Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1600 αναφέρει στη σελίδα της η HSW. Το νούμερο γίνετε γνωστό από πριν ώστε να υπάρξουν οι ανάλογες προετοιμασίες από μεριάς ΚΤΕΛ και λοιπών φορέων. Αναφέρουν 1500 άτομα περίπου οπότε μπορεί να μιλάμε και για 1400. Don't shoot the messenger. :P

Link to comment
Share on other sites

Προς θεού thanos. Απλά το ανέφερα για να βγάλουμε την αναλογία επιβατών με ΠΕΑ.

 

Πάντως και οι απλοί επιβάτες νομίζω ότι το χρειάζονται το ΚΤΕΛ (εκτός ωραρίου) , οπότε πιστεύω ότι θα εξυπηρετηθούν και αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Ο πόλεμος της προμήθειας γίνεται στη Μυτιλήνη.

 

Ήδη ο πόλεμος αυτός είχε και θύματα.

Η αποκλειστικότητα στην εκπροσώπηση του «Terra Jet» από ένα ναυτιλιακό γραφείο προκάλεσε τις αντιδράσεις άλλων πρακτόρων. Ακολούθησε η σύγκρουση ανάμεσα σε πράκτορα που εκπροσωπούσε τόσο τα πλοία της «Hellenic Seaways» όσο και αποκλειστικά εκπροσωπούσε το «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Η «Hellenic Seaways» θεώρησε ότι λειτουργεί προνομιακά υπέρ της ΑΝΕΚ πλοιοκτήτριας του «Ελευθέριος Βενιζέλος» και διέκοψε τη συνεργασία της με το συγκεκριμένο γνωστό πράκτορα. Ακολούθησε το αίτημα της ΑΝΕΚ προς τους πράκτορες που ζητούσαν να πρακτορεύσουν και το «Ελευθέριος Βενιζέλος» να προσκομίσουν εγγυητική επιστολή από τράπεζα ύψους 50.000 ευρώ προκειμένου να τους επιτραπεί να εκδίδουν εισιτήρια… Κάπως έτσι ο πόλεμος γενικεύτηκε και η πόλη βουλιάζει.

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Και ο αντίστοιχος πόλεμος της μεταφοράς γίνεται στη Καβάλα. Τις τελευταίες 10 μέρες εκτός απο το υπεραστικό ΚΤΕΛ, τοπικό ταξιδιωτικό πρακτορείο προσφέρει θέσεις σε τουριστικά λεωφορεία τα οποία φεύγουν από το λιμάνι απευθείας προς τα σύνορα ή τη Θεσσαλονίκη. Γίνεται καταγγελία στο λιμεναρχείο από το υπεραστικό εναντίον του πράκτορα. Το λιμεναρχείο απορρίπτει τη καταγγελία καθώς θεωρεί ότι ο πράκτορας είναι καθόλα νόμιμος.

 

Μετα από αυτό, το αστικό και το υπεραστικό ΚΤΕΛ ένωσαν τις δυνάμεις τους για να έχουν την αποκλειστικότητα στην μεταφορά. Έτσι τα αστικά -παράνομα φυσικά- πήγαιναν στο λιμάνι και γέμιζαν με πρόσφυγες αφού πλήρωναν 1 ευρώ αντίτιμο. Στην συνέχεια τους μετέφεραν και τους άφηναν δίπλα από το υπεραστικό ΚΤΕΛ -παράνομα φυσικά- από όπου τους φόρτωναν σε λεωφορεία των υπεραστικών ΚΤΕΛ για Θεσσαλονίκη ή Κιλκίς. Με τη κίνηση αυτή έκαναν ζημιά και στον πράκτορα αλλά και στους ταξιτζήδες οι οποίοι είδαν το μερίδιο τους να μειώνεται απότομα.

