Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Μία απορία έχω...

Οι χωρητικότητες Κ.Ο.Χ που δίνει για τα πλοία, είναι μετά τις μετασκευές?

Δηλαδή το Αγιάσου ας πούμε είναι 10729 μετά τη μετασκεύη και το αδελφό του Κρημνιώτισσα 4772 (σελ. 28)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αντικατάσταση Κεντρικού Πράκτορα στην Αλεξανδρούπολη,

H SAOS FERRIES σας ανακοινώνει ότι διακόπτει την συνεργασία της με το Κεντρικό Πρακτορεία της Αλεξανδρούπολης της κ.Βατίτση. Η εταιρεία μας λειτουργεί πλέον δικό της κεντρικό πρακτορείο στο λιμένα Αλεξανδρούπολης με τηλεφωνικά νούμερα 25510 23306 25510 23307 Και αρ fax 25510 23726.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Διάβασα ότι από 1ης Ιουλίου θα μπεί και δελφίνι στη γραμμή Αλεξ/πολη-Σαμοθάκη και προφανώς θα πρόκειται για το Κάβειρος.
Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια. Κάποιοι βέβαια εκεί πάνω τρέφουν ελπίδες ότι θα δρομολογηθεί γύρω στον Δεκαπενταύγουστο, αλλά δεν το βλέπω πιθανό. Είναι λογικό να ετοιμασθεί το πλοίο από ακινησία, για να δουλέψει μόνο 15-20 μέρες?
Link to comment
Share on other sites

Στις 24-12-06, ειχα γραψει

Όπως έγραψε ο Neptune, η ΣΑΟΣ όντως επιθεώρησε το Πλατύτερα.

Αλλά εκτός από το Πλατύτερα, έχουν δει και αλλά δυο από την Ιαπωνία. Με το ένα από αυτά να έχει κλείσει ήδη (έτσι λένε οι πληροφορίες μου). Μιλάνε για βαπόρι μέχρι 100μετρα μήκος.

Τα πλοία που θα αντικατασταθούν είναι το Νονά Μαίρη και το Αρσινόη.

Στο θεμα βλαβες Νονα Μαιρη, o Lefteris 68 χθες εγραψε:

Νομίζω πως διανύουμε τις τελευταίες του μέρες στην Ακτοπλοία.Έτσι και θα μας αφήσει και θα το αφήσουμε ήσυχο.

Απο οτι φαινεται υπαρχει μια εντονη φημολογια, οτι το Νονα Μαιρη θα μας αποχαιρετισει συντομα. Για να δουμε, εαν η τελευταια επισκεψη του κ. Μανουση στην Ιαπωνια (ηρθε στην Ελλαδα παραμονη των εγκαινειων του Νησος Χιος), ηταν να υπογραψει για την αγορα του αντικαταστατη του Νονα Μαιρη ή απλως ηταν μονο για το New Akatsuki που εκανε μια επισκευη πριν λιγες εβδομαδε:)

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι βλέπω είναι κι αυτό χωρίς υπερκατσκευές!!

Αλλά μετά την εμπειρία του Παναγία Σουμελά και του Μακεδονία, θα περιμένουμε να δούμε τι θα δούμε άραγε???

Link to comment
Share on other sites

Ε ρε να γινει κανενα μπραφ και να βγαλουνε πρασινο οι εκλογες...

Η που ο Φωτης θα γινει Χαμαιλεοντας η που θα εξαφανιστει απο προσωπου γης

Link to comment
Share on other sites

ean htan RoRo tote h metaskeuh san yparxon den prokeite na piasei akoma kai an htan ekloges. Egeine tosh fasaria me to teleutaio e3airesimo Antras kalvos pou pia kathgorhmatika den 8a 3anadoume maimoudia. opote xreiazonte polla leuta gia thn swsth metaskeuh tou.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχεις δίκαιο Άγγελε, αλλά επειδή μάλλον δεν θα είναι η μοναδική αγορά πλοίου από την εταιρεία, φαίνεται ότι δεν έχουν άμεσο πρόβλημα με τα λεφτά. Από ότι λένε οι πληροφορίες μου, αγόρασε και άλλο ένα πλοίο από την Ιαπωνία.

