Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Sotiris7

    Ekaterini P

    Ραφήνα, 21/04/2024
  4. Ηγουμενίτσα, 04/05/2024
  5. Το πλοίο που βλέπουμε ναυπηγήθηκε ως αδερφό του Κορνάρου με το όνομα Viking Venturer. 4 αδερφάκια ήσανται. Το Venturer και το Valiant έφαγαν στα μέσα των 80s μετασκευή στο Schichau όπου ναυπηγήθηκαν τα πρώτα fast. Στα τέλη των 80s, μετά το ναυάγιο του Herald of Free Enterprise, πέρασαν μαζί με πολλά άλλα πλοία της Townsend Thoresen στην P & O και έγιναν Priide of Hampshire (στο Video) και Pride of Le Havre. To 2002 περασαν στην Αραπιά, στην Ερυρθά συγκεκριμένα, ως Pride of Al Salam 2 & 1. Mετά από περιπλανήσεις στην Ερυρθά και ναυλώσεις στην Cotunav διαλύθηκαν το 2010 Οι πλεροφορίες, από τον Σουηδό. Είναι προφανές ότι το video είναι μετά τη μετασκευή και δεν έχει σχέση με τον Κορνάρο
  6. Οι χώροι και η διαρρύθμιση εσωτερικά μοιάζουν στον Κορνάρο αλλά το σκάφος δείχνει πως είναι μεγαλύτερο από την Σαμόθρακα. Συν πως το άνω γκαράζ δείχνει (προς το τέλος του βίντεο) να εκτείνεται σε δύο ντεκ και όχι σε ένα. Ποιό πολύ μου κάνει σε "διασταύρωση Κορνάρου&Ανθής Μαρίνας". Κάνα κοντοξάδελφό του ίσως να είναι..?
  7. Θα στο πω απλά, "ποιός θα πάρει την ευθύνη να το κατεβάσει στο κατάστρωμα"??? Εάν έχεις δει προσνηώσεις πχ σε φρεγάτες, το ελικόπτερο κατευθύνεται στο ελικοδρόμιο (έχει άνθρωπο ειδικό και εκπαιδευμένο έξω) και δεν το κατεβάζει ο πιλότος μόνος του. Και άντε πες πως δεν προσνηώνεται αλλά ύπταται άνω του συγκεκριμένου χώρου μεταφέροντας τον ασθενή με καλάθι. Ποιός θα πάρει την ευθύνη και εδώ αν γίνει κάτι σε χώρο που δεν είναι εγκεκριμένος από την ΥΠΑ? Μη κοιτάς στα ναυάγια, υπάρχει άλλο νομικό καθεστώς από ότι τις περισυλλογές από τα ποστάλια. Βασικά, δεν υπάρχει σαφές καθεστώς και νομικά, το πλήρωμα του ελικοπτέρου είναι ακάλυπτο. Γι αυτό προτιμάται η παρέκκλιση μιά-δυό ωρών από την αποστολή ελικοπτέρου για περισυλλογή.
  8. Με αφορμή το σημερινό συμβάν με το Φαιστός Παλάς να θέσω το εξής ερώτημα: Αυτό που επιστρέφουν τα πλοία πίσω στο λιμάνι αποκλίνοντας 2-3 ή και παραπάνω ώρες από το δρομολόγιο τους, κρεμάζοντας επιβάτες και μεταφορικές και ταλαιπωρόντας τόσο κόσμο γίνεται και στο εξωτερικό ; Ελικοπτήριο έχουν τα πλοία, πόσο μάλλον τα παλάτια που έχουν και τα μεγαλύτερα της χώρας, επομένως γιατί δεν σηκώνεται ένα ελικόπτερο να παραλάβει το ασθενή; Και εκτός του ότι δεν αλλοιώνεται το δρομολόγιο του πλοίου, ο ασθενής φτάνει πολύ πιο γρήγορα πίσω. Οι αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ πήγαν στράφι ; Για να κάθονται τα πήραμε ; Απ ότι διάβασα κιόλας είχε δρομολογηθεί η δημιουργία βάσεων για αεροδιακομιδές, μεταξύ άλλων και στο Ηράκλειο. Τις οποίες αεροδιακομιδές θα αναλάμβανε φυσικά ιδιωτική εταιρία και όχι το κράτος…
  9. Επιστρέφει πίσω στο Ηράκλειο το Φαιστός αυτήν την ώρα. Αναχώρησε 21:11 και κατά τις 22:15 έκανε στροφή και ξεκίνησε να επιστρέφει πίσω.
