Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πηγε με ρυμουλκα γιατι οι μηχανες ειναι λυμενες οποτε μαλλον γι αυτο και η καθυστερηση. Απο σημερα παλι στη θεση του στην επισκευαστικη Dock 3

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ήταν αυτή η αιτία, διότι ήταν πάνω από μια ωρα με τα ρυμουλκά έξω από τη ναυπηγοεπισκυαστικη. Έκανε δύο περιστροφές των 180 μοιρών και στη συνέχεια ευθυγράμμισε για τη δεξαμενή.

Παρεπιμπτόντως, αρκετή πρασινάδα στα ύφαλα...

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανοτερο ειναι πως το ερχομενο Σαββατο 10 Φεβρουαριου στις 17.30 το ΜΥΚΟΝΟΣ ξεκινα παλι δρομολογια στα γνωστα του λιμανια με τα γνωστα ωραρια.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αν δεν κάνω λάθος πρέπει να βγήκε για δοκιμαστικό νωρίς το μεσημεράκι. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει και να μας πει και πόσο το ανοίξανε το εργαλείο;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αν δεν κάνω λάθος πρέπει να βγήκε για δοκιμαστικό νωρίς το μεσημεράκι. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει και να μας πει και πόσο το ανοίξανε το εργαλείο;

Βγηκε μια βολτιτσα σημερα να καψει λιγα πετρελαιακια. 26.5 το ειδα σε καποια στιγμη αλλα οχι σταθερα. Ανοιγε εκοβε ανοιγε εκοβε. 25,7 την ποιο πολυ ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Βγηκε μια βολτιτσα σημερα να καψει λιγα πετρελαιακια. 26.5 το ειδα σε καποια στιγμη αλλα οχι σταθερα. Ανοιγε εκοβε ανοιγε εκοβε. 25,7 την ποιο πολυ ωρα.

Σίγουρα έχει και περιθώρια για παραπάνω αλλά μετά την επισκευή λογικό είναι να μην το ανοίξουνε. Πάντως άδειο πρέπει να τα έπιασε εύκολα τα 26,5.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αλλαγές είχαμε στο εσωτερικό του πλοίου. Συγκεκριμένα sto aegean lounge (να το λέτε με προφορά όταν το διαβάζετε B)) το bar άλλαξε θέση. Μεταφέρθηκε αριστερά στο χώρο που έχει καναπέδες με τραπέζια. Είναι ελαφρώς πιο μικρό. Στη θέση του μπήκε η γνωστή ξύλινη επένδυση, μια οθόνη TFT τηλεόρασης ενώ από πίσω υπάρχει ικανοποιητικός χώρος ώστε να τοποθετηθούν βαλίτσες κλπ. Μοιάζει με τα ράφια που έχει η vip μπροστά για τον ίδιο σκοπό.

Προσωπικά για τον επιβάτη η τηλεόραση επιτρέπει σε αυτούς που κάθονται κεντρικά να βλέπουν TV (αν την ανοίξουν...) και τα ράφια του έδωσαν κάποιο επιπλέον χώρο μιας και ξέρουμε ότι γενικά είναι λίγο στενάχωρα στο πλοίο. (σαν πούλμαν ένα πράγμα :D). Δεξιά του παλιού μπαρ αφαιρέθηκαν κάτι πολυθρόνες που είχαν μπει σχετικά πρόσφατα.

Εξωτερικά το πλοίο είναι μια χαρά και κάτι μικρά ίχνη σκουριάς που είχαν εμφανιστεί εξαφανίστηκαν. Τέλος ο καταπέλτης του πλοίο ανοίγει πιο γρήγορα χωρίς να τρίζει.

Από ταχύτητα αρχικά μου φάνηκε ότι πήγαινε ελαφρώς πιο γρήγορα αλλά συνάμα προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι το πολύ Θεόφιλος βλάπτει... Τλκ δεν έκανα λάθος και για πρώτη φορά (από τις 28 φορές που έχω μπει) έσπασε το φράγμα των 6 ωρών για Χίο - Πειραιά φανάρι με φανάρι.

