Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Σημειωση MOD:
Υποθετωντας οτι μαλλον θα υπαρξει πολλη συζητηση στο μελλον για
τη συγκεκριμενη γραμμη, μετατιθεται εδω το ποστ του Fernando_gr
για περαιτερω σχολιασμο-συζητηση


Απο έγκυρη πηγή της Blue Star ( ποιο έγκυρη δεν γίνεται) ακούστηκε οτι η εταιρεία αποφάσισε τη δρομμολόγηση του Blue Star Ithaki για Ιούλιο-Αυγουστο και αρχές Σεπτεμβρίου εκτός απο τα πρωινά Συροτηνομυκονίας ,κάθε Τριτη Παρασκευη και Κυριακή στις 20:30 για Πάρο.Αν αληθεύει αυτό πολύ φοβάμαι πως τελικά ο Απόλλωνας δεν θα δρομμολογηθεί δίπλα στο Σαντορίνη και ακόμα χειρότερα φοβάμαι πως το πλοίο μάλλον για scrap θα πάει....Αλλωστε πέρασα απο κει που είναι δεμένο και τουλάχιστον εμένα μου έδωσε την εντύπωση ενός πλοίου ,μάλλον παρατημένου.Μακάρι να κάνω λάθως παρόλο που η δρομμολόγηση αυτή του ΙΘΑΚΗ με χαροποιεί.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 809
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εξαιρετικα ενδιαφεροντα τα νεα σου Fernando. Αφ΄ενος μεν φαινεται οτι μας κουναει το μαντηλι(δυστυχως) ο Απολλωνας πιο γρηγορα απ' οτι υπολογιζαμε, αφ' ετερου δε σιγουρα τις συγκεκριμενες μερες που αναφερεις το Ιθακη δεν θα εχει προεκταση του πρωινου δρομολογιου του για Παρο-Ναξο μετα τη Μυκονο. Και σιγουρα αν γινουν ετσι τα πραγματα παιρνουμε μια γευση απο το επιπεδο συνεργασιας μεταξυ των εταιρειων.

Ξερεις κατι παραπανω για τα ωραρια του Σαντορινη? Αν υποθεσουμε οτι θα υπαρχει συντονισμος μεταξυ Hellenic και Blue Star και τα Παρος και Ναξος κρατησουν τις ωρες αναχωρησης τους απο Πειραια(0725 και 1730), τοτε δε

θα ηταν λογικο το Σαντορινη να κανει το βραδινο(2200) απο Πειραια?

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έχω ακούσει από έγκυρη πηγή τα λεγόμενα του fernando gr όσο αφορά το ΙΘΑΚΗ.

Εκεί που διαφωνώ είναι για τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ θα ξαναβγεί είναι δεδομένο αυτό.Μάλιστα τον έχουν προγραμματίσει για τις 17 Ιουνίου να ξεκινήσει δρομολόγια αν δεν κάνω λάθος.Το που ακόμα δεν ξέρουν.Αν με την έναρξη των θερινών δρομολογίων είναι έτοιμο το ΚΟΥΦΑΡΙ (πράγμα πολύ δύσκολο) και ξεκινήσει δρομολόγια τότε το ΑΘΗΝΑ θα έρθει από Πειραιά για Συροτηνομυκονία και ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ Παροναξία.Αν το ΚΟΥΦΑΡΙ δεν είναι έτοιμο τότε μαζί με το ΑΘΗΝΑ στην Ραφήνα θα είναι κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ωστε να εξυπηρετούνται τα δύο δρομολόγια ένα πρωινό και ένα απογευματινό που η ΗELLENIC έχει προγραμματίσει.Σε αυτή την περίπτωση θα παραμείνει λοιπόν Ραφήνα έως ότου ξεκινήσει το ΚΟΥΦΑΡΙ και μετά θα έρθει Παροναξία.

Η συνεργασία ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και ΗΕLLENIC είναι δεδομένη.Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ θα και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα είναι συμπληρώματα στην Παροναξία άφήνοντας χώρο στην ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ να ενισχύσει την παρουσία της στην γραμμή αυτή και με το ΙΘΑΚΗ.

