Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το βλεπω να ζοριζεται απο Ηγουμενιτσα προς Ανκονα. Δυο ωρες + διαφορα με το ΧΙΙ , κανει το δρομολογιο. Ακομη και στο φορτωμα αργει που καποτε εκαναν παπαδες σε αυτο και στο αδερφακι του Πασιφαι. Σαφως και χαρηκα που επεστρεψε ! Το πληρωμα ναυτολογηθηκε για οσο καθησει το πλοιo . 25-2 μπαινει το Cruise Europa , πιστευω θα καθυστερησει κανα 10ημερο. Μακαρι... Ελαφρα κλιση δεξια στην σημερινη αφιξη , ισως να οφειλεται στην φορτωση.

  • Replies 422
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ασφαλώς και υπολειπεται σε ταχύτητα απο τα υπόλοιπα της γραμμής. Αλλωστε για αυτό το λόγο δεν πάει καθόλου στην Τεργέστη.

Posted

Το εννοω απο την αποψη οτι και τα υπολοιπα πλοια της γραμμης κινουνται με τις κομμενες ταχυτητες. Ταξιδευουν ολα εως 26.5 ,το forza χτυπησε εως 24.8 ! Θα μπορουσε ο Ικαρος να πηγαινει στα 25 και οχι στα 23.

Posted

Σαφώς, αλλά οι απορίες προφανώς αφορούν τις "ατομικές" του δυνατότητες, όχι τη σύγκριση με τα άλλα πλοία. Αν θυμάμαι καλά η μέγιστη υπηρεσιακή του ήταν περίπου στους 27-28κ όπως και τα άλλα Fossen, γι αυτό το 23-24 "ξύνισε"...

Posted

νομίζω ότι το δίδυμο αυτό είχε λιγότερο δρόμο από τα Fossen της ΑΝΕΚ. Εξάλλου ας μην ξεχνάμε ότι πλέον το πλοίο πλησιάζει τα 20.

Posted

Σωστο για τα 19 χρονια υπηρεσιας... Ειναι σοβαρος λογος. Ικαρος εως 27 , Τσαμπιον εως 31. Εχουν διαφορα... Πιο δυνατες μηχανες τα fosen της ΑΝΕΚ.

Posted

αποψε κανα τριωρο καθυστερα το ειχε κονομησει.

μηπως πηγαινει με τις τρεις μηχανες;

ξαναρωτω, μηπως παει με τρεις μηχανες; ειχε παθει και στροφαλο, αν δεν κανω λαθος, στα χρονια της ξενιτειας

Posted

Αφου ρωτας κ εισαι ο πιο κοντινος που το παρακολουθει παρατηρησε την τσιμινιερα κ δες αν καπνιζουν κ οι 4 εξαγωγες!

Posted

Σερνει μια καθυστερηση απο την Παρασκευη που αργησε να φυγει απο Ηγουμενιτσα επειδη κατι ειχε γινει στο λιμανι.

Posted

Καμια καθυστερηση απο την Ηγουμενιτσα την Πεμπτη το βραδυ που αναχωρησε για Ανκονα. Το πλοιο εμεινε μια ωρα οσο και το ΧΙΙ. Αν ειχε κατι αλλο λογω Πατρας δεν το γνωριζω. 6+10 απο Πατρα , 12+15 απο Ηγουμενιτσα οι αναχωρησεις του.

Posted

26-27 μιλια  που πηγαινε στο δρομολογιο AN-PA δεν το εχει.......θυμαμε χρονια πριν που με τα superfast σειρα 3-4 παιζανε της μαχες......καποιο προβλημα υπαρχει σιγουρα η δεν θελουν τα το ζορισουν

γιατι και τα 3-4 superfast 20 χρονων ειναι αλλα τα 27-28 τα πανε και σημερα......

Posted

 δες αν καπνιζουν κ οι 4 εξαγωγες!

Αυτος ειδε και μας εδειξε κι εμας. :D

 

Παντως οι 27 κομβοι ηταν η μεγιστη ταχυτητα του πλοιου και οχι η υπηρεσιακη.Θυμαμαι μαλιστα οτι στο τελευταιο του περασμα απο την Αγκωνα,καπου στα 08-09,οταν ειχε κληθει να σκαντζαρει τα παλατια εβγαζε το δρομολογιο με 25.

 

Αντιστοιχα και αλλα πλοια που εχουν μεγιστη 30-31 οταν τα ανοιγουν ειναι παντα 2-3 κομβους κατω απο το μεγιστο που ειχαν στα νιατα τους.

 

Σημερα παντως δεδομενου οτι εχει αρκετη ωρα παραμονη στην Αγκωνα λογικα θα επενελθει στα προσαρμοσμενα στα μετρα του δρομολογια.

Posted

To 1999 σε ενα ταξιδι ,βρεθηκα στην γεφυρα, και κατεβαινε μεταξυ 26,5-27 σταθερα και χωρις ιδιαιτερους, οχι καθολου ομως, κραδασμους που ελεγαν τοτε

Posted (edited)

Παροτι αντιπαλοι με το champion , παντα αγαπημενα. Κορναραν μεταξυ τους στο λιμανι της Ηγουμενιτσας. Με διαφορα 1,5 της ωρας ξεκινησε πρωτο το Ikarus απο την Ανκονα αλλα το champion εφτασε πρωτο στην Ηγουμενιτσα κατα μια ωρα διαφορα. Μεγαλο θεμα τα 4 μιλια της διαφορας στην Ανκονα. Πολυ κοσμο και τα δυο fosen. Δυο δρομολογια ακομη για τον Ικαρο !

Edited by oceanus
  • 4 weeks later...
Posted

Τα πλοία μικρών εταιρειών που ο κ. Grimaldi, (θέλει να εξαφανιστουν), πιστεύω ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση από αυτό που είδαμε στο βίντεο με το Ικαρος Παλλάς.

Είδαμε καθίσματα πολύ βρώμικα, με σκισμενες ταπετσαρίες, λειπανε τέσσερις σωστικες κουλουρες. Οι κάρτες με θέματα ασφαλείας είναι ακόμα από την εποχή στην Ελλάδα (ελληνικά και αγγλικά)!! Θα μπορούσαν να είχαν προσθέσει κάποια άλλη γλώσσα από τις χώρες που συνδέει πλέον, όπως γίνεται με ναύλωσεις άλλων πλοιων!!

Posted

Κριμα το πλοίο. Και μετα λεμε γιατι οχι σε ξενα πληρωματα και μειωμενες συνθέσεις. Οταν οι αλλοι πλενουν το καταστρωμα χωρις να σκουπιζουν καν και με κοσμο απο κατω και τα σαλονια για να ερθουν σε αξιοπρεπη κατασταση θελουν μια βδομάδα ξήλωμα ενω τα εξωτερικα θελουν ολα αμμοβολη και ματσακονι...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...