ΝΗΡΕΑΣ Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Ο proud έχει δίκιο, μελέτα και λίγο τας γραφάς. Από εκεί και πέρα είναι αξιοπερίεργο -εάν υπάρχει προστασία του νόμου- το πως προχώρησαν οι πλειστηριασμοί. Εάν υπήρχε προστασία με μια προσφυγή σε δικαστήριο θα είχαν ακυρωθεί. Μήπως δεν υπάρχει προστασία ή τουλάχιστον από αυτές τέτοιου είδους αιτίες? Πάντως και ο Φ. Μανούσης που είδαμε δεν μιλούσε για παράνομη διαδικασία, αλλά για το Νόνα Μαίρη και την τιμή σκραπ.
proud_ionian Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 αρα ο χρονος (δυο ετη) τρεχει απο το καλοκαιρι του 2010. αυγουστο του 12 θα ληξει το θεμα. τωρα ξεκαθαριζουν καπως τα πραγματα. αν θυμαμαι καλα, οσοι εκ των πιστωτων (ο οποιοσδηποτε εχει λαμβανειν απο τη ΣΑΟΣ) δεν εχει μπει στη διαδικασια, δεν δεσμευεται απο τη συνδιαλλαγη οσον αφορα το υψος της απαιτησης του, αλλα δεν μπορει να προβει σε μετρα αναγκαστικης εκτελεσης (διαταγες πληρωμης, κατασχεσεις κλπ) ΥΓ: δειτε και εδω για το αρθρο 99
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2011 Posted April 7, 2011 Εάν κατάλαβα καλά από το , έγινε ο διαγωνισμός και βρέθηκε πλειοδότης για το ΚΑΒΕΙΡΟΣ (το δελφίνι) και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, ενώ στα αζήτητα έμεινε λόγω τιμής το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Εάν κρίνω από την ...μάλλον πουλήθηκαν και τα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ. Νομίζω όμως ότι ο Φ. Μανούσης απ' ό,τι φαίνεται θα εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα. Και για το Νόνα Μαίρη και το Σαμοθράκη βρέθηκε πλειοδοτης. Το θέμα είναι κατά πόσο θα απομακρυνθούν τα πλοία γιατί η Saos Ferries φέρεται να έχει κάνει ένσταση για την εγκυρότητα των πλειστηριασμών Από την δημοπρασία βγήκαν σε πλειστηριασμό το δελφίνι «Κάβειρος», η «Παναγία Σουμελά», το «Νόνα Μαίρη» και το «Σαμοθράκη», ενώ δεν βρέθηκε μειοδότης για τη «Θεσσαλονίκη». Για το Θεσσαλονίκη ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί, ενώ τα υπόλοιπα πλοία αγοράστηκαν από εταιρεία με έδρα τον Πειραιά. Με τα έσοδα από τον διαγωνισμό, θα πληρωθούν τα χρέη της εταιρείας ΣΑΟΣ προς τον ΟΛΑ. Πηγη: Ε-ΘΡΑΚΗ
georgios express Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 (edited) Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης πήρε την κατάσταση στα (στιβαρά, υποθέτω) χέρια του, διότι απ΄ όσον αντιλαμβάνομαι ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης ακολουθώντας τον βηματισμό της ΜΚΟ επ΄ ονόματι "Διακυβέρνηση ΓΑΠ-Global thinker, local absent" περιμένει να σαλπάρουν μόνα τους το Νόνα Μαίρη και το Μακεδονία. Κι΄ όχι τίποτα άλλο, τα στείλανε (τα βαπόρια λέω) και στον Εισαγγελέα, κατά την Thraki Voice . ΥΓ. Η κaτάσταση των καραβιών είναι τέτοια, που μπροστά τους το Ρομίλντα είναι το Celebrity Equinox. Edited May 29, 2011 by georgios express
NHSOS XIOS Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 αν εχει υποβαλλει αιτηση υπαγωγης, μπορει να εχει ζητησει και αναστολη ολων των αναγκαστικων ενεργειων μεχρι την εκδικαση της αιτησης. σε αυτη την περιπτωση ειναι στο χερι του δικαστη αν θα δωσει αναστολη. ειναι μυλος γενικως η ιστορια και υπαρχει καποιος καλος δικηγορος μπορει να το τραιναρει Τελικα το συμβουλιο επικρατειας της SAOS για τους διαγωνισμους των πλοιων,οποτε μαλλον προχωραει το θεμα.
