Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

O ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ πιστεύω ότι παίρνει ο,τι περισσεύει. Για την ώρα οι επιβάτες είναι πολύ παραπάνω από τα βαπόρια, οπότε όλα γεμίζουν. Μόλις πέσει η κίνηση όμως? Φοβάμαι ότι το πρώτο που θα αρχίσει να αδειάζει θα είναι αυτό.

Αντιθέτως ο ΑΙΟΛΟΣ Ι έχει πιο καλές προοπτικές. Είναι και διαφορετική η γραμμή του Ρεύθμνου, έχει φοιτητές, φορτηγά που μπορούν να κρατήσουν αρκετά υπολογίσιμη κίνηση και μετά τον Αύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αύξηση του εσωτερικού τουρισμού με τη συμβολή και του "Aίολος Kεντέρης"

08/08/07

[...]Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία του Λιμεναρχείου Pεθύμνου από 1η Aυγούστου μέχρι και χθες (σημ. 7/8) και τα δυο πλοία της γραμμής (Iεράπετρα και Kεντέρης) μετέφεραν 5.506 επιβάτες προς το Pέθυμνο καθώς και 1220 I.X. αυτοκίνητα και 121 μοτοσικλέτες.

http://www.goodnet.gr/index.php?id=13,6242,0,0,1,0

Εάν είναι σωστά αυτά τα στοιχεία και εάν λάβουμε υπ' όψη ότι:

α) Στο διάστημα 1-7/8, ο ΑιΚ Ι έκανε 7 δρομολόγια και 3 το Ιεράπετρα.

β) 01-08-07: Αναχώρηση του Ιεράπετρα Λ στις 20:05 για Ρέθυμνο με 525 επιβάτες, 100 ΙΧ, 21 ΔΚ & 48 ΦΓ

γ) Λογικά το Ιεράπετρα θα είχε την ίδια, αν όχι καλύτερη, κίνηση στα δρομολόγια της 3ης και της 6ης Αυγούστου

Τότε συμπεραίνουμε ότι ο ΑιΚ Ι σε 7 δρομολόγια μετέφερε λιγότερους από 4.000 επιβάτες και λιγότερα από 900 ΙΧ. Νομίζω ότι ο Μ.Ο. των πληροτήτων -για την υπερυψηλή αυτή περίοδο- δεν θα πρέπει να είναι και τόσο ικανοποιητικός για την ΝΕΛ. Και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να έχει πάρει αρκετα φορτηγά από την ΑΝΕΚ, ώστε να πείς ότι κερδίζει από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Τι φορτηγά να πάρει απο την ΑΝΕΚ αφού στο πλοίο μπαίνουν πολύ μικρά φορτηγά μέχρι επτα μέτρων και αυτά πρέπει νομίζω να είναι και άφορτα η να μην υπερβαίνουν τους 25 τόννους οπότε οπότε συναγωνισμός στα φορτηγά με το Ιεραπετρα που αν δεν κάνω λάθος ανεβάζει φορτηγά ακόμα και στο πάνω γκαράζ δεν νομίζω να υπάρχει

Link to comment
Share on other sites

Το Ρέθυμνο έχει χαλάσει κάπως ίσως φταίει και η πρωινή αναχώρηση τουλάχιστον Παρασκευή-Σαββατο καλύτερα να έφευγε απόγευμα

Από τα μέσα του Μάη φαινόταν το πρόβλημα με το πρωϊνό δρομολόγιο (http://www.shipfriends.gr/forum/showpost.php?p=47230&postcount=99).

Αυτό το δρομολόγιο δίνει αυτόματα αβάντα στο Ιεράπετρα, ειδικά για στον τουρίστα. Γιατί να χάσει 1 ημέρα από την άδειά του, φεύγοντας στις 8:30 το πρωϊ και βγαίνοντας από το καράβι μετά τις 2+ το μεσημέρι, όταν μπορεί να φύγει με το Ιεράπετρα με τα ίδια λεφτά, σε καμπίνα, από το προηγούμενο βράδυ και να φτάσει φρέσκος-φρέσκος το πρωί? Στην κυριολεξία γλυτώνει μία ημέρα από την άδειά του.

