stelios

Eκκένωση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου από πρόσφυγες και λαθρομετανάστες, με Επιβατηγά Οχηματαγωγά Πλοία

283 posts in this topic

Για ποιό πλοίο λέει ο Φλωμπέρ; Any ideas?

 

 

...Για την Κω όπου δεν έχει διατεθεί χώρος πρώτης υποδοχής και προσωρινής παραμονής, αποφασίσαμε να μεταφερθεί άμεσα ένα πλοίο τουλάχιστον 2000-2500 θέσεων το οποίο θα σταθμεύσει στο Λιμάνι. Στο πλοίο θα καλύπτονται οι βασικές ανάγκες διαμονής, θα γίνεται η ταυτοποίηση και έτσι θα αποφορτιστεί σε μεγάλο βαθμό η δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στο νησί.

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1354103/flampoyrarhs-ohi-sth-mikrokommatikh-ekmetallefsh.html

 

ΥΓ. Δε φαντάζομαι να σκέφτονται το ΛΑΤΩ;

 

gallery_1827_557_218374.jpg

 

ΥΓproud. φωτο enas chiotis 19082015

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λευτεράκης;

 

To ΥΕΝ από την άλλη έβγαλε ανακοίνωση σήμερα ότι ...ενημερώνονται καθημερινά για τις διαθέσιμες θέσεις στα πλοία. Προφανώς οι εταιρείες δεν επιθυμούν να χάσουν έσοδα με το να μπει οποιοδήποτε ακτοπλοϊκό εκτάκτως να διευκολύνει την κατάσταση. 

 

Διαχείριση μεικτών Μεταναστευτικών-Προσφυγικών Ροών στο Ανατολικό Αιγαίο
 
      Στο πλαίσιο του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού και με γνώμονα την αποσυμφόρηση των νήσων του Ανατολικού Αιγαίου από τον μεγάλο αριθμό μεταναστών – προσφύγων που καταφθάνουν καθημερινά στα νησιά αυτά, ανακοινώνεται ότι:
     -Με πρωτοβουλία του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και κατόπιν συνεχών συσκέψεων με τις ναυτιλιακές εταιρείες Ε/Γ-ΟΓ δρομολογημένων πλοίων, από τις αρχές Αυγούστου και σε καθημερινή πλέον βάση, ενημερώνεται αναλυτικά ο Κλάδος Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για τον αριθμό διαθεσιμότητας θέσεων – εισιτηρίων στα πλοία, όπως αυτά δηλώνονται στις εμπλεκόμενες Λιμενικές Αρχές του Ανατολικού Αιγαίου από τα κατά τόπους ναυτικά πρακτορεία.
        -Με τη διαρκή  συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων συναρμοδίων Υπηρεσιών και Φορέων και παρά το γεγονός της αυξημένης επιβατικής κίνησης που παρατηρείται λόγω των ημερών, επιδιώκεται η σταδιακή αποσυμφόρηση των νήσων από το μεγάλο αριθμό μεταναστών-προσφύγων που εισέρχονται στην ελληνική επικράτεια. 

 

Edited by proud_ionian
λινκ

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ΥΓ. Δε φαντάζομαι να σκέφτονται το ΛΑΤΩ;...

 

Αν το επόμενο λιμάνι που θα πιάσει μετά την Κω το "Λατώ" είναι κάτι μεταξύ Αλήαγα και Αλάνγκ, γιατί όχι; Για να ξαναταξιδέψει μάλλον δεν θα είναι.

Άλλο είναι το ερώτημα: Έχουν σκεφθεί ο μπάρμπα-Αλέκος, η κερά-Τασία και ο κυρ-Θοδωρής* και οι συν αυτοίς, αν και που μπορεί να δέσει βαπόρι με τα χαρακτηριστικά του "Λατώ" στην Κω; Στην ίδια την Κω πάντως αποκλείεται, εκτός αν το κάτσουν στην Αμμόγλωσσα και μπαινοβγαίνει ο κόσμος με λάντζες.