  10. Εγω θέλω να δω ποιο θα πρώτο σουλουπώσει για του χρόνου το eurochampion, τα τουρκικά της Austal, ( αν θα πάρει και κάνενα αλλο)
  11. Αμα δε κινειται τιποτα τι θες να γραψουμε!αμα γινει κατι θα ενημερωσουμε
  12. Πάντως η Attica μετά την αποσύρση από την γραμμή των εξαιρετικών SUPERFAST XII/BLUE STAR 1(στις ακινησίες τότε) και OLYMPIC CHAMPION έχει υποβαθμίσει κατακόρυφα την παρουσία της στην γραμμή με τα πάρα πολύ κατώτερα KRITI II/BLUE HORIZON/NISSOS RODOS(στις ακινησίες) τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν ή να ανταγωνιστούν τα Παλάτια των Μινωϊκών.Και το ΚΙΣΣΑΜΟΣ και το ASTERION II να φέρει είναι βέβαια καλύτερα από τα προαναφερόμενα αλλά μέχρι εκεί αλλά και πάλι ούτε αυτά μπορούν να ανταγωνιστούν τα Παλάτια.Το θέμα είναι τι θα πράξει όταν οι Μινωικές φέρουν τα νεότευκτα πλοία.Προσωπική εκτίμηση είναι(και με αυτά που είπαν παραπάνω οι φίλοι)ότι δεν έχει και πολύ μέλλον στην γραμμή.
  13. Μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα δρομολόγια της SeaJets για το φετινό καλοκαίρι, να πούμε πως η εταιρεία στο Site της έχει προσθέσει τα νέα της αποκτήματα (Iolkos, Olympic Champion Jet, Champion Jet 3)
  14. Οποτε το Olympic δε το βλέπω να κατεβαίνει Ηράκλειο ;
  15. Δεν το ξεχνάμε. Οι συμφωνίες δεν ισχύουν για πάντα. Επανεξετάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν θα έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη γραμμή, θα ληφθούν και αυτά υπ' όψιν. Μιλώντας για δεδομένα, έχω στο μυαλό μου και την τιμολογιακή πολιτική που θα μπορεί να ασκήσει η κάθε εταιρία,.με βάση τα πλοία που θα διαθέτει) χωρητικότητες, καταναλώσεις, περιβαλλοντικό τέλος).
  16. Το καλοκαίρι θα προστεθούν 5 εβδομαδιαία δρομολόγια από το Elite Jet.
  17. Πάντως σήμερα από Σαντορίνη Ηράκλειο πρέπει να φόρτωσε τουλάχιστον 500 άτομα(ας μας ενημερώσει για τον ακριβή αριθμό αν γνωρίζει κάποιος)!!!Αν έχει τέτοια κίνηση 05/05 ανήμερα Πάσχα το καλοκαίρι δε θα φτάνει το βαπόρι
  18. Η πληροφορία έρχεται από ένα story που είδα όλως τυχαίως στο instagram αλλά το βίντεο είναι τραβηγμένο το βράδυ και δεν φαίνεται καθαρά
  19. To πλοίο μετά τη μετασκευή έχει πρωτόκολλο 1200 επιβάτες...
  20. Αποστόλης Τ. στα Νέα Στύρα Κυριακή του Πάσχα 2024
  21. Φίλε @HIGHSPEED 6 λογικά από βδομαδα θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα σχετικά με τις δρομολογήσεις της εταιρίας.
  22. Φιλε μου μαζί σου, εφόσον το γνωρίζεις για ανακαίνιση κτλπ ακούω προσεκτικά αυτο που λες
  23. Το πλοίο περσι απασχόλησε ελάχιστα το καλοκαίρι και τα πήγε εξαιρετικά με ταχύτητες 30-34 σταθερά όλους τους μήνες . Επειδή το γνωρίζω το καράβι απο όταν ήρθε που ήταν ένα κουφάρι ουσιαστικά μπορώ να πω οτι έλαβε εκτεταμένη ανακαίνιση παντού . Δεν νομίζω οτι η επένδυση έχει φέρει τα χρήματα της πίσω ακόμα , όποτε θεωρώ οτι για κάποια χρόνια ακόμα θα το βλέπουμε στο Αιγαίο . ΥΓ : ισως το συνολικό κόστος μαζί με αλλαγή στρατηγικής για νεότερα να απέτρεψε την ανακαίνιση του αδελφού Speed Jet όπου εκτός θαύματος θα γίνει δότης ανταλλακτικών (προσωπική άποψη )
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...