proud_ionian Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 Η σημερινη πρωτη επισημη αφιξη στο λιμανι του Πειραια!! ξερουμε πως πηγε απο κινηση το πρωτο κυκλικο ταξιδι;
.voyager Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 (edited) Αν λοιπον ισχυει αυτο τοτε τι πιο λογικο απο το να τους αφησει να φανε τα μουτρα τους; Mα μέχρι να "φάνε τα μούτρα τους", δε θα του φάνε και μερίδιο από τα Χανιά; Αναφορικά με το πλοίο που έβγαλε από το Ρέθυμνο, μπορεί να έγινε επειδή δεν έβγαινε πράγματι (για μια εταιρεία που έχει κι άλλα πλοία σε δύο λιμάνια λίγο πιο δίπλα), μπορεί να έγινε ωστόσο κι απλώς επειδή συνέφερε (που την εταιρεία σίγουρα τη συνέφερε). Να πηγαίνουν δηλαδή οι Ρεθυμνιώτες Χανιά κι έτσι και τα πλοία εκεί να έχουν καλύτερες πληρότητες και ένα πλοίο να είναι αποδεσμευμένο με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομικό επίπεδο. Edited July 24, 2012 by .voyager
minoan Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 Νομιζω .voyager οτι το καταλαβες ακριβως... Οι υπολοιποι ας εθελοτυφλουν ΑΠΛΑ!
Orestis Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 Mα μέχρι να "φάνε τα μούτρα τους", δε θα του φάνε και μερίδιο από τα Χανιά; Αναφορικά με το πλοίο που έβγαλε από το Ρέθυμνο, μπορεί να έγινε επειδή δεν έβγαινε πράγματι (για μια εταιρεία που έχει κι άλλα πλοία σε δύο λιμάνια λίγο πιο δίπλα), μπορεί να έγινε ωστόσο κι απλώς επειδή συνέφερε (που την εταιρεία σίγουρα τη συνέφερε). Για τη συγκεκριμένη γραμμή έχουμε χύσει πολύ μελάνι! Εδώ μπορείς να δεις τα αποτελέσματα και το σχολιασμό της μελέτης που είχε εκπονηθεί από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, όταν το πετρέλαιο είχε 250 ευρώ ανά τόνο (και όχι 600 που έχει σήμερα).
Captain_Nionios Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 Δεν ξερω τι λενε οι μελετες και αν μπορει να επβιωσει με αυτη την κριση και την υψηλη τιμη του πετρελαιου μια εταιρεια που δεν εχει κανενα οικονομικο αποθεμα και ισα ισα πρεπει να ξεχρεωσει σε σκαρτο 1.5 χρονο. Ομως η λογικη λεει οτι ενας νομος 80000 κατοικων και περιπου 6000 φοιτητων μεχρι και το 2010 θα μπορουσε ανετοτατα να εχει το δικο του πλοιο με δρομολογια απο και προς Ρεθυμνο 4 φορες την εβδομαδα. Γι'αυτο το λογο στηριζω τη θεση των minoan και .voyager . Δεν ειναι δυνατον η ΑΝΕΚ να εφυγε γιατι εμπαινε μεσα. Απλα καποια στιγμη αποφασισε οτι θα ηταν καλυτερο για την ιδια να γεμιζε ακομα περισσοτερο τα βαπορια των Χανιων και να γλυτωνει τα εξοδα του βαποριου του Ρεθυμνου... Να πεις οτι αφησε τη γραμμη το 2010 να πω ενταξει αλλα απο τις αρχες του 2008 νομιζω οτι η γραμμη δεν εχει σταθερη συνδεση...
