Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2021 Posted May 26, 2021 Το Super Express πραγματοποίησε εκ νέου χθες δοκιμαστικό και μετά ήρθε στο ντοκ 3. Το ξεκίνημα του Super Express μετατέθηκε για τις 17 Ιουνίου. On 5/7/2021 at 2:32 PM, Champion Jet_2 said: To πλοίο λογικά θα πρέπει να πάει για πιστοποίηση σε Ίο και Σαντορίνη.Γνωρίζει κανείς πότε είναι προγραμματισμένο να γίνει αυτό; Λογικά ταξίδι πιστοποίησης θα πάει γύρω στις 10 Ιουνίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 Έχουμε Super Express και από την άλλη πλευρά του Ντοκ 3
Champion Jet_2 Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Αναγραφόμενο προορισμό στο AIS Ραφήνα για το πλοίο.Άραγε δεν θα κάνει πιστοποίηση σε Ίο και Σαντορίνη;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Σήμερα θα φύγει από το Πειραιά για να πάει στη Ραφήνα.
pie Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Τι άλλαξε τόσο πολύ και το βλέπουμε με ταχύτητες εξωπραγματικές σε σχέση με αυτές που το γνωρίσαμε τη πρώτη του σαιζόν; Προς Ραφήνα αυτή τη στιγμή με 38-39knots.
nomikos Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Είχε αναφερθεί και παλαιότερα.Έφυγε ο ένας από τους δύο καταπέλτες που ήταν στη πρύμνη βάρους 13 τόννων.Σίγουρα όμως θεωρώ πως πρέπει να έγιναν βελτιώσεις και στις μηχανές του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Νομίζω ότι το σημαντικότερο ήταν η αφαίρεση του βάρους από τη πρύμη, οπότε μπορούν να αποδώσουν καλύτερα οι υδροπροωστηρες.
Thanos Skiathos Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 (edited) Σε αυτό το μικρό βιντεάκι μπορούμε να το δούμε να πηγαίνει εν πλω προς Ραφήνα με 39kts!!!!!!!!! Edited June 15, 2021 by Thanos Skiathos
Annivas Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 1 hour ago, Nikos_Chania said: Και είναι και άδειο. 1 hour ago, togias_k said: Ε, 33-35kts δεν θα βγάζει έστω; 1 hour ago, Thanos Skiathos said: Σε αυτό το μικρό βιντεάκι μπορούμε να το δούμε να πηγαίνει εν πλω προς Ραφήνα με 39kts!!!!!!!!! Έχει ξαναειπωθεί εδώ ότι τα ταχύπλοα επηρεάζονται πάρα πολύ από το βάρος. Αν συνδυάζεται και με δυσμενείς καιρικές συνθήκες όπου πιθανότατα ο Α Μηχανικός θα ρίξει στροφές τότε θα έχουμε ακόμη περισσότερη μείωση ταχύτητας.
hayabusagr Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Εντάξει. Σωστά όλα αυτά αλλά ότι έχει γίνει δουλεια και παίζει ρόλο και η αφαίρεση του ενός καταπελτη είναι αναμβισβητητο. Τέτοιες ταχύτητες πρόπερσι αν δεν κάνω λάθος δεν τις έβλεπε ούτε με σφαίρες
Champion Jet_2 Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Ξεκίνησε σήμερα το πλοίο δρομολόγια.Έφυγε με ένα τέταρτο καθυστέρηση από τη Ραφήνα και στη Τήνο φάνηκε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον καταπέλτη όπως έβλεπα από την webcam.Γενικά όμως ο καταπέλτης είναι πολύ αργός και όπως παρατηρώ στα λιμάνια είναι πάνω από τον μηχανισμό του καταπέλτη άνθρωποι.Έχει μαζέψει ήδη μια ώρα καθυστέρηση παρά το ότι πηγαίνει με κανονικές ταχύτητες.Anyway καλά ταξίδια να έχει πλήρωμα και πλοίο και καλή σεζόν
Shippihs Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Αυτο σκεφτομουν και εγώ, ο συγκεκριμένος καταπελτης ειναι αρκετά δύσχρηστος και περίπλοκος(ολόκληρος υδραυλικός,όχι μόνο το σπαστο κομματι, που ενδεχομένως προσθέτει και βαρος) .Δε βοηθάνε και τα fenders που εξέχουν αρκετά πίσω,και χρειάζεται να έχει μεγαλο μήκος. Τα αλλά 3 incat που κυκλοφορουν (champion και naxos),έχουν αλλά συστήματα για να γλυτώνουν το βαρος και δε ξέρω αν έπρεπε να ακολουθήσουν κάτι τέτοιο σαν παράδειγμα
ΟΡΙΩΝ Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Με 37 κόμβους το σκάφος μετά την Πάρο. Τρέχει να μαζέψει την καθυστέρηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Το πλοίο ήταν φουλ γεμάτο σήμερα σε επιβάτες και σε γκαράζ, οπότε η ταχύτητα στην αρχή του δρομολογίου ήταν 32,5 κόμβους, μετά που ελάφρωσε από το φορτίο με τις ίδιες στροφές ανέβηκε η ταχύτητα του.
polmyt Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Οποτε καπου τοσο πρεπει να περιμενουμε να ειναι η ταχυτητα του πλοιου. Οχι ασχημα αν σκεφτουμε οτι την πρωτη χρονια πηγαινε 28-30 φορτωμενο
togias_k Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Έκανε δρομολόγιο μαζί με πιστοποίηση Ιο-Σαντορινη; Παρεπιπτόντως, ίσως οι Αφοί Στέφανου να πρέπει να ακολουθήσουν την τακτική του Ηλιόπουλου όσον αφορά στην διαθεσιμότητα του γκαράζ. Προφανώς ζορίζονται αρκετά οι μηχανές με φουλ γκαράζ (από 32,5 έβγαλε 37,5) και θα βγάλουν καμια χοντρή βλάβη. Καλή σεζόν και καλά ταξίδια.
travellerrr Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Εν πλω με το superexpress προς Μύκονο, το πλοίο βαριά μέχρι 31 κόμβους καθότι γεμάτο. Μια σημείωση για την άνεση, στον επάνω όροφο της οικονομικής, τα καθίσματα είναι απίστευτα άβολα, όχι τόσο διότι δεν κάνουν ανάκλιση, όσο γιατί η έδρα είναι τόσο ψηλά από το έδαφος που μετά βίας φτάνει όλο το πέλμα κάτω (ύψος 175cm). Ήθελα να ήξερα ποιος έδωσε την έγκριση γι αυτό το κάθισμα που είναι μόνο για Ολλανδούς.... Μετά τα εκπληκτικά αεροπορικά του Superferry, δυσάρεστη έκπληξη.
hayabusagr Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 και από ταχύτητες πάντως πετάει φέτος. αυτή τη στιγμη με 37,6 προς Ραφήνα
Champion Jet_2 Posted June 19, 2021 Posted June 19, 2021 Μάλλον το ματιάσαμε.Σήμερα κινείται με χαμηλές ταχύτητες μέχρι 25 μίλια
hayabusagr Posted June 19, 2021 Posted June 19, 2021 ελαφρώς καλύτερα στο απογευματινό δρομολόγιο αλλά μακρυά απο τις μέχρι χθες ταχύτητες. με 28,5 αυτή τη στιγμή για Ραφήνα. Ας ελπίσουμε ό,τι ειναι να διορθωθεί γρήγορα και να επανέλθει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now