hsw Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 (edited) Γιατί αποκλείουμε η σύγκριση ως προς τη διάρκεια ταξιδιού να γίνεται με τα FC 5 & 6; Μπορεί να αντικαθιστούν τα υπερήλικα δελφίνια, όμως πιστεύω ότι τα νέα πλοία θα συντελέσουν στη μείωση των δρομολογίων των καταμαράν, άρα θα μειώσουν και το χρόνο ταξιδιού εκείνων των δρομολογίων! Δηλαδή το πιθανότερο είναι πχ το χειμερινό πρωινό δρομολόγιο των 9/9:30 που κάνουν τα αργά καταμαράν να γίνεται από τα νέα πλοία, όπως και τουλάχιστον 2-3 καλοκαιρινά δρομολόγια για Πόρο / Ύδρα / Σπέτσες να γίνονται από τα aero (τώρα γίνονται 1-2), άρα σε αυτές τις περιπτώσεις θα έχουμε μείωση στο χρόνο ταξιδιού. Προσωπικά δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο να μείνει στην Αίγινα το FD 29 ως νεότερο ή το 19 ως ανακαινισμένο και τα 3 aero να δρομολογηθούν στη γραμμή μέχρι Σπέτσες. Άρα από τη στιγμή που θα αποσυρθούν 1-2 δελφίνια και θα δρομολογηθούν στη θέση τους 3 πλοία, θα έχουμε και σε κάποιο βαθμό αντικατάσταση των καταμαράν. Και η συντόμευση του ταξιδιού σ' αυτή την περίπτωση μέχρι και 30 λεπτά κάνει διαφορά. Edited April 2, 2021 by hsw
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 Μόνο με αυτό το σενάριο που γράφεις θα μειωθεί η προσφερόμενη χωρητικότητα σε θέσεις στη γραμμή για Ύδρας Σπέτσες και ειδικά τώρα που θα υπάρξει ανταγωνισμός, το θεωρώ αδύνατο!!
hsw Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 (edited) Ίσα ίσα που λόγω ανταγωνισμού θα έχουν ένα λόγο παραπάνω να προτιμήσουν να δρομολογήσουν νεότευκτα πλοία, πιο γρήγορα και πιο άνετα από τα αργά καταμαράν! Εξάλλου σε αυτή την περίπτωση θα αυξηθούν τα δρομολόγια (το ένα δρομολόγιο FC 5/6 θα γίνει 2 δρομολόγια από τα aero) το οποίο συνεπάγεται καλύτερη κάλυψη και περισσότερες επιλογές για τον επιβάτη. Όλα αυτά βέβαια θα εξαρτηθούν από πάρα πολλούς παράγοντες και είναι πολύ νωρίς για να προβλέψουμε με βεβαιότητα τί θα γίνει σε ενάμιση χρόνο χωρίς να έχουμε και δείγμα της κατάστασης και με τις δύο εταιρείες στη γραμμή, όμως επιμένω ότι τα νέα πλοία μπορεί να προορίζονται και για αντικατάσταση κάποιων δρομολογίων καταμαράν. Edited April 5, 2021 by hsw
Champion Jet_2 Posted October 28, 2021 Posted October 28, 2021 Ακρα του τάφου σιωπή για το project.Άλλες εταιρείες στο εξωτερικό στο site τους μας ενημερώνουν συνεχώς για την πρόοδο εργασιών των υπό κατασκευή πλοίων τους και εδώ τίποτα...Γνωρίζει κάποιος τίποτα παραπάνω και την φάση ναυπήγησης στην οποία βρίσκονται τα πλοία;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2021 Posted October 28, 2021 Προχωράει η κατασκευή των πλοίων και ήδη άνθρωποι της εταιρείας βρίσκονται στο ναυπηγείο και παρακολουθούν τη ναυπήγηση τους
Annivas Posted October 28, 2021 Posted October 28, 2021 Η παράδοση προγραμματίζεται για το πρώτο τον Φλεβάρη και για τα άλλα δυο τον Απρίλιο .