.voyager Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 (edited) Φίλε, "Captain_Nionios", δεν είμαι με το μέρος "κάποιας" πλευράς, απλώς υποστήριξα πως δε θα ήταν πρωτοφανές ή παράξενο η ΑΝΕΚ να αντιμάχεται σε μια δρομολόγηση, στην προκειμένη σε αυτή του "Έλλη Τ.", αφού το επιβατικό κοινό του νομού (κάτοικοι συν τους τουρίστες) δεν είναι αμελητέο. Κι είναι αυτό που λέω μέσα από παράθεση του φίλου "Orestis" από το post μου. Η αποχώρηση της ΑΝΕΚ από το Ρέθυμνο είναι εύλογη φυσικά. "Οrestis", ευχαριστώ για το link, θυμάμαι τη συγκεκριμένη δημοσίευσή σου. Edited July 25, 2012 by polmyt
georgios express Posted July 24, 2012 Posted July 24, 2012 ...μην κανετε πως δεν καταλαβαινετε ποιος ειναι ο δακτυλος ολων αυτων των ελεγχων στο ΕΛΛΗ και ποιοι δεν θελουν να χασουν εναν πελατη απο το Ρεθυμνο... "Ο ανταγωνισμός ωθεί τις επιχειρήσεις να προσπαθήσουν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες από τους ανταγωνιστές τους προκειμένου να επιβιώσουν, να αναπτυχθούν και να επιτύχουν μεγαλύτερο κέρδος". Ζωή να έχουν το Elli T., οι Cretan Lines και οι συνεταιριστές της, να μην έχουν κανένα remark να κάνουν τα Λιμεναρχεία και οι Νηογνώμονες και επιπλέον να βγαίνουν και λεφτά για τις δόσεις και τα πετρέλαια ούτως ώστε να τον κατατροπώσει τον ύπουλο και καταχθόνιο ανταγωνιστή που της βάζει τρικλοποδιές και κρύβεται πίσω από αντίχειρες και παράμεσους.
minoan Posted July 25, 2012 Posted July 25, 2012 Ας το αφησουν λοιπον στην ησυχια του και το ΕΛΛΗ και την CRETAN LINES και αν δεν τα καταφερουν μονοι τους ας σηκωθουν και ας φυγουν, χωρις υπουλους και καταχθονιους ανταγωνιστες που της βαζουν τρικλοποδιες και κρυβονται πισω απο αντιχειρες και παραμεσους georgios express
panthiras1 Posted July 25, 2012 Posted July 25, 2012 (edited) Από captain-nionios: Δεν ειναι δυνατον η ΑΝΕΚ να εφυγε γιατι εμπαινε μεσα. Απλα καποια στιγμη αποφασισε οτι θα ηταν καλυτερο για την ιδια να γεμιζε ακομα περισσοτερο τα βαπορια των Χανιων και να γλυτωνει τα εξοδα του βαποριου του Ρεθυμνου... Να πεις οτι αφησε τη γραμμη το 2010 να πω ενταξει αλλα απο τις αρχες του 2008 νομιζω οτι η γραμμη δεν εχει σταθερη συνδεση... Μετά την ΑΝΕΚ στα Χανιά έβαλαν πλοίο η ΛΑΝΕ, η ΗSW, η ΝΕΛ και όλες εγκατέλειψαν. Μακάρι η νέα προσπάθεια της CRETAN LINES να επιτύχει. Edited July 25, 2012 by panthiras1
kretanraki Posted July 25, 2012 Posted July 25, 2012 Φιλε panthira 1 παραποιεις την ιστορια η ΝΕΛ και hsw ειχαν βαλει ταχυπλοα για τους ''τουριστικους'' μηνες με τις αναλογες τιμες και δεν ειχαν ''πλανα'' μονιμης συνδεσης με το μεγαλολιμανο. Η πολυπαθη ΛΑΝΕ ΑΕ, που μεγαλο ποσοστο εχει η ΑΝΕΚ ΑΕ, επιανε δυο φορες την εβδομαδα με τον ποιητη κανοντας αγονο (επιδοτουμενο) δρομολογιο στην γραμμή Ρέθυμνο-Κίσαμος-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο-Καλαμάτα-Πειραιάς . οσο αφορα την φρεσκια προσπαθεια (cretan) πηγα σημερα να κλεισω για 13/8 ημερισιο με δικλινη και δεν βρηκα, ειναι γεματο λεει. στεναχωρηθηκα ευχαριστα!!
