Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21

Recommended Posts

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα πρόσφατα με το Thunder στη Κρήτη.Παλαιότερα είχε αναφερθεί στο φόρουμ πως είναι ένα εξαιρετικό και ανακαινισμένο ταχύπλοο.Με αυτά που είδαν τα μάτια μου το επιβεβαιώνω.

Για ταχύπλοο το προσωπικό μου φάνηκε μεγάλο,στα σαλόνια πρέπει να ήταν κοντά στα 10 άτομα.Όλα ήταν καθαρά,καινούρια και στη πένα,οι χώροι έξυπνα φωτίζονται,οι χρωματισμοί δε κουράζουν και γενικά στην ανακαίνιση,του έκαναν πάρα πολύ καλή δουλειά.Να σημειώσω πως το μαγαζάκι ήταν ανοιχτό ενώ χρησιμοποιούνται μόνο το πρυμνιά κλιμακοστάσια.Κόσμος λίγος γύρω στα 100 άτομα και στα πάνω και στα κάτω.Σίγουρα αυτό είναι στα υπέρ του να το προτιμήσει κάποιος,αν αναλογιστεί κάνεις πως στον ανταγωνισμό γίνεται ο κακός χαμός από κόσμο.Το Power πρέπει να ταξιδεύει πρωτόκολλο.Να προσθέσω πως οι τιμές είναι πολύ πιο κάτω από τον ανταγωνισμό,ιχ 60 ευρώ,επιβάτης 80,ενώ στη Sea Jets ιχ 87(αν είναι πάνω από 4,2 μέτρα 180 ευρώ!!!,σοβαρά κατεβαίνουν με μέτρο στο γκαράζ)και επιβάτης πάλι 87 αν θυμάμαι καλά.

Πάντως το Thunder είναι ίσως η καλύτερη επιλογή στα ταχύπλοα για να πάει κανείς Κρήτη από Κυκλάδες.Και το λέω αυτό έχοντας κάνει αρκετά ταξίδια με όλους..

Για να δούμε και μερικές φώτο και μια άποψη του γκαράζ του.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρή εταιρία, αξιόλογο πλοίο, πολύ καλά λόγια απ' όλους. Μακάρι να πετύχει. Πάντως από κίνηση όσες φορές έχω χαζέψει δεν πρέπει να έχει μέχρι στιγμής την αναμενόμενη, μας λέει κι ο φίλος @nomikos για 100 άτομα. Θα περίμενα κάτι καλύτερο. Του κάνει βέβαια ανελέητο πόλεμο η Seajets με τα φετινά ωράρια. Είναι ακόμα νωρίς, έχουμε καιρό μπροστά μας. 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά, όπου έχει πάει αυτό το καραβάκι, από τότε που ηρθε Ελλάδα, έχει να ανταγωνιστεί θηρία! Καλή επιτυχία του σε αυτό το ξεκίνημα, μιας και η εταιρεία του είναι από τις ελάχιστες σοβαρές στο Αιγαίο. 

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το αναφέραμε, να πούμε ότι σήμερα έκανε ένα δρομολόγιο μέχρι τη Σαντορίνη (ενώ τις Τετάρτες κάθεται). Δεν ξέρω αν έχει σχέση με το ότι το Santa Irini κάθεται σήμερα. 

Link to comment
Share on other sites

Το thunder , το santorini palace και το super express ειναι το πιο καλα σε ξενοδοχειακό επίπεδο σε σχέση με ολα τα αλλα ταχύπλοα ! 
Μακάρι να στηρίζονται και οι fast ferries και η golden star για να έχουν σοβαρό κίνητρο να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες.. Η seajets τα εχει πάρει σβάρνα ολα αλλα πουλάει αξιοπιστία και μούρη επι της ουσίας μονο με το world champion 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, nomikos said:

Καλά θηρίο δε λες το Power Jet.

Δεν εννοώ τόο το Power Jet όσο το Worldchampion Jet. Και γενικά, ο Ηλιόπουλος δεν το'χει σε τίποτα αν δει πως το Thunder του τραβάει πολύ κόσμο, να φέρει κάνα Champion Jet πάνω του για να του σπάσει κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

οπως εχω πει κι στο παρελθόν κατά την γνωμη μου στην προκειμενη η γραμμή της Ραφηνας του ταιριάζει απόλυτα,ειδικα το καλοκαίρι υπάρχει και πρόβλημα στην απογευματινή ζώνη από τα νησιά προς την  Ραφηνα,ένα δρομολόγιο πχ 7:45 από Ραφηνα για Τήνο Μύκονο Πάρο1(11:05-15:45)θα δούλευε καλά δεδομένου ότι και η Τηνος και η Μύκονος απο Ραφηνα είναι απο τις πρώτες  τους επιλογές η Fast Ferries.

