proud_ionian Posted March 21, 2024 Posted March 21, 2024 (edited) On 4/18/2023 at 12:00 AM, proud_ionian said: Στη Σκωτία γίνεται του μ@@@@@υ το πανηγυρι, στην ακτοπλοΐα και όχι μόνο: To Glen Sannox ειναι αμφιβολο αν θα προλαβει το καλοκαιρι του 2024, ενω το αδερφο του, που ακομη εχει μονο hull number, μαλλον παει για το 2025. To κοστος θα αγγιξει τα 300εκ λιρες, 3 φορες το αρχικό. Λεπτομερειες στον Scotsman. Για τα 4 (2+2) ferries που ναυπηγουνται στην Τουρκία, δεν έχουν προβλεφθεί αντισταθμιστικά οφέλη για την Σκωτία, πέρα από την εκπαίδευση τριών "μαθητευόμενων" κάθε χρόνο, για όσο διαρκεί η ναυπήγηση των συγκεκριμένων πλοίων στα ναυπηγεία Cemre. Περισσότερα στον Κήρυκα. Πριν λιγες μέρες η κύρια γραμμή για το νησί Arran, απο το Ardrossan της ΒΔ Σκωτίας (κοντά στη Γλασκώβη) στο Brodick, έμεινε χωρίς πλοίο, από δύο που έχει κανονικά, γιατί το 40χρονο Isle Of Arran, που εξυπηρετεί τη γραμμή αντικαθιστώντας άλλα, που είναι για επισκευή, είχε βλάβη. Για την ακρίβεια διαρροή από τις εξαγωγές της τσιμινιέρας. Πάλι Herald. Μέσα σε όλον αυτόν το χαμό, η CMAL (κυβερνητικός φορέας που είναι ιδιοκτήτης των πλοίων και των υποδομών γενικότερα που χρησιμοποιεί η CalMac), στέλνει δύο στελεχάρες της για Dolce Vita, στο συνέδριο του Shippax που διοργανώνεται στo Cruise Barcelona 24-26 Απριλίου. Θα ταξιδέψουν Βαρκελώνη Civitavecchia Βαρκελώνη, με κόστος για τον καθένα χίλιες λίρες κάθε νύχτα. Bγάζει φωτιές ο Κήρυκας. Για τους μη γνωρίζοντες, η Σκωτία από το 1999 έχει ένα ιδιότυπο καθεστώς αυτονομίας (Devolution), με δικό της Κοινοβούλιο και Κυβέρνηση, που χειρίζονται όλα τα εσωτερικά ζητήματα. Από το 2007 (16 χρόνια) κυβερνά το SNP, οι Σκώτοι Εθνικιστές, που ναι μεν έχουν σαν κύριο στόχο τους την πλήρη ανεξαρτησία από το UK, αλλα εσωτερικά κυβερνούν ως κλασσικοί tax and spend socialists ή για να το πω στα ελληνικά σαν ΠΑΣΟΚ των 80s. Ευνοιοκρατία, παράκαμψη θεσμικών αντίβαρων κλπ. Η προηγούμενη πρωθυπουργός (Nicola Sturgeon) παραιτήθηκε πρόσφατα για... αδιευκρίνιστους λόγους, ενώ οριγάζουν οι φήμες για τη διαχείριση των οικονομικών του κόμματος, αλλά και της τοπικής κυβέρνησης, στα χρόνια της θητείας της. On 10/28/2023 at 9:27 PM, proud_ionian said: Συνεχίζουν να ρουφάνε λίρες, ενώ ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί, τα πολύπαθα Glen Sannox και το αδερφό του Glen Rosa (πήρε όνομα επιτέλους). Πριν 5 μήνες εγκρίθηκε κονδύλι επιπλέον 72εκ GBP και τώρα ζητάνε άλλα 51. Εννοείται ότι πριν εγκριθεί κάθε κονδύλι, γίνεται due diligence στο (κρατικοποιημένο) ναυπηγείο, από την κυβέρνηση της Σκωτίας (κάτι σαν να ελέγχει ο Κατσιφάρας την Ελληνική Ακτοπλοΐα και τον Σκαραμαγκά στα 80s). Όταν, πρώτα ο Llyr, ταξιδέψουν, το κόστος θα έχει ξεπεράσει τα 400εκ GBP, φτάνοντας 4 φορές το αρχικό. Κάτι άλλο που αναφέρεται είναι ότι επειδή έχουν λήξει οι εγγυήσεις των κατασκευαστών για πάρα πολλά κομμάτια του εξοπλισμού, θα χρειαστούν ακόμη περισσότερα κονδύλια, για την ανανέωση των εγγυήσεων. Περισσοτερα στον Κήρυκα. On 2/3/2024 at 11:21 AM, proud_ionian said: Μαντέψτε. Σύμφωνα με το BBC, έχουμε και άλλη καθυστέρηση. Λόγω ελλείψεων από τις χώρες παραγωγής, δεν είναι έτοιμο το δίκτυο σωληνώσεων φυσικού αερίου του Glen Sannox. (Θυμίζω το καμάρι θα είναι dual fuel). Tέλη Μαΐου υπολογίζουν να είναι έτοιμο και μετά θα ακολουθήσουν εκτεταμένα δοκιμαστικά πριν παραληφθεί και αναλάβει υπηρεσία. Τα λέγαμε από περσυ, είναι αμφίβολο αν θα προλάβει το καλοκαίρι του 2024. Όσο για το Glen Rosa, η καθέλκυσή του πάει άλλες 4 εβδομάδες πίσω και δεν πρόκειται να αρχίζουν συστηματικές εργασίες στο πλοίο, αν δεν παραδοθεί το Sannox. Το Rosa παίζει να μην προλάβει το καλοκαίρι του 2025. 