Στο τόπικ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ λέω ότι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Τρίτη και Σάββατο το καλοκαίρι θα κάνει Ικαρία Σάμο.Αν προσέξετε λοιπόν το ΙΘΑΚΗ θα κάνει δρομολόγια τις ημέρες που θα απουσιάζει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στην Ικαροσαμία.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ λοιπόν θα βγεί εκείνο που δεν ξέρω είναι για πόσο διάστημα θα είναι δρομολογημένος.Μόνο για το καλοκαίρι (το πιο πιθανό) ή θα παραμείνει ενεργός και τον χειμώνα?

Αμα είχαν σκοπό να μην το ξαναδρομολογήσουν θα τον είχαν γδύσει όπως έκαναν με το ΟΛΥΜΠΙΑ και τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ.

Το ότι θα βγει όμως φέτος δεν αναιρεί δυστυχώς ότι θα είναι πιθανότατα το τελευταίο του καλοκαίρι στην ακτοπλοία. :(

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ας κάνει το Ιθάκη, δρομολόγια για Πάρο το βράδυ μετά από το πρωινό του δρομολόγιο Σύρο –Τήνο –Μύκονο, αλλά σκεφτείτε ότι φέτος στη γραμμή θα’ναι τα δυο Blue Star, Σαντορίνη, Ρομιλντα :mad::D & Αγ. Γεώργιος (3-4 δρομολόγια τη βδομάδα και τα δυο μαζί), Απόλλων, αν ετοιμαστεί εγκαίρως το Blue Κουφάρι 1, HS4 για Πάρο –Νάξο, HS1 για Σαντορίνη, αν γίνει καμία κίνηση έκπληξη από Αίολο 1, αλλά πιθανώς από κάποιο το Αγούδημου, όταν ξεκινήσει το Αλκμήνη Α (Ροδανθή ή Δημητρούλα), αλλά θα μείνουν χωρίς βαπόρι τα μικρά νησιά των Δωδεκανήσων. Θυμηθείτε ότι κάποτε υπήρχαν 7 πλοία καθαρά για Πάρο –Νάξο –Ιό- Σαντορίνη. Σκεφτείτε τι αναμένεται να γίνει το καλοκαίρι κατά την περίοδο αιχμής. Εισιτήριο δε θα βρίσκεις ούτε με το Ρομιλντα!!! :confused::eek: Τι θα γίνει έτσι και πάθει καμία σοβαρή ζημία κάποιο από τα Blue Star της γραμμής!! :confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Καλά το να πάθει κάποιο ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ζημιά κατακαλόκαιρο αυτο δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.Ειδικά γκαράζ θα έχει μεγάλο πρόβλημα.Περυσι του Αγούδημου που διέρχονταν Παροναξία ειδικά στο γκαράζ ήταν φουλ με τις εκπτώσεις που τους έκανε.Εβλεπες το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και το γκαράζ του ήταν γεμάτο μέχρι τα μπούνια. :D

Από την άλλη ερωτηματικό αποτελεί ο ΑΔΩΝΙΣ.Ακόμα δεν ξέρουμε που θα πάει.Ακόμα και Παροναξία μπορεί να κάνει κάποια δρομολόγια. :eek:

Δεδομένου ότι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα κάνει 2 δρομολόγια για Ικαρία-Σάμο κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ πιθανότατα να μην είναι από την αρχή του καλοκαιριού γκαράζ θα έχουμε σίγουρα πρόβλημα και οι κρατήσεις θα πρέπει να γίνονται πολύ νωρίς. :mad:

Δυστυχώς η εποχή της Παροναξίας με τα ΟΛΥΜΠΙΑ,ΑΠΟΛΛΩΝ,ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ,ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ,ΣΟΥΠΕΡΝΑΙΑΣ,ΑΡΙΑΔΝΗ,ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2 έχει περάσει ανεπιστρεπτί.Μόνο το ΣΟΥΠΕΡΝΑΙΑΣ με τα 400 κρεβάτια , το ΟΛΥΜΠΙΑ με τα 260 ,και ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ με τα 200 καθάριζαν τους καμπινάτους. :confused:

