Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. pkos

    Agios Georgios

    Agios Georgios in Mytilene 09/06/25

    © Gsam

  3. Και ναι ας το δούμε για δεύτερη φορά στο λιμάνι της Μυτιλήνης κατά την επιστροφή του σήμερα από τη Καβάλα.
  4. pkos

    Agios Georgios

    Agios Georgios in Mytilene 09/06/25

    © Gsam

  5. Τα πορθμεία δεν είναι για πεζούς, αλλά για οχήματα. Δεν έχει νόημα η τοποθέτησή σου. Ένα πορθμείο όπως αυτά στην Εύβοια, το Ρίο ή τη Σαλαμίνα εξυπηρετούν πρωταρχικώς τα οχήματα. Δεν αποτελούν αυτοτελείς προορισμούς έτσι ώστε να μπορεί να πάει κάποιος πεζός. Δεν είναι περιοχές με μέσα μεταφοράς πολλές φορές ή και ταξί. Εξυπηρετούν οδικές προσβάσεις, μειώνοντας τον χρόνο οδήγησης πολλές φορές, δημιουργώντας οδικές προσβάσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Δεν είναι κύριοι λιμένες εθνικής σημασίας ή πρωτεύουσας σημασίας.
  6. Η παράκαμψη της Χαλκίδας δεν θα βελτιώσει κατά πολύ τον χρόνο. Θα αποφεύγεται ναι μεν η κίνηση που τώρα δημιουργείται στον κυκλικό, αλλά μέχρι την δημιουργία νέας γέφυρας, δεν μπορεί να αποσυμφορηθεί το κομμάτι στην αρχή της γέφυρας. Και νομίζω πως το σενάριο επέκτασης της γέφυρας θα αργήσει πολλά χρόνια.
  7. Μας ντρίμπλαρε το σύστημα κρατήσεων, τελικά το πλοίο κατέληξε από 3 Ιουνίου στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella
  8. 31 Μαΐου αναχώρησε από το Tallinn και χθες το πρωί έφτασε στη ράδα του Αλγερίου
  9. Εδώ στην Κάρυστο χθες παρατήρησα ότι λίγο έξω από την πόλη,πάνω στον κεντρικό δρόμο που σε βγάζει έξω από την πόλη,αρχίζουν εκεί μπροστά να φτιάχνουν ένα μικρό λιμανάκι ( νομίζω ),εμένα το μυαλό μου κάπου εκεί πάει.Είχα ακούσει πριν από 6 μήνες ότι θέλανε να φτιάξουν μια μικρή προβλήτα να αράζουν εκεί τα πλοία από τα ενδοκυκλαδικα.Είπα να το αναφέρω
  10. Περίπου δύο μήνες κράτησε η μετασκευή του, ήδη έχει αναχωρήσει από Κίνα για Σιγκαπούρη
  11. Today
  12. Έτσι ακριβώς, από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, μέχρι Αιδηψό, Στύρα, Ερέτρια κλπ. Από εκεί και πέρα..... κουβέντα να γίνεται, να 'χουμε να λέμε. Για νέες γραμμές, κατάργηση παλιών, νέους δρόμους, νέες προβλήτες, νέες..... λίμνες, ποτάμια και γιοφύρια για να εξυπηρετείται ταχύτερα και φθηνότερα η πρόσβαση σε κάθε κωμόπολη χωριό και συνοικισμό. Και που τώρα ??? Στην Εύβοια και μάλιστα την μισή, από την μέση και κάτω, όπου εκτός από την μόνιμη οδική σύνδεση, εξυπηρετείται και από τρεις πορθμειακές γραμμές, Ερέτρια, Στύρα και Μαρμάρι. Εδώ και τώρα, κάθε παραλία και προβλήτα, κάθε ακρογιαλιά και αμφίπλωρο, κάθε βραχάκι και παντόφλα !!! 😁
  13. Φυσικά και είναι σωστό να βγαίνουν στον οικισμό, αν ήταν τα λιμάνια κάπου όπου νάνε,εκείνα τα μέρη δεν θα ήταν καθόλου αναγνωρισμένα.Αλλά δυστηχως το Στύρα Αγία Μαρίνα, πρέπει να έχεις αμάξι για να πεις ότι θα πάω από Αγία Μαρίνα και θα περάσω απέναντι.Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει συχνή συγκοινωνία για το λιμάνι της Αγίας Μαρίνας!! Επίσης όντως είναι ένα πέρασμα που περνάνε πολλά αμάξια, νταλίκες κτλ. για να πάνε προς την νότια Εύβοια.Αν κάποιος θέλει να περάσει πεζός και θέλει να κάτσει στα Ν.Στυρα ( μόνο ) αφήνει το αμάξι του στην Αγία Μαρίνα.
  14. Γιατί τα περισσότερα, αν όχι όλα τα λιμάνια πού είναι? Στον οικισμό συνήθως και αυτό είναι το σωστό.
  15. Δεν υπάρχει περίπτωση να μεταφέρουν την γραμμή απο τα Νέα Στύρα προς Μακρυλαίμι. Η γραμμή δουλεύει σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο κόσμο της Νότια Εύβοιας (Μαρμάρι / Κάρυστος κτλπ) λόγω της ευκολίας και της πληθώρας των δρομολογίων. Μέχρι και νέο δρόμο φτιάχνουν (εδώ και πόσα χρόνια) για να πηγαίνεις απο Νέα Στύρα μέχρι την διακλάδωση με το Πόρτολάφια περνώντας έξω απο όλα τα χωριά.
