Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Δεν υπάρχει περίπτωση να μεταφέρουν την γραμμή απο τα Νέα Στύρα προς Μακρυλαίμι. Η γραμμή δουλεύει σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο κόσμο της Νότια Εύβοιας (Μαρμάρι / Κάρυστος κτλπ) λόγω της ευκολίας και της πληθώρας των δρομολογίων. Μέχρι και νέο δρόμο φτιάχνουν (εδώ και πόσα χρόνια) για να πηγαίνεις απο Νέα Στύρα μέχρι την διακλάδωση με το Πόρτολάφια περνώντας έξω απο όλα τα χωριά.
  3. Το γραφείο Δρακάτος έχει αναλάβει την ανακαίνιση και σε αυτό ;; Το εσωτερικό του και σαν Natchan Rera ήταν ιδιαιτέρως πολυτελές για ταχύπλοο ενώ η VIP του είχε και ατομική τηλεόραση όπως ήταν κάποτε στα Knossos / Festos Palace.. Μακαρι να μην το έχουν πειράξει το χαρακτηριστικό αυτό.
  4. Δεν υπάρχει σωτηρία, ούτε καν εις τη Σκωτία. Σύμφωνα με τους The Times, (το λινκ παρακάτω, αλλά θέλει συνδρομή), το υπό κατασκευή εργαλείο πλημμύρισε γιατί είχανε αφαιρέσει τα φουγάρα (σαν τη Τζέλα Δ περίπου) και αμέλησαν να ταπώσουνε τις τρύπες που άφησαν. Ε, και μετά έβρεξε! https://www.thetimes.com/uk/scotland/article/new-delay-to-ferry-as-it-floods-with-rainwater-after-funnels-removed-vdxw0srp8
  5. Έχω μπερδευτεί αρκετά.Στην φωτογραφία που έστειλες,εκεί θες να πεις ότι σε εκείνο το σημείο να φτιαχτεί ένα μικρό λιμανάκι για παντόφλες,ώστε από Αγία Μαρίνα να πηγαίνουν εκεί,για να πηγαίνουν πιο εύκολα στα Λέπουρα που λες ;
  6. Maiden arrival at Kavala, Greece
  7. Ντόκος για αμφίπλωρα, δεν είναι κάτι το δύσκολο να γίνει. Πιο μεγάλο κόστος και σημασία θα έχει η χερσαία ζώνη πρόσβασης και ο δρόμος. Αλλωστε και στον Ωρωπό ο σημερινός ντόκος είναι πολύ μεγαλύτερος από τον παλιό, ενώ στην Ερέτρια δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό. Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα. Κάποτε στην Ερέτρια, εποχές 60 και 70, είχα μετρήσει μέχρι και 14 παντόφλες αραγμένες. Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. Σήμερα σε καθημερινή χωρίς πήξιμο εξόδου, από το Χαλάνδρι μέσω Αττικής οδού κάνω την είσοδο στην Γέφυρα στην Χαλκίδα 40 λεπτά και την Ερέτρια σε μία ώρα με νόμιμες ταχύτητες. Αυτό θα κατέβει 10 λεπτά εύκολα. Δυστυχώς δεν μπορείς να μην υπολογίσεις τουλάχιστον 1 ώρα μέχρι τον Ωρωπό για να είσαι σίγουρος ότι θα προλάβεις το πλοίο, επειδή έχεις και το πέρασμα από τις καφετέριες του Ωρωπού, που είναι απρόβλεπτο. Με μισή ώρα χρόνο περάσματος, αυτός που θα πηγαίνει από Χαλκίδα θα έχει φτάσει στα Λέπουρα χαλαρά και θα έχει και 5 ευρώ στην τσέπη του. Για μένα μόνο η επιλογή της Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, που θα έφερνε κόστος και χρόνο Ωρωπού - Ερέτριας στην γραμμή, ενώ η κατασκευή του ντόκου είναι πανεύκολη, χρειάζεται μόνο 1 χλμ νέος δρόμος και διαπλάτυνση του αγροτικού που υπάρχει, σε περιοχή με μηδενικό κόστος απαλλοτρίωσης, θα ήταν η καλύτερη λύση, για αυτό άλλωστε και την πρότειναν οι μελετητές του Εύβοια μετά. Γιατί μπορεί ο χρόνος για την κεντρική Εύβοια να μην ήταν τόσο λιγότερος, αλλά θα γλύτωνε κάποιος τα διόδια και τον πολύ δύσκολο και επικίνδυνο δρόμο Χαλκίδα - Λέπουρα, που πας με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Αντίθετα από Λέπουρα μέχρι Κάρυστο, εκτός από κάποια κομμάτια που φτιάχνονται, είναι 5 κατηγορίες καλύτερος αφού είναι 11 μέτρα πλάτους, όπως η παλιά εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, πριν γίνει αυτοκινητόδρομος.
