Nick the Greek Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 (edited) Σήμερα μάθαμε και το όνομα του πρώτου ropax της Moby που η εταιρεία προτίθεται να κατασκευάσει στο Guangzhou, στα πλαίσια της τελετής για την κοπή του πρώτου ελάσματος για το πλοίο. Και το όνομα αυτού, Moby Fantasy, που φυσικά θυμίζει και ένα παλαιότερο πλοίο της εταιρείας. Έχουμε και καινούριο μακέτο, εντάξει δεν το λες και όμορφο εκ πρώτης όψεως. Αλλά αυτό δε νομίζω πως είναι κάτι που μας εκπλήσσει σε αυτά τα μεγέθη. Τα μακέτα και το άρθρο από το ship2shore. http://www.ship2shore.it/upload/images/06_2020/qdw-200602132535.png Και πρυμνιά άποψη έχουμε, με την Moby να διατείνεται πως οι τρείς καταπέλτες πρύμα είναι κάτι το επαναστατικό και θα βοηθήσουν στο να φορτο-εκφορτώνει το πλοίο σε χρόνο ρεκόρ. Τρίχες λέω εγώ, κάποια πλοία της GNV έχουν ήδη 3 καταπέλτες οπότε δεν είναι κανένας νεωτερισμός, ενώ πολλά θα παιχτούν και στις υποδομές της ξηράς και το αν και κατά πόσον μπορούν να διοχετεύσουν με το σωστό τρόπο τα ΙΧ που θα περιμένουν. http://www.ship2shore.it/upload/images/06_2020/mobynew-200602132636_big.png Τα πλοία θα έχουν εγκατεστημένα scrubbers με την παράδοση ενώ ενδιαφέρον είναι το ότι θα είναι αυτό που λέμε στο Πλεβούνοβο, LNG-ready. Θα έχουν δηλαδή έτοιμες τις εγκαταστάσεις έτσι ώστε αν οι πλοιοκτήτες το αποφασίσουν να δύνανται σχετικά εύκολα να μετατραπούν σε πλοία που θα καίνει υγροποιημένο φυσικό αέριο. Η εταιρεία λέει πως θα πάνε στη Σαρδηνία, είτε από Γένοβα, είτε από Λιβόρνο και λένε πως θα μπορούν να μπούν σε όλα τα ιταλικά λιμάνια. Εμένα για το παλιό λιμάνι του Λιβόρνο, επιτρέψτε μου να είμαι επιφυλακτικός. Μιλάμε για 237 μέτρα μήκος και 32 πλάτος, σαν panamax βασικά. Από χωρητικότητα έχουμε 2,500 χιλιάδες επιβάτες, 1300 ΙΧ, 550 καμπίνες και υπηρεσιακή 23.5 κόμβων ενώ η μέγιστη θα είναι στα 25. Απίθανα νούμερα ενώ ο Onorato λέει πως θα είναι εσωτερικά "σαν κρουαζιερόπλοια". Για το τέλος αφήνω αυτό που για μένα είναι το πιο ζουμερό στο άρθρο: Ότι δηλαδή στο project ΔΕΝ συμμετέχει πια η GNV και ο Aponte. Εδώ σίγουρα υπάρχει μεγάλο παρασκήνιο για το πως και γιατί και πιστεύω πως θα μάθουμε στο μέλλον. Το ρεζουμέ είναι πως ο Onorato συνεχίζει σαν μοναχικός cowboy και δεδομένων των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει, είναι απορίας άξιον αν θα δούμε αυτά τα πλοία με τα σινιάλα της Moby από το 2022 οπότε και υπολογίζεται η παράδοση του πρώτου. Ο Vincenzo όμως μας έχει δείξει πως είναι κατσαρίδα και επιβιώνει, το μόνο σίγουρο είναι πως έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα επεισόδια να δούμε ακόμη. Edited March 20, 2023 by Nick the Greek
Agaios Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 Κουτί θα κάτσει αυτό το πλοίο στον Γκριμάλντι. Βέβαια μέσα σε δύο χρόνια μπορεί να έχουν συμβεί τα απίστευτα( χρεοκοπία Μανώλη ή γιγάντωση του φίλου μας του Onarato) αν και δεν το νομίζω. Πάντως ,όπως είπες και εσύ φίλε @Nick the Greek πιθανότατα αυτά τα βαπόρια να καταλήξουν σε άλλα χέρια και όχι στην Moby.
gtogias Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 H ουσία όμως είναι ότι οι ακτοπλοΐα στην Ευρώπη αλλάζει με τρελούς ρυθμούς, καλούς-κακούς, αντιαισθητικούς, δεν έχει σημασία, ενώ εμείς πάμε ολοταχώς προς τα πίσω, διευρύνοντας συνέχεια το χάσμα.
