Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί αν σκάσουν οι αερομεταφορες θα πάρουν μαζί τους τράπεζες και κράτη.. Για να αντιληφθεί κάνεις τα μεγέθη.. 

Στην Ευρώπη δραστηριοποιούνται περίπου 670 Ferries ενώ αντίστοιχα δραστηριοποιούνται περίπου 7000 αεροσκάφη.. 

Αν αναλογιστεί κάνεις όχι μόνο το κόστος κτησεως που στα αεροσκάφη είναι πολλαπλάσιο, και το κόστος χρήσεως που επίσης είναι πολλαπλάσιο αλλά τον οικονομικό αντίκτυπο που έχει στις οικονομιες κάθε χώρας μέλους τόσο τουριστικά αλλά και επαγγελματικά μπορούμε να καταλάβουμε γιατί το βάρος πέφτει εκεί και κάνουν τα στραβά μάτια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά μάλλον επιβλαβής για την υγεία φαίνεται να είναι ο SARS-Cov-2 επειδή εντός 3μήνου έχει κοστίσει την ζωή σε >300.000 ανθρώπους σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας, χωρίς να λαμβάνεται υπ΄ όψιν η εσκεμένη υποκαταγραφή στην Ρωσία του Πούτιν την Τουρκία του Ερδογάν και μάλλον στην Κίνα (που βαρύνεται όχι με την διασπορά ενός "εργαστηριακής προέλευσης" ιού, αλλά με την καθυστερημένη ενημέρωση για το είδος και την έκταση της μέχρι τον Φεβρουάριο ενδημίας αρχικά και επιδημίας κατόπιν). Αν εζητείτο η γνώμη των συγγενών των νεκρών, μάλλον δεν θα θεωρούσαν τον θάνατο των αγαπημένων τους μεγάλο δούλεμα. Επομένως τα μέτρα που βοήθησαν στον περιορισμό της διάδοσης στην κοινότητα, απέδωσαν όχι τυχαία και κατόρθωσαν να μην επιβαρύνουν το διαχρονικά προβληματικό ΕΣΥ. Όσο για την διαβόητη ανοσία αγέλης, χωρίς εμβόλιο αυτή δεν επιτυγχάνεται. Καμία λοιμώδης νόσος δεν εξαλείφθηκε επειδή νόσησε όλος ο πληθυσμός, αντιθέτως οι λοιμώδεις νόσοι επανέρχονται και σκοτώνουν όταν η εμβολιαστική κάλυψη  υποχωρεί κάτω από ορισμένο ποσοστό. Στοιχεία από την Ιρλανδία υποδεικνύουν ότι τα ποσοστά εμβολιασμού πρέπει να υπερβούν το 95% για την πρόληψη της εξάπλωσης της ιλαράς.

Για τα αεροπορικά ταξίδια και μη λησμονώντας το τεράστιο ειδικό βάρος της βιομηχανίας αυτής (και τη  επακόλουθη διαπλοκή και εξάρτηση, that's life): Iοί και βακτηρίδια που προκαλούν αερογενείς (airborne) λοιμώξεις δεν μεταδίδονται εύκολα στο εσωτερικό των αεροσκαφών όχι επειδή πετάνε στα 40.000 fts κοντά στον Ύψιστο, αλλά επειδή ο εξωτερικός αέρας θερμοκρασίας -55 βαθμών Κελσίου είναι στείρος και εισάγεται στην καμπίνα του αεροσκάφους,  αναμιγνύεται με τον υπάρχοντα αέρα της καμπίνας και φιλτράρεται από φίλτρα HEPA (High-efficiency particulate air) που κατακρατούν (EU) τουλάχιστον το 99.95% σωματιδίων διαμέτρου 0,3 μm (διάμετρος κορωνοϊού=0,2μm). Εδώ όμως εφαρμόζεται το θεώρημα της κίνησης Brown (Brownian motion), σύμφωνα με το οποίο μόνο το 0,03% σωματιδίων αυτής διαμέτρου 0,2μm διαπερνούν τα φίλτρα HEPA). O αέρας της καμπίνας σε αεροσκάφη τύπου A32O ανανεώνεται (όχι ανακυκλώνεται) περίπου ανά 3-4 λεπτά. Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει ασφάλεια 100%. Οι βεβαιότητες δεν χαρακτηρίζουν την γνώση. Πριν δεκαπέντε χρόνια το έγκυρο ιατρικό περιοδικό "Ιnternal Medicine Journal" συμπέρανε ότι "..studies of ventilation systems and patient outcomes indicate the spread of pathogens during flight occurs rarely". Επομένως τα αεροπορικά ταξίδια είναι μάλλον ασφαλή όσον αφορά σε αυτό, αλλά αν θέλατε την δική μου άποψη, δεν θα επιδιώξω να ταξιδέψω πριν παρέλθει ένα ικανό διάστημα από την επανέναρξη των αεροπορικών δρομολογίων.

