Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η προκήρυξη του 2008 είχε ένα μεγάλο παράθυρο (όπως όλες τότε):

α) Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Ρέθυμνο / Καστέλλι.

β) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Καστέλλι.

γ) Καστέλλι / Ρέθυμνο – Αντικύθηρα – Κύθηρα – Γύθειο.

δ) Πειραιάς – Κύθηρα – Καστέλλι / Ρέθυμνο.

ε) Καλαμάτα - Κύθηρα – Καστέλλι / Ρέθυμνο.(15/06-13/09)

*Τα ως άνω δρομολόγια (α. έως ε.) προϋποθέτουν την εκτέλεση ενός ελεύθερου δρομολογίου από τον ανάδοχο κατά την θερινή περίοδο από ή προς ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Επομένως λογικά η τελική επιλογή ήταν της εταιρείας για ποιο λιμάνι θα προσεγγίζει (Ρέθυμνο: μεγαλύτερη απόσταση--> μεγαλύτερη επιδότηση ),αλλά δεν νομίζω στην σύμβαση που υπογράφηκε να μην είχε καθόλου επιδοτούμενο κομμάτι το Ρέθυμνο. Σαν να μας λένε ότι τόσο καιρό που πήγαιναν στο Ρέθυμνο πήγαιναν χωρίς επιδότηση.

Ο κ. Γαλάνακης, με τον οποίο επικοινώνησε η «Κ.Ε.», τόνισε πως η απόφαση ανήκει στην εταιρεία, όπως άλλωστε ανήκε και η απόφαση να προσεγγίζεται το λιμάνι του Ρεθύμνου μία φορά την εβδομάδα, πράγμα που δεν αναφερόταν στη σύμβαση της ΛΑΝΕ για την εκτέλεση των δρομολογίων της άγονης γραμμής των Κυθήρων.
Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομιζω το ποσο της επιδοησης ηταν συγκεκριμενο ασχετος του λιμενα στην Κρητη που θα επελεγε η ΑΝΕΚ.

Φανταζομαι η λογικη του Ρεθυμνου ηταν οτι το Ρεθυμνο γενικα θα εχει πιο πολυ κινηση απο το Κισσαμο, που μαλλον δεν επαληθευτηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ευχάριστα νέα γράφει το ellinikiaktoploia.net για το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. Λέει πως το πλήρωμα ξεκίνησε εργασίες για να ξεκινήσει σύντομα στην Κασοκαρπαθία. Λέτε να πάρει το δρομολόγια του ΠΡΕΒΕΛΗΣ και να δούμε το τελευταίο στο Ρέθυμνο?

μακαρι να γινει κατι και να παει καποιο πλοιο στο ρεθυμνο!

εκτος αυτου και χωρις να ξερω κατι πιστευω οτι μπορει να παιχτει και το αναποδο: δλδ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ να δούμε στο Ρέθυμνο και το ΠΡΕΒΕΛΗΣ Κασοκαρπαθία.

Αυτό για το Ρέθυμνο από που προκύπτει;;; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με όλες τις παραπάνω απαραίτητες :rolleyes: γραμμές, να μη ξεχάσουν να επιδοτήσουν και την γραμμή Πειραιά-Μήλο-Ρέθυμνο

Σε πρώτη ματιά δεν προκύπτει το Ρέθυμνο, αλλά εάν λάβει κανείς υπ' όψη:

α) την παραπάνω πολύ πρόσφατη (μετά επαίνων!) επιστολή του δήμαρχου προς τον ΥΘΥΝΑΛ

β) το βιαστικό σήκωμα από τον πάγκο του Ιεράπετρα και

γ) το σημερινό δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής για συμφωνία ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ σε Ανκόνα και Κρήτη

Τότε δεν αποκλείεται να δούμε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην επιδοτούμενη Πειραιά-Μήλο-Ρέθυμνο.

