Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Έχει φύγει όλο το κουτί ανάμεσα στις τσιμινιερες πλην του fan room, ενώ στο κύριο σαλόνι έχουν ξηλωθεί τα πάντα ακόμη και τα παράθυρα (που προφανώς θα φτιαχτούν νέα). 

Επισης έχουν ξεκινήσει πρυμα εργασίες (τοποθετούνται στηρίγματα κλπ) για να προεκταθει το ντεκ ως πίσω.

 

Link to comment
Share on other sites

https://enandro.gr/oikonomia/8446-andros-queen-ξεκίνησε-η-ανακατασκευή-του-στο-πέραμα.html?fbclid=IwAR26qVqUuSRlq9zYTtIQoIaElSy6ze6kq1BOuhNJ4yfXOMihRxKRr_Pb0dA 
ο παντελής Φύσσας στο φβ ανέβασε από ένα site με εσωτερικές φωτογραφίες του πλοίου τώρα και τα σχέδια της ανακατασκευής του 

Link to comment
Share on other sites

Στο πρωτο σχέδιο φαίνεται να παραμένει ο καταπέλτης ενώ στο ακριβώς από κατω οχι. Καταλαβαινω κάτι λάθος στην αποτύπωση ή υπάρχουν και οι 2 option; Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα εσωτερικά θα είναι άψογο, ωστόσο εξωτερικά νομίζω το πλοίο θα γίνει αρκετά κουτί. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, George...f said:

Στο πρωτο σχέδιο φαίνεται να παραμένει ο καταπέλτης ενώ στο ακριβώς από κατω οχι. Καταλαβαινω κάτι λάθος στην αποτύπωση ή υπάρχουν και οι 2 option; Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα εσωτερικά θα είναι άψογο, ωστόσο εξωτερικά νομίζω το πλοίο θα γίνει αρκετά κουτί. 

Ειναι απο δεξιά και αριστερά! 

Θεολογίζει πάντως, με πρύμνη Έλυρου !! 😁 Βλέπουμε αλλαγή στον καθρέπτη, παραπέτο πρύμα να "στρογγυλέψει", νέα ανοιγματα γκαράζ, νέα μεγάλα παράθυρα και όλο το sun deck ανεμοθώρακες (αυτό με φοβίζει λίγο, θα έχει πουθενά να σταθείς? )... 

Καλή αρχή στις δουλειές ! 

Link to comment
Share on other sites

On 2/10/2022 at 8:19 PM, lathraeos said:

Το GA Plan του πλοίου στη σημερινή του μορφή.

Το αρχείο προέρχεται από κοινοποίηση του χρήστη Tanner Lilley στην ομάδα Ship general arrangement plans and drawings στο Facebook

Silver Queen Deck Plan full.png

Βλέποντας το GA plan και τα τελικά σχέδια στο άρθρο του "Εν Άνδρο", θα σας πω τις σκέψεις μου πως το περίμενα να μετασκευαζόταν το βαπόρι.

Καταρχάς, θα περίμενα να έρθει ο πλώριος καταπέλτης στην πρύμνη, να κάνει παρέα στον πρυμνιό..δίπλα-δίπλα, και να καλυφθεί το κενό "αλά Έλυρος". Μετά, στο άνω γκαράζ, στην πρύμνη να γίνει κλιμακωτή όπως ακριβώς του Aqua Blue, σε τρία ντεκ και να δημιουργηθεί ένα "ψευτοντέκ" πάνω από το κατάστρωμα του άνω γκαράζ όπως μέσες-άκρες αυτό του Aqua Blue με την ρεσεψιόν, τα γραφεία, το λογιστήριο και μερικές αεροπορικές, με έξοδο σε μπαλκόνι όπως ακριβώς είναι στο Aqua Blue. Μπαίνεις από την είσοδο των επιβατών, μια ηλεκτρική σκάλα των 7-8 μέτρων σε ανεβάζει 4 ντεκ και είσαι στην ρεσεψιόν και από εκεί μέσω κλιμακοστασίου ένα ντεκ πάνω για το κυρίως ντεκ επιβατών όπως το βλέπουμε στα σχέδια. Ύστερα, στην πλώρη, να δημιουργηθούν μπροστά από τον καθρέφτη δυο κλιμακωτά επίπεδα όπως είναι ακριβώς στο Superferry και να γίνουν οι χώροι πλώρωματος με κατάληξη στο άνω γκαράζ και να φάει όσο λίγο χώρο από αυτό (όπως πχ έχει γίνει στο Έλυρος). Καμπίνες, τραπεζαρίες, σαλόνια αξιωματικών και πληρώματος όλα εκεί. Το κυρίως ντεκ όπως το βλέπουμε στα σχέδια των Στεφάνου, συμφωνώ μια χαρά είναι όπως είναι. Τέλος, στο ντεκ της γέφυρας, εκεί που βλέπουμε τους χώρους πληρώματος στα σχέδια του άρθρου, (αφού όπως περιέγραψα παραπάνω αυτοί θα βρίσκονται μπροστά από τον καθρέφτη και σε δυο ντεκ σε ένα μικρό μέρος του άνω γκαράζ όπως τους έχει το Έλυρος) , θα το φανταζόμουν να είναι τίγκα στις αεροπορικές, μέχρι το open deck των σχεδίων του άρθρου. Με αυτή την διαμόρφωση το φανταζόμουν περίπου το καραβάκι, να απολέει από Ραφήνα προς Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και με αυτό το κλιμακωτό σουλούπι πλώρα-πρύμα να μανουβράρει με αέρα στο Γαύριο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...