Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εις μνήμην.

Μετά την «αρπαγή» των πλοίων από το Brucen, την καρφιτσοποίηση των Κρήτη, την μελλοντική καρφιτσοποίηση του Πρέβελη, και την μακροχρόνια εξαφάνιση του χοντρού, συνεχίζεται με χειρουργική ακρίβεια αφανισμός του ονόματος της ΑΝΕΚ από την πολυεθνική.

Posted

Επανήλθε η ταχύτητα του πλοίου μετά από τόσο καιρό. Ισως περίμεναν κάποιο ανταλλακτικό για να ολοκληρωθεί η επισκευή του. 

Posted

Ψάχνουνε βαπόρια με καμπίνες που είναι περιζήτητα και αυτοί δίνουν το πλέον κατάλληλο για αυτές τις γραμμές!!Χίο Μυτιλήνη,Ηράκλειο Χανιά.

Και αναφέρομαι φυσικά στο Ελ Βενιζέλος!!!

Posted (edited)

Χωρις να θελω να σε τρομαξω,οι τοσες πολλες καμπινες του Βενιζελος ειναι εδω και πολλα πολλα χρονια σφραγισμενες και δεν πωλουνται ουτε τον δεκαπενταυγουστο για λογους οικονομιας(μειωμενης συνθεσης).Δηλαδη το Ελυρος πουλαει πιο πολλα κρεβατια σκεψου.

Τωρα για το γκαραζ της πλακας ας μην τα ξαναλεμε.

Η ναυλωση και επικειμενη πωληση του πλοιου στο εξωτερικο ειναι η μονη σωστη κινηση που βλεπω να εχει κανει-γενικα-η Attica στη διαχειριση του στολου της τα τελευταια 2 χρονια.

Edited by MILTIADIS
Posted
4 hours ago, MILTIADIS said:

Η ναυλωση και επικειμενη πωληση του πλοιου στο εξωτερικο ειναι η μονη σωστη κινηση που βλεπω να εχει κανει-γενικα-η Attica στη διαχειριση του στολου της τα τελευταια 2 χρονια.

Για μένα η ΑΝΕΚ θα έρεπε να το είχε δώσει με αξιοπρεπέστατο τίμημα πριν καμμιά 20ετία, άντε όταν σταμάτησαν να το ναυλώνουν κάθε καλοκαίρι οι Τυνήσιοι. Είχε ήδη ξεπεραστεί - αν και στα χαρτιά ήταν σχετικά "νέο".

Posted
12 hours ago, MILTIADIS said:

Χωρις να θελω να σε τρομαξω,οι τοσες πολλες καμπινες του Βενιζελος ειναι εδω και πολλα πολλα χρονια σφραγισμενες και δεν πωλουνται ουτε τον δεκαπενταυγουστο για λογους οικονομιας(μειωμενης συνθεσης).Δηλαδη το Ελυρος πουλαει πιο πολλα κρεβατια σκεψου.

Τωρα για το γκαραζ της πλακας ας μην τα ξαναλεμε.

Καλά το ότι από τα 1600 κρεβάτια δουλεύουν τα 700-800 καλοκαίρι και 400 χειμώνα δεν πάει να πει ότι δεν έχει δυναμική. 

Το γκαράζ μόνο της πλάκας δεν είναι από άποψη χωρητικότητας, αλλά όντος δεν είναι βολικό και πρακτικό για φορτηγά. 

Τον δρόμο για την σωστη αξιοποίηση του πλοίου τον είχε δείξει με τα αδέλφια του η ΣΤΕΝΑ η οποία αφαιρέσε τις καμπίνες που εποιανα χώρο στο πάνω γκαράζ και τους αύξησε χωρητικότητα και πρακτικότητα. 

Βέβαια όταν η ΑΝΕΚ έπρεπε να το κάνει αυτό το 17, που απόφασησε να το δουλέψει Χανιά, δεν πρέπει υπήρχε μια. Τώρα 8 χρόνια μετά, δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα, καθώς δεν μπορεί να ποντάρει σε κάποια απόσβεση.