  16. Το γραφείο Δρακάτος έχει αναλάβει την ανακαίνιση και σε αυτό ;; Το εσωτερικό του και σαν Natchan Rera ήταν ιδιαιτέρως πολυτελές για ταχύπλοο ενώ η VIP του είχε και ατομική τηλεόραση όπως ήταν κάποτε στα Knossos / Festos Palace.. Μακαρι να μην το έχουν πειράξει το χαρακτηριστικό αυτό.
  17. Δεν υπάρχει σωτηρία, ούτε καν εις τη Σκωτία. Σύμφωνα με τους The Times, (το λινκ παρακάτω, αλλά θέλει συνδρομή), το υπό κατασκευή εργαλείο πλημμύρισε γιατί είχανε αφαιρέσει τα φουγάρα (σαν τη Τζέλα Δ περίπου) και αμέλησαν να ταπώσουνε τις τρύπες που άφησαν. Ε, και μετά έβρεξε! https://www.thetimes.com/uk/scotland/article/new-delay-to-ferry-as-it-floods-with-rainwater-after-funnels-removed-vdxw0srp8
  18. Έχω μπερδευτεί αρκετά.Στην φωτογραφία που έστειλες,εκεί θες να πεις ότι σε εκείνο το σημείο να φτιαχτεί ένα μικρό λιμανάκι για παντόφλες,ώστε από Αγία Μαρίνα να πηγαίνουν εκεί,για να πηγαίνουν πιο εύκολα στα Λέπουρα που λες ;
  19. Maiden arrival at Kavala, Greece
  20. Ντόκος για αμφίπλωρα, δεν είναι κάτι το δύσκολο να γίνει. Πιο μεγάλο κόστος και σημασία θα έχει η χερσαία ζώνη πρόσβασης και ο δρόμος. Αλλωστε και στον Ωρωπό ο σημερινός ντόκος είναι πολύ μεγαλύτερος από τον παλιό, ενώ στην Ερέτρια δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό. Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα. Κάποτε στην Ερέτρια, εποχές 60 και 70, είχα μετρήσει μέχρι και 14 παντόφλες αραγμένες. Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. Σήμερα σε καθημερινή χωρίς πήξιμο εξόδου, από το Χαλάνδρι μέσω Αττικής οδού κάνω την είσοδο στην Γέφυρα στην Χαλκίδα 40 λεπτά και την Ερέτρια σε μία ώρα με νόμιμες ταχύτητες. Αυτό θα κατέβει 10 λεπτά εύκολα. Δυστυχώς δεν μπορείς να μην υπολογίσεις τουλάχιστον 1 ώρα μέχρι τον Ωρωπό για να είσαι σίγουρος ότι θα προλάβεις το πλοίο, επειδή έχεις και το πέρασμα από τις καφετέριες του Ωρωπού, που είναι απρόβλεπτο. Με μισή ώρα χρόνο περάσματος, αυτός που θα πηγαίνει από Χαλκίδα θα έχει φτάσει στα Λέπουρα χαλαρά και θα έχει και 5 ευρώ στην τσέπη του. Για μένα μόνο η επιλογή της Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, που θα έφερνε κόστος και χρόνο Ωρωπού - Ερέτριας στην γραμμή, ενώ η κατασκευή του ντόκου είναι πανεύκολη, χρειάζεται μόνο 1 χλμ νέος δρόμος και διαπλάτυνση του αγροτικού που υπάρχει, σε περιοχή με μηδενικό κόστος απαλλοτρίωσης, θα ήταν η καλύτερη λύση, για αυτό άλλωστε και την πρότειναν οι μελετητές του Εύβοια μετά. Γιατί μπορεί ο χρόνος για την κεντρική Εύβοια να μην ήταν τόσο λιγότερος, αλλά θα γλύτωνε κάποιος τα διόδια και τον πολύ δύσκολο και επικίνδυνο δρόμο Χαλκίδα - Λέπουρα, που πας με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Αντίθετα από Λέπουρα μέχρι Κάρυστο, εκτός από κάποια κομμάτια που φτιάχνονται, είναι 5 κατηγορίες καλύτερος αφού είναι 11 μέτρα πλάτους, όπως η παλιά εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, πριν γίνει αυτοκινητόδρομος.
  21. Yesterday
  22. Το Olympus στον Πειραιά 31/1/23
  23. Η πλειοψηφία τους πάντως δεν είναι ξένοι.
  24. Γιατί εν προκειμένω τις εγκρίσεις τις έχει από τις δηλώσεις, απλά αλλάζει τα πλοία. Το Supercat Jet ήδη ξεκίνησε στην γραμμή που ζητάει στο ΣΑΣ, οπότε αναδρομικά θα δοθεί θετική γνωμοδότηση αφού ο υπουργός ήδη υπέγραψε την αντικαταστάση. Magic και fd 19 είναι νέες αιτήσεις, όχι τακτικές δηλωμένες.
  25. They usually do that for a because of laziness or speed: Newsrooms are often in a rush to publish breaking stories. Instead of double-checking the exact ship, they grab a stock photo from the same company"Close enough" thinking.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...