Τέλος υπάρχει και το σοβαρό ζήτημα του ανορθολογισμού, και της προσπάθειας ακραίων ομάδων να υπονομεύσουν τα θεμέλια των δημοκρατιών μέσω της όχι τυχαίας αλλά καλώς προγραμματισμένης και καθοδηγούμενης διασποράς fake news και συνομωσιολογικών θεωριών. Να μην γίνει ο ιός αιτία να θριαμβεύσουν οι ανερμάτιστοι δικαιωματιστές και οι ψεκασμένοι ακραίοι, θερίζοντας την οργή και την απογοήτευση που έρχεται με την οικονομική κρίση που ήδη είναι εδώ και απιελεί όλους.

Internal Medicine Journal 2005, 35, 50–55.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, georgios express said:

Οι βεβαιότητες δεν χαρακτηρίζουν την γνώση.

Πάρα πολύ σωστά, και θα συμπλήρωνα την επιστημονική γνώση (ο πυρήνας της επιστήμης είναι η αβεβαιότητα).

Σχετικά με τον αέρα της καμπίνας στα αεροσκάφη, έχω διαβάσει σχετική βιβλιογραφία που επιβεβαιώνει όσα αναφέρει ο georgios express. Βέβαια πολύ λογικός είναι και ο φόβος αλλά και οι ενδοιασμοί που μπορεί να έχει κάποιος για το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. Κατά τα λοιπά, θα συμφωνήσω με τις σκέψεις που παρατίθενται από τον georgios express. 

 

Edited by Superfast VI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Χωρίς να επεκταθώ πολύ απλά να υπενθυμίσω ότι οι άνθρωποι διαχρονικά αποκτουσαν ανοσία αγέλης και αυξημένη άμυνα σε διάφορες ασθένειες που έχουν ήδη εκτεθεί. Τρανό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της άφιξης των Ισπανών και πως με την ευλογιά (και άλλες αρρώστιες) ξεπαστρεψαν τους κατοίκους του νέου κοσμου (αζτεκους). Η ανοσία της αγέλης είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη και πολλοί καταξιωμένοι επιστήμονες είναι ένθερμοι υποστηρικτές είτε μας αρέσει είτε όχι. 

Τώρα όσο για τη μεταδοτικότητα μολυσματικων ασθενειών στα αεροπλάνα πάρα πολλές έρευνες έχουν δείξει (και πολύ πριν το κορονοϊό) ότι ένας επιβάτης που νοσεί εάν ειναι σε κοντινή απόσταση έχει μεγάλες πιθανότητες να μολύνει κάποιον συνεπιβάτη. Μια από αυτές τις έρευνες μπορεί να τη διαβάσει κάποιος εδω https://www.pnas.org/content/115/14/3623

Τα φίλτρα βοηθούν αλλά όχι όσο πιστεύεις οπότε don't hold your breath που λένε στο χωριό μου. 

