Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν λοιπον ισχυει αυτο τοτε τι πιο λογικο απο το να τους αφησει να φανε τα μουτρα τους;

Mα μέχρι να "φάνε τα μούτρα τους", δε θα του φάνε και μερίδιο από τα Χανιά;

Αναφορικά με το πλοίο που έβγαλε από το Ρέθυμνο, μπορεί να έγινε επειδή δεν έβγαινε πράγματι (για μια εταιρεία που έχει κι άλλα πλοία σε δύο λιμάνια λίγο πιο δίπλα), μπορεί να έγινε ωστόσο κι απλώς επειδή συνέφερε (που την εταιρεία σίγουρα τη συνέφερε). Να πηγαίνουν δηλαδή οι Ρεθυμνιώτες Χανιά κι έτσι και τα πλοία εκεί να έχουν καλύτερες πληρότητες και ένα πλοίο να είναι αποδεσμευμένο με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομικό επίπεδο.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Mα μέχρι να "φάνε τα μούτρα τους", δε θα του φάνε και μερίδιο από τα Χανιά;

Αναφορικά με το πλοίο που έβγαλε από το Ρέθυμνο, μπορεί να έγινε επειδή δεν έβγαινε πράγματι (για μια εταιρεία που έχει κι άλλα πλοία σε δύο λιμάνια λίγο πιο δίπλα), μπορεί να έγινε ωστόσο κι απλώς επειδή συνέφερε (που την εταιρεία σίγουρα τη συνέφερε).

Για τη συγκεκριμένη γραμμή έχουμε χύσει πολύ μελάνι! Εδώ μπορείς να δεις τα αποτελέσματα και το σχολιασμό της μελέτης που είχε εκπονηθεί από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, όταν το πετρέλαιο είχε 250 ευρώ ανά τόνο (και όχι 600 που έχει σήμερα).

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι λενε οι μελετες και αν μπορει να επβιωσει με αυτη την κριση και την υψηλη τιμη του πετρελαιου μια εταιρεια που δεν εχει κανενα οικονομικο αποθεμα και ισα ισα πρεπει να ξεχρεωσει σε σκαρτο 1.5 χρονο. Ομως η λογικη λεει οτι ενας νομος 80000 κατοικων και περιπου 6000 φοιτητων μεχρι και το 2010 θα μπορουσε ανετοτατα να εχει το δικο του πλοιο με δρομολογια απο και προς Ρεθυμνο 4 φορες την εβδομαδα. Γι'αυτο το λογο στηριζω τη θεση των minoan και .voyager . Δεν ειναι δυνατον η ΑΝΕΚ να εφυγε γιατι εμπαινε μεσα. Απλα καποια στιγμη αποφασισε οτι θα ηταν καλυτερο για την ιδια να γεμιζε ακομα περισσοτερο τα βαπορια των Χανιων και να γλυτωνει τα εξοδα του βαποριου του Ρεθυμνου... Να πεις οτι αφησε τη γραμμη το 2010 να πω ενταξει αλλα απο τις αρχες του 2008 νομιζω οτι η γραμμη δεν εχει σταθερη συνδεση...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, "Captain_Nionios", δεν είμαι με το μέρος "κάποιας" πλευράς, απλώς υποστήριξα πως δε θα ήταν πρωτοφανές ή παράξενο η ΑΝΕΚ να αντιμάχεται σε μια δρομολόγηση, στην προκειμένη σε αυτή του "Έλλη Τ.", αφού το επιβατικό κοινό του νομού (κάτοικοι συν τους τουρίστες) δεν είναι αμελητέο. Κι είναι αυτό που λέω μέσα από παράθεση του φίλου "Orestis" από το post μου. Η αποχώρηση της ΑΝΕΚ από το Ρέθυμνο είναι εύλογη φυσικά. "Οrestis", ευχαριστώ για το link, θυμάμαι τη συγκεκριμένη δημοσίευσή σου.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

...μην κανετε πως δεν καταλαβαινετε ποιος ειναι ο δακτυλος ολων αυτων των ελεγχων στο ΕΛΛΗ και ποιοι δεν θελουν να χασουν εναν πελατη απο το Ρεθυμνο...

"Ο ανταγωνισμός ωθεί τις επιχειρήσεις να προσπαθήσουν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες από τους ανταγωνιστές τους προκειμένου να επιβιώσουν, να αναπτυχθούν και να επιτύχουν μεγαλύτερο κέρδος".

Ζωή να έχουν το Elli T., οι Cretan Lines και οι συνεταιριστές της, να μην έχουν κανένα remark να κάνουν τα Λιμεναρχεία και οι Νηογνώμονες και επιπλέον να βγαίνουν και λεφτά για τις δόσεις και τα πετρέλαια ούτως ώστε να τον κατατροπώσει τον ύπουλο και καταχθόνιο ανταγωνιστή που της βάζει τρικλοποδιές και κρύβεται πίσω από αντίχειρες και παράμεσους.

