Jump to content
Shipfriends

kostas02

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

454 profile views
  1. Αυτό με την κάθετη ενσωμάτωση που λες, γίνετε για υδροδυναμικούς λόγους πλέον…. Σαυτο το μέγεθος δεν ξέρω κατά πόσο αποδοτικός είναι ο βολβός πόσο μάλλον αυτό… γενικά επειδή έχει αλλάξει 4-5 φορές γεωμετρία η γάστρα του, αμφιβάλω για το κατά πόσο καλοτάξιδο θα είναι. Παρόλα αυτά ομολογώ πως είναι αξιολάτρευτο βαποράκι και η νέα του πλώρη όντος του πήγε.
  2. Πιστεύω δεν τους πέτυχε η επανένταξη του χοριζον στην γραμμή της Κρήτης και Γιαυτο το στέλνουν Αδριατική κακήν κακός…. Αναφορικά με τα σινιάλα της super fast… το μπραντ έπαψε να έχει την ορίτζιναλ ταυτότητα όταν προστέθηκαν στον στόλο τα νέα 1&2… Πλέον είναι απλα άλλο ένα μπραντ του οποίου η μοναδική ταυτότητα είναι ότι εξυπηρετεί τις γραμμές Αδριατικής… Καλός ή κακός το ξεκαθάρισμα των αρμοδιοτήτων του κάθε μπάντ στο πορτφολιο της αττικά είναι θεμιτό ακόμη και αν στην τελική θα έχουμε σινιάλα σούπερ φαστ στο σουπερ σλοου μπλου χοραΐζον.
  3. Νομίζω πως αν απο την μέση και πάνω αντιγράψουν το Κεφαλονιά… θα είναι το πιο όμορφο πλοίο στην Ραφήνα. Δηλαδή να τραβήξουν μαύρη γραμμή στα παράθυρα ίσως και στην γέφυρα.
  4. Το rigel 3 που είναι αδερφό του δεν έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στο κλίμα μας οπότε πιστεύω ανάλογος δεν θα υπάρξει θέμα και με αυτό
  5. Εκτός και αν οι τράπεζες έχουν κάποιο ναυπηγικό πρόγραμμα κατά νου… δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική θα πουλήσουν το μισό capacity (στις πιο κερδοφόρες γραμμές) στον ανταγωνιστή; Πολυ τραβηγμένο να φύγουν και τα 3 κατά την άποψη μου
  6. Η εξαγορά της ανεκ θα μπορούσε να είναι η αφορμή για έναν επικείμενο ανασχηματισμό στο εσωτερικό της αττικά ώστε το κάθε μπραντ να αποκτήσει χαρακτήρα. Δλδ: 1)Η σουπερφαστ να πάρει μεταγραφή τα φοσεν και να μείνει μόνη της στο Ιόνιο 2)Η ανεκ να πάρει τους μεγάλους Ιάπωνες από την μπλου σταρ και να παλέψει (όσο μπορεί) τον ανταγωνισμό του Ιταλού στην Κρήτη 3)Η bs να πάρει όλα τα συμβατικά της hsw και να δραστηριοποιηθεί σε όλο το Αιγαίο εκτός Κρήτης 4)Η hsw θα γίνει ένα μπραντ αποκλειστικά για τα ταχύπλοα. Κάπως έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και κάθε μπραντ θα αποκτήσει συγκεκριμένο σκοπό και χαρακτήρα. Υπεραισιόδοξο πλάνο;; 😂😂
  7. Ξηλώθηκε ο περιστερώνας ανάμεσα στα φουγάρα… προχωρούν οι εργασιες. Από το στορυ του καπογιαννατου
  8. Δεν θα το κρατήσουν, απλά δεν έβαψαν ακόμα το κομμάτι πίσω από την γέφυρα. Αν προσέξεις είναι το παλιό όνομα (χωρίς το jet) ενω έχουν ξεμείνει τα κύματακια και η καρό σημαία από τα σινιάλα των Στέφανου. Θεμα χρόνου να πάρουν πόδι και αυτά.
  9. Όντως είναι αρκετά τα λεφτά αλλά πριν λίγα χρόνια πάνω κάτω έκανε το ίδιο με το συνομήλικο FIOR. Το πήρε σε κακή κατάσταση κοψοχρονιά αλλά πόνταρε σε μια γερή (και ακριβή) μετασκευή για να το φέρει ακριβός στα μέτρα της γραμμής. Αν είχε στενό μπατζετ θα αγόραζε κάτι πιο κατάλληλο για ελληνικές γραμμές όπως έκαναν πρόσφατα οι Στέφανου και ο Μανούσης. (Ότι είπα όμως είναι πάντα στα πλαίσια της εικασίας γιατί μπορεί να μας έρθει τελικά ένας μεγάλος Διονύσιος Σολομός 😂)
  10. Για να ακούγεται ότι η μετασκευή θα γίνει έξω υποψιάζομαι ότι θα δούμε την γέφυρα να κάνει δυο-τρία βήματα μπροστά και να κάθεται πάνω νέο τμήμα της υπερκατασκευής όπως έγινε και στην περίπτωση του Ελυρου.
  11. Για μηχανική βλάβη γράφουν στο θέμα https://www.protothema.gr/greece/article/1249636/mihaniki-vlavi-sto-champion-jet-2-me-943-epivates/
×
×
  • Create New...