Jump to content
Shipfriends

Πανόραμα (IMO 8606044)


Recommended Posts

Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Μαρμάρι στις 17 Οκτωβρίου, παίρνοντας 14 ημέρες από την ακινησία του Εύβοια Σταρ. Το πλοίο θα παραμείνει δεμένο στο λιμάνι του Μαρμαρίου για την ακινησία του μέχρι το νέος έτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Μήπως θέλουν να πάρουν  τα ενδοκυκλαδικα ;

Με το συγκεκριμένο,αν βέβαια το αποκτήσουν 

Πάντως ο @Panagia Ekatontapiliani είχε αναφέρει πριν λίγους μήνες,μια φήμη για το Πανόραμα.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να το αγοράσουν γιατί σίγουρα θα το διατηρήσουν καλοφροντισμένο. Επιτέλους να βρει λειτουργικό ρόλο! Ειδικά άμα μπει στα πονεμένα ενδοκυκλαδικά θα ναι μεγάλη αναβάθμιση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού του στο ναυπηγείο της Χαλκίδας και επέστρεψε στις προχθές στο Μαρμαρι. Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια την Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
On 4/19/2023 at 10:03 PM, proud_ionian said:

Την μπλε μπογιά την τσιγκουνεύτηκαν πάντως 🙂.

Μόνο μπαλώματα 

Φαίνεται ότι τα εξωτερικά βαψίματα στο Πανόραμα έγιναν στο δεύτερο τμήμα της ακινησίας του

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρώτο ταξίδι με το πλοίο χθες για μένα και  έχω μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Οι χώροι του καταφέρνουν να βολέψουν τους επιβάτες χωρίς να νοιώσει κανείς την πολυκοσμία. 
Με μια μικρή ανανέωση στα υλικά έχει χρόνια μπροστά του. 
Από κίνηση στο γκαράζ, φύγαμε από Μαρμάρι με χώρο για 5-6 ΙΧ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Να το δουμε εν πλω περυσι το Σεπτεμβριο στον Ευβοϊκο

Τρομερο το γεγονος οτι το πλοιο εμφανισιακα ειναι ιδιο ακριβως ,με την πρωτη μερα που μας ηρθε.

Link to comment
Share on other sites

Τρομερό και εντελώς ακατανόητο. Κοντά στα 15 χρόνια στην χώρα μας, με την ίδια εξωτερική εμφάνιση που μας πρωτοήρθε (με μία μόνο ελάχιστη ασήμαντη "πινελιά") και κυρίως χωρίς σινιάλα όλα αυτά τα χρόνια. Λες και η εταιρεία του ντρέπεται που το έχει...... 

Link to comment
Share on other sites

Κ στο ξενοδοχειακό σχεδόν όπως ήταν στο Τρινιντάντ & Τομπάγκο 
Εντελώς αδιάφορο κ  ασυνήθιστο γιά αυτό το είδος δρομολογίου

Τώρα με τα γεγονότα είπαν ότι κ τα 2 ανήκαν στις αδελφές Καρνέση Εγώ ξέρω ότι το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ είναι του Μιλιλή Τελικά ποιό είναι το σωστό;

Link to comment
Share on other sites

Και τα δυο ανήκουν στις αδελφές Καρνεση. 
Για το Εύβοια Σταρ δεν ξέρω αν είχε αρχικά ο καπτα Γιάννη ο Μιλιλης πόντους η του ανήκε εξ ολοκλήρου , πάντως τωρα ανήκει στις αδελφές Καρνεση. 
 

Γενικα παντως σε  Πανόραμα και Εύβοια Σταρ , τα χρήματα πέφτουν με το σταγονόμετρο . ειδικά εσωτερικά το Πανόραμα οπως προαναφέρθηκε ειναι οπως ήρθε πριν καμια 15αρια χρονια και το Εύβοια Σταρ θυμίζει καφενείο / χαρτοπαιχτική λέσχη της δεκαετίας του 1970 

Link to comment
Share on other sites

On 12/21/2009 at 2:19 PM, karystos11 said:

:oΣτην γραμμή αυτή ταξιδεύουν το εγ/ογ Αρτεμισία του Ιάκωβου Αλιφραγκή (karystia shipping) & το εγ/ογ Εύβοια Στάρ με πλοιοκτήτες τον Σπ. Καρνέση (ελίν) και τον πλοίαρχο Ε.Ν. Ιωάννη Μιλιλή της εταιρείας geraistos shipping.

On 10/26/2012 at 6:53 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Μικρό ποσοστό ο κάπτεν Γιάννης Μιλιλής έχει (εξ όσων μας είχε πει ο KAVODORITIS, εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω) στο ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ.

On 7/23/2020 at 7:50 PM, Annivas said:

Και τα δυο ανήκουν στον όμιλο εταιρειών Καρνεση.

Καρνέσης και τα δύο. Όταν είχε πρωτοέρθει το Εύβοια Σταρ είχε ακουστεί για μικρό ποσοστό του Μιλιλή. Μπορεί να ήταν απλά φήμη.

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς, η όλη κατάσταση στη γραμμή παρουσιάζει μεγάλη στασιμότητα και κυρίως αβεβαιότητα. Αν θα χει δρομολόγια, αν θα χει κτελ κλπ κλπ. Οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν την γραμμή είναι επειδή αναγκάζονται. Το Πανοραμα αποδείχτηκε μεγάλο και κοστοβορο, δουλεύοντας με το ζόρι Πάσχα-Καλοκαίρι. Αντί να ρίξει την τιμή να πουληθεί (καθώς πράγματι έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες σαν πλοιο) και να αγοραστεί ένα μικρότερο πλοίο εκτελωντας περισσοτερα δρομολογια και δημιουργώντας περισσοτερη κίνηση, είναι μάλλον προτιμότερο να κάθεται. 

Link to comment
Share on other sites

Πώς και δεν δηλώνει καμία άγονη το πανόραμα? Ότι πρέπει για ενδοκυκλαδικα...

 

(Εκτός αν το έχει κάνει και δεν το έχω πάρει χαμπάρι)

Edited by Ferry Himuka
Link to comment
Share on other sites

Το Πανόραμα δυστυχώς έχει ένα σοβαρό θέμα και αυτό μπορεί να είναι φρένο για επίδοξους αγοραστές. Λογω ice class κατασκευή του είναι βαρύ πλοίο , με μεγάλη κατανάλωση για το μέγεθος και την μεταφορική του ικανότητα , χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη ταχύτητα (μικρή θα έλεγα) και επιπλέον καίει MGO και όχι Fuel.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί ο ιδιοκτήτης αυτού του πλοίου το χρησιμοποιεί σε μια τόσο χαμένη διαδρομή όπου εκτελεί ένα σύντομο ταξίδι μετ' επιστροφής την ημέρα. Σίγουρα ένα πλοίο που χρησιμοποιείται πλήρως θα ήταν πιο κερδοφόρο από δύο που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας χωρίς να κάνουν τίποτα. Αυτό το πλοίο θα ήταν πολύ καλύτερο να χρησιμοποιηθεί στη διακυκλαδική διαδρομή που εκτελεί η Σαόνησος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...