Συμφωνώ και εγώ ότι το μέρα-παρά μέρα με 2πλά δρομολόγια πιθανόν μόνο στο ΣΚ, θα έδινε στη ΝΕΛ¨πολύ καλύτερα αποτελέσματα εκμετάλευσης.

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για τουρισμό, τότε πιστεύω οτι η άφιξη (αποβίβαση γύρω στις 14.00), κατά την άποψη μου, είναι η πλέον κατάλληλη για check-in (αφού το check-out είναι στις 12.00) και άρα ένας τουρίστας πού φθάνει στο νησί αυτή την ώρα δεν είναι αναγκασμένος να χαζογυρίζει απο τις 6 το πρωί μέχρι να πάει μεσημέρι να τακτοποιηθεί σε κάποιο κατάλυμα. Δεν συζητάμε για τους ντόπιους που η ώρα άφιξης δεν είναι πρόβλημα έτσι κι αλλιώς.

Θα συμφωνήσω για το θέμα της εκμετάλευσης για την χαμηλή περίοδο, και αφορά κυρίως τους ντόπιους, στο ότι η δύναμη της συνήθειας δέν αλλάζει εύκολα και δεν νομίζω ότι θα άλλαζαν το overnight ταξίδι με κανένα ημερήσιο γρήγορο η αργό.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ ότι το μέρα-παρά μέρα με 2πλά δρομολόγια πιθανόν μόνο στο ΣΚ, θα έδινε στη ΝΕΛ¨πολύ καλύτερα αποτελέσματα εκμετάλευσης.

Η χρήση ενός ταχυπλόου με τη λογική συμβατικού πλοίου, ειδικά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, μόνο χειρότερα αποτελέσματα εκμετάλλευσης μπορεί να δώσει. Υπάρχουν πολλά σταθερά έξοδα (πλήρωμα, επισκευές, ασφάλειες, αποσβέσεις κλπ) τα οποία όταν επιμερίζονται σε μικρό αριθμό ταξιδιών, επιβαρύνουν ιδιαίτερα το κόστος ανά ταξίδι και μειώνουν την κερδοφορία ενός πλοίου.

Εκτός αν μιλάμε για περιπτώσεις που τα έσοδα δεν είναι ικανά να καλύψουν ούτε τα καύσιμα του πλοίου, το μόνο σημαντικό μεταβλητό κόστος για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, κάτι που δεν πιστεύω πως συμβαίνει την καλοκαιρινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για τουρισμό, τότε πιστεύω οτι η άφιξη (αποβίβαση γύρω στις 14.00), κατά την άποψη μου, είναι η πλέον κατάλληλη για check-in (αφού το check-out είναι στις 12.00) και άρα ένας τουρίστας πού φθάνει στο νησί αυτή την ώρα δεν είναι αναγκασμένος να χαζογυρίζει απο τις 6 το πρωί μέχρι να πάει μεσημέρι να τακτοποιηθεί σε κάποιο κατάλυμα. Δεν συζητάμε για τους ντόπιους που η ώρα άφιξης δεν είναι πρόβλημα έτσι κι αλλιώς.

Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Δικό μου το "συντακτικό λάθος", γιατί στο μυαλό μου, είχα ως "τουρίστα", τον "ντόπιο τουρίστα", που κατεβαίνει για διακοπές στον τόπο της καταγωγής του. Αυτοί εκφράζουν τα παράπονα.

Ομως, παραμένει το ίδιο θέμα, με τους πιο "χαλαρούς τουρίστες" που λένε:

να πιω την καφεδιά μου το πρωϊ, να πάω για πάω για μπάνιο και μετά γυρνάω για check-in.

