Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως πιστεύω κι εγώ ότι το Ηhighspeed 4 είναι από τα καλύτερα ταχύπλοα που κυκλοφορούν στο αιγαίο και ίσως το πιο ολοκληρωμένο γιατί ναυπηγήθηκε για τις ανάγκες των ελληνικών λιμανιών . Καλοταξιδο , με εξαιρετική χωρητικότητα επιβατών κι οχημάτων , με καταπελτακια επιβατών για ανεξάρτητη φορτοεκφόρτωση επιβατών κι οχημάτων , με δύο άγκυρες για τα ανεμοδαρμένα λιμάνια του Αιγαίου , … στην δική μου συνείδηση κατατάσσεται μέσα στην πρώτη τριάδα ταχύπλοων . Τώρα αν πηγαίνει δύο μίλια παραπάνω ή δύο μίλια λιγότερο από κάποιο άλλο , μικρή σημασία έχει τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα .
  3. @Champion Jet_2 Στα χαρτιά φίλε είναι πιο γρήγορο το 4 Η seajets αυτή τη στιγμή το πάει κόφτες για να τεσταριστουν οι μηχανές! Οταν είναι φορτωμένο το champions leuage jet μέχρι 37 κ κάτι πάει το πολύ! Εγώ παραθέτω από κάτω τα επίσημα στοιχεία της Austal που δείχνει ότι στο 90% το 4 βγάζει 40,5 κόμβους ενώ το champions league jet 37,4. Δε νομίζω ότι η εταιρία κάνει λάθος και φαίνεται αναλυτικά η διαφορά υπέρ του 4 στην ταχύτητα highspeed 4 : https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/DS_HighSpeed4_0.pdf champions league jet : https://www.austal.com/sites/default/files/data-sheet/Auto Express 88_294 %26 295 web.pdf
  4. Το ΚΤΕΛ αναρτά δρομολόγια για κάθε εταιρεία ξεχωριστά, ανάλογα την ώρα αναχώρησης. Όταν θα ανακοινώσει του Ιουλίου, θα το δούμε αν περιλαμβάνει αναχώρηση λεωφορείου και για το ΖΕΦΥΡΟΣ.
  5. Η αλήθεια είναι πως το Highspeed 4 είναι ένα από τα γρηγορότερα και καλύτερα ταχύπλοα που έχουμε στη χώρα μας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο γρήγορο από το Champions League Jet 1. Είναι πιο μεγάλο και πιο βαρύ σαν πλοίο,γύρω στους 200 τόνους παραπάνω περίπου, με μηχανές εφάμιλης ιπποδύναμης όμως. Όσον αφορά τη συντήρηση που χρειάζεται, κατα κύριο λόγο δεν εξαρτάται από το αν το πηγαίνουν γρήγορα ή όχι, αλλά περισσότερο με δουλειές που "ανοίγουν" στο PMS (Planned Maintenance System) στα intervals που απαιτείται αλλά και ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας που συμπληρώνουν οι μηχανές.
  6. Το μυαλό σου βλέπω στα διθέσια κάμπριολε @Petros P Το βέλο Τσε πάντως είναι το καλύτερο για να πηγαίνει με τις πόρτες κοινώς Σβουριδια Λάστιχα να έχεις να καις Επίσης υπάρχει και το αμερικάνα 2600cc και πολλά κομμάτια από αλουμίνιο φτερά πόρτες καπό απίστευτο εργαλείο…..Βέβαιο θείος Μάριος θα ήταν καλά να βάλει τους προφυλακτήρες για να μη χτυπήσει κάνεις κατά τ’άλλα μπράβο
  7. Today
  8. Βέβαια τότε ήταν και 5 ετών όχι 25, ας μην το ξεχνάμε αυτό. Οπως έχουμε δει βέβαια από την Seajets, σημασία δεν έχει η ηλικία αλλά η συντήρηση.
  9. Σωστά, έχει αναφερθεί εδώ πριν μερικές βδομάδες.