 

* Ο κυρ-Θοδωρής πάντως έχει εξελιχθεί σε μεγάλο μάγκα. Βάζει το Αρχηγείο του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ. να απαντά σε πολιτικό κόμμα, ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται πουθενά. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηδη βρίσκεται μεσα στο λιμάνι και είναι το πιο κατάλληλο πλοίο για την αποστολή αυτή !

Share this post


Link to post
Share on other sites

απόλυτα λογικό απο την πλευρά των ακτοπλοικών το ότι δεν θέλουν να μπεί αλλο καράβι η δρομολόγια,τουλάχιστον το πρωτο πράγμα που θα πρεπε να κάνουν είναι να διέθεταν ξεχωριστά σαλόνια και ΑΤ καθίσματα και αποχωρητήρια για τους μετανάστες,προφανώς απο ότι καταλαβαίνω αυτό δεν έχει γίνει εδώ και μήνες και φαντάζομαι ότι ούτε πρόκειται να γίνει και στην κορύφωση της κίνησης.Ξανασυζήτησαμε και παραπάνω τους κινδύνους για τους επιβάτες..... αλλά όλους αυτούς στα υπουργεία τι τους ενδιαφέρει μήπώς ταξιδευούν με τα πλοία της ακτοπλοίας, ο κάθενας πλέον πρεπει να σκεφτεται πριν ενεργήσει αφού κράτος δεν υφίσταται, δυστυχώς φτάσαμε ένα βήμα πρίν τη πλήρη διάλυση και προσωπικά φοβάμαι για τα χειρότερα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί και για πάντα, να γίνει ένα πράγμα σαν το "Μυτιλήνη" στο Καρλόβασι.

BTW, πως και δεν σκέφθηκαν αυτό το θηρίο (το "Μυτιλήνη" εννοώ) να βολευτεί η κατάσταση στη Σάμο; Piece of cake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το επόμενο λιμάνι που θα πιάσει μετά την Κω το "Λατώ" είναι κάτι μεταξύ Αλήαγα και Αλάνγκ, γιατί όχι; Για να ξαναταξιδέψει μάλλον δεν θα είναι.

Άλλο είναι το ερώτημα: Έχουν σκεφθεί ο μπάρμπα-Αλέκος, η κερά-Τασία και ο κυρ-Θοδωρής* και οι συν αυτοίς, αν και που μπορεί να δέσει βαπόρι με τα χαρακτηριστικά του "Λατώ" στην Κω; Στην ίδια την Κω πάντως αποκλείεται, εκτός αν το κάτσουν στην Αμμόγλωσσα και μπαινοβγαίνει ο κόσμος με λάντζες.

 

* Ο κυρ-Θοδωρής πάντως έχει εξελιχθεί σε μεγάλο μάγκα. Βάζει το Αρχηγείο του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ. να απαντά σε πολιτικό κόμμα, ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται πουθενά. 

 

Λογικά το Λατώ μπορεί να δέσει στην Κω, πρυμάτσα, ίσως ακόμα και στο δόντι με πλώρη νότια (είναι και καλή θέση για να κάτσει πολύ καιρό). Εκεί που πέφτουν της γραμμής, εκτός του ότι θα κλείσει μια θέση, με τον πιο συνηθισμένο καιρό στην μπάντα και με δεδομένη την μακρόχρονη παραμονή (απέναντι περιμένουν 2,5 μύρια, κατά τους απαισιόδοξους,1+ μύριο για τους αισιόδοξους) θα πρέπει να τσιμενταριστεί γιατί σε κάνα καιρό θα το βρούνε στο H20 (γνωστό cafe-bar στο ισόγειο του παλιού Ξενία νυν Aktis Kos Hotel). Στην αμμόγλωσσα (ή για να καταλαβαίνουν και οι ντόπιοι στο φάρο στο Σκανδάρι) δεν είναι καλή ιδέα γιατί θα εμποδίζει τις ελαστικές λέμβους των καινούργιων  :blink: που όπως είπαμε περιμένουν να περάσουν και αυτοί. Βέβαια το Λατώ θα ήταν λύση να βγάλει κάνα φράγκο από την επιδότηση πριν το Aliaga αλλά την δουλειά την πήρε ο Ε Βενιζέλος (όχι ο ευτραφής πολιτικός αλλά το καραβάκι της ΑΝΕΚ - κρίμα θα το διασκέδαζα :P )

