Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στις 13 του μηνου (τουτουνου του μηνου) σταματα το Πρεβελης απο το Ρεθυμνο τσε στις 23 ξεκινα το Χαισπιντ 5. Καλοριζικο αν και μαλλον δε θα αρεσει στο Ρεθυμνο αυτη η κινηση ειμαι σιγουρος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Ρέθεμνος δεν το είχαν πάρει χαμπάρι και πανηγυρίζανε για το Highspeed. Και μόλις σήμερα κάποιος τους το είπε απέξω-απέξω, οπότε αναμένονται οι χαρωπές τους αντιδράσεις. :) Έχει να γίνει ψιλοχαμός, καθώς ήδη "τσακώνονταν" για το εάν το Highspeed το έφερε η βουλευτής Όλγα Κεφαλογιάννη που είναι ξαδέλφη του αφεντικού της ΑΝΕΚ ή εάν αυτός το έφερε μόνος του για να βοηθήσει τον τόπο του ή εάν το έκανε μόνο γιατί είναι κερδοφόρα η γραμμή ή δεν ξερω εγώ τι...

Οπότε καταλαβαίνετε τι θα γίνει...μόλις μάθει η Αρεθούσα τα θλιβερά μαντάτα...:D

Link to comment
Share on other sites

Παντως οντως θα υπαρξει προβλημα με τα φορτηγα του Ρεθυμνου για να λεμε την αληθεια. Παντως οσο καλο κι αν ειναι ενα ταχυπλοο, η απουσια του ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα ειναι αισθητη και δεν μπορω να καταλαβω πως το ΥΕΝ το επετρεψε υτο να συμβει. Να στηιχθει δηλαδη ενας ολο9κληρος νομος της Κρητης σε ενα και μονο ταχυπλοο...

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν ειναι και κατι τραγικο...Δηλαδή το Ηράκλειο και τα Χανια πόσο απέχουν...

Απλά τόσα χρόνια είχαν συνηθίσει σε κάτι πολύ βολικό...

Προφανώς αυτή η εξέλιξη δεν είναι κατι καλό (αφόυ ένα ταχύπλοο, όποιο και να είναι αυτό δεν μπορεί να καλύψει μια γραμμή) αλλά δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου... Αλλωστε είμαι σίγουρος οτι όλο και κάποιο RoRo θα μπει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η αποψή μου είναι οτι το Ηighspeed δεν κάνει για το Ρέθυμνο.Ναι μεν γρήγορο και θα κάνει σε καλό χρόνο το δρομολόγιο αλλα τα φορτηγά της γραμμής??? Ασε που το χειμώνα όταν θα χει μποφώρια τι θα γίνετε???

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να φεύγει το Πρέβελης, αλλά γιατί θεωρούμε σίγουρο ότι το Ρέθυμνο θα μείνει μόνο με το Highspeed?

Και πέρυσι το καλοκαίρι το Ρέθυμνο δεν είχε το Πρέβελης, αλλά είχε το Ιεράπετρα. Ας περιμένουμε λίγο...

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο να μείνει το Ρέθυμνο μόνο με το Highspeed μάλλον εξαρτάται από την εμπορική κίνηση σε φορτηγά που παρουσίαζε όλα αυτά τα χρόνια. Αν η Sea Star κρίνει πως δεν την συμφέρουν τα έξοδα σε σχέση με τα φορτηγά του Ρεθύμνου τότε μάλλον δεν θα έχουμε πλοίο μέχρι την αποδρομολόγησει του Highspeed, αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Αν το προβλημα ειναι τα φορτηγα μπορει να δρομολογηθει στο Ρεθυμνο και το Aegean Heaven. Οι οδηγοι θα ταξιδευουν VIP με το HS5 και τα φορτηγα με το RoRo. Αστειευομαι φυσικα. Αλλα ενα απο τα υπολοιπα RoRo του στολου που ειναι ναυλωμενα στην ΑΝΕΚ θα μπορουσανε να παιξουνε το ρολο του πυροσβεστη σε περιπτωση που δημιουργηθει θεμα ΜΟΝΟ με τα φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

