All Activity
- Past hour
-
Mania_nave started following Hanibal Lucic , Sea Dream I , Sea Dream I and 3 others
-
Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)
polmyt replied to giorgosz's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Για ποιο λογο δεν το εμπιστευεσαι; Απο οσο ξερω περνει κατευθειαν τα δρομολογια που ανεβαζουν οι εταιριες,οποτε θεωρητικα ειναι τοσο αξιοπιστο ,οσο και τα υπολοιπα site κρατησεων (πχ ferryhopper κλπ) -
Λεει στη διαυγεια πιο βαπορι θα ειναι; Γιατι θεωρω δεδομενο οτι θα υπαρχει το δρομολογιο Συμπαθα με αλλα δεν ειναι ολα τα βαπορια ιδια.Αυτο ελειπε
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
aggelos_lask replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
ή το Speedrunner Jet να μπει ή το Superruner Jet ή κάποιο άλλο runner τα ίδια είναι 😁 οπότε δεν νομίζω να έχει τόσο σημασία αυτό -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Όχι. Όταν θα αναρτηθεί κάτι στην διαύγεια, θα αναφερθεί και εδώ. Θα μπορούσες να προσθέσεις λεπτομέρειες για το τι λέει ας πούμε η διαφήμιση, εσυ έχεις τις πληροφορίες. - Today
-
Ταξίδι με το πλοίο έπειτα από αρκετά χρόνια από Πειραιά για Μυτιλήνη. Το πλοίο σε αρκετά καλή κατάσταση όπως το ήξερα από παλιά. Μια διαφορά που είδα είναι ότι το σαλόνι πλώρα που επί Ελλενικ το δίνανε μόνο στους επιβάτες με κλειδιά καμπινών τώρα το έχουν ανοιχτό σε όλους τους επιβάτες. Από ταχύτητες από ότι είδα πάνω από 20.5 21. Και στην ώρα του πάντα!!
- 1,945 replies
-
- rainbow bell
- hellenic seaways
-
(and 5 more)
Tagged with:
-
Να δουμε και ενα μικρο αμφιπλωρο που αυτη την εποχη συνδεει το Ντουμπροβνικ με τα νησια Ελαφιτι που ειναι λιγο πιο βορεια Χτισμενο το 1993 στην Λετονια σαν PRAMIS-7 ,εχει μηκος 50 μετρα και πλατος 13.H Jadrolinija το αγορασε νεοτατο το 1995 και απο τοτε δουλευει σε πολλες γραμμες κυριως απο Ντουμπροβνικ και Σπλιτ Εμεις το βλεπουμε δεμενο στο Ντουμπροβνικ ,απο οχι τοσο καλη γωνια ειναι η αληθεια Για την ιστορια ο Hanibal Lucic ηταν κροατης ποιητης της αναγεννησης
-
-
Το Ιωάννης ΙΙ ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του και επιστρέφει στον Πόρο.
- 47 replies
-
- ιωαννης ιι
- ιωαννης ii
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
5 χρονια μετα το τελευταιο ποστ το ξαναβλεπουμε αυτη τη φορα στο Ντουμπροβνικ Το πλοιο εμεινε ολη τη μερα στην αγκυρα ,αναμεσα στην παλια πολη και στο νησακι Lokrum ,ενω την επομενη μερα ηταν δεμενο στο λιμανι της πολης
- 6 replies
-
- seadream yacht club
- seadream i
- (and 5 more)
-
-
-
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
SuperRunner replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Διαφημίζεται το Superrunner jet για τη γραμμή σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης. Γνωρίζει κάποιος κάτι; -
Δεν νομιζω οτι προκυπτει απο πουθενα οτι θα εχουν πολυ κοσμο ,με εξαιρεση καποιες μερες ισως Γενικοτερα ομως θα ηθελα να ειναι σε ενα πλοιο ολοι οι χωροι του προσβασιμοι
-
Ελπίζω να έχουν ανοίξει πάντως το δεύτερο σαλόνι που έχει,γιατί νομίζω τώρα πως θα χρειαστεί,αν έχει και πολύ κόσμο
-
Αύριο ξεκινάει δρομολόγια.
-
Smyrna started following Ocean Majesty (IMO 6602898)
-
Για κάπου έφυγε το πλοίο, υποθέτω Άγιο Κωνσταντίνο
- Yesterday
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
LoveBoat replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μόνο η διακόσμηση ενδιέφερε μάλλον την εταιρεία...Αν σκεφτούμε ότι ο κλιματισμός δεν δουλεύει στα καθίσματα στο ντεκ του εξωτερικού μπαρ....- 696 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Με αφορμή την αναφορά στην προβληματική φόρτωση του Σμύρνα, έχουμε συχνά - πυκνά ανακοινώσεις από το Υπουργείο για υποχρέωση εξασφάλισης προσβασιμότητας σε ηλικιωμένους, εγκύους και ΑΜΕΑ που φυσικά ουδέποτε εφαρμόστηκαν. Ντροπιαστικό. Το έχω βιώσει με δικούς μου ανθρώπους. Όσο απαράδεκτο είναι το Υπουργείο πάντως, άλλο τόσο ή ίσως και περισσότερο είναι και οι εταιρείες. Ειδικά από προσωπικό της εταιρείας του Σμύρνα, βιώσαμε άθλια συμπεριφορά που οδήγησε σε τραυματισμό.
- 696 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Mastronikos II - Volos - 16/6/25
Ferry Himuka posted a gallery image in Μικρά Φορτηγά (Μοτορσιπάκια)
-
- mastronikos
- mastronikos ii
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
NOMIKOS LINES replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Οταν μετασκευάστηκε το πλοίο όλα αυτά που αναφέρονται δεν τα σκέφτηκε κανείς; Η κυλιόμενη σκάλα π.χ- 696 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Ευχαριστω
-
Έγινε αυτή η συνεδρίαση και έπεσε η ανάρτηση της γνωμοδότησης θύμα του προβλήματος στις υποδομές του server του Υπουργείου ή αναβλήθηκε; ποντάρω στο πρώτο
- 900 replies
-
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες @mvin, @polmyt και @Meganisi. Αν το ταξίδι σου είναι π.χ. Πάτρα - Ναύπακτος, ο χρόνος με ferry αυξάνεται κατά πολύ. Αν το ταξίδι σου είναι π.χ. Αθήνα - Λευκάδα ή Αθήνα - Πρέβεζα κλπ κλπ και προγραμματίσεις όσο μπορεί να γίνεται αυτό, να πας με το ferry boat, μειώνεις το κόστος χωρίς σημαντική αύξηση του χρόνου ταξιδιού. Με καλό timing θα είναι ο χρόνος ίδιος, σαν στάση για βασικές ανάγκες. Αν πάλι έχεις πλάνο να προλάβεις άλλο πλοίο, ε τότε χρησιμοποιείς το πλοίο αν έχεις άνεση χρόνου. Ακόμα έχω άγχος από τα βιώματα της παιδικής μου ηλικίας να περάσουμε Ρίο - Αντίρριο για να προλάβουμε Αστακό - Ιθάκη. Δεν υπήρχε γέφυρα τότε βέβαια ως εναλλακτική.