Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2022 Share Posted October 21, 2022 Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Μαρμάρι στις 17 Οκτωβρίου, παίρνοντας 14 ημέρες από την ακινησία του Εύβοια Σταρ. Το πλοίο θα παραμείνει δεμένο στο λιμάνι του Μαρμαρίου για την ακινησία του μέχρι το νέος έτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Το Πανόραμα επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Μαρμάρι τη Παρασκευή 13 Ιανουάριου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togias_k Posted February 13, 2023 Share Posted February 13, 2023 Συμφωνα με το ikarystos.gr οι αδερφοί Στεφάνου σήμερα το πρωί επιβιβάστηκαν στο Πανοραμα και το επιθεωρησαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted February 13, 2023 Share Posted February 13, 2023 (edited) Μήπως θέλουν να πάρουν τα ενδοκυκλαδικα ; Με το συγκεκριμένο,αν βέβαια το αποκτήσουν Πάντως ο @Panagia Ekatontapiliani είχε αναφέρει πριν λίγους μήνες,μια φήμη για το Πανόραμα. Edited February 13, 2023 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted February 13, 2023 Share Posted February 13, 2023 Μακάρι να το αγοράσουν γιατί σίγουρα θα το διατηρήσουν καλοφροντισμένο. Επιτέλους να βρει λειτουργικό ρόλο! Ειδικά άμα μπει στα πονεμένα ενδοκυκλαδικά θα ναι μεγάλη αναβάθμιση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted February 14, 2023 Share Posted February 14, 2023 Όσο το πουλάνε σε υψηλή τιμή, δεν πρόκειται να το πάρει κανείς.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Το Πανόραμα έφυγε σήμερα από το Μαρμάρι και πήγε στο ναυπηγείο της Χαλκίδας για το δεξαμενισμό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2023 Share Posted April 7, 2023 Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού του στο ναυπηγείο της Χαλκίδας και επέστρεψε στις προχθές στο Μαρμαρι. Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια την Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 19, 2023 Author Share Posted April 19, 2023 Φρεσκο επεστρεψε το πλοιο απο το δεξαμενισμο του και εμεις το βλεπουμε να εχει μολις δεσει στη Ραφηνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Την μπλε μπογιά την τσιγκουνεύτηκαν πάντως 🙂. Μόνο μπαλώματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2023 Share Posted April 28, 2023 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ΣΑΣ, βλέπουμε ότι το Πανόραμα θα κάνει ακινησία από τις 20/04/23 έως την 01/06/23. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 On 4/19/2023 at 10:03 PM, proud_ionian said: Την μπλε μπογιά την τσιγκουνεύτηκαν πάντως 🙂. Μόνο μπαλώματα Φαίνεται ότι τα εξωτερικά βαψίματα στο Πανόραμα έγιναν στο δεύτερο τμήμα της ακινησίας του Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Πρώτο ταξίδι με το πλοίο χθες για μένα και έχω μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Οι χώροι του καταφέρνουν να βολέψουν τους επιβάτες χωρίς να νοιώσει κανείς την πολυκοσμία. Με μια μικρή ανανέωση στα υλικά έχει χρόνια μπροστά του. Από κίνηση στο γκαράζ, φύγαμε από Μαρμάρι με χώρο για 5-6 ΙΧ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2023 Share Posted November 1, 2023 Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Μαρμάρι στις 13 Οκτωβρίου και θα παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Μαρμαρίου για την ακινησία του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5 Share Posted February 5 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 8 Φεβρουαρίου, βλέπουμε ότι το Πανόραμα θα κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημέρων από τις 31/12/23 έως τις 13/02/24. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 20 Author Share Posted February 20 Να το δουμε εν πλω περυσι το Σεπτεμβριο στον Ευβοϊκο Τρομερο το γεγονος οτι το πλοιο εμφανισιακα ειναι ιδιο ακριβως ,με την πρωτη μερα που μας ηρθε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20 Share Posted February 20 Τρομερό και εντελώς ακατανόητο. Κοντά στα 15 χρόνια στην χώρα μας, με την ίδια εξωτερική εμφάνιση που μας πρωτοήρθε (με μία μόνο ελάχιστη ασήμαντη "πινελιά") και κυρίως χωρίς σινιάλα όλα αυτά τα χρόνια. Λες και η εταιρεία του ντρέπεται που το έχει...