Βέβαια θα μου πεις: "Δεν είναι δυνατό να είναι όλοι ικανοποιημένοι". Αλλά αυτό είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο" :)

Θα συμφωνήσω για το θέμα της εκμετάλευσης για την χαμηλή περίοδο, και αφορά κυρίως τους ντόπιους, στο ότι η δύναμη της συνήθειας δέν αλλάζει εύκολα και δεν νομίζω ότι θα άλλαζαν το overnight ταξίδι με κανένα ημερήσιο γρήγορο η αργό.

Εδώ διαφωνώ μερικώς. Οι Ρεθυμνιώτες κάνουνε ανοησιες με τα καράβια, από τη στιγμή που έγινε η εξαγορά της Ρεθυμνιακής. Ηταν αυτοί που στήριξαν το Blue Star στα Χανιά, χαρίζοντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς απ'ότι οι Χανιώτες. Σε αυτό φταίει και η ΑΝΕΚ, που 1 χρόνο μετά την εξαγορά της Ρεθυμνιακής, άρχισε να συμπεριφέρεται στο Ρέθυμνο, ως προορισμό 3ης κατηγορίας, με αποκορύφωμα την περσινή σεζόν που άφησε στο κατακαλόκαιρο το Ρέθυμνο χωρίς καράβι, λόγω της αρπαχτής του Λιβάνου. Εκεί έσπασε το ραγισμένο γυαλί τουλάχιστον από την πλευρά των πρακτόρων και των ξενοδόχων που δραστηριοποιούνται στον Ελληνικό τουρισμό. Διότι, για τον αλλοδαπό τουρισμό, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, αφού έρχονται chartερισμένοι, από Χανιά & Ηράκλειο με αεροπλάνο.

Γκρινιάζουν στο Ρέθυμνο, για τους τσιμπημένους ναύλους και την έλλειψη εκπτώσεων. Ο Κεντέρης έχει υψηλές καταναλώσεις, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τον ταξιδευτή ή τον τουρίστα.

Ομως... για τη ΝΕΛ, το Ρέθυμνο είναι ένα πείραμα. Αν δεν πάει καλά, θα βγάλει τον Κεντέρη και θα τον πάει αλλού. Για τους Ρεθυμνιώτες όμως είναι η τελευταία ευκαιρία ν'αποδείξουν ότι αξίζουν 2ο καράβι. Γιατί ποιός ακτοπλόος θα ξανακατεβάσει πλοίο στο Ρέθυμνο, ως 2ο, εφόσον τα νούμερα έχουν αποδείξει ότι δεν το αντέχει? Οπότε θα μείνουν με το 1 πλοίο και για όσο η ΑΝΕΚ έχει 140μετρα καράβια με βύθισμα που να επιτρέπει την είσοδο στο "αμμομαζευτικό λιμάνι" :eek: του Ρεθύμνου. Μετά το πολύ-πολύ να κατεβαίνει o καπτά Μάκης. Θα γκρινιάζουν και τότε, αλλά θα έχουν βγάλει τα ματάκια τους, αμοναχοί ντους.

PS: Μένω στο Ρέθυμνο και όταν λέω Ρεθυμνιώτες βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Εγώ μεν ταξιδεύω πάντα overnight, γιατί προτιμώ την άνεση της δίκλινης, το γεύμα στο a-la carte, τη βόλτα στα καταστρώματα, το ανέβα-κατέβα σκάλες, την χαλάρωση της άνεσης του να ξυπνάω φρέσκος-φρέσκος στο λιμάνι, βγαίνοντας τελευταίος από το πλοίο. Αυτή τη χαλάρωση κανένα ταχύπλοο δεν μπορεί να την προσφέρει.

Η χρήση ενός ταχυπλόου με τη λογική συμβατικού πλοίου, ειδικά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, μόνο χειρότερα αποτελέσματα εκμετάλλευσης μπορεί να δώσει. Υπάρχουν πολλά σταθερά έξοδα (πλήρωμα, επισκευές, ασφάλειες, αποσβέσεις κλπ) τα οποία όταν επιμερίζονται σε μικρό αριθμό ταξιδιών, επιβαρύνουν ιδιαίτερα το κόστος ανά ταξίδι και μειώνουν την κερδοφορία ενός πλοίου.