ενα απο τα υπολοιπα RoRo του στολου ... θα μπορουσανε να παιξουνε το ρολο του πυροσβεστη ... σε περιπτωση που δημιουργηθει θεμα ΜΟΝΟ με τα φορτηγα.
Εσύ παιδί μου Neptune, περισσότερα μαθαίνεις από τα όνειρά σου :D στον ύπνο σου, απ' όσα εμείς στο ξύπνιο μας. :confused:
Διαμαρτυρία για την απόσυρση του "Πρέβελη" από τους ιδιοκτήτες φορτηγών

06/03/08

Την έντονη δυσαρέσκεια του σωματείου ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης έχει προκαλέσει η απόφαση της ΑΝΕΚ να αποσύρει το πλοίο "Πρέβελη" από τη γραμμή του Ρεθύμνου από την Καθαρά Δευτέρα, με αποτέλεσμα – όπως αναφέρουν – οι συνέπειες στους ίδιους αλλά και στο νομό να είναι άσχημες.

[...]Οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων υποστηρίζουν ακόμα πως "με τα υπάρχοντα φορτηγά στο Ρέθυμνο ένα πλοίο RO-RO η γραμμή είναι προσοδοφόρα, έστω και για τρεις φορές την εβδομάδα".

http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,11817,0,0,1,0

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τους φορτηγατζήδες λύθηκε.

Για τους λοιπούς θνητούς οι επιλογές είναι 2: ή απ' ευθείας με ακριβό ταχύπλοο ή με συμβατικό μέσω Χανίων ή Ηρακλείου.

Δίχως πλοίο θα είναι το Ρέθυμνο, μέχρι και τις 21 του μήνα οπότε και θα δρομολογηθεί το ταχύπλοο Highspeed 5 της Hellenic Seaways, καθώς το "Πρέβελης" πραγματοποίησε το τελευταίο του δρομολόγιο το βράδυ της Καθαράς Δευτέρας.

[...]Ικανοποιώντας ωστόσο το αίτημα των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων που αιτήθηκαν από την εταιρεία να δρομολογηθεί έστω κάποιες ημέρες της εβδομάδας ένα πλοίο RO-RO, εφόσον το ταχύπλοο δεν παίρνει φορτηγά, η ΑΝΕΚ δέχτηκε να γίνει αυτή η δρομολόγηση.

Έτσι τις ημέρες που ήταν στη γραμμή Πειραιάς - Ρέθυμνο το πλοίο "Πρέβελης", θα εκτελεί δρομολόγια το RO – RO, χωρίς να αναγκάζονται οι οδηγοί των φορτηγών σε ταλαιπωρία, πηγαίνοντας στα λιμάνια των διπλανών νομών.

http://www.goodnet.gr/index.php?id=13,11926,0,0,1,0

Link to comment
Share on other sites

Με ένα εντελώς νέο (για τα δεδομένα των highspeed) ωράριο, προσαρμοσμένο στις Κρητικές συνήθειες ;), μαθαίνω πως θα δρομολογηθεί το Highspeed 4 στη γραμμή. Θα αναχωρεί αργά το απόγευμα από τον Πειραιά και θα επιστρέφει στις 5 το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Παντως εμενα τα βραδινα ταξιδια με ταχυπλοο δε μου ειναι και πολυ ευχαριστα. Δε θα ειναι και το καλυτερο να κοιμασαι πανω στην καρεκλα 5 ωρες - αν μπορεσεις τελικα να κοιμηθεις.

Link to comment
Share on other sites

Άσχημο επίσης και για τον κόσμο από Χανιά που θα θέλει να το χρησιμοποιήσει. Άλλο να πηγαίνεις 20.30 στο Ρέθυμνο και άλλο στις 00.00 (για να πάρεις ή να πας κόσμο, ακόμα και για να ταξιδέψεις).

Link to comment
Share on other sites

...θα επιστρέφει στις 5 το πρωί.

Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να κοιμάσαι στο κάθισμα (αυτό βέβαια συμβαίνει και σε όλα τα άλλα βαπόρια πλέον) αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από το να βγαίνεις 2:30 τα ξημερώματα στο λιμάνι και να μην έχεις πως να φύγεις πέραν του ταξί.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το 4 ή το 5 θα πάει στο Ρέθυμνο? Πάντως, μέχρι τώρα λέγανε για το 5...