 

απόλυτα λογικό απο την πλευρά των ακτοπλοικών το ότι δεν θέλουν να μπεί αλλο καράβι η δρομολόγια,τουλάχιστον το πρωτο πράγμα που θα πρεπε να κάνουν είναι να διέθεταν ξεχωριστά σαλόνια και ΑΤ καθίσματα και αποχωρητήρια για τους μετανάστες,προφανώς απο ότι καταλαβαίνω αυτό δεν έχει γίνει εδώ και μήνες και φαντάζομαι ότι ούτε πρόκειται να γίνει και στην κορύφωση της κίνησης.Ξανασυζήτησαμε και παραπάνω τους κινδύνους για τους επιβάτες..... αλλά όλους αυτούς στα υπουργεία τι τους ενδιαφέρει μήπώς ταξιδευούν με τα πλοία της ακτοπλοίας, ο κάθενας πλέον πρεπει να σκεφτεται πριν ενεργήσει αφού κράτος δεν υφίσταται, δυστυχώς φτάσαμε ένα βήμα πρίν τη πλήρη διάλυση και προσωπικά φοβάμαι για τα χειρότερα...

 

οι μετανάστες τώρα είναι μια περίεργη υπόθεση, κάποιοι από αυτούς μόλις πάρουν τα χαρτιά κλείνουν καμπινούλες ή αεροπορικό και γίνονται μπουχός (κυκλοφορεί αρκετό χρήμα), κάποιοι δεν γίνονται καν αντιληπτοί, αλλά υπάρχει και η μάζα των παλιών καλών λαθρο οι οποίοι μπαινοβγαίνουν χρόνια από τα νησιά, εδώ υπάρχει το θέμα της κακομεταχείρησης των καραβιών και οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον πόλεμο στην Συρία (είναι οι γνωστοί μας χρόνια Πακιστανοί Σομαλοί κάτι από Παλαιστίνιους και γενικά από πολλές χώρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως σύμφωνα με δημοσιεύματα το πλοίο θα μείνει στην ΚΩ για 15ημέρες και μετα θα αντικατασταθει απο αλλο πλοιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το newsit.gr το Ελ.Βενιζέλος θα κάτσει μόνο 15 μέρες στη Κω και μετά τη θέση του θα πάρει το Λατώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα αυτό είναι το πλοίο υπό παροπλισμό, και περιορισμένων δυνατοτήτων, στο οποίο αναφέρονταν ο Πάνος πριν καμμιά 10αριά μέρες.

Πάντως 500.000 ευρώ για τις 15 μέρες του ΕΛ.ΒΕΝ  δεν είναι και πολλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις δόξες του και παλι ! Παρ'ότι ειναι με το ... 1,5 πόδι στο διαλυτήριο, φαίνεται οτι εστω και για αυτό το σκοπό θα έχει ξανα ενεργό ρόλο. Και μια που συζητάμε για το θέμα των ημερών να πούμε οτι σήμερα απο τη Μυτιλήνη και Χίο οποιος θέλει να ταξιδέψει υπάρχουν μόνο καμπίνες και τίποτα άλλο, στα δε 3 πλοία απο Δωδεκάνησα σήμερα και αυριο (συμπεριλαμβανόμενου και του Διαγόρα) δεν υπάρχει τίποτα ουτε για δειγμα !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το newsit.gr το Ελ.Βενιζέλος θα κάτσει μόνο 15 μέρες στη Κω και μετά τη θέση του θα πάρει το Λατώ.

Αν δεν το δω αυτο προσωπικα δεν προκειται να το πιστεψω.

