Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Σαντορίνη (IMO 7330040)


Recommended Posts

  • Replies 960
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Υποθετω λογω καιρου και κινησης στην επιστροφη, το Σαντορινη καθυστερημενο σημερα κατα 45 λεπτα, περασε τα φαναρια για εξω στις 2245.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Εξπρές Σαντορίνη αν ακούει κανένας πρέπει να ρίχνετε και λίγο γλυκό νερό στις μπάντες, γιατί με τα νέα χρώματα φαίνεται πολύ άσχημα η αλμυρά από το θαλασσινό νερό!! Γιατί μέσα στο γκαράζ αστράφτει, μόνο με τη σφουγγαρίστρα δεν το κάνετε!!! Από μέσα κούκλα και απέξω πανούκλα, είναι λιγάκι ντροπή!!

Link to comment
Share on other sites

Ενα αλλο που παρατηρουσα τις τελευταιες μερες στο συγκεκριμενο ρο-ρο, ειναι οτι εχει αποκτησει ενα βομβο η μηχανη του που απ' οσο θυμαμαι δεν τον ειχε τα τελευταια χρονια. Πραγματικα μου θυμιζει λιγο Μυρτιδιωτισσα σε αυτο σημειο. Υπαρχει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Διανυκτέρευση είχε χτές στον Πειραιά το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ προκειμένου να σκαντζάρει δρομολόγια και να πάρει τα θερινά του δηλαδή το πρωινό των 8 όταν κάνει Παροναξία.

Αύριο αρχίζει και τα δύο δρομολόγια για Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ωραία το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ σήμερα ενώ εκτελούσε δρομολόγιο για Πάρο Νάξο Εύδηλο Καρλοβασι Βαθύ προσέκρουσε στην προβλήτα της Πάρου.

Περισσότερα δεν έχω μάθει αλλά αν βγει κι αυτό οφ χαιρετισμάτα στην εξουσία.

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δένει στα μέσα του Σεπτέμβρη αφού τότε λήγει η παρατήρηση για τα σπρίνγκλερ.

Εχει τις γραμμές αλλά δεν έχει τις καμπάνες και κάτι άλλα εξαρτήματα.

Ελπίζω να τα φτιάξουν σύντομα και να το ξαναβγάλουν.

Link to comment
Share on other sites

Παρά το ότι το είχα συνηθίσει σε γρήγορα ρεμέτζα το είδα την Τετάρτη το βράδυ στη Νάξο με πολύ συντηρητική μανούβρα και πολλές διορθώσεις. Μάλλον η πρόσκρουση στην Πάρο μας έκανε πιο προσεκτικούς.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να εκανε γρηγορα ρεμετζα ιδιαιτερα. Οπως καποιος ξαναεχει πει μετα το ατυχημα με τον Ποσειδωνα ο καπτα Σπυρος ειναι πολυ προσεκτικος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που είχα ταξιδέψει το τελευταίο καλοκαίρι πρίν το πάρη τό βαπόρι η Hellas Ferries θυμάμαι οτι ούτε ο Τρέσσος έκανε ιδιαίτερα γρήγορο ρεμέτζο (ήμουν άλλωστε στη βαρδιόλα καί έβλεπα-τότε δέν υπήρχαν κάγκελα καί αλυσίδες,δίπλα στά χειριστήρια στεκόμουν).

Πάντως η ανάμνηση που μού έχει μείνει είναι ενός αξιοπρεπούς πλοίου,μέ καλοδιατηρημένο εσωτερικό καί ωραία καταστρώματα (μού έχει μείνει επίσης έντονα η ανάμνηση τού..παπαγάλου που κατοικοέδρευε στην τιμονιέρα καί ό καπτά-Τάσος τού έλεγε "μίλα ρέ,τί σέ έχουμε εδώ άμα δέν μιλάς;".Μετά την αναχώρηση από την Πάρο,ο ύπαρχος-στόν οποίο ανήκε το πτηνόν-τόν έβγαλε στην δεξιά βαρδιόλα καί τον άφησε νά κάνη βόλτα γιά λίγο πάνω στό καπάκι τών χειριστηρίων,αλλά μετ'ού πολύ τον επανέφερε στο στήριγμά του μέσα στην τιμονιέρα,προφανώς φοβούμενος μήν τρομάξη καί πετάξη εκτός πλοίου...)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ρε παιδιά πριν 2 χρόνια που ταξίδεψα αλλά και παροκολουθούσα το βαπόρι με Βασιλική στην πλοιαρχία (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος ειδικός) το πήγαινε το πλοίο @#$%^^&. Απίστευτα ρεμέτζα που μου θύμισαν λίγο τα σημερινά του Βελαλόπουλου στην ΠΟΠΗ. Μάλιστα θυμάμαι κι ένα πολύ μικρό αφιέρωμα που έκανε γνωστό περιοδικό με λεζάντα που έγραφε "Ο φοβερός πλοίαρχος του ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ".