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 20 Share Posted February 20 Κ στο ξενοδοχειακό σχεδόν όπως ήταν στο Τρινιντάντ & Τομπάγκο Εντελώς αδιάφορο κ ασυνήθιστο γιά αυτό το είδος δρομολογίου Τώρα με τα γεγονότα είπαν ότι κ τα 2 ανήκαν στις αδελφές Καρνέση Εγώ ξέρω ότι το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ είναι του Μιλιλή Τελικά ποιό είναι το σωστό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 21 Share Posted February 21 Και τα δυο ανήκουν στις αδελφές Καρνεση. Για το Εύβοια Σταρ δεν ξέρω αν είχε αρχικά ο καπτα Γιάννη ο Μιλιλης πόντους η του ανήκε εξ ολοκλήρου , πάντως τωρα ανήκει στις αδελφές Καρνεση. Γενικα παντως σε Πανόραμα και Εύβοια Σταρ , τα χρήματα πέφτουν με το σταγονόμετρο . ειδικά εσωτερικά το Πανόραμα οπως προαναφέρθηκε ειναι οπως ήρθε πριν καμια 15αρια χρονια και το Εύβοια Σταρ θυμίζει καφενείο / χαρτοπαιχτική λέσχη της δεκαετίας του 1970 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 21 Share Posted February 21 On 12/21/2009 at 2:19 PM, karystos11 said: Στην γραμμή αυτή ταξιδεύουν το εγ/ογ Αρτεμισία του Ιάκωβου Αλιφραγκή (karystia shipping) & το εγ/ογ Εύβοια Στάρ με πλοιοκτήτες τον Σπ. Καρνέση (ελίν) και τον πλοίαρχο Ε.Ν. Ιωάννη Μιλιλή της εταιρείας geraistos shipping. On 10/26/2012 at 6:53 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Μικρό ποσοστό ο κάπτεν Γιάννης Μιλιλής έχει (εξ όσων μας είχε πει ο KAVODORITIS, εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω) στο ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ. On 7/23/2020 at 7:50 PM, Annivas said: Και τα δυο ανήκουν στον όμιλο εταιρειών Καρνεση. Καρνέσης και τα δύο. Όταν είχε πρωτοέρθει το Εύβοια Σταρ είχε ακουστεί για μικρό ποσοστό του Μιλιλή. Μπορεί να ήταν απλά φήμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togias_k Posted February 21 Share Posted February 21 Γενικώς, η όλη κατάσταση στη γραμμή παρουσιάζει μεγάλη στασιμότητα και κυρίως αβεβαιότητα. Αν θα χει δρομολόγια, αν θα χει κτελ κλπ κλπ. Οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν την γραμμή είναι επειδή αναγκάζονται. Το Πανοραμα αποδείχτηκε μεγάλο και κοστοβορο, δουλεύοντας με το ζόρι Πάσχα-Καλοκαίρι. Αντί να ρίξει την τιμή να πουληθεί (καθώς πράγματι έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες σαν πλοιο) και να αγοραστεί ένα μικρότερο πλοίο εκτελωντας περισσοτερα δρομολογια και δημιουργώντας περισσοτερη κίνηση, είναι μάλλον προτιμότερο να κάθεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Himuka Posted February 21 Share Posted February 21 (edited) Πώς και δεν δηλώνει καμία άγονη το πανόραμα? Ότι πρέπει για ενδοκυκλαδικα... (Εκτός αν το έχει κάνει και δεν το έχω πάρει χαμπάρι) Edited February 21 by Ferry Himuka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted February 21 Share Posted February 21 Το Πανόραμα δυστυχώς έχει ένα σοβαρό θέμα και αυτό μπορεί να είναι φρένο για επίδοξους αγοραστές. Λογω ice class κατασκευή του είναι βαρύ πλοίο , με μεγάλη κατανάλωση για το μέγεθος και την μεταφορική του ικανότητα , χωρίς να έχει κάποια ιδιαίτερη ταχύτητα (μικρή θα έλεγα) και επιπλέον καίει MGO και όχι Fuel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted February 21 Share Posted February 21 Το πλοίο πηγαίνει 19-20 κόμβους. Κάποτε την πρώτη χρονιά το ανοίγανε.... Αλλά έχει 4 μηχανές κλπ κλπ ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonB72 Posted February 21 Share Posted February 21 Δεν καταλαβαίνω γιατί ο ιδιοκτήτης αυτού του πλοίου το χρησιμοποιεί σε μια τόσο χαμένη διαδρομή όπου εκτελεί ένα σύντομο ταξίδι μετ' επιστροφής την ημέρα. Σίγουρα ένα πλοίο που χρησιμοποιείται πλήρως θα ήταν πιο κερδοφόρο από δύο που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας χωρίς να κάνουν τίποτα. Αυτό το πλοίο θα ήταν πολύ καλύτερο να χρησιμοποιηθεί στη διακυκλαδική διαδρομή που εκτελεί η Σαόνησος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now