Εκτός αν μιλάμε για περιπτώσεις που τα έσοδα δεν είναι ικανά να καλύψουν ούτε τα καύσιμα του πλοίου, το μόνο σημαντικό μεταβλητό κόστος για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, κάτι που δεν πιστεύω πως συμβαίνει την καλοκαιρινή περίοδο.

Σωστά. Μοναδική διαφωνία (ή ερώτηση καλύτερα) είναι η εξής:

Είναι προτιμότερο για ένα ταχύπλοο να κάνει δύο δρομολόγια την ημέρα με πληρότητα 60% ή ένα δρομολόγιο με 80% ή ακόμα και 90-100%.

Δε γνωρίζω τί συμβαίνει με τα μισθολόγια, αλλά σε επίπεδα καυσίμου και συντήρησης μου φαίνεται πιο λογική η 2η επιλογή. Εκτός και αν το αυξημένο βάρος, λόγω πληρότητας, να δημιουργεί τέτοια διαφορά στην κατανάλωση που να είναι πιο συμφέρον να ταξιδεύεις με μεγαλύτερη συχνότητα και μικρότερες πληρότητες. Αν όμως είναι έτσι τα πράγματα, τότε η ΝΕΛ, θα έπρεπε να έχει πολύ καλά αποτελέσματα εκμετάλευσης, οπότε δε δικαιούται να γκρινιάζει (αν γκρινιάζει)

Και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να έχει πάρει αρκετα φορτηγά από την ΑΝΕΚ, ώστε να πείς ότι κερδίζει από εκεί.

Ακουσα, ότι ο Κεντέρης παίρνει 12μετρα φορτηγά με περιορισμούς στο βάρος. Περιορισμούς που ουσιαστικά σημαίνει, ότι το φορτηγό πρέπει να είναι άδειο.

Ισχύει όντως κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προχτές έμαθα από ένα φίλο που κάνει την διαδρομή Ρέθυμνο - Πειραιάς αρκετά συχνά μέσα στο καλοκαίρι πως το διάστημα Ιουλίου - Αυγούστου μέσα στον Κεντέρη δεν έπεφτε καρφίτσα, από γκαράζ δεν ξέρω. Επίσης η ΝΕΛ τον δίνει να ταξιδεύει μέχρι τέλος Σεπτέμβρη, οπότε μάλλον θα σταματήσει για την Χειμερινή ακινησία του, εκτός και αν συνεχίσει να δουλεύει με τέτοιους τρελούς ρυθμούς :P.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο ρόλος του σαν αντικαταστάτης του Μυτιλήνη και του Θεόφιλου για να κάνουν τις ετήσιες του δεν είναι σημαντικός, παρ' όλο που είναι για λίγο, καθώς δεν συμφέρει την ΝΕΛ να αφήσει την γραμμή με ένα πλοίο, άλλωστε ένα από τα δυνατά χαρτιά της είναι η καθημερινή σύνδεση της Χίου και της Μυτιλήνης με τον Πειραιά ΄ για χρόνια τώρα, πριν την έλευση του Μύκονος. Η ιδέα σου για να κατέβει Ρέθυμνο νομίζω ότι είναι εξαιρετική, άλλωστε αυτή την εποχή θα δουλεύει με φορτηγά και γι' αυτά έχει χώρους, τώρα η ταχύτητα του μάλλον θα είναι λίγο πεσμένη σε σχέση με τα πλοία της ΑΝΕΚ, αλλά... φοβάμαι ότι αν έχει καλή κίνηση και σε επιβάτες μπορεί να κατέβει ο Θεόφιλος, που ρίχνει στον Ταξιάρχη -αν δεν κάνω λάθος- γύρω στα 2 μίλια (16 Ταξιάρχης - 18 Θεόφιλος) και να μπει ο Ταξιάρχης ως αντικαταστάτης του Θεόφιλου στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης, όπως έβγαλε πέρυσι τον χειμώνα. Ας έρθει όμως με το καλό :D και ας πάει οπουδήποτε κρίνει η εταιρεία πως θα είναι καλύτερα.