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας με το άρθρο που παρατίθεται. Μιλάει για καταγραφή κάποιων δεκάδων περιπτώσεων μετάδοσης μολυσματικων ασθενειών σε πάνω από τρία δις πτήσεων. Αυτό που εξετάζει ουσιαστικά είναι η κινητικότητα των επιβατών κατά τη διάρκεια της πτήσης. Πάντα μιλάμε για στατιστική η οποία περιέχει την αβεβαιότητα στην οποία αναφέρεται και ο georgios express παραπάνω. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αεροπλάνο σημαίνει αεροδρόμιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης, για να έρθουμε και στο θέμα μας που είναι τα πλοία 😊, η κινητικότητα των επιβατών μέσα σε ένα πλοίο με 1500 άτομα πχ είναι πολύ μεγάλη. Βέβαια δε διαφωνεί κανείς ότι ποτέ και πουθενά δεν υπάρχει απόλυτη ασφάλεια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Απολυτη ασφαλεια δεν υπαρχει πουθενα.Προσπαθεις απλα να μειωσεις τις πιθανοτητες

Στα πλοια θεωρω οτι πολυς κοσμος θα επιλεξει πρωινα δρομολογια ,οπου υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, στα οποια θα μπορει να κατσει πιο ευκολα στο καταστρωμα κατα τη διαρκεια του ταξιδιου ,μειωνοντας ετσι τις πιθανοτητες να κολησει μεσα στο πλοιο

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το άρθρο δεν μιλάει για τρία δις πτήσεων..τόσες δεν έχουν γίνει από την απαρχή της αεροπλοοιας..Απλά αναφέρει ότι 3 δις επιβάτες χρησιμοποιουν αεροπλάνο κάθε χρόνο σαν εισαγωγή. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 10 διηπειρωτικες πτήσεις και συνέλεξαν 229 δείγματα. Το συμπέρασμα είναι ότι οι επιβάτες σε κοντινή απόσταση έχουν μεγάλη πιθανότητα μόλυνσης. 

 we present heat maps illustrating the probability that each passenger will have close contact with the infectious index passenger and the probability that an infectious index passenger will infect each of the other passengers. The 11 nearest neighbors have a high probability of becoming infected.

Το νόημα μου ειναι ότι σε ένα πλοίο με πολλαπλασιασιους χώρους σε τμ ανά επιβάτη έχουν περιορισμούς ενώ στο σαρδελοκουτι είναι όλοι δίπλα δίπλα χωρίς κανένα πρόβλημα ενώ αποδεδειγμένα υπάρχει υψηλός κίνδυνος μετάδοσης. 

Τώρα γιατί έχει γίνει αυτό δεν χρειάζεται να το ξαναπούμε.. When money talks.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι ασφαλώς, τρία δις πτήσεων επιβατών (το έφαγε το πληκτρολόγιο 😁). Δεν είναι μόνο το σαρδελοκούτι είναι και το αεροδρόμιο. Το when money talks είναι το μόνο σίγουρο, συμφωνούμε. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι συμφωνούμε. Το αεροδρόμιο, τα ΜΜΜ για το αεροδρόμιο (στο εξωτερικό τα χρησιμοποιούν κατά κόρον.. Όχι σαν εδώ που όλοι πάνε με αμαξάκι) η γνώμη μου είναι ότι αποφάσισαν μπρος τα καλή τι είναι ο πόνος. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα αλλο κομματι που αφορα τα πλοια ειναι τα τουριστικα ημεροπλοια.Πραγματικα ειμαι περιεργος να δω πως στο καλο θα δουλεψουν

Εκει και μειωμενο πρωτοκολλο να υπαρχει ,ειναι τοσος πολυς ο κοσμος πανω τους, που και παλι ο ενας πανω στον αλλο θα ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Λίγη τροφή για περαιτέρω σκέψεις και έξω από τον ιό ...

Καταλαβαίνω βεβαίως, ότι την παρούσα στιγμή οι μόνοι νεκροί που μετράνε στην Ευρώπη είναι αυτοί από τον ιό, και οι υπόλοιποι δε λογαριάζονται σχεδόν, αλλά 

καλό είναι να αρχίζουμε να κατανοούμε, πως πεθαίνουν άνθρωποι και εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων και μάλιστα όχι λίγοι.

Η μετάφραση είναι μέσω Google, αλλά πιστεύω το κείμενο να είναι κατανοητό.

Σημερινό άρθρο σε μεγάλη γερμανική εφημερίδα (Tagesspiegel του Βερολίνου):

Καθυστερημένες καρδιακές παθήσεις, αυξημένες αυτοκτονίες: Γιατί όχι μόνο ο ιός θέτει σε κίνδυνο την υγεία στην κρίση της κορώνας

Το Sars-Cov-2 σε κάνει να αρρωσταίνεις, αλλά το κλείδωμα και ο φόβος στον πληθυσμό είναι επίσης επικίνδυνα. Ένα πρόβλημα: παρά τα συμπτώματα, οι ασθενείς αποφεύγουν να επισκέπτονται το γιατρό.

