Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια χαρά θα είναι το Κεντέρης στα Χανιά!η γραμμή έχει μεγάλη επιβατική κίνηση ειδικά το καλοκαίρι και άνετα σηκώνει ταχύπλοο!Θυμάμαι τότε που σπούδαζα Κρήτη το Κεντέρης το είχαμε μια χρονιά στο Ρέθυμνο!πολλή καλή φάση

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το Κεντέρης το είχαμε μια χρονιά στο Ρέθυμνο!πολλή καλή φάση

Σε τι ήταν καλή φάση; :ph34r:

κίνηση πολλή δεν είχε, ακριβά εισιτήρια είχε

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε πολλή κίνηση?αυτό άστο να το κρίνουν αυτοί που ταξίδευαν συχνά!είχα κάνει πάνω από 20 ταξίδια και αρκετά είχαν 100% πληρότητα, ενώ σε κάποια άλλα ήταν τα 3/4 γεμάτα ή πάνω από το μισό!Το καράβι όταν σταμάτησε, από την ΝΕΛ, ισχυριζόταν ότι θα έμπαινε και του χρόνου το καράβι!τώρα το τι έγινε και δεν μπήκε δεν μπορώ να το γνωρίζω!Επιπλέον, όταν κάτι είναι καινούργιο το αφήνεις να προσαρμοστεί ο κόσμος!

Ακριβά εισιτήρια?για 5 ώρες που έκανε?δεν θα το έλεγα!η τιμή του ήταν φυσιολογική για την υπηρεσία που παρείχε!Αν ταξιδεύσεις 10 ώρες σε ένα πλοίο που θεωρητικά θα κλείσεις σαλόνι μόνο αυτά που θα αγοράσεις φαγητά, καφέδες , κτλπ για τις τόσες ώρες που θα είσαι μέσα θα εξισώσουν η έστω θα πλησιάσουν την τιμή του ταχυπλόου!Ανάρπαστο γινόταν από τους φοιτητές, όπως και το Highspeed που ήταν 3 χρόνια στα Χανιά!

Δεδομένου λοιπόν, ότι τα Χανιά έχουν μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, το πλοίο θα έχει καλύτερη ανταπόκριση!να θυμίσω ότι το Highspeed που εκτελούσε μέχρι και τέλη Οκτώβρη δρομολόγια κάθε μέρα ήταν αυτό που πήγαινε Χανιά, σε αντίθεση με αυτά που πήγαιναν Κυκλάδες που έκαναν δρομολόγια Π-Σ-Κ-Δ

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Όσο έχει καλό καιρό, το πλοίο είναι πολύ καλό για την γραμμή. Αν όμως έχει κύμα.... υπάρχει πρόβλημα.

Έχω ταξιδέψει με το Highspeed στα Χανιά και με καιρό και με ήρεμη θάλασα.

Link to comment
Share on other sites

Τους καλοκαιρινούς μήνες το αίολος ήταν γεμάτο!τώρα Μάιο, αρχές Ιουνίου μπορεί να είχε τους 450 επιβάτες που λες!Παρόλα αυτά δεν είναι και λίγο να έχει για έναν προορισμό σταθερά τόσα άτομα!σιγά-σιγά κερδίζεται η πελατεία!υπήρχε κόσμος δύσπιστος προς το ταχύπλοο!Θέλει χρόνο το πράγμα!

Αλλά δεν θεωρώ ενδεικτικό το παράδειγμα του Κεντέρη στο Ρέθυμνο!Δείγμα απoτελεί το highspeed στα Χανιά που ταξίδευε με τρελές πληρότητες όλη τη σεζόν!

Η αγορά των Χανίων έχει πάρα πολύ μεγάλη κίνηση!Επιπλέον θα τραβάει και κόσμο από Ρέθυμνο!Οπότε θεωρώ ότι έχει πολλές πιθανότητες να πάει καλά μια ενδεχόμενη δρομολόγηση προς Χανιά!Συμφωνώ ότι άλλες εποχές τότε και άλλες τώρα, αλλά τα ταχύπλοα ούτως ή άλλως απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο target group, που έχει και μια οικονομική άνεση οπότε δεν θεωρώ ότι θα πληγεί τόσο πολύ από πλευράς επιβατών..

Επιπλέον τα Χανιά με τα πλοία που διαθέτουν αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να κάνουν ημερήσιο σε λιγότερο από 7 ώρες(έλυρος), εννοείται ας μην αναφέρω καν το Βενιζέλος οπότε θα κερδίσει κόσμο γιατί θα μειώσει αισθητά το χρόνο

Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν κερδοφορο δεν θα το αποσυρανε.Απλα τα πραγματα.

