Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kata th gnwmh mou to ploio einai poly kalo.Idaniko megethos gia tis Kyklades,kalh taxythta.To platos tou de gnorizw kata poso tha apotelei provlima.Omws para ta thetika tou einai safes pws h metaskevh tou de to kathista klassiko imeroploio.H metaskevh tha prepei na itan sigoura se pio megalo megethos.To garage tha borouse epishs -meros tou- na ginei koinoxristoi xwroi ,afou outws h allws einai arketa megalo gia tis anages twn nisiwn.Apo afth thn apopsh tha borouse kallista na stathei sta isia apenadi sto Superferry,mias kai polla thetika tha mporouse na eixe kai neo ilikiaka einai.Kaka ta psemata to Superferry korifaio imeroploio -isws to kalitero- alla gia mena polles fores iperektimimeno;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι κάτι παραπάνω απο υπέροχο μέσα έξω! Θα σκίσει!

Από μέσα, από ταξίδεμα, από ταχύτητα, από αξιοπιστία...δεν ξέρω...και εύχομαι να είναι καλό.

Αλλά απ' έξω και ειδικά από το πλάι (από τις παραπάνω φωτογραφίες που είδα)...είναι λίαν επιεικώς μάπα!

Και μόνο η σύγκριση με Σουπερφέρρυ και Πηνελόπη...σηκώνει αυτόφωρο για βλασφημία των ιερών και οσίων της ακτοπλοϊας!

Θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερο στα υπόλοιπα σημεία για να μπορέσει να σταθεί (όχι να σκίσει) απέναντι στα άλλα πλοία της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Από μέσα, από ταξίδεμα, από ταχύτητα, από αξιοπιστία...δεν ξέρω...και εύχομαι να είναι καλό.

Αλλά απ' έξω και ειδικά από το πλάι (από τις παραπάνω φωτογραφίες που είδα)...είναι λίαν επιεικώς μάπα!

Ε ναι ρε παιδια. Ενα κλειστοφοβικο κουτι ειναι. Παντως αν δεν πιασει στη Ραφηνα υπαρχουν γραμμες του πειραια που θα το χρειαστουν αφου το γκαραζ του ειναι πραγματι το μεγαλο του προσον. Ειναι Κυκλαδοβαπορο με γκαραζ αν οχι Κρητης τοτε σιγουρα Δωδεκανησων. Ικαροσαμια, Δυτικες Κυκλαδες το καλοκαιρι και Παροναξια θα το σηκωναν μια χαρα. Περιμενουμε να το ταξιδεψουμε. Φανταζομαι πως θα εχει στιβαρο και καλο ταξιδεμα (το καλυτερο στη γραμμη του).Οι Ανδριωτες δυσκολο να αλλαξοπιστησουν. Θα συνεχισουν να εχουν πρωτη επιλογη το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ και οταν δε βρισκουν θεση θα μοιραζονται στα αλλα. Τηνιακοι κ Μυκονιατες ισως το δουν με καλυτερο ματι. Αυτα για τους ντοπιους και τους συχνους επιβατες. Γιατι οι αλλοι, οι περαστικοι που ταξιδευουν μια φορα το χρονο, πανε με οτι να'ναι αρκει να τους βολευουν οι ωρες. Βεβαια, στα αυτια καποιου ασχετου, το ακουσμα και μονο πως το ΘΕΟΛΟΓΟΣ ειναι το νεοτερο της Ραφηνας (ισως και το γρηγοροτερο?) θα ειναι ενα δελεαρ και ισως ετσι πιασει το καραβακι τουλαχιστον τη θερινη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

Αφου το πλοιο θα παρει απογευματινα , το προβλημα θα το εχει το Ακουα,στο ακουσμα του οποιου οι περισσοτεροι επιβατεs - οι μονιμοι- το αποφευγουν....αν εχει και καλη συμπεριφορα στη θαλασσα θα παρει ολη την απογευματινη κινηση .Θα περνει και πολλα φορτηγα τα οποια δεν θα χρειαστει να περιμενουν το τοπικο , γιατι αυτο γινοταν περσυ οταν το ακουα τα αφηνε εξω....

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι θεωρώ δεδομένο ότι θα κάνει ζημιά στα υπόλοιπα πλοία της γραμμής και κυρίως στο ΑΚΟΥΑ όπου θα αναχωρούν με εφάμιλες ώρες.