Ωστόσο, μέτρα για την καταπολέμηση των ιών, όπως οι περιορισμοί επαφής και οι συνέπειές τους στην οικονομία, η έλλειψη φαρμάκων ή η συγκέντρωση ιατρικών πόρων στο Covid-19, μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία.

Οι κλινικές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και επίσης στη Γερμανία αναφέρουν ήδη "δραματικές μειώσεις" στην εισαγωγή ασθενών με καρδιακή προσβολή, προειδοποίησε η Ευρωπαϊκή Εταιρεία Καρδιολογίας τον Απρίλιο, αν και οι συστάσεις για διαμονή στο σπίτι ρητά δεν ισχύουν για ασθενείς με καρδιακές προσβολές. Σχετικά συμπτώματα, δήλωσε η πρόεδρος της Μπαρμπάρα Καζάτι.

Λιγότεροι ασθενείς στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης στη Γερμανία

Γερμανικές κλινικές ανέφεραν επίσης λιγότερα δωμάτια έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με το Επιστημονικό Ινστιτούτο του AOK, τον Απρίλιο παρατηρείται μείωση των καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων κατά περίπου 30% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Επιπλέον, διαγνώστηκαν 51% λιγότερες αναπνευστικές ασθένειες, 47% λιγότερες πεπτικές ασθένειες, 41% λιγότερες ασθένειες του κυκλοφορικού και 29% λιγότεροι τραυματισμοί και δηλητηρίαση.

Οι ειδικοί φοβούνται ότι οι άνθρωποι θα αγνοήσουν τα προειδοποιητικά σημάδια

Ωστόσο, είναι σαφές ότι η συμβουλή πρέπει να είναι: "Μην καθυστερείτε την επαφή με το γιατρό σε περίπτωση δυνητικά απειλητικών για τη ζωή καταγγελιών, όπως πόνος στο στήθος." 

Επειδή οι μειώσεις σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης "δεν σημαίνουν ότι τα εμφράγματα μειώνονται, αλλά ότι οι ασθενείς δεν πηγαίνουν στην κλινική για φόβο", δήλωσε ο Karl Stangl, Διευθυντής Καρδιολογίας στο Charité, το Tagesspiegel . «Φοβόμαστε ότι αν οι ασθενείς επανέλθουν, τα εμφράγματα θα είναι πιο σοβαρά επειδή η ζημιά έχει αυξηθεί».

Κίνδυνος επίσης από αναβαλλόμενες εργασίες

Επιπλέον, περίπου 30 εκατομμύρια προγραμματισμένες επιχειρήσεις έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί λόγω της πανδημίας του κοροναϊού. Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ εκτιμούν αυτό χρησιμοποιώντας δεδομένα από 359 κλινικές σε 71 χώρες. 

Ορθοπεδικές επεμβάσεις στις αρθρώσεις του γόνατος και του ισχίου, αλλά και στη χειρουργική επέμβαση καρκίνου, περίπου 36.000 στη Μεγάλη Βρετανία, επηρεάζονται. «Η κατάσταση των ασθενών μπορεί να επιδεινωθεί και να μειώσει την ποιότητα ζωής τους, ενώ περιμένουν μια αναβολή της επέμβασης», δήλωσε ο Aneel Bhangu, ένας από τους ερευνητές που συμμετείχαν. Η αναβολή χειρουργικής επέμβασης, για παράδειγμα σε περίπτωση καρκίνου, μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε θάνατο.

Χωρίς προστατευτικά μέτρα, ο HIV, η φυματίωση και η ελονοσία θα μπορούσαν να προκαλέσουν περισσότερους θανάτους από το Covid-19

Συνολικά, οι συνέπειες της πανδημίας μπορεί να είναι καταστροφικές παγκοσμίως. Τα αποτελέσματά τους, σε συνδυασμό με υπάρχουσες καταστάσεις συγκρούσεων, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε «βιβλική πείνα» και 300.000 θανάτους την ημέρα, προειδοποίησε το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων του ΟΗΕ. Η πανδημία θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επισιτιστική ασφάλεια και θα επηρεάσει τις αλυσίδες εφοδιασμού, ανέφεραν ερευνητές από το Imperial College London την Τρίτη - συμβουλεύουν επίσης τον ΠΟΥ.