Θα σας πληροφορήσω σε λίγες μέρες μόλις επιβεβαιώσω το όνομα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης γίνεται αναφορά για αγορά δύο νέων πλοίων.

Κατ' αρχήν χάρηκα για την "...αγορά δύο νέων πλοίων" :) Όταν διάβασα το κείμενο κατάλαβα ότι θα δούμε μάλλον 2 πλοία από αυτά που συνηθίζει να φέρνει η εταιρεία, δυό πλοία (όχι απαραίτητα νέα):D

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ εγκρίθηκε η αγορά δυο πλοίων στη συνέλευση της εταιρείας. Το ένα είναι το Liberty Bell που σας είχα ενημερώσει. Το άλλο πλοίο πρέπει να είναι το Ferry Kikai από την ίδια εταιρεία που έχει αγοράσει Μακεδονία και το New Akatsuki.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά λύστε μου μια απορία...Χωρίς να έχει καλά καλά τελειώσει η μετασκευή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ελπίζω μόνο να μην έχουμε κανα...διπλωματικό επεισόδιο για το όνομα του...ξέρετε από ποιούς :rolleyes: ) πάει και φέρνει άλλα δύο για να τα κάνει τι;;;

Link to comment
Share on other sites

Η ΣΑΟΣ είναι η χαρά της επισκευαστικής στο πέραμα... όχι όμως και των ναυτικών:confused: Αφού μετά τις επισκευές τα περισσότερα της πλοία παροπλίζονται τουλάχιστον μισό χρόνο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι το LIBERTY BELL που λέει ο Π100 παραπάνω προορίζεται για να αντικαταστήσει το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ.

Επίσης θέλω να πιστεύω ότι το FERRY KIKAI προορίζεται για να αντικαταστήσει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ.

Εμένα η απορία μου παραμένει για που προορίζει το NEW AKATSUKI!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mε το NEW AKATSUKI μπορεί να χτυπήσει κάποιες από τις επιδοτούμενες πχ. της Αλεξ/λης-12νησου. Κάποια στιγμή είχε μιλήσει ο Μανούσης για να βάλει και επιβατηγό στη γραμμή της Χίου-Λέσβου αλλά το θεωρώ απίθανο, εκτός και αν το δοκιμάσει από Λαύριο.

Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ δεν βλέπω να το ξεχνάμε σύντομα. Πιο πιθανή βλέπω μια αντικατάσταση του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ που συνεχίζει να σέρνεται.

Link to comment
Share on other sites

To New Akatsuki οπως και το Μακεδονια μετα τη μετασκευη θεωρω πως δεν εχουν καμια σχεση ποιοτικα με το στολο τησ ΣΑΟΣ.Ισως με αυτα τα πλοια να ηταν σε θεση να χτυπησει και αλλες γραμμες περα απο αγωνες.Κυριως το New Akatsuki ειναι νεο σε ηλικια σχετικα, με καλη χωρητικοτητα και 22+ μιλια.Με μια ποιοτικη μετασκευη ακομα και Δωδεκανησα θα μπορουσε να δρομολογηθει

Link to comment
Share on other sites

Άμα πάρει τίποτα άγονες το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ να δώσω συγχαρητήρια εκ των προτέρων στον πλοίαρχό του που θα το πάει διότι είναι μονοτίμονο,οι προπέλες του κάνουν πολύ μικρό ζεύγος κι αν δεν κάνω λάθος είναι και μπαταριστές οι μηχανές του χωριά την μετσκευή που κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το θάρος που μπορώ να πάρω και με πληροφόρηση μάλλον καλύτερη από τους περισότερους από σας θέλω να σας πω ότι

α) Το LIberty Bell όντως προορίζετε για αντικατάσταση του Νόνα Μαίρη.