Υ.Γ. Στη πρώτη φώτο το πως έγινε το πρώην πλέον μπαρ. Στη δεύτερο το νέο μπαρ. Στη τρίτη για όσους δεν κατάλαβαν από την φοβερή περιγραφή μου (...) ή δεν έχουν μπει στο πλοίο, με κόκκινο η νέα θέση του μπαρ και πράσινο οι πολυθρόνες που βγήκαν. Οι φώτο από κινητό οπότε...

post-235-128326962175_thumb.jpg

post-235-128326962179_thumb.jpg

post-235-128326962181_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οντως σημαντικη η αλλαγη κ πιστευω κ λειτουργικη αφου στο συγκεκριμενο σημειο γινονταν πανικος παντα,μιας και ηταν περασμα πολλων επιβατων αλλα κ δημιουργια τεραστιας ουρας απ αυτους που περιμεναν στο μπαρ...

Οσο για το οτι εκανε λιγοτερο απο 6 ωρες(αντε κ εστω 6 νταν που λεει ο λογος)νομιζω πως συμβαινει πρωτη φορα αφου ο συνηθης χρονος ηταν 6 ωρες κ 15-20 λεπτα...Μπραβο,μακαρι η καραβαρα μας να συνεχισει ετσι!

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το οτι εκανε λιγοτερο απο 6 ωρες(αντε κ εστω 6 νταν που λεει ο λογος)νομιζω πως συμβαινει πρωτη φορα αφου ο συνηθης χρονος ηταν 6 ωρες κ 15-20 λεπτα...

Ναι πάντα τόσο κάνει... Όπως μας έχει πει και ο neptune σημαντικό ρόλο παίζουν και τα (ισχυρά) ρεύματα που υπάρχουν στην διαδρομή. Θα δούμε και στο μέλλον τι θα γίνει!

Μπραβο,μακαρι η καραβαρα μας να συνεχισει ετσι!

ε θα διαφωνήσουμε λίγο εδώ αγαπητέ :D αλλά σε καταλαβαίνω!

Link to comment
Share on other sites

Το fakta φτιάχνεται από κάποιον προφανώς καραβολατρούλη που παίρνει πληροφορίες από άλλους καραβολατρούληδες ανα τον κόσμο. Μπορείς καλιστα να του στείλεις ένα mail και να του πεις ότι το πλοίο θα πάει Ικαρία Σάμο και να δεις για πότε θα διορθωθεί. Καλό θα είναι από το fakta να παίρνεις πληροφορίες για το ιστορικό του πλοίου που σε ενδιαφέρει και όχι για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites


ΣΑΜΟΣ: Η δρομολόγηση του πλοίου "Νήσος Μύκονος" στη γραμμή Πειραιά – Σάμου ανακοινώνεται και επίσημα σήμερα από την πλοιοκτητρία εταιρεία Hellenic Seaways. Το πλοίο θα ξεκινήσει το πρώτο ταξίδι από τον Πειραιά προς τη Σάμο στις 21 Ιουνίου

http://www.aegeanews.com/

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο που ζητήσατε είναι διαθέσιμο μόνο για τα μέλη του Αιγαιακού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Γίνετε μέλη του Αιγαιακού Πρακτορείου Ειδήσεων δωρεάν τώρα.

Επειδή δεν έχω το προνόμιο αλλά ούτε και θέλω να γίνω μέλος του Αιγαιακού Πρακτορείου Ειδήσεων (:)), μήπως κάποιος μπορεί να πληροφορήσει εμένα και το υπόλοιπο forum εάν το Καρλόβασι μένει εκτός προσεγγίσεων του πλοίου; Ωράρια αφιξαναχωρήσεων; Άλλα λιμάνια στο δρομολόγιο; Και τα φορτηγά των μεταφορικών εταιρειών θα πηγαίνουν Βαθύ;