  8. Yesterday
  9. Το Olympus στον Πειραιά 31/1/23
  10. Η πλειοψηφία τους πάντως δεν είναι ξένοι.
  11. Γιατί εν προκειμένω τις εγκρίσεις τις έχει από τις δηλώσεις, απλά αλλάζει τα πλοία. Το Supercat Jet ήδη ξεκίνησε στην γραμμή που ζητάει στο ΣΑΣ, οπότε αναδρομικά θα δοθεί θετική γνωμοδότηση αφού ο υπουργός ήδη υπέγραψε την αντικαταστάση. Magic και fd 19 είναι νέες αιτήσεις, όχι τακτικές δηλωμένες.
  12. They usually do that for a because of laziness or speed: Newsrooms are often in a rush to publish breaking stories. Instead of double-checking the exact ship, they grab a stock photo from the same company"Close enough" thinking.
  13. Άμα το πάμε έτσι και το bs naxos την Ηρακλεια κ τη Σχοινουσα με επιδότηση άγονης τις προσεγγίζει. Και τώρα ο Ηλιόπουλος πάει εποχιακά έστω χωρίς μπικικινι. Επίσης ειδικά στη Σικινο θυμάμαι πρόπερσι θυμάμαι προσεγγίζε 1 φορά την εβδομάδα ταχύπλοο του Ηλιόπουλου. Αραγε να πήγε τόσο χάλια αυτό? Θεωρώ πως και τα μικρά αυτά νησιά γίνονται ολοένα και πιο γνωστά κ δημοφιλή. Νομίζω πως κάποιο έστω μικρό ταχύπλοο του Ηλιόπουλου θα μπορούσε να συμπεριλάβει σε κάποιο δρομολογιο κ αυτά τα νησάκια Πάντως, όπως ορθά είπες, ας κρατήσουμε μια πισινή για τη διάρκεια του εγχειρήματος....Seajets είναι αυτή 🙄
  14. Εντελώς αυθαίρετη τοποθέτηση, δεν στοιχειοθετείται με κανένα τρόπο και δεν αποτελεί δείγμα επιτυχίας ή μη μιας τέτοιας δρομολόγησης. Για να σας βάλω λίγο φρένο, ταπεινή άποψη είναι πως δεν είναι κακό οι κινήσεις να γίνονται μελετημένα και με σχεδιασμό. Μπορεί να βρήκαν το πλοίο σε τιμή που μπορούσαν να επενδύσουν. Δεν σημαίνει πως "ψωνισανε" για να το ρίξουν απευθείας. Στο μυαλό τους Μπορεί να έχουν ένα σωρό σενάρια. Μπορεί να περιμένουν να στρωθεί πελατεία και να διπλώσουν το SuperExpress ή να το αντικαταστήσουν. Γενικά, τι ότι κάθεται ένα πλοίο και γράφει έξοδα δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάτι πάει λάθος.
