Orestis Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Πολύ δουλειά έχει να γίνει στο πλοίο τους επόμενους μήνες, προκειμένου να προετοιμαστεί για τη ναύλωση. Θα προστεθεί πλαϊνή ράμπα επιβατών ενώ θα γίνουν και εργασίες για την προσαρμογή του σε πλόες κατηγορίας Short International. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Για να μπει στον κοπο η εταιρεια να κανει τετοιες εργασιες, παει να πει οτι ειναι πολλα τα λεφτα, Ορεστη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 Αφού ετοιμάζεται το ΤΖΕΤ για πάνω το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα μείνει Πειραιά για να κάνει τις εργασίες του. Εξάλλου δύο βαπόρια στις Σποράδες είναι πολλά για την εποχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Με Έλληνες αξιωματικούς θα πάει στα ξένα το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Σιγά μη το εμπιστευόταν σε ξένους ο Στρίντζης! Ας το αγοράσουν πρώτα οι Αζοριανοί ...και μετά δε πα να βάλουν και Εσκιμώους αξιωματικούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Θα προστεθεί πλαϊνή ράμπα επιβατών ενώ θα γίνουν και εργασίες για την προσαρμογή του σε πλόες κατηγορίας Short International. εχει γινει καμια προοδος; προ καιρου ειχε κατι σκαλωσιες πλωρα αριστερα. αφορουσαν τη ραμπα επιβατων; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 1η Ιπυνίου θα ξεκινήσει για τα ξένα το Σαντορινακι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Θα περασει επιθεωρησεις στη Λισσαβωνα και 15 Ξεκιναει το πρωτο του εμπορικο δρομολογιο στις Αζορες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Στην αριστερή πλευρά του πλοίου έχει τοποθετηθεί ένας μακρόστενος καταπέλτης ο οποίος πρέπει να ξεκινάει λίγο πάνω από το επίπεδο του γκαράζ. Από ότι άκουσα μάλλον στις Αζόρες θα πάει με καπετάνιο τον Στέφανο Παπαδόπουλο. Θα κάνει ημερήσια δρομολόγια(η απόσταση ταξιδιού είναι περίπου 140 μίλια)και θα διανυκτερεύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Το πλοιο σημερα εκανε μια βολτα μεχρι τα Λεμοναδικα οπου εδεσε στη γωνια δοκιμασε το νεο (και αντιαισθητικο) πλαινο καταπελτη και την ξαναεκανε γρηγορα για την παλια του θεση στο Νεο Μωλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Οντως πολύ άσχημος ο νέος καταπέλτης και σε πολύ παραξενη θέση εγω που δεν το είχα δει εμείνα με το στομα ανοιχτό όταν μπήκε στο λιμάνι γύρω στις 9 το πρωί Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΚΙ φεύγει σήμερα για τις Αζόρες? Πλόιαρχος ο Στέφανος Παπαδόπουλος Υπαρχος ο Σπύρος Αστέρης από το ΝΕΦΕΛΗ Υποπλοίαρχος ο Νικόλας ο Σταγάκης Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Εφυγε πριν 15 λεπτα περιπου καλα ταξιδια να εχει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Και φυσικα μονομελες κλιμακιο των shipfriends ηταν εκει, ισως στην τελευταια(?) φορα που το ειδαμε στα πατρια υδατα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Εκεί που καταλήγει το καταπελτάκι τί είναι στο πλοίο? Reception? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanon Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Είναι το πάνω γκαράζ από 'οπου τα μεν αυτοκίνητα θα μπαίνουν και θα πηγαίνουν από την πλώρη μέσω μιας μόνιμης ράμπας στο κυρίως γκαράζ και οι επιβάτες θα ανεβαίνουν ενα deck πανω στη Reception. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Το Σαντορίνη σήμερα το πρωί στο Γιβραλτάρ...για ανθράκευση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Και σημερα αφιξη στη Λισσαβωνα. Αντε με το καλο να ξεκινησει. Αληθεια, το HELLENIC SEAWAYS γιατι παραμενει ακομα στο πλοιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Όπως είπε και ο Neptune, το πλοίο έφθασε χθες στη Λισσαβώνα. Και επειδή ως γνωστόν...παντού υπάρχουν shipfriends...