allk Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Ο καταπέλτης μένει καθαρά για τυχον μεταπώληση όλα πωλούνται όλα αγοραζονται
lathraeos Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Η αφαίρεση του καταπέλτη θα σημάνει και πρόσθετο κόστος στη μετασκευή (εργατικά, λαμαρίνες). Από τη στιγμή που η εταιρία αποφάσισε, όπως έχουν αναφέρει συνασθαινείς στο θέμα, να προχωρήσει σε λελογισμένες παρεμβάσεις και να αποφύγει μεγάλες δαπάνες αντίστοιχες του SUPERFERRY,γιατί να προχωρήσει σε μια ενέργεια που, εκτός ότι θα καταστήσει το πλοίο λιγότερο λειτουργικό, θα ανεβάσει και τον τελικό λογαριασμό?
Strofalos Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Εγώ θεωρώ πως το ένα πλοίο θα συμπληρώνει το άλλο. Το ένα θα είναι "lux" στοχεύοντας τους επιβάτες με γκαράζ προσανατολισμένο στα ΙΧ και το άλλο θα είναι πιο λιτό (προσοχή, λιτό, όχι σπαρτιάτικο) με γκαράζ προσανατολισμένο στα φορτηγά. Ε, στην δεύτερη περίπτωση, ούτε πολλά-πολλά θες εσωτερικά, ούτε ιδιαίτερες μετασκευές εξωτερικά. Τώρα βέβαια, άμα πάνε και φτιάξουν ένα σωρό καμπίνες στο πλοίο, θα σημάνει πως στοχεύουν και σε κάτι άλλο πέρα από την γραμμή της Ραφήνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Στο πλοίο θα υπάρχουν μίνιμουμ 100 κρεβάτια, που συνήθως είναι η απαίτηση σε κάποιες επιδοτούμενες γραμμές.
pie Posted August 26, 2022 Posted August 26, 2022 Πάντως ακόμα και για τη συγκεκριμένη γραμμή θα είναι συν να έχει καμπίνες. Αρκετός κόσμος με σκυλιά-μωρά κλπ το προτιμάει.
blue star myconos Posted September 8, 2022 Posted September 8, 2022 Μετά από μήνες το πλοίο άνοιξε το ais ξέρει κανείς γιατί το είχε κλειστό τόσο καιρό;
Neptune Posted September 8, 2022 Posted September 8, 2022 Και γιατι να το χει ανοιχτο. Πιο πιθανο σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να το καψει σε κανενα μπλακαουτ ή το βραδυ που σβηνει το βαπορι παρα να τη βγαλει καθαρη.
Ariadne Posted September 8, 2022 Posted September 8, 2022 Το ξαδερφάκι του κατέληξε στην Ινδία για δρομολόγια, όχι σκραπ.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2022 Posted September 10, 2022 On 8/24/2022 at 12:11 PM, AlexF said: Ναι μάλλον θα παραμείνει. Υπάρχει καμια πρόσφατη φωτογραφία από την πρόοδο των εργασιών; Στο Andros Queen έχει σκεπαστεί το ρεμετζο και έχει επεκταθεί το κατάστρωμα του σαλονιού προς τα πρυμα. Ενώ έχουν δημιουργηθεί πολλά ανοίγματα στις μπάντες του σαλονιού και στο καθρέπτη, για να γίνει πιο φωτεινό το εσωτερικό του.
ΟΡΙΩΝ Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Πάντως εξωτερικά δε φαίνεται μεγάλη η πρόοδος των εργασιών. Βέβαια δεν ξέρω τι δουλειά έχει πέσει μέσα.
giorgos_249 Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Ας το δούμε από πλώρα και μια λεπτομέρεια της νέας πρύμνης . 15/9/2022
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2022 Posted September 16, 2022 Το Andros Queen αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 07/01/23 έως τις 12/01/23.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2022 Posted September 23, 2022 Σιγά σιγά κλείνονται τα ανοίγματα στο άνω γκαράζ του Andros Queen.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 Στο Andros Queen πλέον τα συνεργεία έχουν ξεκινήσει πιο εντατικά τις εργασίες της μετασκευής του. Πλώρα βλέπουμε ότι έχουν αφαιρεθεί τα ανάγλυφα γράμματα του παλιού του ονόματος. Πρύμα κόβουν τη λαμαρίνα, εκεί που θα δημιουργηθεί ο καταπέλτης των επιβατών, ενώ αρχίζει και φτιάχνεται το σκέπαστρο στο ανοικτό κατάστρωμα. Εσωτερικά έχουν τοποθετηθεί τα νέα κλιμακοστάσια στα κατάστρωμα των κοινόχρηστων χωρών, χαράζονται τα όρια για τα χωρίσματα για τις καμπίνες των επιβατών.
Petros P Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 (edited) Για ποιά γραμμή είπαμε οτι ετοιμάζεται?Γιατί σαν να είναι κάπως θηριάκι για Ρ-Α-Τ-Μ (+Π-Ν) Edited October 23, 2022 by Petros P
cyclades_shipping Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 (edited) Και αυτό έχω απορία, για Κασοκαρπαθια θα μπορούσε να σταθεί ; Σαφώς ανώτερο από το Πρεβελης καθώς και γρηγορότερο Edited October 23, 2022 by proud_ionian
marioskef Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Πανω κατω στις διαστασεις του Θεολογος ειναι... Νομιζω θελει να ανταγωνιστει ευθεως αυτο το πλοιο...
cyclades_shipping Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Πάντως με τις καμπίνες που έχει παίρνει αρκετές επιδοτούμενες, επίσης οι μεταφορικές ξέρουν ότι η Fast Ferries χειμώνα καλοκαίρι θα έχει θέσεις στο γκαράζ για αυτές όποτε δεν την αλλάζουν και εύκολα.
nomikos Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Καπετάνιος που ήταν πολλά χρόνια στη γραμμή και είναι πολύ γνωστός,μου είπε πως το συγκεκριμένο θα ζοριστεί πολύ στη γραμμή και ιδίως στο Γαύριο και στη Τήνο. Ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μπορεί να το δούμε και σε άλλη γραμμή.
giorgos_249 Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Δεν έχει αλλάξει τίποτα ως στιγμής στα σχέδια της εταιρείας. Είναι όμως πιθανό να δούμε καμιά προσθήκη για να αξιοποιηθούν οι καμπίνες (πχ καμιά Ικαρία?)
George...f Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Συνεχίζω να πιστεύω ότι η όμορφη του πλώρη ήθελε λίγο διαμόρφωση για να δείχνει πιο σύγχρονη και να εκμεταλλευτούν λίγο περισσότερο εσωτερικούς χώρους.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Το πρυμναίο άλμπουρο έχει κοπεί και είναι στο ντοκο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 8 hours ago, George...f said: Συνεχίζω να πιστεύω ότι η όμορφη του πλώρη ήθελε λίγο διαμόρφωση για να δείχνει πιο σύγχρονη και να εκμεταλλευτούν λίγο περισσότερο εσωτερικούς χώρους. Μιά χαρά είναι η όμορφη γιαπωνέζικη πλώρη, είδαμε κ τις σύγχρονες μπαουλοειδείς πλώρες!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now