Και αυτό ίσως να εξηγεί, εν μέρει, και τις πρόσφατες βιαστικές ενέργειες της Cretan για το Αρκάδι, καθώς σε μια ενδεχόμενη επιδοτούμενη δρομολόγηση πλοίου της ΑΝΕΚ (ιδιαίτερα εάν πρόκειται και για το ΠΡΕΒΕΛΗΣ) θα μπει οριστικό τέλος στα όποια σχέδια της Cretan.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έχοντας ταξιδέψει με το πλοίο το καλοκαίρι που μας περασε, διαβάζοντας το άρθρο του κ. Κασιμάτη στη Ρεθεμνιώτικη Αγορά, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως είχα τελικά ταξιδέψει με κάποιο άλλο πλοίο ή μήπως ο κ. Κασιμάτης ανεφέρετο σε κάποιο άλλο ΦΑΙΣΤΟΣ. :confused:

Ολόκληρο το άρθρο διαπνέεται από μία "μαυρίλα" (τουλάχιστον εμένα κάτι τέτοιο μου έβγαλε), από μία απαξίωση για το πλοίο και την πλοιοκτήτρια εταιρεία, που ομολογώ αδυνατώ να καταλάβω το γιατί, παρά μόνο να αρκεστώ σε υποθέσεις.

Προσωπικά θεωρώ όλο το άρθρο (με αποκορύφωμα το μοναδικό "Είδαμε μανάδες με παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες και ηλικιωμένους να ασφυκτιούν" ), τουλάχιστον υπερβολικό, και με έντονα διαφαινόμενη την προσπάθεια εντυπωσιασμού.

Kαι μία τελευταία παρατήρηση. Όταν θέλουμε να σχολιάσουμε ποιός αξίζει το εισιτήριο μας ή όχι :

δεν γράφουμε τα καλά Λακωνικά (μα πολύ Λακωνικά, λακωνικότατα έως απαρατήρητα θα έλεγα) και τα μεμπτά ως "πυρ κατά βούλησιν",

διότι παραμονεύει ο κίνδυνος να χαρακτηριστούμε ως έχοντες ...κιτρινωπάς αποχρώσεις.

Για το οτι η γραμμη πειραιας - ρεθυμνο, εδω και καποια χρονια εχει μεινει χωρις πλοιο, φταινε οι μινωικες κε κασιματη και κοι ρεθυμνιωτες ή η χανιωτικη εταιρεια που αποφασισε να τα βγαλει?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον φταει το οτι η κινηση του ρεθυμνου δεν ειναι τοοοσο μεγαλη ωστε να σηκωσει δικο του βαπορι οταν εχει διπλα τη σουδα

πριν καποια χρονια υπηρχαν 10 πλοια στα δρομολογια πειραιας - κρητη. και πιο συγκεκειμενα 4 στη γραμμη ηρακλειου(με σαφως μικροτερη χωρητικοτητα) 2 στης σουδας (επισης με μικροτερες χωρητικοτητες) 2 στου ρεθυμνου και 2 λασιθιου. πλεον η κατασταση σε επιπεδο περιφερειας κρητης οδηγειται σε λειτουργια 3 λιμανιων (ηρακλειου,σουδας και σητειας)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το θέμα έχει αναλυθεί/εξαντληθεί εδώ και καιρό, πριν ακόμα την οικονομική κρίση, τις δυσκολίες και τον εξορθολογισμό δρομολογίων που έγινε στα δύο βασικά λιμάνια της Κρήτης.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A, μεγάλες χαρές πρέπει να κάνουν στο Pέθυμνο που ξανακατεβαίνει η συνεπής Nελ. Yποθέτω ότι θα το γιορτάσουν δεόντως και πάλι με πεντοζάλη, μαλεβυζιώτη, ρακές και μπαλλωθιές στο λιμάνι...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Sea Jets θα πάει στο Ρέθυμνο σίγουρα στην αρχή με το Super Jet και μετά με το Mega Jet (ίσως να έρθει το Cosmos Jet εάν ξεπεράσει τα προβλήματα του), αλλά δεν θα έρχεται στο Πειραιά. Γιατί θα πηγαίνει μόνο μέχρι τη Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Τα συμβολαια με τα φορτηγα ειναι το θεμα..Με 3 αναχωρησεις το καλοκαιρι και 2 το χειμωνα θα σταθει!

