Jump to content
Shipfriends

Thunder (IMO 9188867)


Ssiap21

Recommended Posts

Σήμερα έλαβα ειδοποίηση από την εταιρεία ότι από τις 12 Σεπτεμβρίου έως τις 26 Σεπτεμβρίου τα ταξίδια για αυτό το πλοίο έχουν ακυρωθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

30 minutes ago, togias_k said:

Επιβεβαιώνω και εγώ τον ρουφ για το Thunder. Πολυ κίνηση είχε. 

Παιδιά είδατε καλά;  μηπως κανουν πουλάκια τα μάτια σας;  έχει ληφθεί απόφαση ότι το πλοίο βαζει  την εταιρεί μεσα 2-3 εκατομμύρια την μέρα και σύντομα πωλείται στον Τσοκο για να κάνει Πέραμα Παλουκια :D 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Άμα βάλεις τη τιμή του πετρελαίου με τις περιληπτικές που κάνει θα δεις ότι δε βγάζει τα έξοδα του.Μη κοιτάς μόνο το ταξίδι της μετάβασης από Πειραιά προς τα νησιά που ιδίως λόγω Παρασκευής θα έπρεπε να ήταν γεμάτο,είναι και η επιστροφή,οπου το πλοίο σήμερα είχε 180 άτομα .Ένα πλοίο δεν εξαρτάται από τη κίνηση που θα έχει Παρασκευή Σάββατο Κυριακή αλλά και από τη συνολική του κίνηση την εβδομάδα,και φυσικά από το κυκλικό του δρομολόγιο.Εδώ ακυρώνουν δρομολόγια για τον Σεπτέμβρη γιατί ξέρουν από πέρυσι ότι η κίνηση θα πέσει κατακόρυφα.Μακάρι να ανεβεί η κίνηση για το πλοίο και να ταξιδεύει κάθε μέρα με πρωτόκολλο σε όλα τα σκέλη του δρομολογίου του.Προς ώρας όμως τη κίνηση που έχουν τα πρωινά πλοία του Πειραιά και της Ραφηνας δεν την έχει καθημερινά δυστυχώς.Και λέω δυστυχώς γιατί το πλοίο είναι πανέμορφο μέσα έξω και πραγματικά θέλω να παει άψογα…

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω ότι το πλοιο δεν εξαρτάται από τα ΠΣΚ δηλαδή 3 ημέρες της εβδομάδας σαφώς και παίζουν ρόλο αλλά επειδή αυτές τις ημέρες τα πάει καλά όπου φυσιολογικό είναι δεν σημαίνει ότι η εταιρία χάρη στα ΠΣΚ δεν μπαίνει μέσα κατά την γνώμη μου θα δούλευε αρκετά καλύτερα αν είχε αφετηρία την Ραφήνα για Τήνο Μύκονο Νάξο στις 8, διότι αν η εταιρεία το μετέφερε στην πρωινή ζώνη του Πειραιά δεν ξέρω πόσο επιτυχία θα είχε με αντίπαλο το Worldchampion Jet 

Link to comment
Share on other sites

Τι σας επιασε με το Thunter δε μπορω να καταλαβω;;;εμεις θα κανουμε μακροοικονομια στη fast ferries;;για να ειναι εκει κατι εχουν δει κ.σιγουρα ξερουν κ τις πωλησεις του!περσυ μιλαγαμε για επιτυχημενο δρομολογιο αλλαγης ωρα κ τετοια κ φετος μιρλα,γιατι;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά τουλάχιστον όσες φορές το έχω πετύχει η κίνηση είναι χαμηλή και με βάση την τιμή του πετρελαίου και τις πληρότητεσ που έχει η λογική λέει πως αν συνέχει έτσι θα μπουν μέσα σαφώς και ξέρουν κάτι παραπάνω για να το κρατούν στην γραμμή, βέβαια έχουμε χρόνο ακόμα αρκετό θα έλεγα να δούμε πως θα εξελιχθεί απλά μέχρι στιγμής τα νούμερα είναι χαμηλα

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι χαμηλες εδω στο Caldera vista   τη προηγουμενη βδομαδα τι ηταν;μη κοιτας που βαλαν το μικρο για να καλυψουν τη χασουρα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ταξίδι από Μύκονο για Πειραιά την Κυριακή που μας πέρασε, κι αφού μεταφορικό μέσο δεν υπήρχε, ο Πειραιάς ήταν η μοναδική επιλογή. Στη λογική μιας αναχώρησης που θα σου επιτρέψει να εκμεταλλευθείς την ημέρα, το Thunder ήταν η προφανής επιλογή. Δεν έχω να κάνω κάποια επαναστατική παρατήρηση σε σχέση με αυτά που έγραψα πέρυσι, το πλοίο εσωτερικά είναι ίσως το πιο καλόγουστο ταχύπλοο στο οποίο έχω μπεί. Ευήλιο και με ωραίους χώρους εσωτερικά, παρά το γεγονός ότι από επιβάτες τουλάχιστον ήταν πρωτόκολλο στην οικονομική θέση που βρισκόμουν, δεν ένοιωθες το συνωστισμό. Και μάλιστα άδειασε στον Πειραιά και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ταχύτητες όσο πρόσεξα ανάμεσα σε 32 και 33 μίλια, ενώ πολύ καλό και το ταξίδεμα στο 6αράκι που έπνεε στη Μύκονο, πολύ στρωτή πλεύση.