Καλο θα ηταν να κοιταξουμε επισης και ποσο τοις εκατο εχουν ανεβει οι τιμες των ναυτιλιακων καυσιμων απο το 2007 μεχρι σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε δεν φτάνει μόνο να είναι κερδοφόρο!Παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο!Δηλαδή ντε και καλά να το βγάλουμε το βαπόρι ότι πήγε άπατο !το λες και με τόσο απόλυτο τρόπο!Στην κρήτη ξέρουμε πολύ καλά τι παίζει με τις εταιρίες!είναι δυνατόν να τα βάλει η ΝΕΛ με ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ?

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία πάντως, το Αίολος στο Ρέθυμνο είχε περίπου 450 επιβάτες ανά διαδρομή.

Τους καλοκαιρινούς μήνες το αίολος ήταν γεμάτο!τώρα Μάιο, αρχές Ιουνίου μπορεί να είχε τους 450 επιβάτες που λες!

Νομίζω πως ήμουν σαφής, το πλοίο, εκτέλεσε το 2007 110 κυκλικά δρομολόγια (από το Μάιο μέχρι το Σεπτέμβριο) και μετάφερε περίπου 100.000 επιβάτες, δηλαδή 450 επιβάτες ανά διαδρομή. Πολλοί μπερδεύονται στον υπολογισμό της πληρότητας ενός ποίου όταν για παράδειγμα ταξιδεύουν Παρασκευή απόγευμα από Πειραιά, με 700-800 επιβάτες και θεωρούν πως έχει καλή πληρότητα, χωρίς να αντιλαμβάνονται πως την ίδια ημέρα το πλοίο θα γυρίσει πίσω με 100 επιβάτες, άρα θα έχει τελικά πληρότητα μικρότερη του 50% (ακόμα και την θεωρητικά καλή ημέρα).

Συμφωνώ ότι άλλες εποχές τότε και άλλες τώρα, αλλά τα ταχύπλοα ούτως ή άλλως απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο target group, που έχει και μια οικονομική άνεση οπότε δεν θεωρώ ότι θα πληγεί τόσο πολύ από πλευράς επιβατών..

Να υποθέσω πως ζεις εκτός Ελλάδος τα τελευταία χρόνια? Για πλοία της γραμμής μιλάμε όχι για θαλαμηγούς.

Link to comment
Share on other sites

Να μην υποθέσεις κάτι τέτοιο γιατί ζω εντός Ελλάδας!Δεν είμαι σίγουρος αν ο τόνος του μηνύματός σου είναι ειρωνικός, αλλά αν είναι θα σε παρακαλούσα να μην τον συνεχίσεις!Πλοίο της γραμμής δεν διαφωνώ, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι όλοι σε κατάσταση ένδειας για να μην μπορούν να ταξιδέψουν με κάτι πιο ακριβό!Δηλαδή τώρα με την κρίση θες να μου πεις ότι οι αεροπορικές εταιρίες θα βαράνε μύγες? Όπως λοιπόν υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει ακόμα με αεροπλάνο, έτσι θα υπάρχει και κόσμος που θα πάρει και το ταχύπλοο!

Και σου ξαναλέω μην κρίνεις απο το Ρέθυμνο!το Highspeed στα Χανιά είχε πολύ περισσότερη ανταπόκριση!Ε και στην τελική πριν το απορρίψουμε, ας το αφήσουμε πρώτα να δρομολογηθεί και μετά ας κρίνουμε!Δηλαδή να προτιμούμε να είναι μια εταιρία στα Χανιά? τότε θα είναι καλύτερο?να θυμίσω ότι όταν υπάρχουν περισσότερες απο μια εταιρίες προάγεται ο ανταγωνισμός και παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Ο,τι και να λεμε αποφασεις της εκαστοτε εταιριας ηταν ...Ας δουμε τωρα τι θα γινει ειτε με το Ελλη...ειτε με το Αιολο στα Χανια..και θα τα ξανασυζητησουμε τοτε...μην αναλωνεστε σε προσωπικες γνωμες που αυτη τη στιγμη ,συγνωμη που θα το πω,δεν εχουν καμια απολυτως σημασια αφου για το x y λογο αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει πλοιο στη γραμμη...μακαρι το Ελλη να γυρισει το συντομοτερο δυνατο..γιατι με οποιον εχω μιλησει που εχει ταξιδεψει με αυτο ηταν α π ο λ υ τ ω ς ικανοποιημενος!

Link to comment
Share on other sites

Μια τετραμελής οικογένεια με αυτοκίνητο, δεν είναι εύκολο να ταξιδέψει με ταχύπλοο λόγω των ακριβών τιμών του. Καλά καλά αν δεν ήταν και τα φτηνά εισητήρια με τα ημερήσια, θα ήταν δύσκολο να ταξιδέψουν και με τα συμβατικά.