EDIT: Έψαξα και βρήκα ότι η απόσταση Πειραιάς - Ρέθυμνο είναι 160ν.μ. άρα αφού τα πλοία της ΑΝΕΚ το κάνουν σε 10 ώρες πάνε με 16kts όσο και ο Ταξιάρχης δηλαδή, οπότε αν αντί αυτού ρίξουν τον Θεόφιλο θα έχουν και σαν ατού την ταχύτητα των 2 επιπλέων μιλίων.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδέα σου για να κατέβει Ρέθυμνο νομίζω ότι είναι εξαιρετική, άλλωστε αυτή την εποχή θα δουλεύει με φορτηγά και γι' αυτά έχει χώρους

Xώρους έχει, συμβόλαια δεν έχει... Δεν είμαι πολύ σίγουρος για το αν οι τοπικές μεταφορικές εταιρίες θα πάνε ευκαιριακά για 6 μήνες στη ΝΕΛ όταν θα ξέρουν πως του χρόνου την άνοιξη θα ξαναμπεί ο ΑΙΟΛΟΣ που δεν θα μπορεί να τους εξυπηρετήσει.

Πάντως η ιδέα να μπεί Ρέθυμνο ανάποδα από το όποιο πλοίο της ΑΝΕΚ είναι καλή. Το μόνο θέμα είναι οτι άμα θέλει η ΑΝΕΚ να το χτυπήσει μπορεί από Οκτώβριο να διπλώσει τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι δεν είναι υποχρεωτικό να φύγει το καλοκαίρι από την γραμμή του Ρεθύμνου ο Ταξιάρχης αν πάει εκεί και αν δουλέψει καλά, μπορεί να παραμείνει. Άλλωστε στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου αποτελούσε συμπληρωματικό πλοίο που δούλευε μόνο με τα φορτηγά και για 4 μήνες μόνο που έχουν πολλή κίνηση, δηλαδή τους καλοκαιρινούς μήνες. Τους συμφέρει, πιστεύω, να αφήσουν τον Ταξιάρχη στο Ρέθυμνο ώστε να στεριώσει εκεί και να ναυλώσουν ένα RoRo που θα μπει αυτούς τους 4 μήνες στην γραμμή Β. Αιγαίου, άλλωστε αν ο Ταξιάρχης στεριώσει θα τα καλύπτει τα έξοδα της ναύλωσης άνετα και βέβαια η μελλοντική αγορά πλοίου θα έλυνε το πρόβλημα.

Τώρα σχετικά με την ΑΝΕΚ και το ενδεχόμενο να διπλώσει τη γραμμή και το κατά πόσο θα δουλέψει το πλοίο της ΝΕΛ αυτό πλέον αφήνεται στις εταιρείες του Ρεθύμνου που πολλές φορές είχαν αγανακτήσει με την ΑΝΕΚ και τις αλλαγές προγράμματος. Αν αυτές επιλέξουν να στηρίξουν την ΑΝΕΚ ξεχνώντας τα προβλήματα που τους είχε δημιουργήσει στο παρελθόν, τότε όντως η ΝΕΛ θα τα βρει σκούρα εκεί κάτω.