Στην αρχή υπολόγιζαν το Highspeed 5 αλλά όπως μας είχε ενημερώσει από τις 11-03-08 ο Lefteris68, αλλάξανε τα πλάνα του μετά από απαίτηση του νέου αφεντικού και θα παει το Highspeed 4

Μία πολύ φρέσκια είδηση...Μετά από ζυμώσεις και απαίτηση του νέου αφεντικού (ίδε ΑΝΕΚ) θα γίνει αμοιβαία αλλαγή στα πλάνα.Το 5 Ίο-Σαντορίνη και το μεγάλο 4 στο Ρέθυμνο.Φαντάζομαι ότι για την αλλαγή αυτή θα χρειαστεί να ξαναπεράσουν ΣΑΣ τα δρομολόγια των δύο συγκεκριμένων πλοίων...
Link to comment
Share on other sites

Και επίσης με λίγο καιρό, με καμια καθυστέρηση κλπ θα μαζεύει και το πρωινό δρομολόγιο καθυστέρηση.

Σωστή παρατήρηση, με το συγκεκριμένο ωράριο, υπάρχει δυνατότητα να απορροφηθεί οποιαδήποτε καθυστέρηση μόνο το μεσημέρι, αφού προβλέπεται περίπου 4ωρη παραμονή στον Πειραιά (μετά την επιστροφή από Σύρο-Μύκονο).

Αρχική Δημοσίευση από LEFTERIS68

Μία πολύ φρέσκια είδηση...Μετά από ζυμώσεις και απαίτηση του νέου αφεντικού (ίδε ΑΝΕΚ) θα γίνει αμοιβαία αλλαγή στα πλάνα.Το 5 Ίο-Σαντορίνη και το μεγάλο 4 στο Ρέθυμνο.

Βλέποντας τα νέα ωράρια υποπτεύομαι πως η αμοιβαία αλλαγή δεν έγινε λόγω "βίτσιου" :D του νέου αφεντικού, αλλά μάλλον λόγω ταχύτητας. Αφού η αναχώρηση για Ρέθυμνο δεν θα γίνεται μεσημέρι αλλά απόγευμα, μπορεί να πραγματοποιηθεί άνετα από το HS 4, ενώ αν η αναχώρηση ήταν άμεση, θα χρειαζόταν η ταχύτητα του HS 5.

Link to comment
Share on other sites

Άσχημο επίσης και για τον κόσμο από Χανιά που θα θέλει να το χρησιμοποιήσει. Άλλο να πηγαίνεις 20.30 στο Ρέθυμνο και άλλο στις 00.00 (για να πάρεις ή να πας κόσμο, ακόμα και για να ταξιδέψεις).

Σιγα μην τρέχει κανείς χανιώτης για να ταξιδεψει με Highspeed απο το Ρέθυμνο, δε αξίζει το κόπο.

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, είμαι σίγουρος ότι θα το προτιμήσουν πάρα πολλοί που ταξιδεύουν προς Χανιά (το αντίστροφο από ότι γινόταν μέχρι πέρυσι που ταξίδευαν οι Ρεθυμνιώτες μέσω Σούδας και του Χαισπιντ),γιατί κερδίζεις πάααρα πολύ ειδικά σε σύγκριση με το Λισσός των 10+ ωρών πλέον).

Ειδικά με το στρίμωγμα που γίνεται πλεον στο γκαράζ με τα φορτηγά στα πλοία των Χανίων, θές πολύ περισσότερη ώρα για να βγείς από το γκαράζ του ΛΙΣΣΟΣ με ΙΧ, από το χρόνο από Ρέθυμνο μέχρι Χανιά (40 λεπτά περίπου)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο κάποιος Χανιώτης είναι διατεθιμένος να κάνει αυτήν την απόσταση. Δεν ξέρω που μένεις αλλά δεν μιλάμε για Αθήνα που το 40λεπτο θεωρείται μικρή διαδρομή...Σε τρεις ώρες που λέει ο λόγος είσαι στην άλλη άκρη του νησιού...Εγώ προσωπικά δεν θα το σκεφτόμουν καν να έχω πλοίο εστω και αν αυτό είναι το Λισσός (που προσωπικά πιστεύω το Ελυρος θα είναι στα Χανιά φέτος - για να μην πω και το Αριαδνη) και να κάνω ολόκληρη διαδρομή για να ταξιδέψω με το Highspeed. Μιλάω πάντα βέβαια για ακάποιο ντόπιο κι όχι κάποιο τουρίστα που μπορεί να το συνδιάσει με μια μικρή επίσκεψη προς την όμορφη αυτή πόλη

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω πως το πλοιο θα γεμιζει κοσμο απλα απο εκεινους με προορισμοΡεθυμνο. Λογω ελλειψης εναλλακτικης λυσης και αλλου πλοιου στη γραμμη πιστευω πως ειναι καταδικασμενο να πετυχει ! Οσο για τις καθυστερησεις που σιγουρα θα μαζευει αν αναλογιστουμε πως λογικα του εχουν βγαλει δρομολογια με 32 μιλια σιγουρα μπορει να αναπτυξει και μεγαλυτερες ταχυτητες στη συνεχεια για να καλυπτει μερικως τις καθυστερησεις.