Όμως και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ θα πάθουν κάποια ζημιά κυρίως στα τοπικά που κάνουν για Άνδρο.

Τα φορτηγά που είναι να φύγουν για ΆΝδρο απόγευμα είναι πάντα φορτωμένα νωρίς και κατεβαίνουν στο ΑΚΟΥΑ.Ότι δεν μπορεί να πάρει αυτό περιμένουν το τοπικό που θα κάνει κάποιο από τα ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ.Τώρα όμως ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π με το γκαράζ του θα τα καθαρίζει άνετα και οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να περιμένουν.

Επίσης στην Άνδρο έχει γίνει αρκετά καλή διαφήμιση στο πλοίο ,όλοι το περιμένουν και μην ξεχνάμε ότι ο έπαρχος της Άνδρου ανέλαβε πρωτοβουλίες για την δρομολόγηση του πλοίου οπότε κάποια στήριξη θα έχει το πλοίο.

Ένα μειονέκτημα που δεν ξέρω αν τελικά θα υπάρξει είναι το τι θα κάνει με το λιμάνι της ΜΥΚΟΝΟΥ.Λόγω πλατιάς πρύμνης δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να πάει στον μεγάλο μόλο,του οποίου η ράμπα είναι στενή, και λόγω εξάλων και μεγέθους δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να μπαίνει με δυνατό αέρα στο μέσα της μυκόνου.Αν αναγκαστεί να πηγαίνει στο έξω αυτό θα είναι ένα μείον μεγάλο.Αυτό βέβαια η πράξη θα το δείξει.

Γενικά πάντως με τα υπάρχον δεδομένα προβλέπω να παίρνει κίνηση.Το αν είναι αρκετή για να σταθεί το βαπόρι στην γραμμή στο τέλος θα το δούμε που θα κάνει ταμείο η εταιρία και θα δει τι γίνεται.

Σαν ομορφιά το βαπόρι συμφωνώ κι εγώ απόλυτα δεν δράτει δάφνες ομορφιάς προπάντων δεν μπορεί να συγκριθεί καν με την Πόπη ή το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ αλλά δεν μπορεί να παραβλέψει και κανείς ότι πρόκειται για ένα νέο βαπόρι, σχεδόν καινούριο, και στο οποίο η εταιρία του έχει επενδύσει αρκετά λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

asto kai tha doume as apsote pou to bazei apogevma an pigene proi tha eblepes tin diafora.25/3 h dromologisi

Φιλε το εχεις δει το βαπορι;Εχεις γνωμμη για το τι πλοιο ειναι;Ειδικα εσωτερικα;Πως μπορεις να βγαζεις ασφαλοι συμπερασματα ειδικα οταν προκειτε για ενα εντελος νεο πλοιο που λαμπει;

Link to comment
Share on other sites

οπως ειπαμε και παραπανω πολλες φορες, προκειται για ενα βαπορι 7 ετων μονο που επεσαν πολλα λεφτα στη μετασκευη του. εξωτερικα μπορει να ειναι λιγο τετραγωνισμενο, αλλα δεν ειναι και μειονεκτημα αυτο.

οσο για την κινηση, let's give her the benefit of the doubt, που λεμε και στην πατρα.

ΥΓ ο καταπελτης του ειναι προς τα δεξια (σαν το ελλη τ), οποτε μαλλον θα δενει και στο μεγαλο μωλο της μυκονου

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το εχεις δει το βαπορι;Εχεις γνωμμη για το τι πλοιο ειναι;Ειδικα εσωτερικα;Πως μπορεις να βγαζεις ασφαλοι συμπερασματα ειδικα οταν προκειτε για ενα εντελος νεο πλοιο που λαμπει;

esy ti les na mhn to xo dei to karabi kai eidika esoterika kai gia na katakabeis otan to eida flevari tou 2006 eipa ayto to karabi einai idaniko gia thn rafina kai tha dite oti tha kanei thn diafora apo ta alla ploia :D

kai kati akoma opos to eptanisos ekane thn diafora stin rafina kai efere kosmo sta nhsia etsi kai o theologos tha kanei thn diafora kai mazi me ta alla ploia ths gramhs tha xanaferoun ton kosmo kai ta fortiga stin rafina pou to 2006 efygan 15% kato ta fortiga 22% h epibates 7% ta ix ayto pou theloume emeis pou zoume monoima se kapoio nhsi einai h kalh sygkinonia

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ψυχραιμία.Από ότι βλέπουμε όλοι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή προσπαθεια του Παναγιωτάκη.Εφερε ένα πλοίο που είναι σχεδόν καινούριο,του έριξε μπόλικα λεφτά,φρόντισε και πήρε έναν εξαιρετικό πλοίαρχο ο οποίος είναι από τους πιο πράτιγους της γραμμής και δεν απομένει να δούμε τι μερίδιο θα λάβει από την γραμμή.