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι γυρίζει σαν τρελό στα λιμάνια και επί τόπου γυρίζει ακόμα καλύτερα κι από τους ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ.

Να πω κι εγώ την αλήθεια από την εποχή του Τάσου έχω να το δω να γυρνάει σφαίρα.

Αυτό όμως δενξ αποτελεί μομφη ούτε για τον Βασιλική ούτε για τον καπτα Σπύρο ο οποίος είναι από τους πιο έμπειρους πλοιάρχους της ακτοπλοίας.

Που ξέρουμε αν δεν ήταν ο καπτα Σπύρος και ήταν κάποιος άλλος στην θέση του ο οποίος κάνει θεαματική μανούβρα μπορεί στο μπλάκ άουτ που έπαθε στην πάρο και βαρέσε την κουτουλιά στον μόλο να είχε η πρυμη του βναποριού επάνω στην προβλήτα και τα πράγματα να ήταν πολύ χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δε λέει κακό λόγο για κάποιο πλοίαρχο του Εξπρές Σαντορίνη!! Απλώς έχω τύχει να έχω ταξιδέψει πολλές φορές με το πλοίο επί Αγαπητού με πλοίαρχο το Τρεσσο και μου είχαν μείνει τα γρήγορα και «νέτα» ρεμετζα!!

Link to comment
Share on other sites

Το 1996 από Σαντορίνη για Πειραιά, ο Τρέσσος "δένει" στην Ίο με απίστευτη ταχύτητα και ακρίβεια, ΧΩΡΙΣ να δώσει κάβο! (είχε άπνοια). Το πλοίο απλά ακουμπάει τον καταπέλτη στην προβλήτα και ακινητοποιείται. Με το που παίρνει τους λιγοστούς επιβάτες, δίνει πρόσω ολοταχώς κατ' ευθείαν και πλημμυρίζει την προβλήτα θαλασσινό νερό!

Στη Νάξο (ή στην Πάρο:D δίνει έναν μόνο κάβο, κι επειδή φυσούσε ελαφρά κρατούσε την πλώρη σ' όλη την φορτοεκφόρτωση με το προπελάκι.

Απ΄ό,τι διαβάζω όμως, ο αγαπητός μας Τάσσος έχει βάσανα με το Άκουα; Του βγάζει την πίστη ανάποδα; Έχει καθόλου κίνηση τουλάχιστον;

Link to comment
Share on other sites

Στο Σαββατιάτικο δρομολόγιο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είχε ένα μισάωρο καθυστέρηση επειδή έξω από το φανάρι του Πάπα στην Ικαρία ένα ταχύπλοο είχε μείνει από καύσιμα και ειδοποιήθηκε το βαπόρι που ήταν κοντά από το λιμεναρχείο Ευδήλου να γύρισει πίσώ.

Τελικά γύρισε έκατσε κανα τέταρτο κοντά του και έφτασε ένα άλλο ταχύπλοο όπου του έφερε κα΄6υσιμα και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο του.

Πόσο ανεγκέφαλος πρέπει να είσαι για να ταξιδεύεις στην θάλασσα χωρίς να νοιάζεσαι για την επάρκεια καυσίμων και ειδικά όταν περνάς Ικάριο? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο δουλεύει πολύ καλά και στην Παροναξία και στην Ικαρία Σάμο.Μονιμως πρωτόκολλο χτυπάει και από γκαράζ φουλ με την Πάρο να κερδίζει την μερίδα του λέοντος.

Για εμένα είναι η ιδανική λύση να ταξιδέψει κανεις στην Παροναξία.

Πανέμορφο σκαρί άψογα καταστρώματα εξαιρετικοί εσωτερικοί χώροι πεντακάθαρο και ταχύτητα στα 19 μίλια.

Τι άλλο μπορεί να ζητήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...