  10. Θεϊκό το VELOCE-JUNIOR Ωραίος ο ιταλός έδωσε ρέστα ο θείος Μάριος και ωραία δουλειά για την Alfa μιλάω….Επιστροφή στην ποιότητα τίποτε άλλο
  11. Παιδιά το πλοίο δεν έχει καμία σχέση στην ταχύτητα με το πως πηγαίνει! Ειναι πιο γρήγορο ας πούμε από το Champions League jet 1 ( το οποίο το πάνε και γύρω στο 90% ) για να βγάζει αυτές τις ταχύτητες και μόνο όταν είναι μισό φορτωμένο γιατί και αυτό 37+ πάει όταν είναι γεμάτο! Η ταχύτητα που πάει το 4 έχει να κάνει με τη συντήρηση που του κάνει η Hellenic και για να μην ζητάει πολλά πράγματα! Οταν κατέβαινε Κρήτη ( Χανιά )το 4 έπιανε 40 με πρωτόκολλο σε επιβάτες..
  12. Από ότι φαίνεται μάλλον το αγόρασε μια εταιρία ενονοματι mantoudi lines από Μαντούδι για Αγνώντας αλλονησο
  13. Αν είχε σταθερά αυτές τις ταχύτητες και είχαν ανοίξει πλάνα νωρίτερα το πλοίο θα πετούσε. Δυστυχώς το πλοίο πηγαινοέρχεται πραγματικά άδειο, και φίλος μέσα από το πλήρωμα μου το επιβεβαίωσε.
  14. Πριν 2 βδομαδες μετά τη Σαντορίνη πήγαινε με 38,7….προφανως αδειο!
  15. Σύμφωνα με το Marine Traffic το πλοίο ξεκίνησε εχθές το απόγευμα από την Κεραμωτή με προορισμό την Σαλαμίνα , Υπάρχει περίπτωση τώρα που κατεβαίνει το πλοίο να έρθει το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ;
  16. Αυτή την ώρα έχουμε μια άτυπη κόντρα μεταξύ του 4 που κυνηγάει το Champions League Jet με 38 κόμβους. Ταχύτητες που έχουμε να δούμε χρόνια από το 4αρι.
  17. Η εταιρεία έδωσε μια νέα εφαρμογή την ‘seamore’ η οποία είναι διαθέσιμη σε android και Ios για κρατήσεις , δρομολόγια κλπ. Επίσης θα ήθελα να φρεσκάρω αν θυμάμαι καλά τα μόνα πλοία του ομίλου που δεν έχουν κάνει ακινησία είναι τα Πάτμος και Χίος;
  18. Άφιξη του Highspeed 3 ερχόμενο από Πειραιά Σύρο Μύκονο. Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες να δέσει στο κεφάλι, έδεσε εν τέλει δίπλα στην προβλήτα και αποβίβασε 25 άτομα με 1 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 80-90 άτομα και 2 ΙΧ για Σαντορίνη Ηράκλειο. Παράλληλα το FF Andros ερχόμενο από Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο αποβίβασε γύρω στα 200-250 άτομα και 2 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 30-35 άτομα με 1 ΙΧ για το αντίστροφο δρομολόγιο.
  19. Στη Μεσογειο και φετος το κρουαζιεροπλοιο Εμεις το βλεπουμε πριν 10 μερες, δεμενο, στο λιμανι του Ντουμπροβνικ
  20. 5 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  21. https://mantoudilines.gr/ Ανέβηκαν τα δρομολόγια και φωτογραφία του πλοίου Δεν υπάρχουν τιμές ακόμη Θα στείλω ερώτημα αν θα έχει και πούλμαν των ΚΤΕΛ ή όχι
  22. Κραχτης για να προσελκύσει κόσμο για να ταξιδέψει μαζί του. Συμφωνώ ότι είναι κιτς το θέαμα( σαν αυτοκίνητο είναι πανέμορφο)
  23. Ούτε εμένα δεν με χαλάει , ειδικά όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που άφησε εποχή .
  24. Επίσης γκρι εκείνη την εποχή στην Κέρκυρα, επίσης αργό και με εμφάνιση που παρέπεμπε σε Α/Γ ήταν το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. Υπάρχει περίπτωση αυτό ίσως να θυμάστε ???
  25. Δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω πολλά παραπάνω. Είχαμε πάει τότε διακοπές με τους γονείς μου και το είδα. Δεν έχω σχέση με την περιοχή. Αλλά θυμάμαι κάτι σχόλια, ότι ο κόσμος το θεωρούσε πιο αργό από όλα τα άλλα. Από την άλλη πόσα αυτοκίνητα έπαιρναν οι τότε παντόφλες ? Μήπως δεν έφταναν τον Αύγουστο να εξυπηρετήσουν τον κόσμο ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...