Jump to content
Shipfriends

AF Mia (ΙΜΟ 9144811)


Recommended Posts

10 hours ago, mlulurgas said:

Ετζι ξέρω και εγώ. Για διαβάστε στο Trip  Advisor τι λένε από το πλοίο και θα καταλαβαίνετε καλά γιατί έρχεται στη γραμμή…

Διαλυμένο ακούγεται ότι είναι εσωτερικά πάντως ( επιεικως).....

Να δούμε ...

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα ηρεμηστε λιγο :D δεν εκατσε το κοψιμο της γραμμης αλλα η ζωη συνεχιζεται μην το παιρνετε και τοσο κατακαρδα.

Ξεκινησε αποψε για την Πατρα την Τεταρτη το μεσημερι θα ειναι στη χωρα μας.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Προς θεού... πλοία έχει πάρα πολλά να  στείλει  σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Τουλάχιστον να είναι κάποιου επιπέδου όχι ερείπια .Όχι μόνο για τους επιβάτες αλλά και για τα πληρώματα...Μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι είχε σοβαρά  θέματα...Και δεν φταίνε πάντοτε οι επιβάτες....

 

https://www.palermotoday.it/cronaca/disagi-nave-cruise-smeralda-grimaldi-bloccata-porto.html

Link to comment
Share on other sites

Άγνωστο  ,από μήνα έως σεζόν  ..

Πάντως ακούγεται ότι πέρα της κατάστασης του στο κομοδέσιο(επιβατών -πληρώματος)-καταστροφές ή εγκατάλεψη ότχι έχει και κάποια θεματάκια  θα δείξει πάντως

Βέβαια Γκριμάλντι είναι έχει τα "μέσα"....

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά κρίμα να ακούγεται και να γράφεται ότι είναι τόσο χάλια το πλοίο.

Και μιλάμε για ένα από τα καλύτερα πλοία των Μινωικών.

Το είχα ταξιδέψει και εγώ στα πρώτα του δρομολόγια με πλοίαρχο τον Παναγιώτη Γκότση, ο οποίος μας είχε φιλοξενήσει και στη γέφυρα.

Δεν θα πω πολλά, τα έχουν πει οι συμφορουμίτες σε προηγούμενα post, αλλά θα ήθελα να προσθέσω ότι η γενική αισθητική, η διακόσμηση, τα πολλά και διαφορετικά σαλόνια, οι "γωνίες" που είχε και τα καταστρώματά του είχαν, εν μέρει, την ίδια λογικά με αυτή των κρουαζιερόπλοιων.

Για να είμαι ειλικρινής, μου άρεσε πολύ περισσότερο από τo original Κνωσσός Palace, με το οποίο είχα ταξιδέψει τα πέντε πρώτα χρόνια της παρουσίας του στη γραμμή του Ηρακλείου. 

Link to comment
Share on other sites

Η εντύπωση είναι ότι όλα τα πλοία Grimaldi που απέπλευσαν για την Τυνησία διατηρούνται σε πολύ κακή κατάσταση, όπως το Catania πριν επισκευαστεί και μεταφερθεί στο Civitavecchia-Cagliari, καθώς και το Cruise Bonaria, που αναχώρησε από το Μπρίντιζι σε καλή κατάσταση και τώρα , μετά τη διαδρομή Salerno-Tunida, δεν είναι τίποτα λιγότερο από βρώμικο.

Σε κάθε περίπτωση, έχω την εντύπωση ότι η Vizzavona, που τελειώνει τη ναύλωση της με την Corsica Linea τον Απρίλιο, θα είναι το δεύτερο πλοίο στο Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, ενώ το Europa Palace θα παραμείνει στο Τυρρηνικό Πέλαγος.

Ελπίζω η μετάφραση να είναι κατανοητή 😀

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Z.Gk. said:

Είναι πραγματικά κρίμα να ακούγεται και να γράφεται ότι είναι τόσο χάλια το πλοίο.

Και μιλάμε για ένα από τα καλύτερα πλοία των Μινωικών.

Το είχα ταξιδέψει και εγώ στα πρώτα του δρομολόγια με πλοίαρχο τον Παναγιώτη Γκότση, ο οποίος μας είχε φιλοξενήσει και στη γέφυρα.

Δεν θα πω πολλά, τα έχουν πει οι συμφορουμίτες σε προηγούμενα post, αλλά θα ήθελα να προσθέσω ότι η γενική αισθητική, η διακόσμηση, τα πολλά και διαφορετικά σαλόνια, οι "γωνίες" που είχε και τα καταστρώματά του είχαν, εν μέρει, την ίδια λογικά με αυτή των κρουαζιερόπλοιων.

Για να είμαι ειλικρινής, μου άρεσε πολύ περισσότερο από τo original Κνωσσός Palace, με το οποίο είχα ταξιδέψει τα πέντε πρώτα χρόνια της παρουσίας του στη γραμμή του Ηρακλείου. 