 

Το μοναδικό αρνητικό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι στην καθυστερημένη αναχώρηση από Μύκονο κατά 10 λεπτά περίπου, το πλοίο έλυσε με καμιά 20αριά άτομα να περιμένουν ακόμη για έλεγχο εισιτηρίων στο γκαράζ. Μπροστά στα χάλια της Seajets αυτό είναι πταίσμα αλλά αν περίμεναν 2 λεπτά ακόμη θα ήταν τέλειο. Επίσης, όταν σαν πλήρωμα κουβέρτας φωνάζεις στα ελληνικά στον κόσμο να προχωρήσει πρός το βάθος του γκαράζ ενώ βλέπεις πως το 90% είναι αλλοδαποί τουρίστες, δεν έχει και πολύ νόημα. Πάραυτα το πλοίο είναι πραγματικό στολίδι και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εισιτήριο οικονομικής Μύκονος – Πειραιάς στα EUR 66.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Ταξίδι από Μύκονο για Πειραιά την Κυριακή που μας πέρασε, κι αφού μεταφορικό μέσο δεν υπήρχε, ο Πειραιάς ήταν η μοναδική επιλογή. Στη λογική μιας αναχώρησης που θα σου επιτρέψει να εκμεταλλευθείς την ημέρα, το Thunder ήταν η προφανής επιλογή., ενώ πολύ καλό και το ταξίδεμα στο 6αράκι που έπνεε στη Μύκονο, πολύ στρωτή πλεύση.

 

 

περυσι που εκανα 2 ταξιδια με 8αρι παρα τα ασφαλιστικα των τζετς που εμπαιναν συχνα στα ξενερισματα συμπεριφερθηκε πολυ πολυ καλα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Thunder και ξερό ψωμί. Καινούριο ταξίδι από Πειραιά για Μύκονο πρίν 3 μέρες με το πλοίο να βρίσκεται στα γνωστά, καλά του πολύ υψηλά standards τόσο από άποψη εσωτερικών χώρων κι εξυπηρέτησης, όσο κι από άποψη ταχύτητας, οπότε δεν έχω κάτι δραματικό να προσθέσω. Από κίνηση είχαμε καμιά 500αριά επιβάτες και καμιά 40αριά ΙΧ συνολικά, εκτός του τι πήρε ενδοκυκλαδικά που δεν κατάφερα να μετρήσω. Ήσυχο ταξίδι με καιρό ΒΔ 4. Στα αξιοσημείωτα επίσης η μανούβρα του Γιώργου Δήμου στη Σύρο που έφερε μέσα σε 2 λεπτά το πλοίο στον πόντο από το ντόκο. 

 

Όπως έχει πεί και ο Π100, το δέσιμο του πλοίου προσδιορίζεται χρονικά για το τέλος του πρώτου δεκαημέρου του Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα για το πλοίο. Μια σεζόν που ξεκίνησε πολύ μουδιασμένα από θέμα πληρότητας .Τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβρη πήγε καλύτερα αλλά δε ξέρω αν άφησε κάτι στην εταιρεία του. Από γνωστούς που ταξίδεψαν μαζί του έχουν να μου πουν τα καλύτερα τόσο για το πλήρωμα, όσο και για την άνεση του σαν πλοίο με υπέροχο εσωτερικό. Συνεπές στα ωράρια του και χωρίς καμία βλάβη. Ας ελπίσουμε του χρόνου να το δούμε και πάλι από Πειραιά και γιατί όχι με προσθήκη επιπλέον νησιών στο δρομολόγιο του όπως η Ίος και η Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά το πλοίο αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για τα τρία νησιά που προσεγγίζει. 
Πολυ όμορφο εσωτερικό , συνεπές στα ωράρια του , ανταγωνιστικοί ναύλοι και σε ένα εναλλακτικό ωράριο γι αυτούς που δεν θέλουν να ξυπνάνε απο τα αξημέρωτα και να τρώνε στο κεφάλι το πρωινό μποτιλιάρισμα του Πειραια.

Ενδεχομένως μια επίσπευση της αναχώρησης του απο τον Πειραια κατα  μια ώρα ( στις 10:00 αντί για τις 11:00) , ίσως να μπορούσε να αποσπάσει περισσότερους επιβάτες απο την πρωινή ζώνη των 7:00 με 8:00 και η κατα μια ώρα νωρίτερη επιστροφή του ίσως να λειτουργούσε ακόμη πιο δελεαστικά στο επιβατικό κοινό .

Link to comment
Share on other sites

Φέτος το Thunder θα ξεχειμωνιάσει στη θέση φόρτωσης του στην Ακτή Τζελέπη. Ήδη έχει τοποθετηθεί μια εξωτερική γεννήτρια για ρεύμα και έχουν ξεκινήσει εργασίες στα τζαμιά του σαλονιού, ενώ θα αλλαχτούν τα τζάμια της γέφυρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...