 

Και ποιος ο λογος να γινει κατι τετοιο και να μπει ενα μικροτερο πλοιο?Εκτος κι αν παει το Λατω σαν δευτερο πλοιο(μην ξεχναμε οτι υπαρχουν 7000 μεταναστες στους δρομους του νησιου αυτη την ωρα).

 

Παντως οποιο και να παει μετα το τελος της αποστολης του θα αποτελει μια πλεουμενη υγειονομικη βομβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει ξεκινησει για Κω.Κοντοζυγωνει το στενο της Σεριφου με 18 κομβους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο μόνος λόγος για μικρότερο πλοίο από Σεπτέμβρη είναι να περιμένουν λιγότερο κόσμο από απέναντι, το οποίο έχει μια βάση με δεδομένο ότι σιγά σιγά θα χαλάνε οι καιροί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρεπορταζ του πρωτου θεματος μεσα απο το πλοιο με τις ετοιμασιες που εγιναν.Τα αγαθα με τα οποια εχει εφοδιαστει ο Μπεν επαρκουν για να καλυψουν τις αναγκες των μεταναστων τουλαχιστον για 1,5 μηνα.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το ΠΘ ακρίβεια και αντικειμενικότητα δεν αναμένεται ("τοποθετήθηκαν νέες μοκέτες.. "), αλλά γιατί άραγε το βαπόρι αντι να πάει κατευθείαν με πορεία ΝΑ, βρέθηκε σύμφωνα με το AIS νότια της Κω/βορείως Νισύρου-Γιαλιού και παράλλαξε την Άκρα Φωκάς;

Υπήρχε ώρα για drifting;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τούτη την ώρα ο ΣΚΑΪ το δείχνει δεμένο νότια, με το BS2 να αποπλέει-εμφανώς γεμάτο παράτυπους μετανάστες-από την άλλη άκρη της προβλήτας, (ήταν σχεδόν πάνω στο λυγισμένο κόκκινο φανάρι). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αποφασιστική και συντονισμένη η παρέμβαση: Μέχρι τώρα, 30 ώρες μετά την άφιξη του πλοίου στην Κω, έχει επιβιβασθεί κανένας (αριθμητικώς: μηδέν), παράτυπος μετανάστης, επειδή υφίστανται "ζητήματα" που συζητούνται μεταξύ Πλοιάρχου, Δημάρχου, Αστυνομίας, Λιμενικού κλπ. Ε, που θα πάει, θα βρεθεί άκρη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη διαύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση μίσθωσης του πλοίου ως πλωτό κατάλυμα. Υπογράφει ο υπουργός επικρατείας, 738.000 συνολικά, μαζί με το ΦΠΑ 23% (συνεπώς 600 καθαρά), αλλά αναφέρει ότι είναι η συμφερότερη προσφορά μετά από έρευνα αγοράς. Δεν διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα της μίσθωσης. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έρχεται Πειραιά για ξεφόρτωμα των ταυτοποιημένων και θα ξανακατέβει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη διαύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση μίσθωσης του πλοίου ως πλωτό κατάλυμα. Υπογράφει ο υπουργός επικρατείας, 738.000 συνολικά, μαζί με το ΦΠΑ 23% (συνεπώς 600 καθαρά), αλλά αναφέρει ότι είναι η συμφερότερη προσφορά μετά από έρευνα αγοράς. Δεν διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα της μίσθωσης. 

Σε αυτο το ποσο συμπεριλαμβανεται και η σιτιση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεσσαλονίκη τελικά πάει ο Μπένι ,γιατι εκτός απο την Ομόνοια υπάρχει και η Αριστοτέλους που ειναι ηλιόλουστη...  :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεσσαλονίκη τελικά πάει ο Μπένι ,γιατι εκτός απο την Ομόνοια υπάρχει και η Αριστοτέλους που ειναι ηλιόλουστη...  :mad:

 Ε, αντί να τους φέρνουν Πειραιά και μετά από Σταθμό Λαρίσης να παίρνουν το τραίνο για Θεσσαλονίκη, τώρα τους πάνε απευθείας Θεσσαλονίκη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now