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα αστραπιαία με το ΜΥΚΟΝΟΣ την προηγούμενη Τρίτη και επιτέλους μπόρεσα να το γυρίσω. Είχα μπει μόνο σαν επισκέπτης μία φορά στα πολύ γρήγορα. Σε γενικές γραμμές το πλοίο είναι απλά άψογο. Δεν μπορείς να του βρεις ούτε μισό ψεγάδι όσο κακοπροέραιτος κι αν είσαι. Από τις αλλαγές που έγιναν μόνο αυτή με την μεταφορά του μπαρ πρύμα είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί δεν το έχω ζήσει το πλοίο και δεν μπορώ να το θυμάμαι. Από κει και πέρα καραβολατρικώς από ένα σημείο και μετά είπα: Φτάνει δεν μπορώ άλλα pullman. Πραγματικά κουράζεται το μάτι σου πια. Όπου κι αν κοιτάξεις αεροπορικά βλέπεις. Το μοναδικό σημείο που πραγματικά μου άρεσε ήταν η πρώτη θέση (η οποία βέβαια θέλει και το ανάλογο αντίτιμο). Πολύ ωραία διακόσμιση και επιτέλους είδαμε κι ένα τραπεζάκι ρε παιδί μου. 2-3 τραπεζάκια υπάρχουν και πίσω από το rainbow lounge αλλά εκεί κυριολεκτικά ισχύει το όποιος επρόλαβε τον Κύριον είδε. Μόνη μου παρατήρηση ότι στο central τα καλύματα ίσως πρέπει να αλλάξουν γιατί με αυτό το άσπρο/κρεμ που έχουν φαίνεται έντονα η φθορά και η βρώμα και δίνει άσχημη εντύπωση για το πλοίο που λάμπει από καθαριότητα. Επίσης έχει το δεύτερο ομορφότερο self service μετά το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ με πολύ ωραία θέα στη θάλασσα.

Από κει και πέρα αν και καθημερινή, αν και μεσημεριάτικο δρομολόγιο, αν και καταχείμωνο, το πλοίο είχε απίστευτα πολλούς επιβάτες και το γκαράζ του ήταν τίγκα χωρίς υπερβολή. Ειδικά στη Χίο που μπόρεσα και το είδα ήταν γεμάτο ξεκοτσάριστα τα οποία πήγαιναν Μυτιλήνη. Επίσης έβαλε καμιά 10αριά φορτηγά από Χίο για Μυτιλήνη. Οπότε πλέον η έκφραση που διατυπωθηκε παραπάνω ότι και καλά δεν θα δει ποτέ τα γκαράζ των άλλων πλοίων της γραμμής μάλλον άρχισε να καταρρέει τουλάχιστον στα δικά μου μάτια.

Τέλος στην ταχύτητά του άψογο (έφτασε μέχρι τα 26,1) όπως και στην τήρηση των ωραρίων του. Μόνο που παραδόξως έκανε αρκετή ώρα να δέσει:D στη Χίο και σε συνδιασμό με το τι είχε να ξεφορτώσει μάζεψε μια καθυστέρα περί την μισή ώρα προς Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ στην παρατήρηση του George για τα καλύματα των καθισμάτων του Central. Από κρεμ έχουν γίνει γκρι και χαλάνε την εικόνα του πλοίου, που όντως είναι άψογη. Σίγουρα ταιριάζει πολύ το κρεμ σαν χρώμα σε αυτό το σημείο, αλλά από πλευρά καθαρισμού-συντήρησης είναι πιο δύσκολο και απαιτητικό.

Πάντως είναι λογικό μετά από περίπου 18 μήνες να έχει προσελκύσει αρκετά φορτηγά και να έχει το κοινό του...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο θα κάνει Ικαρία Σάμο επισήμως κι αν όλα πάνε καλά με την κατασκευή του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ από 21/6.

Μέχρι τωρα η γραμμή έλεγε Σύρος Μύκονος και μετά Ικαροσαμία οπότε η λογική λέει να συνεχιστεί αυτό το δρομολόγιο.Όμως είναι αληθεια ότι το καλοκαίρι τουλάχιστον η διέλευση για Ικαροσαμία μέσω Παροναξίας αποδείκνύεται(πέρυσι με το ΑΘΗΝΑ και πρόπερσι με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) πιο κερδοφόρα σε αντίθεση με τον χειμώνα που η Σύρος Μύκονος πάει καλύτερα μιας και τα ωραρια του ΠΗΓΑΣΟΥ πέφτουν σχεδόν επάνω στην απογευματινη αναχώρηση της Blue Star.

Ακόμα η εταιρία δεν έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της πάνω στο συγκεκριμένο θέμα ενώ δεν ξέρουμε ακόμα τι θα κάνει με τον ΠΗΓΑΣΟ.Αν το βαλει παροναξία τοτε πολύ δύσκολα θα περάσει και το ΜΥΚΟΝΟΣ από εκεί αν το στείλει στο ντοκ 3 και σε αγγελίες των bronkers τότε όλα είναι πιθανά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...