Nick the Greek Posted October 29, 2021 Posted October 29, 2021 Αν δεν κάνω κάπου λάθος τα πλοία έχουν τα ακόλουθα ΙΜΟ: Το πρώτο με yard number 308 έχει ΙΜΟ 9952787 Το δεύτερο με yard number 309 έχει ΙΜΟ 9952799 Το τρίτο με yard number 310 έχει ΙΜΟ 9952804 Το καθένα φέρει 2 τετράχρονες/12-κύλινδρες μηχανές Caterpillar C32 ACERT.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 (edited) Τα τρία νέα πλοία φαίνεται ότι προορίζονται να δρομολογηθούν ως έξης: Δυο στη γραμμή Πειραιά Αίγινα Αγκίστρι και ένα στη γραμμή για Ύδρα Σπέτσες, δηλαδή όπως είναι και τώρα τα τρία δελφίνια της HSW. Edited November 18, 2021 by proud_ionian Σπέτσες
Petros P Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 Αυτό σημαίνει ότι τα δελφίνια αποσύρονται ; καμια ιδέα για ονόματα ;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 Προς το παρόν ακούγεται ότι δεν θα αποσυρθούν τα δελφίνια. Δηλαδή θα έχουν τα χαρτιά τους ενεργά και θα αποφασιστεί αργότερα εάν θα ταξιδέψουν ή όχι το καλοκαίρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 On 1/28/2021 at 3:37 PM, Petros P said: Η ονομασία θα είναι συνέχεια των flying cats η πάμε σε κάτι νέο Θα πάμε σε μια μίξη παλιού με νέου στην ονοματοδοσια.
hsw giorgos Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 (edited) Μην τα πεις όλα σήμερα, άσε κάτι να έχουμε να ασχοληθούμε! χαχα Edited January 22, 2022 by Nick the Greek Quote
hsw giorgos Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 (edited) αν ήταν όλα στο πιάτο δν θα είχε σασπενς! χαχαχα Edited January 22, 2022 by Nick the Greek Quote
Nikos_Chania Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 Δεν βλέπουμε ταινία/σειρά στο νετφλιξ για να εχει σασπενς. Σε επικοινωνία μου με τα ναυπηγεία, μου δήλωσαν οτι δεν ανακοινώνουν την πρόοδο των ναυπηγησεων καθως είναι στην ευχέρεια της εκάστοτε εταιρίας. Παρ ολα αυτα το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022. Τόση μυστικοπαθεια δεν έχουμε τελικά μόνο εμείς, αλλά και στην βόρεια Ευρώπη.
polmyt Posted January 22, 2022 Posted January 22, 2022 Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μυστικοπαθειας στη Β.Ευρωπη ,οσο της εταιριας Αν υπαρχουν ρητρες και εντολη απο την εταιρια να μην διαρευσει τιποτα, το ναυπηγειο δεν προκειται να μιλησει
hayabusagr Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Εντάξει λογικό είναι. Αυτό έλειπε να έδιναν πληροφορίες για ναυπηγησεις ή οτιδήποτε άλλο σε όποιον αποφάσιζε να στείλει ένα email και να ρωτήσει. Εκτός κι αν ο @Nikos_Chania επικοινώνησε με άλλη ιδιότητα. Αλλά και παλι λογικό είναι να έχει πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες μόνο κάποιος μικρός κλειστός κύκλος της εκάστοτε εταιρείας για ευνόητους λογους
Petros P Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Για να ξεκινήσει να έρχεται εδώ (αν δεν έρθει φορτωμένο σε πλοίο), θα πρέπει να περάσει κάποιες επιθεωρήσεις . Ε τότε θα φανεί το όνομα και στο equasis λόγω νηογνώμονα
Annivas Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Και το πρώτο αλλά και τα δυο επόμενα φορτωμένα θα έρθουν .