Link to comment
Share on other sites

Ας το αφησουν λοιπον στην ησυχια του και το ΕΛΛΗ και την CRETAN LINES και αν δεν τα καταφερουν μονοι τους ας σηκωθουν και ας φυγουν, χωρις υπουλους και καταχθονιους ανταγωνιστες που της βαζουν τρικλοποδιες και κρυβονται πισω απο αντιχειρες και παραμεσους georgios express

Link to comment
Share on other sites

Από captain-nionios: Δεν ειναι δυνατον η ΑΝΕΚ να εφυγε γιατι εμπαινε μεσα.
Απλα καποια στιγμη αποφασισε οτι θα ηταν καλυτερο για την ιδια να γεμιζε
ακομα περισσοτερο τα βαπορια των Χανιων και να γλυτωνει τα εξοδα του
βαποριου του Ρεθυμνου... Να πεις οτι αφησε τη γραμμη το 2010 να πω
ενταξει αλλα απο τις αρχες του 2008 νομιζω οτι η γραμμη δεν εχει σταθερη συνδεση...

Μετά την ΑΝΕΚ στα Χανιά έβαλαν πλοίο η ΛΑΝΕ, η ΗSW, η ΝΕΛ και όλες εγκατέλειψαν.

Μακάρι η νέα προσπάθεια της CRETAN LINES να επιτύχει.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε panthira 1 παραποιεις την ιστορια :blink: η ΝΕΛ και hsw ειχαν βαλει ταχυπλοα για τους ''τουριστικους'' μηνες με τις αναλογες τιμες :( και δεν ειχαν ''πλανα'' μονιμης συνδεσης με το μεγαλολιμανο.

Η πολυπαθη ΛΑΝΕ ΑΕ, που μεγαλο ποσοστο εχει η ΑΝΕΚ ΑΕ, επιανε δυο φορες την εβδομαδα με τον ποιητη κανοντας αγονο (επιδοτουμενο) δρομολογιο στην γραμμή Ρέθυμνο-Κίσαμος-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο-Καλαμάτα-Πειραιάς :D. οσο αφορα την φρεσκια προσπαθεια (cretan) πηγα σημερα να κλεισω για 13/8 ημερισιο με δικλινη και δεν βρηκα, ειναι γεματο λεει. στεναχωρηθηκα ευχαριστα!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανεπίσημα στοιχεία για τη κίνηση της γραμμής αναφέρουν οτι τις λίγες αυτές μέρες που κάνει δρομολόγια το πλοίο:

Από Πειραιά για Ρέθυμνο ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 391 επιβάτες, 71 ΙΧ και 20 φορτηγά

Από Ρέθυμνο για Πειραιά 277 επιβάτες, 30 ΙΧ και 30 φορτηγά

Οι μέσοι όροι αυξάνονται όσο περνάν οι μέρες (σήμερα από Πειραιά το πλοίο εχει 900+ επιβάτες και ασφυκτικά γεμάτα γκαράζ)

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Αν οντως χτυπαει περι τα 30 φορτηγα στο γκαραζ οπως κι εγω ακουσα ανα ταξιδι τοτε μιλαμε για επιτυχια!

Τα νουμερα των επιβατων ουτως η' αλλως αναμενομενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάρα πολλά ενδιαφέροντα ιστορικά στοιχεία για τη γραμμή, τα πλοία κτλ (αλλά και γενικά για τις γραμμές της Κρήτης) από το 1912 μέχρι και σήμερα υπάρχουν στο παρακάτω άρθρο

Link to comment
Share on other sites

Από Kretanraki:
Φιλε panthira 1 παραποιεις την ιστορια η ΝΕΛ και hsw ειχαν βαλει ταχυπλοα  για τους ''τουριστικους'' μηνες με τις αναλογες
τιμες και δεν ειχαν ''πλανα'' μονιμης συνδεσης με το μεγαλολιμανο.
Η πολυπαθη ΛΑΝΕ ΑΕ, που μεγαλο ποσοστο εχει η ΑΝΕΚ ΑΕ, επιανε δυο φορες την εβδομαδα με τον ποιητη κανοντας
αγονο (επιδοτουμενο) δρομολογιο στην   γραμμή Ρέθυμνο-Κίσαμος-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο-Καλαμάτα-Πειραιάς .
οσο αφορα την φρεσκια προσπαθεια (cretan) πηγα σημερα να κλεισω για 13/8 ημερισιο με  δικλινη και δεν βρηκα,
ειναι γεματο λεει. στεναχωρηθηκα ευχαριστα!!