MarkCreta Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 (edited) Ανεπίσημα στοιχεία για τη κίνηση της γραμμής αναφέρουν οτι τις λίγες αυτές μέρες που κάνει δρομολόγια το πλοίο: Από Πειραιά για Ρέθυμνο ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 391 επιβάτες, 71 ΙΧ και 20 φορτηγά Από Ρέθυμνο για Πειραιά 277 επιβάτες, 30 ΙΧ και 30 φορτηγά Οι μέσοι όροι αυξάνονται όσο περνάν οι μέρες (σήμερα από Πειραιά το πλοίο εχει 900+ επιβάτες και ασφυκτικά γεμάτα γκαράζ) Edited August 3, 2012 by MarkCreta
MILTIADIS Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 Αν οντως χτυπαει περι τα 30 φορτηγα στο γκαραζ οπως κι εγω ακουσα ανα ταξιδι τοτε μιλαμε για επιτυχια! Τα νουμερα των επιβατων ουτως η' αλλως αναμενομενα.
MarkCreta Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 Πάρα πολλά ενδιαφέροντα ιστορικά στοιχεία για τη γραμμή, τα πλοία κτλ (αλλά και γενικά για τις γραμμές της Κρήτης) από το 1912 μέχρι και σήμερα υπάρχουν στο παρακάτω άρθρο
panthiras1 Posted August 27, 2012 Posted August 27, 2012 (edited) Από Kretanraki: Φιλε panthira 1 παραποιεις την ιστορια η ΝΕΛ και hsw ειχαν βαλει ταχυπλοα για τους ''τουριστικους'' μηνες με τις αναλογες τιμες και δεν ειχαν ''πλανα'' μονιμης συνδεσης με το μεγαλολιμανο. Η πολυπαθη ΛΑΝΕ ΑΕ, που μεγαλο ποσοστο εχει η ΑΝΕΚ ΑΕ, επιανε δυο φορες την εβδομαδα με τον ποιητη κανοντας αγονο (επιδοτουμενο) δρομολογιο στην γραμμή Ρέθυμνο-Κίσαμος-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο-Καλαμάτα-Πειραιάς . οσο αφορα την φρεσκια προσπαθεια (cretan) πηγα σημερα να κλεισω για 13/8 ημερισιο με δικλινη και δεν βρηκα, ειναι γεματο λεει. στεναχωρηθηκα ευχαριστα!! To 2007 στην γραμμή ήταν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. http://www.rethnea.gr/news/index.php?mact=News%2Ccntnt01%2Cdetail%2C0&cntnt01articleid=34245&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=39 (ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ - Στο άρθρο αναφέρεται ο MarkCreta) Αλλά το 2007 στη γραμμή υπάρχει μόνον το ΕΓ/ΟΓ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. της ΛΑΝΕ (στην οποία η ΑΝΕΚ ήταν στρατηγικός επενδυτής) ενώ το καλοκαίρι μπαίνει στην γραμμή και το ταχύπλοο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ της Ν.Ε.Λέσβου. Edited August 27, 2012 by panthiras1
George Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Πρόσφατα σε μία συνάντηση με φίλους, ένας από αυτούς (καμία σχέση με βαπόρια αλλά αρκετά ενημερωμένος) που ζει στο Ρέθυμνο, μας έλεγε ότι τα γνωστά ότι δηλαδή ξαναδρομολογήθηκε βαπόρι κτλ κτλ αλλά μέσα σε όλα ανέφερε πως υπήρξαν τοπικοί φορείς που δεν τους άρεσε και πολύ αυτή η εξέληξη και αντιδρούν. Όταν του ζήτησα να γίνει πιο αναλυτικός μου ανέφερε τους ιδιωκτήτες των ΚΤΕΛ και των ΤΑΞΙ οι οποίοι με τη δρομολόγηση του ΕΛΛΗ χάσανε αρκετό κόσμο που θέλοντας να ταξιδέψει προς Πειραιά, έπρεπε να αναγκαστικά να μεταβεί είτε στο Ηράκλειο είτε στα Χανιά. Δεν είμαι σε θέση όλα αυτά να τα επιβεβαιώσω, αλλά στην Ελλάδα ζούμε και δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να τα πιστέψω.