Nikos_Chania Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 6 hours ago, hayabusagr said: Εντάξει λογικό είναι. Αυτό έλειπε να έδιναν πληροφορίες για ναυπηγησεις ή οτιδήποτε άλλο σε όποιον αποφάσιζε να στείλει ένα email και να ρωτήσει. Εκτός κι αν ο @Nikos_Chania επικοινώνησε με άλλη ιδιότητα. Αλλά και παλι λογικό είναι να έχει πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες μόνο κάποιος μικρός κλειστός κύκλος της εκάστοτε εταιρείας για ευνόητους λογους Ο υποτιμητικός λόγος δεν είναι αρετή. Ωστόσο στα πλαίσια του marketing, πολλοί χρησιμοποιούν την δημοσιότητα για επίτευξη συγκεκριμένων σκοπών. Βλέπουμε π.χ. εταιρείες κρουαζιέρας να έχουν μια διαρκή επικοινωνία με δημοσιοποιηση των ναυπηγησεων τους κ.ο.κ. Το να τεθεί ένα ερώτημα για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα για δημοσιοποιηση σχετικά με ενα project, δεν ειναι και παραβίαση πρωτοκόλλων κρατικών υπηρεσιών. Επώνυμα ερωτήθηκαν, επώνυμα απάντησαν. Φαντάζομαι όμως, πως αν μου απαντούσαν μια πληροφορία που θα ενδιέφερε το φόρουμ, θα ήταν η πλέον ευπρόσδεκτη να γραφτεί.
hayabusagr Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 (edited) Δεν γράφω ποτέ υποτιμητικα ούτε με υπονοούμενα για κανέναν και αυτό νομίζω είναι αποδεδειγμενο όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω πραγματικά που είδες ότι σε υποτιμησα. Η απορία σχετικά με το αν επικοινώνησες με άλλη ιδιότητα ήταν γνήσια καθότι δεν γνωρίζω που και πανω σε τι μπορεί να εργάζεται ο καθένας. Από εκεί και πέρα προφανώς αν υπήρχε κάποια πληροφορία ειναι απόλυτα λογικό οτι θα ήταν ευπρόσδεκτη Edited January 23, 2022 by polmyt quote
MILTIADIS Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Νομιζω οτι το προτζεκτ ειναι ουτως ή αλλως ιδιαιτερα μικρο για να διαφημιστει ακομα και αν η Αττικα ηταν η πλεον λαλιστατη του κλαδου. Δεν εχει κανενα λογο να βγαζει ανακοινωσεις μεχρι την παραλαβη τους.
marioskef Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Στα 22 εκατ. Δεν έχω δει και πολλά μεγαλύτερα projects τα τελευταία πολλά χρόνια...
MILTIADIS Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Eνα ferry 20ετιας κανει τα διπλα+. Αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.Ειναι μια πολυ θετικη εξελιξη για τον Σαρωνικο αλλα δεν ναυπηγειται και ο Τιτανικος για να καθονται να μας δειχνουν καθε βδομαδα πως πανε οι εργασιες.Θεωρω σωστη την τακτικη τους. Τα λεφτα που εδωσε η Αττικα για scrubbers ειναι περισοτερα απο αυτα εδω και πολυ καλυτερος/πιασαρικος λογος για διαφημιση.
Nick the Greek Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Εγώ πιστεύω πως από την πλήρη σιωπή(που έχουμε σήμερα) μέχρι το ερασιτεχνικού επιπέδου διαδικτυακό πανηγυράκι(που θα γελούσαμε μαζί τους αν έκαναν), υπάρχει και μέση οδός. Νεότευκτα κάνουν μετά από πάρα πολλά χρόνια ανεξαρτήτως ύψους επένδυσης, δεν είναι κακό να το διαφημίσουν λιγάκι στην τοπική κοινωνία και να δημιουργήσουν το αίσθημα της προσμονής γι αυτά όπως και την πεποίθηση πως ανταποκρίνονται σε αυτά που ζητά το κοινό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now