Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Τετάρτες και παρασκευες προσεγγίζει Ίο κατά την επιστροφή. 

Τρίτες, Πέμπτες και Κυριακές κατά τη μετάβαση προς Σαντορίνη. 

Εφόσον σταματάει το απογευματινό δρομολόγιο (απο αυριο αναλαμβανει το bs Naxos το 17.30 προς αγονη Αμοργού κλπ)  ήταν αναγκαία η προσθηκη της Ίου στο πρωινο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελευταία αναχώρηση πριν λίγο του super runner jet για φέτος. Επιστρέφει αυριο μεσημέρι και τέλος η γραμμή για τη seahets (υπάρχει βέβαια ακομα το wcj αλλά με τον άλλον συνδυασμό προσεγγισεων). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
13 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Εποχη των ωρολογιων αρχες του 2000...Τα Παρος Ναξος με 23.5-24 υπηρεσιακη εκαναν μεγαλη διαφορα.και με γρηγορες μανουβρες..Δυσκολα να τα χτυπουσες με τα αναφερθεντα πλοια...

Να τα χτυπούσες δύσκολο,να τους έκανες όμως ζημιά,μπορούσες.

Μεγαλώσαμε μέσα στα Blue Starακιά άυπνοι στις καρέκλες,κατεψυγμένοι στα καταστρώματα ελείψει χώρων και σαρδελοποιημένοι.

Ας ήταν το Ροδάνθη ή το Αριάδνη απέναντι με την άπλα τους και θα σου έλεγα εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη)

Επιμενεις στον ορο "μονοπωλιο" που δεν υφισταται....Μονοπωλιο υπηρχε την εποχη των αδειων σκοπιμοτητας...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, margaritis24 said:

Καλα τωρα, το να γυρνας στο Πειραια 11.15 το βραδυ κ να εισαι σπιτι σου 12 ωρα σε οποιο σημειο της Αθηνας μενεις δε παιζει το ρολο του;;;

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Η BS πρόσφερε τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας και ταχύτητας δρομολόγια. Δεν είχαν ελπίδα τα υπόλοιπα.

Όσο για τον συνωστισμό, θυμόμαστε τα πρωτόκολλα που είχαν οι "θρύλοι" της Παροναξίας και μέχρι που έβαζαν κόσμο.

Όπως και να το πείτε, μονοπώλιο,. ολιγοπώλιο κλπ, ανοιχτή ανταγωνιστική γραμμή δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Η Παροναξία, μέχρι την έλευση του blue star ithaki ήταν μια γραμμή με πολλά πλοία μεν, πολυδουλεμένα και μετασκευασμένα δε (τα μπλουστάρακια ήταν της κούτας, για πρώτη φορά στη γραμμή), που αν δεν έμπαινες νωρίς στο πλοίο καθόσουν μέχρι και στις βάρκες (στα μπλουστάρακια, σαρδέλες-ξεσαρδέλες, κάπου θα βρεις να κάτσεις), που έκανες από 4,5-5 ώρες το λιγότερο για Πάρο και 6-7 το γρηγορότερο για Νάξο (με τα μπλουστάρακια φιξ 4 για Πάρο και 5 για Νάξο). Αυτά είναι τα βασικά, τα υπόλοιπα που καθιέρωσαν τα μπλουστάρακια σε σχέση με αυτό που υπήρχε τα ξέρετε λίγο-πολύ όλοι. Και άδεια σκοπιμότητας, αν δεν είχες, γραμμή δεν έπαιρνες, τώρα μπαίνεις όπου θέλεις αρκεί να έχεις αξιόλογο εργαλείο να κοντράρεις τον ανταγωνισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...