και ο κόσμος που ταξιδεύει στα νησιά αλλά και οι κάτοικοι ξέρουν την αξιοπιστία της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 hours ago, Diagoras said:

3) το Thunder δουλεύει πολύ καλύτερα στο σκέλος Μύκονος-Ηράκλειο, όσον αφορά τον Πειραιά όσες φορές έχω δει είναι πολύ μέτρια τα πράγματα έως απογοητευτικά. Ελπίζω να κάνω λάθος. Γενικά πάντως περίμενα καλύτερα νούμερα αν και τρώει πολύ ξύλο. Το βλέπω πολύ κάτω σε σύγκριση με το "σύμμαχο" Santorini. Το Speedrunner Jet II πρέπει να δουλεύει ελαφρώς καλύτερα από Πειραιά. Αν και με 300άρες και 400άρες (είμαι κιμπάρης) απορώ πως βγαίνουνε όλοι...

 

Για μένα είναι μέσα στα 3 καλύτερα ταχύπλοα εκεί έξω και ελπίζω να κάνεις λάθος στην εκτίμησή σου. Αλλά δυστυχώς κι εγώ έχω την αίσθηση πως τουλάχιστον από τον Πειραιά υπολείπεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν δουλεύει όσο καλά λές από τη Μύκονο πρός νότο είναι ενθαρρύντικό, από την άλλη όμως μην ξεχνάμε πως σε σχέση με τα δύο πρώτα του καλοκαίρια στην Ελλάδα, πρέπει να καίει και πολύ περισσότερα καύσιμα λόγω των αυξημένων πλεύσιμων μιλίων.

Link to comment
Share on other sites

Τα της κινήσεως τα αγνοώ πλήρως .

Όμως συμφωνώ απόλυτα ότι πρόκειται για ένα εκ των τριών καλύτερων ταχυπλοων που κυκλοφορούν. 

Link to comment
Share on other sites

Δείτε τα ποστ λίγο πιο πάνω που είχα ταξιδεψει προ μηνος δύο φορες στο Ηράκλειο Σαντορίνη και αντίστροφα είχε περίπου μισό πρωτόκολλο ενώ το power πρωτόκολλο.

Το πλήρωμα είχε άκρως επαγγελματική συμπεριφορά.Ενα παράδειγμα θα σας δώσω.Τη μέρα που ταξίδευα,είχε Γαρμπη 6-7 και αρκετό κούνημα.Δε συνηθίζω να κάθομαι με τις ώρες σε μια καρέκλα,οπότε γύριζα το βαπόρι.Συνέχεια έβλεπα το πλήρωμα να είναι δίπλα στους επιβάτες με κάθε τρόπο.Μεχρι και συνοδεία αγκαζέ έκαναν σε ανθρώπους που δε μπορουσαν να σταθούν πηγαίνοντας τουαλέτα.

Εικόνες που δεν είχα ξαναδεί ποτέ σε άλλο βαπόρι,ταχύπλοο και μη.

Σαν σύνολο θα πω πως είναι από τα καλύτερα ταχύπλοα αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο.Ενώ συγκρίνοντας και με το Palace που ξαναταξιδεψα λίγες μέρες μετά μπορώ να πω πως το Palace δεν είναι Thunder.

Link to comment
Share on other sites

Από το Ηράκλειο φεύγει πολύ νωρίς 7 το πρωί. Γιατί να γίνεται αυτό; Το Santorini Palace φεύγει 9. Το βλέπω να κάνουν πείραμα για τις ώρες να δούνε του χρόνου τι βολεύει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάποιο πείραμα, απλώς το Thunder δεν είχε δηλωμένα δρομολόγια από Ηράκλειο, οπότε όταν έκανε τροποποίηση πήρε έγκριση για τα δρομολόγια σύμφωνα με το κανονισμό του ΣΑΣ. Δηλαδή μια ώρα πριν από το πρώτο εγκεκριμένο ή 30 λεπτά μετά το τελευταίο εγκεκριμένο δρομολόγιο 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Αλλο πλοιο από εδώ που χάλασε αρκετά φέτος . Περσι πρόσφερε σταθερά δρομολόγια και με λογικές τιμές (36€ από πειραια για Νάξο/Σύρο/Μυκονο) . Φέτος δειτε που κατέληξε: Πειραιάς-Σύρος 55€ ,Πειραιάς-Σαντορίνη 58€, Σύρος-Σαντορίνη 55€ (ακριβότερο από WCJ). Με τα μισα δρομολόγια από περσι αφου είχε αυθημερόν επιστροφή ενώ φέτος το παει εναλλαξ με διανυκτέρευση. Συν τις βολικές και ιδιαίτερες ώρες που αναχωρούσε (12:00 από πειραια-αργα το απόγευμα από νησια)

Link to comment
Share on other sites

το αυριανό του δρομολόγιο έχει αφαιρεθεί,λέτε να κάνει κάποιο έκτακτο προς Ραφηνα για εξυπηρέτηση των επιβατών του Fast Ferries Andros Αικατερίνη που άυριο ήταν σχεδόν γεμάτα προς Ραφηνα ;

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΑΝΤΕΡ» ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΤΗΝ 31-10-2023 ΑΝΤΙ ΤΗΝ 07-10- 2023 ΜΕ ΕΚΣΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ  ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΑΦΗΝΑ – ΤΗΝΟ – ΜΥΚΟΝΟ – ΝΑΞΟ – ΠΑΡΟ ΑΝΤΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΥΚΛΑΔΩΝ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΠΟ 01-10-2023.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...