Γιατί θα έχει δυο αναχωρήσεις το χειμώνα??? Εγώ βλέπω να έχεις 3 αναχωρήσεις χειμώνα-καλοκαίρι όπως ήταν τα τελευταία χρόνια το Πρεβελης (Δευτέρα-Τέταρτη-Παρασκευή από Πειραιά και Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή από Ρέθυμνο

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να εχει ανετα και 4 αναχωρησεις απο καθε λιμανι τα καλοκαιρια (απο 3ο σ/κ ιουλιου ως 1ο σ/κ σεπτεμβριου), βαζοντας ημερησιο ρεθυμνο-πειραιας τα σαββατα. Αλλα ολα αυτα ειναι υποθετικα....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ότι υπάρχει δυνατότητα για 4 δρομολόγια είναι γνωστό και μακάρι να έχει τόση δουλειά έτσι να χρειάζεται και τέταρτο δρομολόγιο την εβδομάδα. Αλλά η λογική προτάσσει ότι θα υπάρχουν τρία δρομολόγια στα ωράρια (20:00) που είχε όταν υπήρχε βαπόρι στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εάν το κάνει 9 ώρες όπως λένε (που δεν το πιστεύω, καθώς δύσκολα θα πιάσει τα 19 μίλια και δεν την κοβω για οικονομική ταχύτητα) δεν χρειάζεται να φεύγει τόσο νωρίς. Ένα 20:30 ή 20:45 θα ήταν ότι πρέπει με άφιξη στο Ρέθυμνο μέχρι τις 6:00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Μπορεί η δρομολόγηση του ELLI T να καθυστερεί ακόμα, αλλά από ότι δείχνουν τα πράγματα το Ρέθυμνο έχει αποκτήσει καινούργια σύνδεση, με την Ελευσίνα. Σε καθημερινή σχεδόν βάση πλέον, βλέπουμε τις παντόφλες Φ/Γ-Ο/Γ ΚΛΕΙΩ και ΕΙΡΗΝΗ Κ να επισκέπτονται το λιμάνι του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχει ακουστει τίποτα για τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό? Πχ θα χτυπήσει την ΑΝΕΚ που στο ημερήσιο για Χανιά το κατάστρωμα έχει 28 ευρω?

Link to comment
Share on other sites

εχει υποθει οτι οι τιμες θα ειναι αντιστοιχες με τις αλλες εταιριες τσι κρητης.πιστευω δεν παει να τις ανταγωνισει, το μεριδιο της κοινωνιας του ρεθυμνου θελει να παρει...

  • 29 Ιουνίου 2012 12:45 πμ rethemnosnews.gr

Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα

Είναι γεγονός! Το όνειρο επιτέλους γίνεται πραγματικότητα! Το ΕΛΛΗ Τ. ξεκινάει το παρθενικό του ταξίδι του απόψε για το Ρέθυμνο και πρόκειται να δέσει στο λιμάνι μας λίγο μετά τις μεσημεριανές ώρες, λογω δοκιμών κατά την πορεία του, όπως μας ενημέρωσε περιχαρής ο πρόεδρος της CRETAN LINES Γιάννης Νικολούδης! Αξίζουν συγχαρητήρια στο ΔΣ της εταιρίας που μετα κόπων και βασάνων κατόρθωσε να ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες και να καταφέρει τον απόπλου του πολυπόθητου πλοίου! Όπως έχουμε ξαναεπισημάνει σειρά έχουμε όλοι οι Ρεθεμνιώτες αφού το υποδεχτούμε όπως πρέπει, να το αγκαλιάσουμε στην πράξη για να μείνει για πάντα δικό μας!

Link to comment
Share on other sites

Εμφανίστηκαν στο openseas τα δρομολόγια του ΕΛΛΗ Τ με το πρώτο να είναι από Ρεθυμνο 7/7 στις 21:00 με άφιξη 6:30 στον Πειραιά

αλλά εφόσον τα γραφειοκρατικά δεν είναι έτοιμα, μάλλον δεν ισχύουν

edit

όσον αφορά τις τιμές, δεν υπάρχει τίποτα επίσημο ακόμα

όμως το rethemnos.gr αναφέρει:

Για τις τιμές των εισιτηρίων οι πιθανότερες είναι:

DECK: 38 (κατάστρωμα)

ATS: 40 (αεροπορικές)

AB4: 61 (4κλινη εσ.)

Α4: 66 (4κλινη εξ.)

ΑΒΗ2: 79 (2κλινη εσ. κρεβάτι πάνω/κάτω)

ΑΗ2: 87 (2κλινη εξ. κρεβάτι πάνω/κάτω)

LUX: 130

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kαλοτάξιδο το ΕΛΛΗ Τ. :wub:

Από Ρέθυμνο αύριο στις 21:00 το πρώτο του δρομολόγιο! Την Κυριακή στις 09:00 από Πειραιά για Ρέθυμνο :)

(Δεν είναι πρωταπριλιά, αλλά 21 Ιουλίου!!!!)

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...