Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Τα ΝΑΤΤΕΜ δεν ήταν τα δελφίνια του Δήμου Πειραιώς;
  3. Ήταν από αυτά που οι φωστήρες του Δήμου Πειραιά ήθελαν να τα βάλουν Πειραιά-Παλούκια Ταχύπλοα μέσα στον δίαυλο τι νόημα είχε;;; Συμπτωματικά ανήκαν σε κάποιο Βέργο που ένα φεγγάρι ήμασταν συγκάτοικοι στην ίδια πολυκατοικία
  4. Ο Σαρωνικός εξυπηρετείτε με μίζες. Πρώην στέλεχος εισηγμένης άνοιξε τον δρόμο και μπήκε στον Σαρωνικό με τις ευλογίες της διοίκησης της ίδιας εισηγμένης. Περπατάει στο λιμάνι και όλοι σέβονται τον εφοπλιστή !!!(Ένα πλοίο 40 μέτρων όλο και όλο στόλο).. Αυτός θα είναι και η πόρτα εισαγωγής άλλης μεγάλης εταιρείας στον Σαρωνικό… Η Magic όπως σωστά διαβάζω θα κλείσει όπως άνοιξε.Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες του καναπέ.
  5. Μετάθεση στην έναρξη δρομολογίων για τις 20 Ιουνίου.
  6. Today
  7. Το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι το πέρασμα από Αγία Μαρίνα προς Ν.Στυρα είναι 6.9 ναυτικά μίλια απόσταση ( το 2 χλμ δε το κατάλαβα) Αμφίδρομα στην γραμμή θα έκαναν αν ήταν εντάξει τα βαθικα στο τωρινό λιμάνι των Ν.Στύρων ...με τα ελικοπηδαλια εκεί δεν πας για κανένα λόγο ... ΟΤΑΝ και ΑΝ φτιάξουν το νέο λιμάνι που είναι στα σχέδια εδώ και καμιά 15ετια ξαναμιλαμε ! Το υπόλοιπο σεντόνι θεωρώ δεν βγάζει κάπου για δημιουργική συζήτηση !
  8. Το BS Paros και σε μία πρωινή αναχώρηση από την Παροικιά, τον περασμένο Σεπτέμβρη.
  9. Αναχώρηση του Blue Star Paros από την Πάρο 12/9/24
  10. Αναχώρηση του Blue Star Paros από την Πάρο 12/9/24
  11. Αναχώρηση του Blue Star Paros από την Πάρο 12/9/24
  12. Το Blue Star Paros στην Πάρο 12/9/24
  13. Το ΡΕΜΕΖΟ (έτσι είναι δηλωμένο επίσημα) είναι ξύλινο, Γερμανικής κατασκευής του 1967 και 35,93 gt. Διαστάσεις 16,2 m x 4 m και δύο Αμερικανικές μηχανές General Motors 6V53N, 432 ίππων. Από τα χαρακτηριστικά του και την εμφάνιση του υποπτεύομαι ότι ήταν πρώην σκάφος του Γερμανικού ΠΝ. Καταχωρημένο σαν Ε/Γ-Τ/Ρ. Νηολογήθηκε αρχικά το 2005 με όνομα ΜΟΥΝ ΡΕΪΚΕΡ στην Α΄κλάση Ηρακλείου με αριθμό 118 και ΔΔΣ SV4390 ενώ από το 2015 και μετά το βρίσκω μετονομασμένο σε ΡΕΜΕΖΟ με ίδια λοιπά στοιχεία. Πλοοκτήτης ο κ. Βασίλειος Φαμελιάρης από τη Χερσόνησο Ηρακλείου. Είναι ανενεργό πάνω στην ξηρά στο λιμάνι του Ηρακλείου τα τελευταία χρόνια και από ότι βλέπω έχει αφαιρεθεί και από το site της εταιρείας του.
  14. Η Υ/Φ ΚΕΡΚΙΝΗ Α-433 στις 17-2-2019 στο λιμάνι της Σύρου λόγο καιρού.
  15. Το ΕUROPA 2 στο λιμάνι της Σύρου στις 21-9-2022.
  16. Πού είναι η θέση στην οποία προτείνεται η κατασκευή 'λιμένος'?
  17. GRIKOS (Dalex Shipping) Δαλακούρας. Ναυπήγηση Shikoku Dockyard 2006, 30,439 dwt. Eχει πουληθεί και έχει μετονομαστεί σε PARALOS και το διαχειρίζεται η Zephyros Maritime με έδρα την Βούλα.
  18. Το συγκεκριμένο ήταν από αυτά τα Falcon που δούλευαν Σουβάλα και Αγία Μαρίνα?
  19. Λογικα πρεπει να κοπηκε επι τοπου.
  20. Χτες το πρωι ηταν στο Ντουμπροβνικ και ελαμπε εξωτερικα.Πρεπει να ηρθε το πρωι χτες ,χωρις ομως να εχει δρομολογιο Με ωρα αναχωρησης στις 11.00 ,στις 9.15 δεν κινιοταν φυλλο στο λιμανι . Δυστυχως δεν παιζει φωτο
  21. Εδώ και χρόνια γίνεται αυτό. Ακριβώς.
  22. There is no specific pattern on the operation of a shipping company and especially Seajets. Seajets has no spicific schedule, assignment and or plans for each of their vessels. So we cannot assume which vessel will be retired IF there is any such thought.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...