NHSOS XIOS Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Τις επομενες μερες θα να απομακρυνει τα πλοια της απο το λιμανι.
NHSOS XIOS Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Φανταζομαι σιγουρα τα 3 που εχουν πουληθει αφου λεει οτι ειτε ο πλειοδοτης ειτε η εταιρια θα πρεπει να τα απομακρυνουν.Και επειδη η ΣΑΟΣ δεν νομιζω να θελει να τα 'κουνησει',τα πουλημενα τουλαχιστον θα φυγουν απο αυτους που τα αγορασαν στον πλειστηριασμο.Να δουμε βεβαια αν θα βρεθει ενδιαφερομενος για τον διαγωνισμο που θα γινει μεσα στην βδομαδα για τα αλλα δυο(αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ? και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τα απουλητα)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2011 Posted June 10, 2011 Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και σύμφωνα με το νόμο και το Καταστατικό, καλούνται οι μέτοχοι της Ανώνυμης Εταιρείας με την Επωνυμία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ σε ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση την 30η Ιουνίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 18:30, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης Ενώ πλέον το site της SAOS FERRIES είναι υπό κατασκευήν (έχει μόνο τηλέφωνο επικοινωνίας των γραφείων στη Σαμοθράκη)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Σχέδιο τροποποίησης άρθρων Καταστατικού της ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. επί του οποίου συνέρχεται να ψηφίσει η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 30.6.2011
Steam Packet Co Posted July 2, 2011 Posted July 2, 2011 Hi Guys, What has happened to the website of SAOS Ferries? Also what is the current situation of the PANAGIA SOUMELA? Regards, Ryan.
proud_ionian Posted July 3, 2011 Posted July 3, 2011 saos ferries is under receivership. panagia soumela is laid up at Alexandroupolis Port and local port authorities plan to remove her (rumours say that she has been sold for scrap at auction).
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Οι αποφάσεις της τακτικής γενικής συνέλευσης της ΣΑΟΣ.
proud_ionian Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Σα νάχεις δίκιο, κι όπως λέει εδώ έφυγε για Αλιάγα και μάλλον θα ακολουθήσουν και τα άλλα. στο αρθρο που εβαλε link ο νηρεας, αναφερει οτι πουληθηκαν απο τον μανουση. τελικα τι εγινε με τον πλειστηριασμο που ειχε κανει ο ΟΛΑ; ακυρωθηκε λογω αρθρου 99;
NHSOS XIOS Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Τις επομενες μερες θα να απομακρυνει τα πλοια της απο το λιμανι. Ηταν μεσα στο προγραμμα να τα 'κουνησει' η ΣΑΟΣ,απλως δεν το περιμενε κανεις Μπραβο και στον ΟΛΑ βεβαια καθως στον ΟΛΠ ακομα προσπαθουν να απομακρυνουν τα GAβαπορα (ισως βεβαια σε αυτη την περιπτωση εχει να κανει και με την μη συνεργασια της εταιριας).
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Μόνο που στον ΟΛΑ οι πλειστηριασμοί έγιναν το Μάρτιο και το πρώτο πλοίο έφυγε το Ιούλιο, όποτε στον ΟΛΠ που επικυρώθηκε τέλος Ιουνίου έχουμε ακόμα μπροστά μας!!