Παρ' ό,τι έχει ακουστεί για την ταχύτητα του Ταξιάρχη η ΝΕΛ τον δίνει στο site με 18kts. Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά;

Link to comment
Share on other sites

Το ταξιαρχης έχει υπηρεσιακή 17 μίλια,αλλα αν υπάρχει πλοίο της ΝΕΛ που μπορεί να πάει στο Ρέθυμνο αυτό δεν είναι ο Ταξμαν αλλα το Μυτιλήνη γιατί αν αποφασίσει να στείλει κάποιο καράβι εκεί δεν θα μετράει τόσο η χωρητικότητα των φορτηγών τα οποία είναι εκ των πραγμάτων της ΑΝΕΚ αλλα οι χωροί,και ο ταξιάρχης δεν έχει χώρους υστερεί σε σχέση με το Ιεράπετρα.Βέβαια για να δρομολογηθεί το Μυτιληνη πρέπει να προηγηθούν αλλά πράγματα και εξασφάλιση της γραμμής Χίου-Μυτιλήνης με άλλα πλοία.Τώρα ο Ταξιάρχης αν έρθει μάλλον για να αντικαταστήσει τον Θεόφιλο θα έρθει αν και το νέο σενάριο λέει οτι ο theo θα φύγει Φλεβάρη για Ερυθρά

Link to comment
Share on other sites

Από τη μεριά που το θέτεις Στέφανε συμφωνώ πως το Μυτιλήνη θα ήταν καταλληλότερο για το Ρέθυμνο και όντως πριν να φύγει το Μυτιλινάκι μας από την γραμμή Χίου - Μυτιλήνης πρέπει να προηγηθούν άλλες ενέργειες (αγορά νέου πλοίου κτλ.). Όσο για το νέο σενάριο που θέλει τον theo να φεύγει για Ερυθρά, αν ευσταθεί, λέει και τι θα μείνει στην γραμμή Χίου - Μυτιλήνης;

Link to comment
Share on other sites

Μια μικροαλλαγή στα δρομολόγια του Ρεθύμνου για την Δευτέρα 17-09. Έρχεται κανονικά από το δρομολόγό του την Δευτέρα στις 06:00 το πρωί και αναχωρεί ξανά στις 07:30 για Ρέθυμνο.

Το ίδιο ισχύει και για τις 18 του μήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Απο ότι λέγεται, o Αίολος Κεντέρης Ι, θα επιστρέψει το επόμενο καλοκαίρι στο Ρέθυμνο αλλά αυτή τη φορά με διαφιρετικές ώρες και δρομολόγια,το δρομολόγιο των 8.30 το πρώι δεν αποδείχτηκε σωστό (αχ!! Βήτα Διαχειρηστική)

Δε μπορώ ν'αντισταθώ και να μην ευλογήσω τα γένια μου :confused:

Από το Μάη τα λέγαμε και τα συζητάγαμε

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και πάρτους κάτω τους σύντεκνους . Κρίμα οι περυσινές χαρές και τα πανηγύρια!

ΥΓ Αλλά μήπως τα παραλένε ο Ρεθυμνιώτες?

Δηλαδή χωρίς ταχύπλοο θα καταστραφεί ολοσχερώς ο Νομός Ρεθύμνης ή μήπως τα παραλένε μπας και τους ακούσει κανένας άλλος?

Link to comment
Share on other sites

Τα κακά νέα φαίνεται ότι άργησαν να φτάσουν στο Ρέθυμνο:D:D

Στις 24-11-07 είχα γράψει

Απο οτι μαθαινω μαλλον το πλοιο δε προκειται να δρομολογηθει του χρονου στη γραμμη Πειραια-Ρεθυμνο, που ηταν φετος, αλλα το πιθανοτερο στη γραμμη Πειραια Χιο Μυτιληνη.

Οποτε τσαμπα οι μεγαλειωδης υποδοχη του πλοιο περυσι την ανοιξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Όπως, γράφει το σημερινό Ρεθυμνιώτικο goodnet.gr ... μπορεί να έφυγε η ΝΕΛ, αλλά έρχεται η HSW...πάντα με τρισκατάρατο;)

Aπό το Mάρτιο το ταχύπλοο Highspeed 5 στη γραμμή Pέθυμνο-Πειραιά

Πλήρες πρόγραμμα δρομολογίων έχει καταθέσει στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου η εταιρεία Hellenic Seaways για την εκτέλεση της ακτοπλοϊκής γραμμής Ρέθυμνο–Πειραιάς με το πλοίο Highspeed 5.

