Jump to content
Shipfriends

Mishi (ΙΜΟ 9244398)


Recommended Posts

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ‘’MISHI’’ ΣΥΝΕΧΕΙΖΕΤΑΙ ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ! 

Το νεοαποκτηθέν πλοιο της SAOS FERRIES ταξιδεύει αυτήν την στιγμή με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Εχει διανύσει χιλιάδες μίλια έχοντας κάνει στάσεις ανεφοδιασμού στην Μανίλα  και Σιγκαπούρη. Επόμενες στάσεις του, ειναι το Κολόμπο της Σρί Λάνκα και η Τζέντα. Στην συνέχεια μέσω Σουέζ θα έρθει στην Ελλάδα! 
Στον Πειραιά θα μετασκευαστεί κυρίως εσωτερικά, χωρίς να αλλάξει τις κύριες γραμμές του ωστε να μεταφέρει εκατόν πενήντα ΙΧ αυτοκίνητα και επτακόσιους επιβάτες.  
Ειναι καιρός λοιπόν να του δώσουμε ενα σωστό όνομα!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!   ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΝΟΙ ΜΑΣ!
Προτείνεται μας ονόματα στέλνοντας μηνύματα στο messenger 
Ο νονός το όνομα του οποίου θα επιλεγεί θα ταξιδεύει δωρεάν με το πλοίο μαζι με  το αυτοκίνητο του και την οικογένεια του (τεσσερα μέλη) για όσο  αυτό θα ανήκει στην εταιρεία μας. Στην περίπτωση που υπάρξουν περισσότεροι του ενός, που θα προτείνουν το όνομα που θα επιλεγεί, θα γίνει κλήρωση.
Το βίντεο ειναι απο την Μανίλα.

Και το κείμενο από το fb της ΣΑΟΣ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, nomikos said:

Κάποιος καμιά φωτογραφία;Αν δρομολογηθεί ακτοπλοία σε καμιά μικρή άγονη θα μιλάμε για μια πολύ καλή προσθήκη.

Φαίνεται στο βίντεο που ανέβασε ο Petros P. με το Voyager Of The Seas.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τον Μανούση η μετασκευή του πλοίου θα γίνει στο ναυπηγείο του Καπογιαννάτου το πλοίο θα δέχεται 700 επιβάτες και 150 ι.χ. υπό την επίβλεψη της ναυπηγού κυρίας Πετυχάκη και του νηογνώμονα Rina!!!

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/21/2021 at 10:37 AM, Shippihs said:

Εδώ εχει μερικές φωτογραφίες απο το εσωτερικο του. Αυτό που δεν έχω καταφέρει να βρω είναι κάνα βιντεάκι με επιβίβαση στο γκαραζ ή φωτο του 

Έχει 2 φωτο, ημία δείχνει ξεκάθαρα το σημείο επιβίβασης - αποβίβασης οχημάτων και η άλλη επιβατών:

MISHI.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 2 μέρες ξεκίνησαν ελασματουργικές εργασίες στον Ναυπηγείο του Καπογιαννάτου να δούμε εάν το χρονικό όριο που έχει θέσει εταιρία και πλοιοκτήτης είναι εφικτό δηλαδή ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο σε 4 μήνες!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως για να βάλει τον καταπέλτη πρύμα πρέπει να σηκώσει το γκαραζ, αφού από τις φωτό που ανεβάζει το ναυπηγείο, από τσιμινιέρα και πρύμα είναι πολύ χαμηλό.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον πλοίο που ταιριάζει σε πολλές γραμμές, αλλά γενικά πολλές και δύσκολες/ακριβές δουλειές (σαν το Μακεδονία τότε) που αξίζει άραγε τον κόπο να γίνουν?

Δεν καταλαβαίνω γιατί να πάει να χτυπήσει κάποιος σε πλειστηριασμό και στη συνέχεια να φερει αυτο το πραγμα απο την άλλη άκρη της γης (και να ρίξει και 500 χιλιάρικα μόνο για να το φέρει) αν πρέπει να φτιάξει από την αρχή σχεδόν το μισό πλοίο?  Υπήρχαν πόσα άλλα Ιαπωνικά πλοία πιο "ετοιμα"....

Αν είναι να στοιχίσει 10 εκατομύρια όλο το project, στα 15 χτίζεις στο Πέραμα ένα 75μετρο ferry και χτυπάς όποια άγονη θες με υψηλότερα μισθώματα κιόλας λόγω ηλικίας του πλοίου... Και σου μένει και ένα αξιόλογο πλοίο που έχει ακόμη πραγματική ζωή μετά την οικονομική απόσβεση της επένδυσης, σε αντίθεση με αυτό που σε 10 χρόνια θα είναι 36 ετών.....  

 

( Οταν λεω 75μετρο ferry εννοώ πχ ένα αδερφάκι του Aqua Spirit, ή και λίγο μεγαλύτερο )

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να φτάνουν 15 εκατομμύρια για κλειστό ferry 70 και βάλε μέτρων. Μάλλον πολλαπλάσιο είναι το κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...