χαρείτε το Σαντορινάκι στην αγκαλιά του Χριστού της Λισσαβώνας The Greek passenger RoRo ferry EXPRESS SANTORINI arrived Lisbon yesterday 24 May 2007 to start her ATLANTICO LINE summer charter in the Azores inter-islands ferry service. The EXPRESS SANTORINI arrived early in the morning and docked at the Alcantara dock at the same berth used in the sities and early seventies by the old Empresa Insulana passenger liners FUNCHAL and ANGRA DO HEROISMO.The EXPRESS SANTORINI will now be submitted to Port State Control and The Portuguese Shipping Board (IPTM) inspections prior to a positioning voyage to the Azores e early June. In the Azores the Greek ferry is going to operate as a running mate to the ILHA AZUL that has already started the 2007 ferry season chartered by ATLANTICO LINE from her owners TRANSMACOR. Prior to this charter, the EXPRESS SANTORINI was fitted with a new Portside side door that will enable her to operate in the Azores ports. [...] Although built 33 years ago, she is still a fine ship and probably the best ferry to operate in the Azores so far... Το τελευταίο μάλιστα το έχω επισημάνει εδώ και καιρόΔείτε λοιπόν και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα: http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaoEfNVTdI/AAAAAAAABQo/inoWuzNSpFk/s1600-h/2007-05-24+044.jpg http://bp1.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBPNVTYI/AAAAAAAABQE/gn4BCBybt9E/s1600-h/2007-05-24+021.jpg http://bp3.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBvNVTZI/AAAAAAAABQM/uHJaBHTwiqM/s1600-h/2007-05-24+031.jpg http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaCfNVTaI/AAAAAAAABQU/JS3-y4Lu1Os/s1600-h/2007-05-24+046.jpg Όλα τα στοιχεία και οι φωτό προέρχονται από το εξαιρετικό blog: BLOGUE dos NAVIOS e do MAR ...από τα καλύτερα που υπάρχουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Κατα τα φαινομενα το πλοιο επιθεωρηθηκε 2 φορες στην Λισσαβωνα απο το Port State Control και στις δυο ημερες που μεσολαβησαν απο την πρωτη μεχρι τη δευτερη επιθεωρηση, απεκατεστησε τις περιπου 20 παρατηρησεις που του εγιναν στην πρωτη επισκεψη: Inspection details : Date of first boarding : 29/05/2007 Date of final boarding : 31/05/2007 Port of inspection : Lisbon, Portugal. Type of inspection : Expanded inspection Nb of deficiency(ies) : 20 Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 7330040 Name : EXPRESS SANTORINI Flag : Greece Callsign : SXQR Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 7821 Keel date : 1974 Deficiencies : - Accident prevention (ILO147), Warning notices - Alarm signals, General alarm - Fire safety measures, Doors within main vertical zone - Fire safety measures, Jacketed high pressure lines - Fire safety measures, Other (fire safety) - Fire safety measures, Other (fire safety) - ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment - Life saving appliances , Lifeboat inventory - Life saving appliances , Radio life-saving appliances - MARPOL related operational deficiencies, Garbage - Operational deficiencies, Damage control plan - Operational deficiencies, Fire drills - Operational deficiencies, Manuals instructions, etc. - Propulsion & aux., Cleanliness of engine room - Propulsion & aux., Guards - fencing around dangerous machinery parts - Propulsion & aux., Other (machinery) - Ship's certificates and documents , Minimum safe manning document - Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches - Structural safety, Signs, indications - Working spaces and accident prevention, Electrical Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Έρχεται, λοιπόν, αύριο το ξενητεμένο μας πουλάκι! Και τώρα...τι τέξεται η επιούσα? ΥΓ Δεν το πουλάνε στην Corsica...να το βάλει Παροναξία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Μόλις πριν λίγο έφτασε στο Πειραιά και μάλλον κατευθύνετε στο Ν. Μώλο της Δραπετσώνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
captmimis Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Eμαθε κανεις τι θα κανει στο μελλον?? θα το δουμε παροναξια η δ. κυκλαδες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Στην Ελλάδα το πιθανότερο είναι όχι!! Του χρόνου μάλλον θα ξανάπαει στις Αζόρες Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Προς το Παρον το βλεπω να κανει τα δρομολογια του Επτανησος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now