Η πρόταση της εταιρείας υποβλήθηκε μετά από τη τροπή που πήρε η αποχώρηση από τη γραμμή του ταχυπλόου της NEL LINES και τις έντονες διαμαρτυρίες που υπήρξαν στο νομό Ρεθύμνου, καθώς η γραμμή παρέμενε με ένα πλοίο να κάνει το δρομολόγιο μέρα παρά μέρα.

Το ΥΕΝ ουσιαστικά προγραμματίζει την είσοδο του ταχύπλοου στη γραμμή από τις 14 Μαρτίου και την διεξαγωγή του δρομολογίου αρχικά τρεις φορές την εβδομάδα. Από τα τέλη Μαΐου μέχρι και τον Σεπτέμβριο ο προγραμματισμός προβλέπει καθημερινά δρομολόγια στην γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς, σε 4,5 ώρες.

Το πλοίο σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει κατατεθεί, θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά στις 3.30 το μεσημέρι, θα δένει στο λιμάνι του Ρεθύμνου στις 8 το βράδυ και θα αναχωρεί για τον Πειραιά στις 8.30 και θα φτάνει στη 1 το βράδυ.

Πλέον, η διαδικασία προβλέπει την έγκριση του Λιμεναρχείου Ρεθύμνου - που θεωρείται βέβαιο ότι θα γίνει - και την αποδοχή της πρότασης και από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Η είδηση ικανοποίησε τους Pεθυμνιώτες και τους φορείς, που είχαν εκφράσει το προβληματισμό τους για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εστίασης και Αναψυχής του νομού, κ. Όθωνας Χριστουλάκης, εκφράζει την ικανοποίησή του για την θετική αυτή εξέλιξη, την οποία χαρακτηρίζει και ως τελευταία ευκαιρία για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου. «Πρέπει όλοι οι Pεθυμνιώτες να στηρίξουμε το πλοίο αυτό γιατί αν αποτύχει δεν θα έχουμε καμία ελπίδα στο μέλλον να έχουμε εξυπηρέτηση με το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά», δηλώνει ο ίδιος.

Καταθέτει την ένστασή του ωστόσο για τη συχνότητα των δρομολογίων, καθώς όπως υποστηρίζει, λόγω των μαθητικών εκδρομών που πραγματοποιούνται την άνοιξη θα έπρεπε να εξεταστεί το ενδεχόμενο από την εταιρεία, καθημερινών δρομολογίων στη γραμμή από τον Απρίλιο. «Τα οφέλη από το μαθητικό τουρισμό για το Ρέθυμνο θα είναι μεγάλα και επειδή η δημοτική επιτροπή τουρισμού έχει κάνει μια σχετική προεργασία θα ήταν καλό να μην πάει χαμένη αυτή η ευκαιρία και θα έπρεπε για να προσελκύσουμε και το μαθητικό πληθυσμό να ξεκινήσουν καθημερινά δρομολόγια από τις 7 Απριλίου», λέει χαρακτηριστικά.

Μωρέ, πελατεία νάχει και θα σας βάλουνε και διπλά δρομολόγιαB)
Link to comment
Share on other sites

ποια η λογικη να παει το hs5 αφου για να την εγκαταλειψει η νελ σημαινει οτι δεν ειχε λεφτα.2φορες ο βεντουρης εχει βαλει ταχυπλοο στο ρεθυμνο κ εχει αποτυχει!θα παει δηλ. το 5 κ θα φερει τον κοσμο στο ρεθυμνο?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή σαν όνομα η Hellenic Seaways είναι σαφώς πιο διαδομένο από τη Nel Lines. Και επιπλέον η HSW έχει δεσμούς με τη Κρήτη, μιας και οι μεγαλομέτοχοι είναι η MINOAN (Ηράκλειο) και η Sea Star (δηλ. ΑΝΕΚ-Χανιά).