MILTIADIS Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 Οπως εχω ξαναγραψει,δεν θα μου κανει καμια εντυπωση αν ο ομιλος Onorato καταφερει να ορθοποδησει και να υλοποιησει τελικα το εν λογω project για τα 2 νεοτευκτα.Στην χειροτερη περιπτωση πιστευω οτι θα χασει τον ελεγχο της Tirrenia αλλα δεν θεωρω πολυ πιθανη μια ολικη καταρευση,οχι επειδη ειναι''too big to fail''αλλα κυριως επειδη απ οσο εχω διαπιστωσει απο την ενασχοληση με τη ακτοπλοια της γειτονος οι 3-4 οικογενειες που ελεγχουν το ακτοπλοικο παιχνιδι εχουν πολυ στενους δεσμους με το πολιτικο και τραπεζικο συστημα. Και για καλη τους τυχη(σε αντιθεση με τους δικους μας)εχουν καταφερει να εχουν οι ιδιοι τον ελεγχο των επιχειρησεων τους και οχι οι τραπεζες που τους δανειζουν. On 9/18/2019 at 9:12 PM, MILTIADIS said: Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ομιλος θα καταφερει να ορθοποδησει τα επομενα χρονια παρα τα τωρινα αρνητικα αποτελεσματα βλεπουμε οτι ο Τιμημενος(Onorato) εχει διαθεση να"σπασει αυγα"τοσο μεσω της επιθετικης πολιτικης που ακολουθει,στην πραξη,απεναντι στην επιθεση που δεχεται απο τον ομιλο Γκριμαλντι(νεα πλοια,νεες γραμμες,διαχειριση terminals κα)ενω και ο δανεισμος της Moby αν δεν κανω λαθος ειναι γυρω στα 160μυρια αρκετα μικροτερος δηλαδη απο αντιστοιχες Ελληνικες εταιρειες.
Nereus Posted June 2, 2020 Posted June 2, 2020 (edited) Περίπου 240 εκατομμύρια και για τα δυο ήταν το αρχικό deal αλλά μετά από όσο γνωρίζω το γύρισε σε sale and lease back (Φαντάζομαι με κάποιο option αγοράς στο τέλος του Charter) Με την ICBC οπότε εκεί σίγουρα θα έπεσε η τιμή (τουλάχιστον λογιστικά) Edited June 2, 2020 by Nereus
Shippihs Posted October 12, 2021 Posted October 12, 2021 Προχωραει και ετοιμάζεται και αυτό να αναλαβει καθηκοντα
Shippihs Posted November 6, 2021 Posted November 6, 2021 (edited) Να και οι πρώτες του φωτο μισοβαμμένο Edited November 6, 2021 by Shippihs
Ariadne Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Φωτογραφία όπου έστω και έμμεσα βλέπει κανείς το Moby Fantasy. Όμορφο μου φαίνεται θα γίνει.
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Author Posted July 15, 2022 Sea trials αυτές τις ημέρες για τον ζίγαντα, κοίτα να δείς που αντί να δεί τα ραδίκια ανάποδα η Moby, θα παραλάβει και νεότευκτο.
Nick the Greek Posted July 22, 2022 Author Posted July 22, 2022 Σήμερα ξύπνησαν και οι Ιταλοί για τα sea trials, να και μια φωτογραφία. Κολοσσιαίο.
Ariadne Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Πολύ όμορφο, κατά τη γνώμη μου. Και χωρίς ανοιχτό γκαράζ 👍
Petros P Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Το οτι δε το εχουν βάψει είναι μηπως τελικα καταλήξει σε καμια αλλη εταιρεία ?