Posted (edited)

Έχει τις ιδιοτροπίες του σαν καράβι αλλά το γκαράζ του δεν είναι αμελητέο και οι καμπίνες είναι σίγουρα ατού, ας μην δουλεύουν οι 700 κλίνες κι ας έχει πρωτόκολλο 1800 επιβατών, θα ήταν αρκετά χρήσιμο σε μία γραμμή όπως της Χίου Μυτιλήνης (χωρίς Οινούσσες και Ψαρά για να έχει αποδεκτούς χρόνους).

Edited by polmyt
quote
Posted

Το πλοίο έχει και άλλα «κακά» πέραν του δύστροπου και μικρού για φορτηγά γκαράζ , έχει υψηλή κατανάλωση σε σχέση με πλοία τύπου Νήσος Ρόδος - Αστερίων 2 συν ότι χρειάζεται γύρω στα 20-30 επιπλέον μέλη πληρώματος από τα αντίστοιχα πλοία στις γραμμές της Κρήτης και εκτός αυτού ταλαιπωρεί συνεχώς με μηχανικά προβλήματα εδώ και χρόνια . Από οποία οπτική και αν το δεις η ναύλωση - πώληση είναι η καλύτερη επιλογή για την εταιρεία του

Posted

Και εγώ θεωρώ λάθος κίνηση να φύγει το πλοίο από τα Χανιά. Ειδικά καλοκαίρι απορροφάει στα καταστρώματα, στα σαλόνια του και στις καμπίνες του άπειρο κόσμο, που στο ανεπαρκές Κισσαμος σου βγαίνει το λάδι. Πάντα επέλεγα το Βενιζέλος γιατί σου προσφέρει άνετο ταξίδι, και ας κάνει λίγο παραπάνω χρόνο από άλλα.

Posted
4 minutes ago, Kaptennemo said:

Το πλοίο έχει και άλλα «κακά» πέραν του δύστροπου και μικρού για φορτηγά γκαράζ , έχει υψηλή κατανάλωση σε σχέση με πλοία τύπου Νήσος Ρόδος - Αστερίων 2 συν ότι χρειάζεται γύρω στα 20-30 επιπλέον μέλη πληρώματος από τα αντίστοιχα πλοία στις γραμμές της Κρήτης και εκτός αυτού ταλαιπωρεί συνεχώς με μηχανικά προβλήματα εδώ και χρόνια . Από οποία οπτική και αν το δεις η ναύλωση - πώληση είναι η καλύτερη επιλογή για την εταιρεία του

Στο κομμάτι της κατανάλωσης συμφωνώ, έχετε δίκιο.

Posted

ποσο καταναλωνει την ωρα; φανταζομαι οτι και οι ηλεκτρογεννητριες θα εχουν μεγαλυτερη καταναλωση (μεγαλυτερο πλοιο)

Posted

1,8 kn το πλοίο εδώ και λίγη ώρα 

Σιγά σιγά ανεβάζει ταχύτητα ξανά 17,3 kn

Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά έπεσε στα 2 kn

Πήγε ξανά 17,3 kn

Posted

Συγνώμη αλλά με αυτα τα σκαμπανεβάσματα στις ταχύτητες πως θα το ναυλωσουν το πλοιο?

Posted

Μια χαρά θα ναυλωθεί το πλοίο διότι προσωπικά δεν πιστεύω ότι με τα προβλήματα που φημολογείται πως έχει η Algerie, τους ακουμπά κανένας άλλος σαν ναυλωτές. Ούτε από τη Stena, ούτε από την Brittany θα πάρουν πλοίο, από την Attica θα πάρουν που θα δεχτεί να πάρει το ρίσκο.

Posted

Ωστόσο χθες το πλοίο πήγαινε σταθερά 19,2 και επειδή έτυχε να περάσω από το λιμάνι την ώρα της αναχώρησης του ήταν πίτα στην νταλίκα μέχρι τους καταπέλτες. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...