β) Όλα τα άλλα παίζονται , οι γραμμές που ακούγονται είναι πολλές και καλύπτουν σχεδόν όλο το νησιωτικό πλεγμα της Ελλάδας όμως τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί.Να σας ενημερώσω γιατί νομίζω δεν έχει αναφερθεί πουθενά ότι έγινε απόπειρα να πάρει τις άγονες του Ρομίλντα το Εξπρές Λήμνος , όμως δεν έγινε δεκτή η πρόταση της εταιρείας από το Υπουργείο γιατί έλειπε ένα χαρτί για την πιστοποίηση του και συμόρφωση με τα αναγκαία λόγω Στοκχόλμης(????).

Όλες οι γραμμές παίζουν και τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες και φυσικά το βόρειο Αιγαίο.Το που θα "καθήσει" η μπίλια είναι θέμα συγκυριών νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εταιρία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ πρώην ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Α.Ε., με σκοπό την ενημέρωση και διευκόλυνση των μετόχων της, ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενημερώθηκε στη συνεδρίασή του στις 15/11/2007 για το περιεχόμενο του εγγράφου του άρθρου 4 του Ν. 3401/2005 για την αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας κατά 49.549.971,00 ευρώ που αντιστοιχεί στο εισφερόμενο λόγω συγχώνευσης με απορρόφηση κεφάλαιο της εταιρίας ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ.

Το έγγραφο του άρθρου 4 του Ν. 3401/2005 είναι στη διάθεση του κοινού:

α. Στα γραφεία της Εταιρείας ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. ,Ελαιών 57 , Νέα Κηφισιά ,Αθήνα, τηλ. 2106250000 fax 2106250163

β. Στα γραφεία της Εταιρείας ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. (πρώην ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ Α.Ε.), Αλεξ. Παπαναστασίου 31, Τ.Κ. 54639 Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310943000 fax 2310944385

γ. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας (www.galis.gr) και του Χρηματιστηρίου Αθηνών(www.ase.gr)

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΜΑΝΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ

Κάποιος πιο «οικονομικός αναλυτής» μπορεί να μας εξηγήσει τι ακριβώς θέλει να πει η ΣΑΟΣ με αυτή την ανακοίνωση??

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...! Ακούσαμε για αγορά των πλοίων της HSW και τη γραμμή των Σποράδων, ακούσαμε μέχρι και δραστηριοποίηση στην Ιταλία - Αλβανία ή Κροατία (!!!);):eek: αλλά μία φορά τη λέξη Σαμοθράκη δεν την είπε ο κύριος Μανούσης. Μία αναφορά γίνεται μόνο στο άρθρο για το νησί και αυτή στο ιστορικό από τον δημοσιογράφο! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Με χθεσινή ανακοίνωση της η εταιρεία ενημερώνει πως στις 18/12 ξεκινάει η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών της στο χρηματιστήριο ενώ παράλληλα θα γίνει και η επίσημη αλλαγή της επωνυμίας από από Νίκος Γκάλης σε Saos.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρέπει η εταιρεία να αποκτήσει λίγη σοβαρότητα αν θέλει να καταφέρει κάτι.. Δεν γίνεται να μεταβάλλεται ο στόλος της κάθε μήνα εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων ή αλλαγών στις στρατηγικές επιλογές. Δεν γίνεται να αλλάζουν τα δρομολόγια κάθε 20 μέρες πολλές φορές και 2-3 μέρες πριν από προγραμματισμένα δρομολόγια..!

Η είσοδος στο Χρηματιστήριο ήταν και είναι μια καλή ευκαιρία για ανανέωση στο εταιρικό προφίλ και στη φιλοσοφία της εταιρείας. Οι ερασιτεχνισμοί (και μάλλιστα σε τέτοιο βαθμό) δεν αρμόζουν σε μια εταιρεία που έχει αναπτυξιακές προθέσεις (σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της).

Είχε την ευκαιρία της εδραίωσης στη γραμμή του Αιγαίου με την Β. Ελλάδα, αλλά κάνει ότι μπορεί να το χάσει εντελώς....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...