79 ΙΧ 1 ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ

ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ 3.065 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 682 ΙΧ 9 ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΙΚΡΑ

ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 8.824 ΕΠΙΒΑΤΕΣ 2104 ΙΧ

ΑΡΑ ΟΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 63% ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ 68,3% ΓΙΑ ΤΑ ΙΧ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΜΕΧΡΙ ΜΕΣΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ 16 ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...