Υπομονή σε λίγες ημέρες ξεκινάει το βαπόρι θα έρθει και το Πάσχα οπότε βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

esy ti les na mhn to xo dei to karabi kai eidika esoterika kai gia na katakabeis otan to eida flevari tou 2006 eipa ayto to karabi einai idaniko gia thn rafina kai tha dite oti tha kanei thn diafora apo ta alla ploia :D

Tωρα το εχεις δει;ΠοιοΦλεβαρη του 2006;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι και το κεντρικό πρακτορείο του πλοίου στην Άνδρο της κυρίας Στυλιανού. Αλλά έχω μια απορία: Στη Ραφήνα το είδαμε, στην Άνδρο το είδαμε, στην Τήνο το είδαμε, στη Μύκονο όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα πουθενά πρακτορείο με το πλοίο. Ξέρεις κανείς μήπως ποιος θα είναι ο κεντρικός στη Μύκονο;

post-17-128326962646_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

στη Μύκονο όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα πουθενά πρακτορείο με το πλοίο. Ξέρεις κανείς μήπως ποιος θα είναι ο κεντρικός στη Μύκονο;

island mykonos travel kos pantazopoulos xar

kai alles foto apo ton kokkino giganta kai to slogkan einai

2 se 1............................

Link to comment
Share on other sites

Με την εξ αρχής επισήμανση ότι περί ορέξεως κολοκυθόπιττα, και μετά από πρωϊνή ενδελεχή, εξωτερική παρατήρηση του ως άνω πλοίου, καταθέτω ότι σε προσωπικό επίπεδο, η δυσμορφία του Θεολόγου Π., εξαφανίζει κάθε προηγούμενη αρνητική σκέψη μου εις βάρος γνωστών και μη εξαιρετέων Κουασιμόδων, πχ Ανθή-Μαρίνα, Λισσός, Π. Σουμελά, Ε. Βενιζέλος. Τέλος πάντων καλορίζικο, καλοτάξιδο, εις ανώτερα και καλές δουλειές, αλλά λίγο γούστο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, εφοπλιστή, ναυπηγό, επιβάτη ή καραβολάτρη :D.

Link to comment
Share on other sites

Mα ο αγοραστης εφοπλιστης κοιταει τα details του πλοιου και οχι την ομορφια του απαραιτητα.Το οτι μπορουσε να ειναι ομορφοτερο απεξω ειναι γεγονος ,αλλα ο επιβατης θελει deck, ωραια σαλονια και εξυπηρετηση.Τωρα αν εχει ολα αυτα και ειναι και σωστο στα ωραρια του λιγοι δεν θα μπουν γιατι ειναι "ασχημο" απεξω.Γιατι το Aqua ειναι ομορφοτερο;Θα το συνηθησουμε και πιστευω οτι συντομα θα μας αρεσει κιολας

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κάνοντας μια βόλτα από κει που ήταν (είναι) την Κυριακή και όταν το είδα δίπλα στο Ιεράπετρα μου έκανε καμμια 20αρια μέτρα μικρότερο και όσο για το πλάτος μάλλον ξεγελάει και ο τετραγωνισμός γιατί μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν στα ίδια επίπεδα με την "γειτόνισσα" της:D

Link to comment
Share on other sites

Σα διαλειμμα στη Θεολογομαχια της οποιας το αποτελεσμα θα δουμε οχι οταν ξεκινησει να κανει μερικα δρομολογια αλλα στο τελος της σεζον, μου κανει εντυπωση ο πολυ καλος καταπελτης αλλα και το γεγονος οτι δεν εχουν μπει πρυμα και κατω απο το ανοιγμα του καταπελτη καθολου προσκρουστηρες(fenders).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...