 

Κάνουν καταγγελία στο λιμεναρχείο για την κίνηση των 2 ΚΤΕΛ και η απάντηση ήταν αρνητική καθώς αυτό θεωρεί ότι δεν υπάρχει κάτι το παράνομο. :rolleyes:

 

Οι ταξιτζήδες δεν το βάζουν κάτω και προσφεύγουν στο Πταισματοδικείο το οποίο με τη σειρά του απαγορεύει στο αστικό ΚΤΕΛ να μεταφέρει πρόσφυγες από το λιμάνι στο υπεραστικό ΚΤΕΛ. Η αιτιολόγηση της απόφασης πολύ απλή:

 

Στην εν λόγω απόφαση τονίζεται ότι το αστικό ΚΤΕΛ δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις του νόμου για τη μετακίνηση των προσφύγων καθώς τόσο η αποβίβαση όσο και επιβίβαση γίνονταν από χώρο που δεν υπήρχε αφετηρία, ενώ δεν υπήρχε καθορισμένη-εγκεκριμένη γραμμή από το λιμάνι προς το σταθμαρχείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ.

 

Συμπέρασμα? Ότι να' ναι..

Link to comment
Share on other sites

κ στο λιμανι του πειραια τα ιδια γινονται!κατεβενουν απο τα πλοια κ οπως προχωρανε υπαρχει κραχτης που τους ψαρευει για πουλμαν που πανε βορεια κ φευγουν απεναντι απο τις δεξαμενες του βασιλειαδη!γυρω στα 250ευρω το ατομο..

Link to comment
Share on other sites

Terajet έως τις 30/09.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Την παράταση της υπ. Αριθμ. 02/2015 σύμβασης από την λήξη της ήτοι, από 10/9/2015 έως και την 30/09/2015 με την εταιρεία με την «GOLDENSTEP SHIPPING LTD.» που εδρεύει στην Λεμεσό Κύπρου, εγκατεστημένη νόμιμα στην Ελλάδα με την υπ αριθμ.4386/4-5-2015 απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, με έδρα τον Πειραιά Δ. Γούναρη 2 με ΑΦΜ 997215650, Δ.Ο.Υ Πλοίων πλοιοκτήτριας του επιβατικού – οχηματαγωγού πλοίου «TERAJET» με αριθμό ΙΜΟ 9179660, για την μεταφορά πολιτών τρίτων χωρών από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατεπείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης που έχει δημιουργηθεί λόγω της αιφνίδιας έλευσης χιλιάδων πολιτών τρίτων χωρών και της αδυναμίας κάλυψης της θαλάσσιας μεταφοράς αυτών μέσω των ήδη υπαρχόντων τακτικών δρομολογίων. Η χρονική διάρκεια της ανωτέρω παράτασης της σύμβασης ορίζεται σε είκοσι μία ημέρες (21) από την ημερομηνία υπογραφής της, ενώ η δαπάνη της ανέρχεται σε εφτακόσιες τριάντα πέντε χιλιάδες ευρώ (735.000€) πλέον του αναλογούντος του Φ.Π.Α. Η δαπάνη βαρύνει τις πιστώσεις της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού.

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα από Μυτιλήνη έφυγε το Αριάδνη και Ρόδος, ενώ έχουν προγραμματισμένη, σύμφωνα με το openseas, αναχώρηση αργότερα το βράδυ τα Terajet και Πάτμος.

Προσωπικά μου κάνει εντύπωση ότι το όλο θέμα ξεκίνησε από την Κω, και ο χονδρός πάτησε καταπέλτη το πολύ σε 4 δρομολόγια στα 12νησα (σε καποια από τα οποια συνέχισε προς Σάμο ή Μυτιλήνη). Προφανώς η εξυπηρέτηση από τη blue star θα είναι άψογη και δεν χρειάζονται extra δρομολόγια, ή η περιοχή δυσφημίστηκε τόσο πολύ που την αποφεύγουν συστηματικά οι ΠΕΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε 12 μέρες, από τις 25 Σεπτεμβρίου μέχρι και χθες 6 Οκτωβρίου, μετακινήθηκαν με πλοία της γραμμής και έκτακτες δρομολογήσεις πλοίων, 45.875 πρόσφυγες, από το λιμάνι της Μυτιλήνης. Στην πλειοψηφία τους προς το λιμάνι του Πειραιά αλλά και περίπου 5.000 εξ αυτών προς το λιμάνι της Καβάλας.