Αυτό πρόσφατα τόνισε ότι η έλλειψη εμβολιασμών και άλλων προληπτικών μέτρων κατά των λοιμώξεων με HIV, φυματίωση ή παθογόνα ελονοσίας σχετίζεται με σημαντικούς κινδύνους για την υγεία - για παράδειγμα σε αφρικανικές χώρες, όπου επί του παρόντος υπάρχουν περίπου 70.000 λοιμώξεις Sars CoV-2 και 2400 θάνατοι σύμφωνα με τον Covid -19 τεκμηριώνεται η ασθένεια.

Σύμφωνα με μοντέλα των ερευνητών του Λονδίνου, η πανδημία θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα δέκατο έως το ένα τρίτο περισσότερους θανάτους από αυτές τις μολυσματικές ασθένειες μέσα σε πέντε χρόνια: Στην περίπτωση του HIV, για παράδειγμα, διακόπτοντας τη θεραπεία, η οποία σε άτομα με θετικό HIV οδηγεί στο ξέσπασμα του AIDS ή σε επιδείνωση της πορείας μπορώ.

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2020 at 6:42 PM, ΟΡΙΩΝ said:

Αυτή τη στιγμή αυτό (δυστυχώς) δεν ισχύει. Η κάθε χώρα κάνει τη δική της πολιτική. Οι Βρυξέλες είναι απλός θεατής, στην καλύτερη περίπτωση σύμβουλος.

 

Εδώ θα τους κάνω λίγο το συνήγορο, υπό την έννοια πως ό,τι και να πράξουν, δαρμένοι θα είναι. Αν γινόταν το αντίθετο, επενέβαιναν δηλαδή και επέβαλλαν μια πολύ αυστηρή πολιτική τύπου Ιταλίας κλείνοντας άπαντα τα σύνορα, και εμείς εδώ στην Ελλάδα είμασταν ακόμη έγκλειστοι με 2 κρούσματα, θα είχε γίνει επανάσταση. Γιατί όποια απόφαση κι αν έπαιρναν θα έπρεπε να ισχύει για όλη την Ένωση κι όχι επιλεκτικά. Όπως και να το κάνει κανείς, είναι μια εξαιρετική περίπτωση, όμοια της οποίας δεν έχουμε ξαναζήσει. Οπότε κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά για το τι είναι σωστό και τι λάθος. Θα το δείξει ο χρόνος. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά η κυβέρνηση του ΗΒ συμφώνησε να δώσει άλλα 39 εκατομμύρια ευρώ, πλέον των ήδη χορηγηθέντων 19 εκατομμυρίων πρός τις ακτοπλοικές, σε συγκεκριμένες γραμμές. Την πρόκριση για τα μπικικίνια παίρνουν η Stena Line, P&O, Britanny, Seatruck, DFDS όπως και το Eurotunnel. Δεν είναι και λίγα τα χρήματα. Την ίδια στιγμή βέβαια το συνδικάτο των ναυτικών RMT είναι ανάστατο γιατί όπως υποστηρίζουν η ενίσχυση δίδεται χωρίς να υπάρχει δέσμευση από μέρους των εταιρειών πως θα διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας. Και φυσικά οι βολές απευθύνονται και πρός τους ιδιοκτήτες της P&O. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα άλλο πραγματάκι που ήθελα να γράψω εδώ και καιρό, έχει να κάνει με το γεγονός ότι πουθενά στον πλανήτη ή τέλος πάντων σχεδόν, δεν είδαμε ανθρώπους να λιμοκτονούν λόγω της πανδημίας. Το παγκόσμιο supply chain φαγητού και πρώτων υλών παρασκευής του, συνέχισε να δουλεύει έστω κι αν τα σύνορα έκλεισαν για τους ανθρώπους. Όσο θυμάμαι, μόνο η Ρουμανία σε κάποια στιγμή περιόρισε τις εξαγωγές σιτηρών, μικρά προβλήματα είχαμε στην Αργεντινή και στη Βραζιλία λόγω καραντίνας αλλά κατά τα άλλα το σύστημα δούλεψε.