NHSOS XIOS Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Αυτα ειναι τα κλασικα του Ελλαδισταν 'να μην παει το λιμανι εκτος πολης γιατι θα χασουν πελατες τα μαγαζια,να μην παιρνουν τα λεωφορεια τους επιβατες απο τα κρουαζιεροπλοια για να δουλεψουν λιγακι και τα ΤΑΞΙ' και αλλα πολλα Το ΕΛΛΗ τελικα πως παει απο κινηση? Τωρα που μειωνονται σταδιακα οι επιβατες θα μπορεσει να βγαλει τον χειμωνα?
kretanraki Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 καλα παει θα τα καταφερει ... υπαρχει πολυ θετικη ενεργεια .............αλλα δεν φτανει μονο αυτο
proud_ionian Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 η θετικη ενεργεια δε γεμιζει το πορτοφολι.
MANOS79 Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Ας κοιταξουν τωρα που θα αρχισει να πεφτει η κινηση να κανουν ενδιαμεση προσεγγιση στη Μηλο...
MarkCreta Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Μέχρι στιγμής πάει πολύ καλά από κίνηση και ιδιαίτερα στο τομέα των φορτηγών, το θέμα είναι κατά πόσο θα συνεχίσει έτσι και το χειμώνα. Πάει καλά και στο τομέα της προσέλκυσης θεατών κάθε ηλικίας κατά τη διαδικασία φόρτωσης και απόπλου
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Το ζήτημα είναι να βγαίνουν τα έξοδα και οι δόσεις, όλα τα άλλα βρίσκονται. Όσον αφορά τις αντιδράσεις είναι αναμενόμενες, καθώς κάθε αλλαγή στην αρχή δημιουργεί πρόβλημα σε ορισμένους, μέχρι να ισορροπήσει η κατάσταση.
MarkCreta Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Επανέρχομαι με στοιχεία για τη κίνηση της γραμμής και όχι μόνο. Ο πρόεδρος της εταιρίας κ.Νικολούδης σε συνέντευξη του σήμερα σε τοπικό ραδιόφωνο ανέφερε οτι ο Αύγουστος πήγε πολύ καλά από κίνηση και το ίδιο καλά ξεκίνησε και ο Σεπτέμβριος. Έχει εξοφληθεί η πρώτη δόση και έχει δοθεί ένα ποσό έναντι για τη δεύτερη. Ανέφερε επίσης ότι στο προσωπικό οφείλεται ένας μήνας ο οποίος θα εξοφληθεί σύντομα. Τόνισε οτι το πλοίο "βγαίνει" οικονομικά αφού ακόμα και σήμερα κατα μέσο όρο ταξιδεύουν 700-800 επιβάτες, 50 ΙΧ και 35 φορτηγά.
Global_Creta Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Ο Σεπτέβριος σίγουρα θα πάει καλά μια και είναι η εποχή μετακίνησης των φοιτητών (το Ρέθυμνο είναι σε σχετικά μεγάλο βαθμό "φοιτητούπολη"). Λογικά (όπως σωστά επισημαίνεις παραπάνω) ο "ζόρες" για την εταιρία όπως λέμε εδώ κάτω θα αρχίσει από Οκτώβρη μέχρι Χριστούγεννα οπότε και λογικά θα υποχωρήσει κάπως η κίνηση. Όσο για προσέγγιση στη Μήλο δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να αποτελεί ενίσχυση και γενικά να ωφελήσει, μια και θα αύξανε το χρόνο του ταξιδιού με ότι αυτό συναπέγεται σε ένα νησί που έχει συνηθίσει σε απευθείας δρομολόγια (καύσιμα, κίνηση στη Μήλο, εντυπώσεις κλπ).
gpap2006 Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Η Μήλος έχει ηδη 3 συμβατικά που (εκτος του καλοκαιριου) πηγαινοέρχονται άδεια..Δε χρειάζεται και τέταρτο, χώρια που θα αυξάνει το χρόνο ταξιδιού και θα στέλνει επιβάτες στην ΑΝΕΚ για Χανιά.
margaritis24 Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 (edited) παντως σε επιβατες καλα τα παει σε φορτηγα πρεπει να ανεβει! η κινηση του για κατω εχτες ηταν 427 επιβ. 40 ι.χ. κ 24 φορτηγα Edited September 13, 2012 by margaritis24
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now