Υ.Γ. Μιλώ για μιά μεσαία οικονομικά οικογένεια που εργάζονται (γιατί σήμερα δεν είναι σίγουρο ότι εργάζονται όλοι, όπως πριν μερικά χρόνια).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 9 months later...

Και ενώ "υπόθεση Κρέταν" συνεχίζει να μην περπατάει, η γραμμή (ίσως) έρχεται ξανά στο προσκήνιο μετά από αίτημα ναυτιλιακής (σύμφωνα με τοπικά σάιτ) για δρομολόγηση πλοίου Ρο-Ρο. (καλά, ίσως κουτή απορία αλλά πρέπει να συναινέσει και το τοπικό λιμεναρχείο για να δρομολογηθεί πλοίο σε μια γραμμή; Εγώ νόμιζα πως απλά "εκτελεί" αποφάσεις του ΣΑΣ και του ΥΕΝ...) 

Link to comment
Share on other sites

Το ρο/ρο αυτο θα ειναι το Μυκονος της Καλλινα Ν.Ε συμφωνα με την αιτηση που κατατεθηκε στο Σ.Α.Σ που θα συνδεει μια φορα τη βδομαδα Πειραια-Κυθηρα-Ρεθυμνο και αλλη μια φορα-Πειραια-Θηρα-Ρεθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και τα δικά μου μάτια το είδαν...

 

Ο συντάκτης τού άρθρου μάλλον νόμιζε πως έτσι θα δώση μεγαλύτερη έμφαση στην λέξη "αράζω"....

 

Πάντως έτσι όπως πάει το πράγμα,το βαπόρι μάλλον κάπου θα προσαράξη συντόμως και αυτό το "κάπου" δέν θα είναι το Ρέθυμνο....

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Οι "έξυπνοι¨της πάλαι ποτέ ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗΣ αποκόμισαν κέρδη και μετά τα έβαλαν οι Ρεθεμνιώτες με την ΑΝΕΚ και το Βαρδινογιάννη.

 

Γιατί έβριζαν το ΑΠΤΕΡΑ, άραγε, και προτιμούσαν να ταξιδεύουν από ΧΑΝΙΑ με τη Μπλού Σταρ ή από Ηράκλειο με τις Μινωικές Γραμμές? Τοοοόσο καλύτερο πίστευαν πως είναι το ΕΛΛΗ Τ. σε σχέση με το ΑΠΤΕΡΑ? Ποιός τους φταίει μετά?? Ειδικά για εμάς τους καραβολάτρες, πιστεύω ότι οι πλοίαρχοι του ΑΠΤΕΡΑ ήταν από τους κορυφαίους, ο καπετάν Γιώργης Κολυδάς (θρύλος του Αιγαίου), ο καπετάν Γιάννης Κουράκης, ο καπετάν Γιώργος Σανδαλάκης ή ο Μανώλης Καυγαλάκης... Όσο για τν κατάσταση του ποίου, πιστέψτε με ότι ήταν άψογη από κάθε πλευρά.

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

η γραμμη του ρεθυμνου μπορει να επιβιωσει με ενα αξιοπρεπες πλοιο, χωρις μεγαλο κοστος λειτουργιας, αρκει να το διαχειριζεται μια σοβαρη εταιρεια, με αφεντικο, η οποια δεν θα εχει συμφεροντα και στις γειτονικες γραμμες

Link to comment
Share on other sites

...Γιατί έβριζαν το ΑΠΤΕΡΑ, άραγε, και προτιμούσαν να ταξιδεύουν από ΧΑΝΙΑ με τη Μπλού Σταρ ή από Ηράκλειο με τις Μινωικές Γραμμές? Τοοοόσο καλύτερο πίστευαν πως είναι το ΕΛΛΗ Τ. σε σχέση με το ΑΠΤΕΡΑ? ...

 

Μπερδεύομαι. Το "ΕΛΛΗ Τ." αφίχθηκε στο Ρέθυμνο μία 6ετία περίπου μετά την αναχώρηση του "Απτερα". Πως γίνεται η σύγκριση;

Link to comment
Share on other sites

Ειχα μπει στο Απτερα ενα τριμηνο περιπου πριν αποσυρθει απο τη γραμμη του Ρεθυμνου.Ακομα εχω στα ρουθουνια μου την πετρελαια με την οποια ευωδιαζαν ολοι οι εσωτερικοι του χωροι. ;) Καμια σχεση με το υπεροχο ταξιδι που ειχα κανει μαζι του λιγα χρονια νωριτερα,οταν ηταν στα Χανια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι μοιρολάτρης, αλλά, η άποψή μου είναι ότι για να καθιερωθεί πλοίο στο Ρέθυμνο, αυτό θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίδιας κατηγορίας με το ΕΛΥΡΟΣ. Αν είναι χειρότερης κατηγορίας οι Ρεθεμιώτες θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν από τα Χανιά ή το Ηράκλειο.

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...