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην τρέχει κανείς χανιώτης για να ταξιδεψει με Highspeed απο το Ρέθυμνο, δε αξίζει το κόπο.

Και Χανιώτες και φοιτητές και τουρίστες θα πάνε από Ρέθυμνο. Αυτό που είπα εγώ παραπάνω και εξετάζουμε εδώ είναι αν όντως αξίζει τον κόπο και αν επηράζουν οι ώρες του δρομολογίου.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, είμαι σίγουρος ότι θα το προτιμήσουν πάρα πολλοί που ταξιδεύουν προς Χανιά (το αντίστροφο από ότι γινόταν μέχρι πέρυσι που ταξίδευαν οι Ρεθυμνιώτες μέσω Σούδας και του Χαισπιντ),γιατί κερδίζεις πάααρα πολύ ειδικά σε σύγκριση με το Λισσός των 10+ ωρών πλέον).

Ειδικά με το στρίμωγμα που γίνεται πλεον στο γκαράζ με τα φορτηγά στα πλοία των Χανίων, θές πολύ περισσότερη ώρα για να βγείς από το γκαράζ του ΛΙΣΣΟΣ με ΙΧ, από το χρόνο από Ρέθυμνο μέχρι Χανιά (40 λεπτά περίπου)

Είναι αλήθεια ότι πέρυσι το Highspeed δούλεψε και με αρκετό κόσμο του Ρεθύμνου, κυρίως τους φοιτητές. Πολλές φορές φτάνοντας το βράδυ στη Σούδα περίμεναν 2 λεωφορεία του ΚΤΕΛ για Ρέθυμνο. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις μέρες που δεν είχε πλοίο για Ρέθυμνο αλλά όλες τις μέρες. Συμφωνώ με τον Dimitris ότι το ανάποδο αναμένεται φέτος.

Δεν ξέρω κατά πόσο κάποιος Χανιώτης είναι διατεθιμένος να κάνει αυτήν την απόσταση. Δεν ξέρω που μένεις αλλά δεν μιλάμε για Αθήνα που το 40λεπτο θεωρείται μικρή διαδρομή...Σε τρεις ώρες που λέει ο λόγος είσαι στην άλλη άκρη του νησιού...Εγώ προσωπικά δεν θα το σκεφτόμουν καν να έχω πλοίο εστω και αν αυτό είναι το Λισσός (που προσωπικά πιστεύω το Ελυρος θα είναι στα Χανιά φέτος - για να μην πω και το Αριαδνη) και να κάνω ολόκληρη διαδρομή για να ταξιδέψω με το Highspeed. Μιλάω πάντα βέβαια για ακάποιο ντόπιο κι όχι κάποιο τουρίστα που μπορεί να το συνδιάσει με μια μικρή επίσκεψη προς την όμορφη αυτή πόλη

Δεν είναι δα και μια τρομερή απόσταση. Ειδικά στο κατέβασμα ισχύει αυτό που λέει ο Dimitris. Πολύς κόσμος θα προτιμήσει το ημερήσιο ταξίδι κι ας χρειαστεί άλλα 40 λεπτά για να φτάσει σπίτι του.

Επίσης φίλε Μάριε, μιας και ξεχωρίζεις τους ντόπιους από τους τουρίστες (και καλά κάνεις, μιλάμε για εντελώς διαφορετικά κριτήρια ταξιδιού), να σου πω ότι ξέρω ντόπιους ANEK-fanatic που και στα Χανιά να ερχόταν το Highspeed δε θα έμπαιναν, όπως επίσης και ντόπιους που ούτε θέλουν να ακούν για ΑΝΕΚ και θα την ψάξουν και για Ρέθυμνο (εφόσον μεταφέρουν και αυτοκίνητο, αλλιώς όπως είπες αεροπλάνο).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...