  15. Κοίταξε η αλήθεια είναι ότι το Superrunner Jet λειτουργεί πιο πολύ με ξένους.Οπότε στο Golden Princess θα μπαίνουν περισσότεροι Έλληνες γιατί οι Στεφάνου αν έβαζαν κάτι ανταγωνιστικό ( το μεσημέρι) στο Superrunner Jet θα το έβαζαν όσο και την τιμή του Superexpress δηλαδή 42€.Οι ξένοι δεν νοιάζονται για το πόσο είναι η τιμή του εισιτηρίου,επίσης πιο πολύ τους προωθούν την Seajets.
  16. ας πάρουμε το σενάριο της στρατηγικής εφεδρείας, έστω ότι ο Super Mario κάνει κάτι που στεναχωρεί τους αφούς και αυτοί βάζουν το Golden Princess απέναντι στο Superrunner (ή όποιο είναι τότε), τι θα γίνει; Πόλεμος τιμών με αποτέλεσμα να γεμίζουν τα δύο και να αδειάζουν κάπως τα συμβατικά; Αν όχι, θα πηγαίνουν μισοάδεια τα 2 ταχύπλοα απ'τη Ραφήνα; Αν ναι, ποιος θα χάσει εν τέλει από αυτό; Ποιος μπορεί να αντέξει χασούρα περιμένοντας τον αντίπαλο να παραιτηθεί; Ποιος έχει (και θα έχει) τα περισσότερα πλοία στη γραμμή αθροιστικά και άρα θα πληγεί περισσότερο αν μοιραστεί περισσότερο η κίνηση/πέσουν οι τιμές; Σε όλα τα σενάρια οι αφοί δεν κερδίζουν.
  17. Δύσκολα πουλάει πλοία η εταιρεία του εν Ελλάδι. Από την άλλη, γιατί να του δώσουν έγκριση στις Σποράδες όταν έκοψαν το Magic και το FD 19;
  18. Δεν νομίζω να ισχύει το ότι αφαιρέθηκαν καθίσματα από το Supercat Jet 2 ή ότι αυτά μεταφέρθηκαν στο Superrunner Jet II. Επιπλέον, το Superrunner Jet II, αντίθετα,έχει πλήρη εξοπλισμό με αεροπορικού τύπου καθίσματα τα οποία φαίνεται να ήταν ήδη στη θέση τους πριν από το 2023. Δεν υπάρχει ένδειξη ότι κάποια από αυτά προήλθαν από άλλο πλοίο.
  19. Είχα ακούσει ότι πριν από 2 χρόνια του πήραν καθίσματα από μέσα ώστε να τα βάλουν στο Superrunner Jet 2,τλκα αυτό ισχύει ;
  20. Δεν νομίζω ότι έγινε καμία επιτάχυνση εργασιών στο Golden Princess εξάλλου δεν γίνονται μεγάλης έκτασης εργασίες για να πούμε ότι έγινε κάποια επιτάχυνση των εργασιών του!! Του χρόνου θα δούμε εάν θα υπάρξει προσθήκη έξτρα πλοίο από τον ανταγωνισμό στη Ραφήνα.
  21. Could not find any on Google or in the Gallery, so asking here; does anybody have interior pictures of the Jumbo Jet/ Champions League Jet 1?
  22. Ε λίγο με τη κατάσταση με τα μικρά ταχύπλοα της Seajets δίνεται εύκολα η απάντηση
  23. Ετοιμάζεται για την Seajets να υποθέσω ή τελικά τα σενάρια περί πώλησης που είχαν γράψει μέλη στην προηγούμενη σελίδα έγιναν πραγματικότητα;
  24. Ο Θεός να αναπαύσει τον πατέρα του καπετάν Μάρκου Πολομαρκάκη, αύριο το μεσημέρι είναι η εξόδιος ακολουθία στην Καρωτή Ρεθύμνου...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...