enas chiotis Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Ας δούμε πως περιγράφεται η διαδικασία μετά την κατακύρωση για τα πλοία που πούλησε ο μπαρμπα - Γιώργης. Ο πλειοδότης στον οποίο έγινε αναγγελία κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού είναι υποχρεωμένος :• προ και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την κατακύρωση ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ, 10% του συνολικού ποσού προσφοράς συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ . • να καταβάλλει εντός δέκα (10) ημερών από την κατακύρωση το σχετικό τίμημα της προσφοράς του. • να προσέλθει για την υπογραφή της σύμβασης • Από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας από το ΚΛΠ και μέσα στην οριζόμενη στο άρθρο 11 της παρούσας διακήρυξης προθεσμία πρέπει να προβεί στην απομάκρυνση του εν λόγω πλοίου, είτε με ίδια μέσα και προσωπικό, είτε συμβαλλόμενος με τρίτο, ο οποίος κατ' εντολή και για λογαριασμό του πλειοδότη θα προβεί στην απομάκρυνση των πλοίων. Εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση κατακύρωσης ή ανάθεσης καταρτίζεται από την Υπηρεσία η σχετική σύμβαση που υπογράφεται και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Ο ανάδοχος υποχρεούται να ολοκληρώσει τις εργασίες απομάκρυνσης του πλοίου μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας από το ΚΛΠ. Σε περίπτωση παράβασης αυτού του όρου, ανεξαρτήτως των άλλων κυρώσεων, θα επιβάλλεται ποινική ρήτρα σε βάρος του αναδόχου ύψους 1.000 ευρώ, για κάθε μήνα καθυστέρησης.
NHSOS XIOS Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Τα τελευταια πλανα κατα την αναχωρηση του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ αλλα και πως η ΣΑΟΣ την τελευταια στιγμη πληρωσε την εγγυητικη για το πλοιο(πλοια?).
gtogias Posted July 22, 2011 Posted July 22, 2011 Τώρα μπερδεύτηκα. Τα παίρνει η ΣΑΟΣ και τα πουλά για καρφίτσες και όχι το λιμάνι, σωστά?
gpap2006 Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Τί γίνεται με το άδειασμα του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης? ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ απομακρύνθηκαν?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Το lucky star πραγματοποιεί το δεύτερο του δρομολόγιο για τον Aliaga, άρα η saos μετράει μειον ένα ακόμα πλοίο από το στόλο της Αλεξανδρούπολης. Nα υποθέσουμε, όπως είχαμε διαβάσει εδώ, ότι πήρε το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ??? Με το που θα γυρίσει το ρυμουλκό θα παραλάβει το επόμενο, μάλλον το "Νόνα Μαίρη", για να το οδηγήσει και εκείνο στο Τουρκικό διαλύτήριο, ενώ η ίδια διαδικασία θα συνεχισθεί με το "Παναγία Σουμελά" και με το δελφίνι, που βρίσκεται δεμένο στην ιχθυόσκαλα. Αν και, για να πούμε την αλήθεια, δεν μπορούμε να στηριζόμαστε και πολύ στο συγκεκριμμένο δημοσίευμα, τόσο γιατί μίλαγε για άμεση αναχώρηση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ άμα τη επιστροφή του ρυμουλκού από το Aliaga, όσο και για την αισιοδοξία του ότι μέχρι τις 4 Αυγούστου, θα είχαν απομακρυνθεί όλα τα πλοία της ΣΑΟΣ από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Όλα τα πλοία της SAOS θα έχουν φύγει από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης μέχρι στις 4 Αυγούστου.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Τώρα μπερδεύτηκα.Τα παίρνει η ΣΑΟΣ και τα πουλά για καρφίτσες και όχι το λιμάνι, σωστά? Πλέον είναι ξεκάθαρο ότι η ΣΑΟΣ απομάκρυνε τα βαπόρια της, όποτε αυτή καρπώθηκε και το τίμημα της άξιας πώλησης των δυο πλοίων (Σαμοθράκη & Παναγία Σουμελά) της για scrap!!
captain81 Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Ο Μανουσης ξαναχτυπα!!! http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&contentid=16015
enas chiotis Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Κατεβαίνω στον Πειραιά να κόψω εισιτήρια. Ελπίζω μόνο το ΙΧ να μην έχει πρόβλημα να ανέβει τον καταπέλτη. Το ότι υπάρχει καποια κινητικότητα στην εταιρεία υπάρχει, αφού κατάφερε και ξέμπλεξε τα παροπλισμένα της Αλεξανδρούπολης και τα έστειλε για σκραπ, αλλά το να αναστήσει τους συγκεκριμένους λαζάρους, θεωρώ ότι ούτε η ΝΕΛ δεν θα το τολμούσε.
gtogias Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Φαίνεται μάζεψε κάτι ψιλά από την πώληση των πλοίων που πήγαν για σκραπ, βλέπει και τους άλλους να είναι στα τελευταία τους και ετοιμάζεται να ξαναεμφανιστεί?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now