Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Βέβαια τότε ήταν και 5 ετών όχι 25, ας μην το ξεχνάμε αυτό. Οπως έχουμε δει βέβαια από την Seajets, σημασία δεν έχει η ηλικία αλλά η συντήρηση.
  3. Σωστά, έχει αναφερθεί εδώ πριν μερικές βδομάδες.
  4. Θεϊκό το VELOCE-JUNIOR Ωραίος ο ιταλός έδωσε ρέστα ο θείος Μάριος και ωραία δουλειά για την Alfa μιλάω….Επιστροφή στην ποιότητα τίποτε άλλο
  5. Παιδιά το πλοίο δεν έχει καμία σχέση στην ταχύτητα με το πως πηγαίνει! Ειναι πιο γρήγορο ας πούμε από το Champions League jet 1 ( το οποίο το πάνε και γύρω στο 90% ) για να βγάζει αυτές τις ταχύτητες και μόνο όταν είναι μισό φορτωμένο γιατί και αυτό 37+ πάει όταν είναι γεμάτο! Η ταχύτητα που πάει το 4 έχει να κάνει με τη συντήρηση που του κάνει η Hellenic και για να μην ζητάει πολλά πράγματα! Οταν κατέβαινε Κρήτη ( Χανιά )το 4 έπιανε 40 με πρωτόκολλο σε επιβάτες..
  6. Από ότι φαίνεται μάλλον το αγόρασε μια εταιρία ενονοματι mantoudi lines από Μαντούδι για Αγνώντας αλλονησο
  7. Αν είχε σταθερά αυτές τις ταχύτητες και είχαν ανοίξει πλάνα νωρίτερα το πλοίο θα πετούσε. Δυστυχώς το πλοίο πηγαινοέρχεται πραγματικά άδειο, και φίλος μέσα από το πλήρωμα μου το επιβεβαίωσε.
  8. Πριν 2 βδομαδες μετά τη Σαντορίνη πήγαινε με 38,7….προφανως αδειο!
  9. Σύμφωνα με το Marine Traffic το πλοίο ξεκίνησε εχθές το απόγευμα από την Κεραμωτή με προορισμό την Σαλαμίνα , Υπάρχει περίπτωση τώρα που κατεβαίνει το πλοίο να έρθει το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ;
  10. Today
  11. Αυτή την ώρα έχουμε μια άτυπη κόντρα μεταξύ του 4 που κυνηγάει το Champions League Jet με 38 κόμβους. Ταχύτητες που έχουμε να δούμε χρόνια από το 4αρι.
  12. Η εταιρεία έδωσε μια νέα εφαρμογή την ‘seamore’ η οποία είναι διαθέσιμη σε android και Ios για κρατήσεις , δρομολόγια κλπ. Επίσης θα ήθελα να φρεσκάρω αν θυμάμαι καλά τα μόνα πλοία του ομίλου που δεν έχουν κάνει ακινησία είναι τα Πάτμος και Χίος;
  13. Άφιξη του Highspeed 3 ερχόμενο από Πειραιά Σύρο Μύκονο. Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες να δέσει στο κεφάλι, έδεσε εν τέλει δίπλα στην προβλήτα και αποβίβασε 25 άτομα με 1 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 80-90 άτομα και 2 ΙΧ για Σαντορίνη Ηράκλειο. Παράλληλα το FF Andros ερχόμενο από Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο αποβίβασε γύρω στα 200-250 άτομα και 2 ΙΧ, ενώ επιβίβασε 30-35 άτομα με 1 ΙΧ για το αντίστροφο δρομολόγιο.
  14. Στη Μεσογειο και φετος το κρουαζιεροπλοιο Εμεις το βλεπουμε πριν 10 μερες, δεμενο, στο λιμανι του Ντουμπροβνικ
  15. 5 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  16. https://mantoudilines.gr/ Ανέβηκαν τα δρομολόγια και φωτογραφία του πλοίου Δεν υπάρχουν τιμές ακόμη Θα στείλω ερώτημα αν θα έχει και πούλμαν των ΚΤΕΛ ή όχι
  17. Κραχτης για να προσελκύσει κόσμο για να ταξιδέψει μαζί του. Συμφωνώ ότι είναι κιτς το θέαμα( σαν αυτοκίνητο είναι πανέμορφο)
  18. Ούτε εμένα δεν με χαλάει , ειδικά όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που άφησε εποχή .
  19. Επίσης γκρι εκείνη την εποχή στην Κέρκυρα, επίσης αργό και με εμφάνιση που παρέπεμπε σε Α/Γ ήταν το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. Υπάρχει περίπτωση αυτό ίσως να θυμάστε ???
  20. Δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω πολλά παραπάνω. Είχαμε πάει τότε διακοπές με τους γονείς μου και το είδα. Δεν έχω σχέση με την περιοχή. Αλλά θυμάμαι κάτι σχόλια, ότι ο κόσμος το θεωρούσε πιο αργό από όλα τα άλλα. Από την άλλη πόσα αυτοκίνητα έπαιρναν οι τότε παντόφλες ? Μήπως δεν έφταναν τον Αύγουστο να εξυπηρετήσουν τον κόσμο ?
  21. Μάλλον θέλει να κάνει κάποιο ξεκαθάρισμα στο γκαράζ του και για αυτό βάζει τα αυτοκίνητα στα σαλονια των πλοίων ..
  22. Με το δρομο που εχει αλλου ειδους αυτοκινητα επρεπε να βαλουν μεσα....
  23. Το Ναξακι, όσο και εάν εχει συνδεθεί συναισθήματικα με τους κατοίκους των μικρών Κυκλάδων και Αμοργού, θα πρέπει να πούμε ότι έχει καταπονηθεί περισσότερο από το Πάρος όλα αυτά τα χρόνια. Οπότε το να πωληθεί το πλοίο με ένα καλό τίμημα δεν θα ήταν άσχημο απλώς το θέμα είναι αντικατασταθεί. Επίσης τότε που είχε πωληθεί το Ιθάκη, στον Καναδά νομίζω είχε αναφερθεί ότι υπήρξαν γκρίνιες και αντιδράσεις για το υψηλό τίμημα που αγοράστηκε.
  24. Για να ξεκινήσει βέβαια το speedrunner στις 27/6 θα πρέπει μέχρι τότε ένα εκ των TeraJet 2 ή Olympic Champion Jet να είναι έτοιμο για δρομολόγια διαφορετικά δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ταχύπλοο, εκτός αν ενεργοποιήσουν το elite jet!
  25. a few other factors to consider that are often cited in this forum: a) if they're cheap enough they are maybe bought for spares who are otherwise hard to find b) sometimes they are sister ships of already-active ones and they are good replacements if something goes bad (as is often the case) c) they're strategic purchases (so that a competitor who may also be interested in vessels for about those price ranges don't buy them and also as strategic reserves, i.e. my competitor won't run a ship in my line if they know i have a few spares that i can activate). Finally, we should also take into account that for a company like this, with the largest fleet of high speed crafts in the world, there's also economies of scale for servicing, port costs, insurance, management stuff etc. which make those purchases even cheaper compared to some alternative buyers.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...