Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 607
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 hours ago, proud_ionian said:

εδεσε με την πλωρη, για πρωτη φορα στο Rosslare, για να φορτωσει,

 

167595321_3028802570676712_3808898040661944105_n.thumb.jpg.39672b420f1708121720ce8b20e550cc.jpg

Επειδή δεν Τ έχω ξεκαθαρίσει. Οι νταλίκες που μπαίνουν από την πλώρη και τα ιχ, για πάνε στο πάνω ή στο κατω γκαράζ αντίστοιχα, πηγαίνουν μέχρι την πρύμνη και ανεβαίνουν- κατεβαίνουν αντιστοιχα; Ή απο την πλώρη υπαρχουν ράμπες που κατεβαίνουν και τις χρησιμοποιουν;

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Strofalos said:

Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. 

Πρώτα πρώτα να πούμε πως όταν μπει σε ρυθμό το πλοίο, θα κάνει τα δρομολόγια του όπως ο προκάτοχός του με σχεδόν 20 μίλια. Τα 27 τα έπιασε για να μειώσει την καθυστέρηση του και να μπει στα ωράρια του.

Τα δρομολόγια του είναι υπολογισμένα στις 4 ώρες το κάθε σκέλος.

Γι αυτό το 4ωρο ταξίδι με επιστροφή,  2 άτομα με ΙΧ στην οικονομική κοστίζουν 550€ περίπου. 

Τιμή για ελληνικά δεδομένα υπερβολική. Με τις τιμές τους λοιπόν και ανάλογατην διανυόμενη απόσταση,  ένα ταξίδι στη Ρόδο, όπως λες, θα έπρεπε να κοστίζει σχεδόν το τριπλάσιο.

Αυτά για να ξέρουμε τι έχουμε (είχαμε) και τι απαιτήσεις θα μπορούσαμε να έχουμε ανάλογα τις τιμές που ζητάνε οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

 

 

Επειδή βλέπω ειδικά μετά το Μπρέξιτ να υπάρχει τεράστια ζήτηση στις γραμμές Ιρλανδίας - ηπειρωτικής Ευρώπης, μήπως η Attica έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να δραστηριοποιηθεί αυτόνομα στις γραμμές αυτές και να επιστρέψει στην κεντρική Ευρώπη; Ειδικά τα 2 ολλανδικά Μπλου Σταρ, αλλά και το ΣΦΧΙ πιθανώς να ήταν κατάλληλα για ενα τέτοιο εγχείρημα.

Λείπει το όραμα για κάτι τέτοιο, η διάθεση, η οργανωτική δυνατότητα υποστήριξης ή κάτι άλλο;

Link to post
Share on other sites

Είναι τοσο απλό. Λείπουν τα φράγκα. 

Για να φύγει έστω κι ένα από τα πλοία που ανέφερες, πρέπει να υπάρχει αντικαταστάτης. Ευτυχώς υπήρχε το ΑΡΙΑΔΝΗ. Αν υποθέσουμε οτι φεύγει και 2ο, τότε θα έπρεπε ο όμιλος να βρει αντικαταστάτη. Ναύλωση; Αγορά; Πολλά κεφάλαια απαιτούνται για τέτοιο άνοιγμα. Το εύκολο, λόγω ζήτησης, θα ήταν τα Logistics εκεί πάνω, αν και όταν μιλάμε για τέτοια διακίνηση, για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.

Όταν για 21 εκατομμύρια, κόστος για 3 ταχύπλοα, δανείζασαι τα 2/3, τότε αντιλαμβανόμαστε πως ο όμιλος δεν έχει πολλά περιθώρια κινήσεων/ανοιγμάτων.

Link to post
Share on other sites

Μια φωτογραφία που τράβηξα τον βάπορα (δυστυχώς απο μακριά και με τα μέσα του τότε) το 2008 στο Zeebrugge, όταν έκανε για λογαριασμό της Superfast Ferries το δρομολόγιο Zeebrugge - Rosyth (Σκωτία) και επιστροφή.

Απ΄οτι είδα ξεφόρτωνε και στο λιμάνι του Βελγίου με την πλώρη, επομένως το πλοίο είναι ενδεδειγμένο για τέτοιου είδους ρεμέτζα και φορτοεκφορτώσεις.

Για να πάμε και στο σήμερα. Από το πρωϊνό του δρομολόγιο και μετά το πλοίο είναι on time!

Zeebrugge 08 003 (Large).jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...