Nick the Greek Posted July 22, 2022 Author Posted July 22, 2022 Δεν είναι εντελώς άστοχο αυτό που λές. Με δεδομένο ότι η Moby υπάρχει ακόμη ελέω του σωτήρα αυτών Gianluigi Aponte, δεν είναι καθόλου στη σφαίρα της φαντασίας. Αν το λιγουρεύεται η GNV για παράδειγμα, να το βλέπαμε εκεί υπό μορφήν ναύλωσης. Αλλά αυτό για μένα μικρή σημασία έχει. Αυτό που είμαι πολύ περίεργος να μάθω είναι αν τελικά αυτό το LNG-ready που υποτίθεται πως είναι το πλοίο, έχει πραγματοποιηθεί ή αν έμεινε στα χαρτιά. Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή είναι πως θα χρησιμοποιηθούν αυτό και το αδελφό του. Για το Λιβόρνο πιθανόν να υπάρχουν πρακτικά προβλήματα όπως είπα παραπάνω. Έστω όμως πως δεν είναι έτσι και το πλοίο μπαινοβγαίνει άνετα. Λιβόρνο - Όλμπια σημαίνει απ' ευθείας σύγκρουση με της κρουιζάρες του Grimaldi. Να κάνει τέτοια επιθετική κίνηση ο Aponte? Δεν είναι καθόλου εκτός του επιχειρηματικού του χαρακτήρος αλλά στον τομέα τον φέρρυ δεν έχουμε δεί ακόμη τέτοια δείγματα. Η δική μου γνώμη είναι πως πιθανότερο να το δούμε στο Genova - Olbia. Εκεί η GNV έχει το Rhapsody και η Moby τα Moby Drea και Moby Otta. Με ένα σμπάρο, θα μπορούσε να αντικαταστήσει 3 μικρότερα τριγώνια δηλαδή. Αυτή η γραμμή βέβαια είναι κυρίως καλοκαιρινή οπότε το χειμώνα μάλλον (και)κάπου αλλού θα πάει. Όπως και να έχει, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πράγμα.
Mike18 Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 Κάπου διάβασα σε ένα ιταλικό σαιτ ότι και τα δύο τα καινούργια θα τα πάρει η gnv.( Δεν θυμαμαι το σαιτ για να το βρω 😂)
Nick the Greek Posted July 22, 2022 Author Posted July 22, 2022 Αν είναι αληθές, τότε το Genova - Palermo είναι μια επιλογή που δουλεύει όλο το χρόνο.
proud_ionian Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 11 minutes ago, Mike18 said: Κάπου διάβασα 3 minutes ago, Nick the Greek said: Αν είναι αληθές, Διαβαζετε shipfriends On 6/10/2022 at 1:13 AM, proud_ionian said: Σύμφωνα με το shipping italy, με βάση την τελευταία επικαιροποίηση του σχεδίου διάσωσης, το ποσοστό της MSC στη Moby θα αγγίξει το 49%. Όσο για τα νεότευκτα, είναι πολύ πιθανόν να περάσουν απ' ευθείας στην MSC και να παρακαμφθεί το leasing δι αντιπροσώπων
proud_ionian Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 To mania nave εχει βιντεο το πλοιο μεσα εξω και πολλες φωτο. Λιτο φαινεται μεσα
proud_ionian Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 5 hours ago, proud_ionian said: Εδώ έχει φωτό και εκτενές ρεπορτάζ. Μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκίνησει για ευρωπή https://www.niferry.co.uk/ Στην ιδια αναρτηση εκτος απο το P & O Pioneer βλεπουμε και το Moby Fantasy
proud_ionian Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 Το πλοίο πρέπει να παραδόθηκε, αν διαβάζω καλά τα ιταλικά του Google translate
MILTIADIS Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 Παρεληφθη και σε λιγες μερες ξεκιναει για την Ιταλια.Σε δρομολογια θα μπει απο τα μεσα Μαιου.
Nick the Greek Posted May 12, 2023 Author Posted May 12, 2023 Η απόρριψη της προσφυγής του Grimaldi σχετικά με το πλάνο διάσωσης της Moby/Tirrenia άνοιξε το δρόμο σύμφωνα με το Shipping Italy για την ενεργοποίηση του Moby Fantasy. Η συμφωνία για την 10ετή bareboat ναύλωση του πλοίου με υποχρεωτική αγορά στο τέλος της περιόδου υπεγράφη κι έτσι πιστεύω δεν θα αργήσουμε να το δούμε στην Ιταλία.
Nick the Greek Posted May 16, 2023 Author Posted May 16, 2023 Όλα έτοιμα ήταν, το κομβίον πατήθηκε και το πλοίο είναι ήδη εν πλώ πρός τη Μεσόγειο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now