'Ολα αυτά για δύο πλοία που ήταν να παραδοθούν το 2018, έχουν φτάσει ήδη 4 φορές το αρχικό κόστος και από αρκετούς θεωρούνται ήδη ξεπερασμένα για τις ανάγκες των γραμμών που προορίζονται. Επειδή μιλάμε για ένα πρόγραμμα που έχουν "τρέξει" τρέξει εξ ολοκλήρου φορείς που ελέγχονται από την ημιαυτόνομη κυβέρνηση της Σκωτίας, η όλη ιστορία θεωρείται από τους αντιπάλους του κυβερνώντος (αποσχιστικού) SNP "καθρέφτης" της πολυετούς διακυβέρνησης της Σκωτίας από μέρους του. Από ότι πήρε το μάτι μου σε group φίλων της Cal Mac, στο Glen Rosa τοποθετηθηκε το clam shell και έγιναν δοκιμές. Edited April 9, 2024 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 5, 2024 Author Posted April 5, 2024 Την Τρίτη 09.4.24 θα γίνει η καθέλκυση.
proud_ionian Posted April 9, 2024 Author Posted April 9, 2024 On 4/2/2024 at 7:44 PM, proud_ionian said: το Νήσος Μύκονος της Σκωτίας. Καθελκύστηκε επιτέλους, το Νήσος Χίος της Σκωτίας.
proud_ionian Posted April 14, 2024 Author Posted April 14, 2024 (edited) Να προσθέσουμε ότι κάτω από τις βαρδιόλες, είναι γραμμένο το όνομα του πλοίου στα Σκωτσέζικα (Scottish Gaelic). Gleann Ruasaidh Edited April 14, 2024 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 5, 2024 Author Posted November 5, 2024 On 10/20/2024 at 11:21 PM, proud_ionian said: Οι επίσημες ημερομηνίες παράδοσης παρέρχονται άκαρπες. Σήμερα στο ferries! διάβασα κάτι απίστευτο. Όπως αναφέρει ο Matt Sudders, επικαλούμενος τη Daily Mail και εργάτες των ναυπηγείων, το ημιτελές Glenn Rosa κανιβαλίζεται, προκειμένου να αντικατασταθούν όργανα και εξαρτήματα του sannox που παρουσίασαν αστοχία. Σε σχόλια στα social media, πολλοί Σκωτσέζοι αμφιβητούν το αν θα το δούμε ποτέ να ταξιδεύει. Αυτή τη στιγμή είναι ένα βαμμένο κουφάρι
proud_ionian Posted November 17, 2024 Author Posted November 17, 2024 Just now, proud_ionian said: Νεα ανεπίσημη ημερομηνία παράδοσης. Σύμφωνα με τον Scotsman, αλλά https://www.facebook.com/share/15TgfTCXCu/ η παράδοση του πλοίου στην Cal Mac θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, ίσως καια την επόμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η αποπεράτωση του Rosa πάει για Σεπτέμβριο του 2025. Και βλέπουμε λέω εγώ
proud_ionian Posted November 30, 2024 Author Posted November 30, 2024 Τώρα που παραδόθηκε το Sannox, τα φώτα της προσοχής ξαναπέφτουν πάνω στη Ρόζα της Σκωτίας. Σύμφωνα με τη Daily Mail, θα αφαιρεθούν οι τσιμινιέρες από το πλοίο για να γίνουν εργασίες. Για την ακρίβεια οι τσιμινιέρες είχαν μπει μόνο και μόνο για να φαίνεται έτοιμο στην καθέλκυση. Θυμίζει κάτι μεταξύ εγκαινίων μετρό Θεσσαλονίκης με μουσαμάδες επί ΣΥΡΙΖΑ και εγκαινίων κτιρίου ΥΕΝ με νάυλον αντί για τζάμια επί ΝΔ και ΥΕΝ Μανώλη Κεφαλογιάννη. Άλλωστε και στην καθέλκυση του Sannox είχαν γίνει μαϊμουδιές με ψεύτικα παράθυρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now