To 2007 στην γραμμή ήταν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ.

http://www.rethnea.gr/news/index.php?mact=News%2Ccntnt01%2Cdetail%2C0&cntnt01articleid=34245&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=39
(ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ - Στο άρθρο αναφέρεται ο MarkCreta)
Αλλά το 2007 στη γραμμή υπάρχει μόνον το ΕΓ/ΟΓ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. της ΛΑΝΕ (στην οποία η ΑΝΕΚ ήταν στρατηγικός επενδυτής)
ενώ το καλοκαίρι μπαίνει στην γραμμή και το ταχύπλοο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ της Ν.Ε.Λέσβου.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρόσφατα σε μία συνάντηση με φίλους, ένας από αυτούς (καμία σχέση με βαπόρια αλλά αρκετά ενημερωμένος) που ζει στο Ρέθυμνο, μας έλεγε ότι τα γνωστά ότι δηλαδή ξαναδρομολογήθηκε βαπόρι κτλ κτλ αλλά μέσα σε όλα ανέφερε πως υπήρξαν τοπικοί φορείς που δεν τους άρεσε και πολύ αυτή η εξέληξη και αντιδρούν. Όταν του ζήτησα να γίνει πιο αναλυτικός μου ανέφερε τους ιδιωκτήτες των ΚΤΕΛ και των ΤΑΞΙ οι οποίοι με τη δρομολόγηση του ΕΛΛΗ χάσανε αρκετό κόσμο που θέλοντας να ταξιδέψει προς Πειραιά, έπρεπε να αναγκαστικά να μεταβεί είτε στο Ηράκλειο είτε στα Χανιά. Δεν είμαι σε θέση όλα αυτά να τα επιβεβαιώσω, αλλά στην Ελλάδα ζούμε και δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να τα πιστέψω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι τα κλασικα του Ελλαδισταν 'να μην παει το λιμανι εκτος πολης γιατι θα χασουν πελατες τα μαγαζια,να μην παιρνουν τα λεωφορεια τους επιβατες απο τα κρουαζιεροπλοια για να δουλεψουν λιγακι και τα ΤΑΞΙ' και αλλα πολλα B)

Το ΕΛΛΗ τελικα πως παει απο κινηση? Τωρα που μειωνονται σταδιακα οι επιβατες θα μπορεσει να βγαλει τον χειμωνα?

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής πάει πολύ καλά από κίνηση και ιδιαίτερα στο τομέα των φορτηγών, το θέμα είναι κατά πόσο θα συνεχίσει έτσι και το χειμώνα.

Πάει καλά και στο τομέα της προσέλκυσης θεατών κάθε ηλικίας κατά τη διαδικασία φόρτωσης και απόπλου :)

Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα είναι να βγαίνουν τα έξοδα και οι δόσεις, όλα τα άλλα βρίσκονται. Όσον αφορά τις αντιδράσεις είναι αναμενόμενες, καθώς κάθε αλλαγή στην αρχή δημιουργεί πρόβλημα σε ορισμένους, μέχρι να ισορροπήσει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με στοιχεία για τη κίνηση της γραμμής και όχι μόνο.

Ο πρόεδρος της εταιρίας κ.Νικολούδης σε συνέντευξη του σήμερα σε τοπικό ραδιόφωνο ανέφερε οτι ο Αύγουστος πήγε πολύ καλά από κίνηση και το ίδιο καλά ξεκίνησε και ο Σεπτέμβριος. Έχει εξοφληθεί η πρώτη δόση και έχει δοθεί ένα ποσό έναντι για τη δεύτερη.

Ανέφερε επίσης ότι στο προσωπικό οφείλεται ένας μήνας ο οποίος θα εξοφληθεί σύντομα.

Τόνισε οτι το πλοίο "βγαίνει" οικονομικά αφού ακόμα και σήμερα κατα μέσο όρο ταξιδεύουν 700-800 επιβάτες, 50 ΙΧ και 35 φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Ο Σεπτέβριος σίγουρα θα πάει καλά μια και είναι η εποχή μετακίνησης των φοιτητών (το Ρέθυμνο είναι σε σχετικά μεγάλο βαθμό "φοιτητούπολη"). Λογικά (όπως σωστά επισημαίνεις παραπάνω) ο "ζόρες" για την εταιρία όπως λέμε εδώ κάτω θα αρχίσει από Οκτώβρη μέχρι Χριστούγεννα οπότε και λογικά θα υποχωρήσει κάπως η κίνηση. Όσο για προσέγγιση στη Μήλο δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να αποτελεί ενίσχυση και γενικά να ωφελήσει, μια και θα αύξανε το χρόνο του ταξιδιού με ότι αυτό συναπέγεται σε ένα νησί που έχει συνηθίσει σε απευθείας δρομολόγια (καύσιμα, κίνηση στη Μήλο, εντυπώσεις κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Η Μήλος έχει ηδη 3 συμβατικά που (εκτος του καλοκαιριου) πηγαινοέρχονται άδεια..Δε χρειάζεται και τέταρτο, χώρια που θα αυξάνει το χρόνο ταξιδιού και θα στέλνει επιβάτες στην ΑΝΕΚ για Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...