 

Το ερώτημα είναι πως και γιατί. Πως δεν επιβεβαιώθηκαν οι απαισιόδοξοι ενώ εδώ που τα λέμε θα μπορούσαν να είχαν βγεί αληθινοί, έστω και μερικώς. Ένα μεγάλο κομμάτι ήταν θεωρώ πως τα κράτη έκαναν διαθέσιμες ενισχύσεις και πιστώσεις για την αγορά τροφών και πρώτων υλών, ενώ φρόντισαν είτε με το καλό, είτε με πειθαναγκασμό τα λιμάνια και τα τμήματα cargo των αεροδρομίων, όπως και τα σύνορα να παραμείνουν ανοιχτά για τη διακίνηση των προιόντων. Ευτυχώς ή δυστυχώς γι αυτούς που δουλεύουν σε αυτούς τους τομείς, είναι θέμα επιβίωσης του πληθυσμού το να μείνουν ανοιχτά.

 

Υπάρχει όμως και ένα άλλος λόγος που δούλεψε το όλο πράγμα. Μπορεί να έχεις και τα χρήματα για να τροφοδοτηθείς, και τα λιμάνια ανοιχτά αλλά να μην έχεις από κάποιον να αγοράσεις, και εννοώ αυτοί που δουλεύουν μαζί σου σαν χώρα να μην έχουν να σε τροφοδοτήσουν, ενώ αυτοί που έχουν να σε τροφοδητήσουν, να μη σου πουλάνε. Κι εδώ έρχεται στο παιχνίδι για μένα μια από τις ευεργετικές επιπτώσεις -γιατί υπάρχουν και τέτοιες- της παγκοσμιοποίησης και του ελεύθερου εμπορίου: είναι πια πολύ πιο εύκολο και δυνατό να συνάψεις εμπορικές συμφωνίες ανά τον πλανήτη και όταν ένας εταίρος σου για κάποιο λόγο δεν μπορεί να σε τροφοδοτήσει, εσύ να στραφείς σε κάποιον άλλον.

 

Φανταστείτε έναν κόσμο όπως παλιά με αντίπαλα πολιτικά μπλόκ, που οι μισές χώρες δε θα έχουν εμπορικές σχέσεις με τις άλλες μισές. Ή που θα υπάρχουν διάφορα εμπάργκο και περιορισμοί όπως αυτοί που υφίσταται το Ιράν για παράδειγμα, φανταστείτε αυτό σε μεγαλύτερη κλίμακα στον πλανήτη. Κάτι σαν αυτό που κάνει -ή απειλεί να κάνει- ο βαψομαλλιάς με διάφορες χώρες που δεν του κάνουν τα χατήρια, ή τον ηθελημένο απομονωτισμό του μπουνταλά της Downing Street. Τροφή για σκέψη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι κανόνι.. Τουλάχιστον όχι όπως το γνωρίζουμε στην Ελλάδα.. Αίτηση πτώχευσης είναι που στην ουσία τους δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά με ένα πλάνο εξυγίανσης.Η OSG για παράδειγμα βάρεσε το ίδιο κανόνι έχασε κοσμάκης τα λεφτά του στο χρηματιστήριο αλλά σήμερα ζει και βασιλεύει (αρκετά μικρότερη και μαζεμένη βέβαια). Θα μου πείτε δεν είναι το ίδιο αλλά το νόημα μου ειναι ότι δεν θα κλείσει.. Ίσως να συρρικνωθεί (αν και δεν το νομίζω) ίσως να παραμείνει η ίδια και να κάνει deferrals και haircuts σε δάνεια.. Το θέμα είναι ότι η συνέχεια θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ιδιο πραγμα λεμε ;) 

κανονι ξεκανονι, καποιοι θα κλαινε με μαυρο δακρυ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυρίως αυτοκίνητοβιομηχανίες, η IBM και η Lyft (κάτι ανάλογο της Uber) και όλοι οι μικρομετοχοι.. Ωραία συνταγή.. God bless America and chapter 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...