Tώρα καμπίνα θα ψάχνεις με το τουφέκι και ειδικά στο πλοίο που θα αντικαταστήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ στο βραδυνό δρομολόγιο των 10. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Εχει να πέσει ξύλο στους καταπέλτες που θα πάει σύννεφο :mad:

Πέρυσι έβλεπα τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ και πηγαινοερχόταν καργαριστός ακόμα και τέλος Ιουνίου αρχές Ιουλίου.

Να δούμε φέτος τι θα γίνει. :D

Link to comment
Share on other sites

Ε, όχι και τον Άδωνη!! Αυτό είναι κάτι που φέρνει σε βαπόρι!! Αλλά και οι καμπίνες που έχει, είναι περίπου όσες και της σειράς του Απόλλωνα!! Εδώ το Ολύμπια με 260 κρεβάτια δεν έφταναν για δείγμα!!! Γιατί στο δρομολόγιο τον 22:00, το 80% πάει Σαντορίνη, και θέλει να κοιμηθεί για να φρέσκος το πρωί που θα φτάσει!!

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακά να αναφέρω ότι ο ΑΔΩΝΙΣ έχει 80 κρεβάτια τα οποία τοποθετήθηκαν όταν ήρθε Ελλάδα στις καμπίνες των αξιωματικών και οι αξιωματικοί κατέβηκαν στα άδυτα.

Οντως τα 260 του ΟΛΥΜΠΙΑ όλο το καλοκαίρι ήταν γεμάτα και δεν έφταναν ενώ αρκετές φορές γέμιζαν και τα 400 του ΣΟΥΠΕΡΝΑΙΑΣ. :confused:

:mad:

Το βραδύνο των 22 θέλει κρεβάτια και να δω ποιό θα βάλουν που πρόλαβαν και έδεσαν το ΟΛΥΜΠΙΑ και τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ. :D

Τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ με τα 110 ή το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ με τα 60? :confused:

Αυτός ήταν κι ο λόγος που σε κάποια φάση σκέφτηκαν να ξαναξεκινήσουν τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ αλλά έτσι που τον έγδυσαν τι να το κάνουν. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι στα βαπόρια της γραμμής το καλοκαίρι, θα απαγορεύεται ο ύπνος στις καμπινές διότι θα τσακώνονται οι επιβάτες μεταξύ τους που θα κοιμούνται στους διαδρόμους έξω από αυτές!!!

Link to comment
Share on other sites

Για πρώτη φορά από τότε που δρομολογήθηκαν τα Highspeed στο Αιγαίο, η Hellenic Seways δίνει και επίσημα πλέον ως χρόνο ταξιδιού για την Πάρο (HS2, HS3) 3 ώρες και 10 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι φέτος θα πλέον με 30m/h. Ούτε μίλι περισσότερο, εκτός και αν δούμε κατακόρυφη πτώση της τιμής του πετρελαίου. Ηδη, έχουν ακολουθήσει τα Paros - Naxos τα οποία ταξιδεύουν πλέον με 22.5-23m/h. Αυτά και έπεται και συνέχεια. (Οι Μινωικές έχουν ανακοινώσει για τα Palace τα λιγότερα ημερήσια από κάθε άλλη χρονιά - Τα 30m/h κοστίζουν ....)

Link to comment
Share on other sites

Άντε και του χρόνου τα HS2 & HS3 θα ταξιδεύουν με 25-26 μίλια :D , όπως τα Paros-Naxos, όταν είχαν πρώτο έρθει!!! Ενώ τα Paros – Naxos με καμία 19-20 μίλια :eek::eek: , όπως όλα τα συμβατικά ;);) που δούλευαν τόσα χρόνια, με πρώην πλοιοκτήτες τους (βλέπε ανταγωνισμός)!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα το δρομολόγιο των 07,25 του Blue Star Naxos, το εκτέλεσε το Blue Star Ithaki, ενώ το αντίστοιχο του Ithaki το BS2. Επίσης σήμερα το πρωί, στη συνηθισμένη θέση βρισκόταν μόνον το Ithaki. Ξέρουμς τι έχει συμβεί και για ποιο λόγο συνέβει αυτή η αλλαγή??