 

Πηγη: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

Σε 141.919, ανέρχεται ο αριθμός των παράτυπων μεταναστών που περισυνελέγησαν τον μήνα Σεπτέμβριο από το λιμενικό σώμα ελληνική ακτοφυλακή, σε 795 περιστατικά έρευνας και διάσωσης, τα περισσότερα εκ των οποίων εξελίχθησαν σε νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Πηγη: EMRPOSNET

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανεις αν συνεχίζεται η ναύλωση των πλοίων (Ελ. Βεν/ Tera/ Patmos) και τον Οκτώβρη από το κράτος ή κάνουν ελεύθερα δρομολόγια; Δεν έχω βρει καποια ανάρτηση στο diavgeia για επιδότηση πέρα των αρχών του μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Στην Μυτιλήνη θα βρεθεί αύριο το CHAMPION JET 2, συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση του νησιού, από το κύμα προσφύγων. Συγκεκριμένα το ταχύπλοο της SEAJETS θα πραγματοποιήσει δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Καβάλα, καλύπτοντας την απόσταση σε 4 ώρες περίπου.

 

 

www.ellinikiaktoploia.net

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να ευχαριστησω τον NISSOS MYKONOS για την φωτο του CHAMPION JET 2 από τη Μυτιληνη. Σπανια φωτο μιας και δυσκολα θα ξαναπαει

Μάλλον όχι δύσκολα, αφού φαίνεται να επιστρέφει.

 

Βασικά όπως πάμε, ό,τι διαθέσιμο πλοίο υπάρχει θα χρησιμοποιηθεί. Στη Χίο τις τελευταίες ημέρες ζούμε καταστάσεις Μυτιλήνης, με 6-7.000 κόσμο και φυσικά τις κακές καιρικές συνθήκες που επιβάλλουν να βρεθεί καποιος στεγασμένος χώρος για τους πρόσφυγες. Με την επιδείνωση του καιρού έχουν αλλάξει και τα μέσα της απόβασης, από τις πλαστικές λέμβους σε μικρά αλιευτικά και σήμερα σε λέμβους πλοίων (ο Aliagaς θα αδειάσει)

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 24 ώρες το CJ 2 επιστρέφει στη Καβάλα. Λόγω ττου ανέμου στο Θρακικό πηγαίνει τοίχο-τοίχο :D (Ίμβρο-Σαμοθράκη-Ανατολική Θάσο). Χθες πρέπει να μετέφερε 800 περίπου άτομα στα οποία αν προσθέσουμε και αυτούς του Ν. Μύκονος πιάνουμε άνετα τα 2,300 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ το πλοίο έχει πάρει άδεια για καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Μυτιλήνης και Καβάλας. Η άδεια ισχύει μέχρι τέλος Οκτώβρη αλλά με μεγάλες πιθανότητες να επεκταθεί μέχρι τέλος Νοέμβρη. Σύμφωνα πάλι με τις ίδιες πηγές, το εισιτήριο με το CJ2 από Μυτιλήνη είναι €80 ενώ με το Ν. Μύκονος €35. Για σήμερα δεν βλέπω να γίνεται δρομολόγιο μιας και επικρατούν άνεμοι 8bf σε Β. Αιγαίο και Θρακικό.

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

Απλως στη τιμη του εισιτηριου των πλοιων που ειναι μονο για τους μεταναστες (Blue Star Patmos. Ελ. Βενιζελος, Tera Jet & Champion Jet 2) ειναι μεσα και η σιτιση των μεταναστων. Στα συμβατικα ειναι ενα γευμα και στα ταχυπλοα σαντουιτς/γλυκα και νερα/αναψυκτικα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λεσβου, κ. Σωτήρης Ζαμτράκης με αφορμή τα νέα δεδομένα για το προσφυγικό που προσδίδει η κακοκαιρία, αποστέλλει επιστολή στους συναρμόδιους Υπουργούς, κοινοποιώντας την και στις τοπικές αρχές, ζητώντας την καθιέρωση ενός «πλωτού ξενοδοχείου» για τους πρόσφυγες. Πιο συγκεκριμένα επαναφέρει παλαιά πρόταση για την χρησιμοποίηση ενός μεγάλου πλοίου που θα βρίσκεται μόνιμα στο λιμάνι για να φιλοξενεί ειδικά τις ημέρες του κρύου και της βροχής τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

 

Πηγη: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...