Link to comment
Share on other sites

Στα παραπάνω που αναφέρει ο Π100, προσθέστε και την οικονομική δυνατότητα της HSW για διαφημίσει του δρομολογίου, το πιο βολικό ωράριο σε σχέση με τα περσινά δρομολόγια του Αίολου, καθώς κάθε εργαζόμενος θα μπορεί να προλαβαίνει το ταχύπλοο και την αξιόπιστη εικόνα που έχουν δημιουργήσει τα Highspeed στις γραμμές όπου δρομολογήθηκαν και θα έχετε ένα πλήρες πακέτο για μια ενδεχόμενη επιτυχία της HSW.

Υ.Γ. Ακόμα και αν το δρομολόγιο δεν παρουσιάσει εμπορικό ενδιαφέρον η Hellenic έχει την οικονομική επιφάνεια που απαιτείται ώστε να διατηρήσει το πλοίο δρομολογημένο μέχρι την κανονική έναρξη της Χειμερινής ακινησίας και δεν θα αναγκαστεί να διακόψει πρόωρα κάτι που θα τις αφαιρούσε πόντους, άλλωστε ο επιμένων νικά.... ;)

Link to comment
Share on other sites

ποια η λογικη να παει το hs5 αφου για να την εγκαταλειψει η νελ σημαινει οτι δεν ειχε λεφτα.2φορες ο βεντουρης εχει βαλει ταχυπλοο στο ρεθυμνο κ εχει αποτυχει!θα παει δηλ. το 5 κ θα φερει τον κοσμο στο ρεθυμνο?

Μια σοφή παροιμία λέει:

"Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξιους κ...υς..."

Να με χτυπάτε αλύπητα όλοι οι συνφορουμίτες :P, αν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δεν έχουν βγεί στη φόρα τα "Ρεθυμνιώτικα παράπονα" για ακριβά εισιτήρια και άβολες ώρες. :P

Η HSW δεν χαρίζεται το καλοκαίρι και τα εισιτήριά της "βαράνε κόκκινο" στην υψηλή σεζόν (και καλά κάνει).

Αντε να το δούμε κι'αυτό... όμως.... δεν τα βλέπω ρόδινα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Καταλάθως μια φορά είχα πέσει πάνω σε φορουμ των κατοίκων του ρεθύμνου οι οποίοι με αφορμή την αποχώρηση του sprider μιλούσαν για ίδρυση νέας εταιρείας λαικής βάσης,και πραγματικά χάρηκα που υπάρχουν και στην εποχή μας τέτοιες όμορφες ιδέες

Πάντως αν υπήρχε η Ρεθυμνιακή τώρα το ρέθυμνο δεν θα αντιμετώπιζε αυτά τα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι εντελώς πληροφοριακά να πούμε ότι ο ΑΙΟΛΟΣ για 4,5 μήνες στη γραμμή και βέβαια δεν ήταν όλα τα δρομολόγια καθημερινά, έκοψε 6,3 εκατ. ΕΥΡΩ + 300 χιλ. περίπου από τον FLOCA. Υπολογίστε τα έξοδα και μετά πήτε μου αν "μπήκε μέσα" !!!! Απλά η αρπαχτή είναι καλή προσωρινά, όμως σε βάθος χρόνου... άλλα τα μάτια του λαγού κι' άλλα της κουκουβάγιας...........

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και τις νεώτερες εξελίξεις που κάνουν τους Ρεθεμνιώτες να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον:D

Πάντως, το σίγουρο είναι ότι οι σύντεκνοι τα έχουν χάσει με όλα αυτά που γίνονται στην ακτοπλοϊα. Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς που λένε ότι το Highspeed5 ανήκει στην "Ηellenic Seastars"? :D Εκτός και εάν ξέρουν κάτι παραπάνω...λόγω εντοπιότητας...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...