Link to comment
Share on other sites

ειναι προγραμματισμενα δρομολογια και αναφερονται και στο site της blue star ferries

καποιες φορες προκειται για εναλλαγη των παρος ναξος απο πρωι απογευμα, ειτε σε μερες αιχμης (μ παρασκευη, παρασκευη και αγ πνευματος παρασκευη παναγιας) κανει τη συροτηνομυκονια το bs 2 και το b s ithaki ενισχυει την παροναξια

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η αλλαγή έγινε προκειμένου να γυρίσουν αντίστροφα τα δρομολόγια των Πάρος - Νάξος. Το BS2, έφυγε από τον Πειραιά από τη γνωστή του θέση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι επειδή το ένα δρομολόγιο έχει "διανυκτέρευση" :) κάθε ημέρα στον Πειραιά και το άλλο στην Σαντορίνη για να μην είναι ρηγμένο το ένα βαπόρι κάθε τόσο σκαντζάρουν δρομολόγια για να πηγαίνουν και οι άλλοι όσο προλαβαίνουν σπίτια τους.Συνήθως βρίσκουν ευκαιρία με κανα απαγορευτικό αν τους έρθει βολικά αλλιώς βάζουν κάποιο από τα μεγάλα και τώρα ΄που έμεινε το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 βάζουν αυτό να κάνει ένα πρωινό. :o

Link to comment
Share on other sites

Το απογευματινό δεν έχει μόνο διανυκτέρευση στη Σαντορίνη, αλλά και στα Κατάπολα και τη Κάλυμνο!!! Εγώ θυμάμαι όταν είχε έρθει το ΝΑΞΟΣ, και είχε πάει πλοίαρχος ο Δ. Παούρης, από το Παναγία Εκατονταπυλιανή είχε μετανιώσει από το θέμα των διανυκτερεύσεων!!! Είχε ξεχάσει τι πάει να πει σπίτι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή ήταν παγιωμένη η κατάσταση και το Πάρος είχε το πρωινό δρομολόγιο με την όποια διαμυκτέρευση τους απέμενε στον Πειραιά και το ΝΑΞΟΣ είχαν το απογευματινό με την όποια διανυκτέρευση τους απέμενε στην Σαντορίνη ή στα Κατάπολα έχοντας περάσε και όλα τα φώκλαντς. :)

Ηταν καθαρό ρίξιμο και μετά από αντιδράσεις του πληρώματος του ΝΑΞΟΣ΄πετύχαν να κάνουν την σκάντζα ανα τακτα διαστήματα :o

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγη γινεται καθε 50 μερες. Το μπερδεμα γινεται οταν βγαινει ενας πλοιαρχος απο το ενα που ειχε διανυκτερευση Πειραια και μετα πηγαινει στο αλλο πλοιο και εχει παλι διανυκτερευση στον Πειραια. Ετσι ο αλλος ειναι παλι ριγμενος. (εχει τυχει αυτο γι αυτο το λεω) :D

Link to comment
Share on other sites

Από 17/6: Καθημερινά εκτός Τρίτης ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ στις 22:00 για Πάρο (03:15 - 03:25) Νάξο (04:25 - 04:35) Ίο (06:05 - 06:15) Θήρα (07:25) με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 10:00 και άφιξη στον Πειραιά στις 19:25.

Επίσης κάθε Δευτέρα - Πέμπτη - Παρασκευή το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ από Πειραιά στις 08:00 για Πάρο (13:15 - 13:25) Νάξο (14:25 - 14:35) Θήρα (17:20) με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 20:00 και άφιξη στον Πειραιά στις 05:20. ΠΡΟΣΟΧΗ:Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δεν θα προσεγγίζει Ίο. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...