Συμφωνώ απόλυτα !!! Κι εμένα εσωτερικά το πλοίο μου άρεσε πολυ περισσότερο απο τα ορίτζιναλ παλάτια του Ηρακλείου . Το θεωρούσα πολύ πιο καλόγουστο , με ζεστούς χώρους και όμορφες γωνιές όπως κάτι περιστρεφόμενες καρέκλες που είχε με τραπεζάκι στις πλευρές και άπλετη εξωτερική  θέα . 
Είχα την τύχη να το ταξιδέψω κι εγώ στα πρώτα του δρομολόγια με τον καπτα Παναγιώτη τον Γκοτση , ο οποιος με είχε φιλοξενήσει στην γέφυρα κατα τον απόπλου απο Ancona και πραγματικά είχα εντυπωσιαστεί . Προϊστάμενος αρχιθαλαμηπολος ήταν ο αείμνηστος Αλέκος Τερχινογλου, ο οποίος είχε φτιάξει μια πολύ φιλόξενη ομάδα και παρείχε υψηλής ποιότητας service στους επιβάτες και στους οδηγούς . 
 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

Οι ιδιες φημες λενε οτι δεν εχει φουγαρα.Θα δειξει οντως.

Ρώτησε και αυτούς που πήγαν σαν πλήρωμα πριν από λίγες μέρες να πάνε να δουλέψουν και έφυγαν την ίδια ώρα και το πλήρωμα του Europa Palace ,που αρνήθηκαν όλοι να πάνε σε αυτό....

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο @Annivasπου αναφέρθηκες στον αείμνηστο Αλέκο Τερχίνογλου!

Τον είχα γνωρίσει και εγώ στα δυο μου ταξίδια που έκανα με το Ίκαρος και ήταν πράγματι ένας εξαιρετικός κύριος, που ενέπνεε σεβασμό στην ομάδα του και ήταν από τους βασικούς υπεύθυνους για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες των Μινωικών.

Είμαστε τώρα λίγο off topic, αλλά μια και τα πλοία τα κάνουν και οι άνθρωποι, να πω εδώ ότι, αν θυμάμαι καλά, ήταν στις παραλαβές αρκετών από τα νεότευκτα των Μινωικών.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς , αλλά δυστυχώς μια ξαφνική ασθένεια που τον βρήκε εν πλω απο Κορέα για Ελλάδα ερχόμενος με το Προμηθέας αν δεν κάνω λάθος, κόπηκε ξαφνικά και απροσδόκητα το νήμα της ζωής του. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/30/2023 at 11:36 PM, MILTIADIS said:

Ξεκινησε αποψε για την Πατρα την Τεταρτη το μεσημερι θα ειναι στη χωρα μας.

Η πορεία που έχει πάρει δείχνει να μην είναι για Πατρα. Πιο πολύ για Ηγουμενίτσα μοιάζει 

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε ο Ικαρος κα εδεσε στο νοτιο λιμανι

Εξωτερικα δεν δειχνει κανενα σημαδι εγκαταλειψης, αλλα για μεσα ολοι εχουμε τις επιφυλαξεις μας:D, αν κρινουμε απο αυτα που μας ειπε ο @Nick the Greek το 2016, λιγο μετα το περασμα του πλοιου στη μητρικη, αλλα και απο αυτα που ειδα περσυ σε bimini και προμηθεα.

 

Απο κινητο οι φωτο, αλλα ηταν μη προγραμματισμενη συναντηση ;) 

Συμφωνα με το openseas, ξεκινα την κυριακη 05.02

:D

Link to comment
Share on other sites

Η όλη στιχομυθία παραπάνω μου θυμίζει την έκφραση "απ'έξω κούκλα από μέσα πανούκλα"..! Πέρα από το καλαμπούρι όμως, το πλοίο, λογικά, πρέπει να είναι όπως όλα τα Γκριμαλντόπλοια. Δηλαδή το γκαράζ λειτουργικό για να μπορεί να φορτώνει άνετα τις καρότσες (μιάς και αυτές φέρνουν το χρήμα στα ταμεία) και οι κοινόχρηστοι χώροι "επιμελώς ατημέλητοι" μιάς και ο κόσμος ταξιδεύει με τ'αεροπλάνα. Το σαλονάκι με το τζάκι στο ντεκ8 (αν θυμάμαι καλά) που το είχα καταβολευτεί πριν 15 χρόνια που το είχα ταξιδέψει, έχω μεγάλη περιέργεια να δω τώρα σε τι κατάσταση πρέπει να είναι. Το πλοίο επί Μινωικών ήταν κόσμημα και πολύ πιο ζεστό από τα Παλλάς.

Link to comment
Share on other sites

Επι Μινωικών ήταν στολίδι μέσα έξω.Πολυτελέστατο και σίγουρα με καλύτερη διαρρύθμιση χωρών από τα φοσσεν της ΑΝΕΚ.Η κουζίνα είναι στο κέντρο σε αντίθεση με τα άλλα που η κουζίνα είναι αριστερά στη μπάντα.Επίσης το καταμπαρο στο ντεκ νο2 επικοινωνούσε μόνο με αυτο του νο1 και το τελευταίο με ράμπα κατευθείαν στο ντεκ 3.Αυτο δε θυμάμαι να το έχω ξαναδεί.

Έχει γκαραζάρα με 8 lines παρακαλώ στο πλάτος. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Grimaldi ενημέρωσε τον ιστότοπο: Το Cruise Smeralda θα παραμείνει στο Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα όλο το καλοκαίρι, το Europa Palace στη Νάπολη-Κάλιαρι και η Κέρκυρα στο Civitavecchia-Cagliari. Η Κατάνια θα αντικαταστήσει τη Σμεράλντα στην Τυνησία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...